Jump to content
todort4

Виене след смяна на ремъци

Recommended Posts

Смених ангренажните ремъци и ролките (GMB) и като я взех от сервиза виеха, покарах я 500 км близо, но не утихна отидох пак малко ги разхлабиха малко утихна, но пак си вие до към 3000 об. Дайте акъл от частите ли е или.....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да вие.Иска още отпускане на ремъка и ще затихне нацяло.При мен го имаше този проблем пак с GMB,но след отпускане на ремък ролка утихна напълно шума.Пренатягат ги тия ремъци почти винаги майсторите и аз незнам защо.После се оправдават че докато бил нов така виел ремъка-глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам колега вотия път като я закарах да го отхлаби каза че имало някаква пружина която ги опъва заводско колкото е определено и не по хлабаво от това повече от това няма накъде смисъл пружината колкото си ги опъне затяга се и така си остава на пак вие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пренатягат ги шото така са свикнали с европейските коли ! Изобщо обтягането на ремък при Хонда си е "тънък пиниз" , който малко хора го владеят ! Ако го оставиш пък само ролката да го обере пак не е добре .. шото остава хлабав и се получава един паразитен шум около 1000 оборота ! А във всеки наръчник за конкретния модел си пише как се обтяга ремъка .. ама кой да чете ся .. нал са "великите мастъри" ! Та съвета ми е да си намериш менюала за твоя модел и да му обясниш на "джедая" как се обтяга ремъка ! Там всичко си пише с картинки ! :Dп.п.. сега видях че си писал .. при това положение .. може и на водната помпа да е заминал лагера след пренатягането ! :)

Редактирано от Road®aceЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тва е интересно за пиниза имам едни книжки дойдоха с колата ще видя в тях. Иначе майстора отвори аутодата на лаптоп да гледа схемата там белязките тва онва незнам дали знае за пиниза. Иначе за водната помпа каза че няма луфт и на този етап не е нужно да се сменя. Освен може ли след натягането от нея да вие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята нямаше ама с това пренатягане си заминава на 99% е заминала и твоята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де да кажем че е заминала от нея ли продължава да вие и не трябва ли да е прокапала или да сълзи и има ли гаранция че ако я сменя ще спре да вие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отивай в сервиза да си изринат ла....та който са изакали.Кажи кой е сервиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че гаранция няма ,че след смяна на водната помпа ще спре шума,но вероятноста е голяма проблема да е в помпата ,ако има виене дори само при силата на оптягане на пружината на ролката.Другия вариянт е ремъка да ти е абсолютно менте и самия каучук при контакт с ролката и помпата да вие,ама вероятноста е малка.По скоро е водната помпа.Това че няма луфт не гарантира ,че при въртене не вие.Според мен първоначално ти го е пренатегнал ремъка-водната помпа е била към края на живота си и малко и е трябвало да се разсвири и после дори след отпускане на ремъка няма оправия.Само нова помпа и внимавай,че пълно гаражни производства.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и от скапана "нова" ролка да вие, не шашкайте човека. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега частите ги взех от магазина за японски части на площад шербазян нали го знаеш мисля че им са истински частите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност е пренатегнат ремъка."Майсторите" така се презастраховат един вид от ментета - ако натегнат ремък като хората, след 5К ти прескочи два зъба.П.П. Човек не знае какви части да слага, но ако ремъка си го носиш ти - сервиза гаранция не поема. Дори и калпаво да са го сложили - ще прехвърлят вината на теб.И по дефолт - всички "майстори" са като катаджиите - като се заядеш с тях - точно това ще ти отговорят.Така че - Омбре е решението....

Редактирано от Fido Dido

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така че - Омбре е решението....

И аз потвърждавам, че това е решението.Колега, минал съм и аз по тоя път със смяната на ремъците.Не сменяй никви помпи или квоото и да е. Отивай при Омбре и той квоото трябва ще ти каже.И аз съм от Пловдив и се наложи да ходя до София за да ми отпусне ремъка и да зацепи правилно балансиращия вал.Не се наложи да се сменя нито водна помпа нито ремъци и ролки. От тогава минаха 3 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако исакаш и до софия отиди,но по принцип всеки по-отворен майстор може да ти отпусне и регулира точно ремъка така че да не вие.Но ако е водна помпа колкото и да отпуска няма да спре да вие.Така че ти си преценяваш сам какво да правиш.Има много опитни и разбиращи колеги тук във форума като "teror1sta" например нека те да кажат най-добре каде е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,щом си пазарувал от този магазин нищо чудно че ти свирят ремъците.За мен трхните части нестават.Предлагаха ми амортесори за исузото които се згъваха с лекота,сякаш бяха празни.Според мен от там ти идва проблема.

Редактирано от ocean

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегите от Пловдив...За записване на час в сервиза а не за консултация по телефона... 0887 460986 - Евгени АрмейковЗа впечетления от него питайте Майната, Олми, Шмиргела и т.н.Относно частите по темата... няма да е етично от моя страна в конкретния случай да правя какъвто и да е коментар...

