Jump to content
major

реглаж на клапани

Recommended Posts

Здравейте колеги,Искам да попитам ЗАЩО е нужно да се прави реглаж на клапаните и дали идва проблема на ниските обороти точно от тях.Моля дайте ми цена за реглаж на клапаните, за колко време се прави и къде да го направя. Аз живея в Петрич.Колата е Д15Б2 и е на газ.Благодаря Ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"защо се прави реглаж на клапаните? " :drunk: след известно дълга работа на двигателя (особено на газ) се променя разстоянието м/у ствола на клапана и кобилицата. 1: ако разстоянието е по-голямо почва да трака и може да се подбият клапаните (не съм виждал такова нещо ама предполагам е възможно). също така клапаните не се отварят колкото трябва. разликата на различно отваряне м/у различните цилиндри води до различно засмукана смес и от там различна компресия и от там дисбаланс на двигателя (бах колко пъти използвах "различно" :dj: ) ;2: ако разстоянието е по-малко , клапана почва да не затваря напълно и от там почва да прегаря (кофти случка). също се получава и не добра работа на двигателя. на повечето места взимат по 40 лв за реглаж (така съм чувал) , което лично според мен е смешно висока цена, за времето и труда, който се извършва. колегите от Петрич да кажат къде можеш да си ги регулираш ама един съвет: като отидеш при въпросния "майстор" и той ти каже " щом си на газ ще ти оставим по-голям луфт (разстояние)!" - пални си колцата и върви да търсиш на друго място. както си на газ реглаж трябва да си правиш на около 20 хил. км. (НАЙ-много , хубаво е и по -често)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшно много съм благодарен на колегата. Само да спомена че досега съм минал около 60000 км на газ и не съм усетил абсолютно никаква разлика, нито в тракането, нито във вървежа.Сигурно съм ебати заспалия шофьор. Колата си и харчи нормално около 7 извън град и около 10-11 в града. Единствено ми вдигна разхода на масълце(около 1.5 л на 10000 км) преди гореше с литър по-малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то там е проблема на газта : клапаните не почват да тракат, а точно обратното. пренатягат се и прегарят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някои преди тебе ги е регулирал, нищо ти няма от газта, верно може да са се поизносили ама не е болка з а умиралка. вечни неща няма. Не е лошо обаче наистина да ги погледне някои и при нужда д аги регулира, само си намери читав такъв не че е голяма философия ама един некъдърник винаги може ти скапе и колата и живота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е каква е точно причината да се разрегулират клапаните, било то на бензин или в случая на газ повече?Само да вметна, че съм чувал за теорията за това как когато се кара на бензин на клапанните легла се натрупва нагар и когато клапаните се затварят не се получава директно триене и не се износва нито клапана нито клапанното легло.При газта няма такъв нагар и директно трият двете повърхности, поради което с течение на времето се износват клапанните легла и поради тази причина се налага да се регулират клапаните...това с течение на времето след 2-3 регулировки и изминати над 120 000 км може да доведе до наложителна замяна на глава.Това естествено е само теория и не съм сигурен в достоверността и. Да разбирам ли обаче че се износват основно изпускателните клапани или клапанни легла?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е митове и градски легенди, като за принца и златната ябълка :angry: така ги е направил японеца че сме длъжни да си ги гледаме, ако бяха с хидравлични повдигачи нямаше да ги мислим, ама не са. Така че не е за пренебрегване проверка и реглаж на клапаните и в книжката си го пише. А тва че на газ горели пък на бензин не, а там не знам си кво триене апа не знам си кво смазване глупости, от бензина се износва едно от газта друго нищо не е вечно така или иначе .... :) А ти провери ли си клапаните??? тва трябва да е мотото на задното стъкло на хонда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти провери ли си клапаните??? тва трябва да е мотото на задното стъкло на хонда :)

Дам яко :angry:И въпреки всичко, причината за нуждата от реглаж е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път се убеждавам, че няма смисъл човек да си прави труда да пише каквото и да е било .....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене в Пловдив ми казаха 20лв за реглаж.... но трябвало колата да пренощува и на сутринта да и регулират клапаните.... естествено нямам време кога да оставя колата и си я карам така с леко притракващи клапанчета, които не представляват нищо до Прелюдите дето гледах преди да купя моя..... имаше едни дето бяха по зле от не отваряна Лада на 200 000 км :angry:Но като съдя по мнението на колегата teror1sta, май ще я оставям да я регулират....

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път се убеждавам, че няма смисъл човек да си прави труда да пише каквото и да е било .....

Защо? Ако знаеш конкретния отговор или е в някоя тема която съм изпуснал да прочета? Човек не може да знае и да е изчел всичко. Не си мисли, че всички питат без преди това да търсят.+ това тук търсачката в някои случаи е отвратителна.Въпросът чисто и просто беше, кое налага нуждата от реглаж дори и на бензин? (освен ръководството) Редактирано от nch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, прочети, отново цялата тема, като наблегнеш на второто мнение, от нея! :angry::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след известно дълга работа на двигателя (особено на газ) се променя разстоянието м/у ствола на клапана и кобилицата.

Колеги, явно не сме се разбрали. Аз темата я четох 2-3 пъти. Въпросът защо се прави реглаж може би не е най-точния.Нормално е когато се променя разстоянието м/у ствола на клапана и кобилицата да се прави реглаж. Въпросът е това на някакво износване ли се дължи и къде е това износване или се дължи не нещо друго? И ако на бензин се случва по рядко, защо на газ се случва по-често?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Хонда мануала на 5ген пише - на всеки 20К км проверка на клапаните, на всеки 40К км - реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро купих D16Y3,имаше нужда от реглаж на клапани но уви след реглажа тракането си остана .може ли да ме посъветвате какво да правя.Двигателя не пипа масло и добре върви.Благодаря на всички за съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано: 09 януари 2010 - 15:51http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31265

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...