Къде се намира този сервиз в Пловдив ли е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно частите по темата... няма да е етично от моя страна в конкретния случай да правя какъвто и да е коментар...

Защо да не е етично ?Като търговец на части, можеш поне да обясниш, колко е Японско това GMB , защото във въпросният магазин, даже се кълнат че едва ли не, лично те са ги донесли от Япония частите... :) Другото което можеш да споделиш е, до колко е правилна комбинацията Европейски ремък с Азиатски ролки, защото съм почти убеден, че при колегата комбинацията е точно такава, даже предполагам че ремъка е ДАЙКО...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така а дригия е Гейтц различни ми ги дадоха от към марки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одеве бях при майстора и каза че виенето миже да е от лагера на компресора на климатика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пишман майстори и менте части, под път и над път ...... дано да си оправиш количката скоро... и без повече да ти бърка в джоба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво и аз искам ама незнам вече какво да направя при кой да отида какво да купя откъде ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами тоя "майстор" да вземе да свали ремъка на климатика и ще види да ли е от него ....... :)другото което е някой да ме светне какво значение дали ремъка е от камбоджа , а ролката от зимбабве ?? частите обикновено се гледат каква работа вършат , а не от къде са ...по конкретно по темата: ако са ти били пренатегнали ремъка в самото начало и в следствие на това е свирнала я ролка я водна помпа върви разхлабвай после ремъци ......

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де пренатегнал е повече отколкото пружината на ролката си опъва и още като я взех свиреха после ходих да ги отхлаби дотолкова колкото ролката си опъва и беше поотихнала и после пак просвири

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти откачат всички други ремъци и ако има пак шум -ролка или помпа.Ако няма шум значи е свирнал някой лагер по другата карантия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

върви разхлабвай после ремъци ......

беше саркастично , лагера (няма значение кой) свирне ли един път няма оправия после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти откачат всички други ремъци и ако има пак шум -ролка или помпа.Ако няма шум значи е свирнал някой лагер по другата карантия.

Да тва е вариант

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де пренатегнал е повече отколкото пружината на ролката си опъва и още като я взех свиреха после ходих да ги отхлаби дотолкова колкото ролката си опъва и беше поотихнала и после пак просвири

Ти последно, за виене ли говориш или за просвирване ?...Защото разликата е огромна...Ако ти вие, значи наистина е пренатегнал ремъците и дано да не ги е пренатегнал дотолкова, че да ти задерат лагерите на разпределителният вал, че после и 5 помпи да смениш, все тая..Ако говориш за просвирване, значи имаш хлабав ремък, което е по малката беля...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти откачат всички други ремъци и ако има пак шум -ролка или помпа.Ако няма шум значи е свирнал някой лагер по другата карантия.

Кой от лагерите по другата "карантия" свири, че е интересно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами генератора например.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де пренатегнал е повече отколкото пружината на ролката си опъва и още като я взех свиреха после ходих да ги отхлаби дотолкова колкото ролката си опъва и беше поотихнала и после пак просвири

Ти последно, за виене ли говориш или за просвирване ?...Защото разликата е огромна...Ако ти вие, значи наистина е пренатегнал ремъците и дано да не ги е пренатегнал дотолкова, че да ти задерат лагерите на разпределителният вал, че после и 5 помпи да смениш, все тая..Ако говориш за просвирване, значи имаш хлабав ремък, което е по малката беля...
Става въпрос за виене не за свирене като от пистов ремък такова пискливо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами генератора например.

От раз, едва ли... :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами като е събирал колата след смяната на ангренажа може да е пренатегнал и другите ремъци не се знае. макар че си прав като цяло. малко е вероятно така от раз да свирне генератора. може пък и преди да е свирил ама да е било леко и сега като са оптегнали ремъците да е почнал да се чува повече. абе тука само си гадаем :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен "майсторите", като ми сменяха ремъците успяха да вкарат въздух в хидравликата.Помпата виеше, та се късаше.След като обезвъздуших, съм нямал проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Led, я обясни по подробно, как обезвъздуши помпата, че и моята нещо вие и ми стана интересно ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доливаш хидравлична течност, ако е необходимо.После палиш двигателя и въртиш волана до крайно ляво и дясно докато изхвърли въздуха през казанчето.Проблем е, че освен въздух се изхвърля и течност.Може би по учебник не се прави точно това, но при мен свърши работа.До сега съм изминал 6000 без проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък помислих че си открил някоя нова технология на обезвъздушаване , защото тази я знае всеки майстор и не вярвам да са пропуснали да му прегледат на колегата хидравличната помпа, особено след като са отпускали ремъка и пак е виела...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега до къде стигна с проблема с виенето?Ако си го решил вече пиши да знаем от каде е било.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не съм направил незнам нещо след празниците ще е че сегя няма кинти. Или ще ида при сегашния си майстор и му казвам искам да се оправи квото трябва прави или ще се обадя на Омбре от София да се допитам с него и евентуално да го посетя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...