Jump to content
go6i11

И ОТНОВО ПРЕЛЮД С Х22 ПОД КАПАКА

Recommended Posts

Публикувано изображение

 

та ето го и донора на сърчицето ПРЕЛЮД 4-генерация внос от англия

на снимката се вижда един от мнооо то помощници по време на рабооотата по двете коли ,след като извадихме моторчетои го оставихме добре да отлежи, така разбрахме от един виден фен на марката че АЛУМИНИЯ ТРЕБВА ДОБРЕ ДА ОТЛЕЖИ около 6 месеца

се захванаХМЕ ДА ИЗВАДИМЕ И Ф20-КАТА ОТ ПО НОВИЯ ПРЕЛЮД

Публикувано изображение

 

ваденето не беше проблем само 2 часа работа и хоп моторетката отвън,единственото нещо което с4упихме беше буксата на датчика на маркуча на хидравликата които се намира зад двигателя -по простата причина че не знаехме за него

 

но като и да е следва миене на новото сарчице

Публикувано изображение

 

сложихме нов АМБРИЯЖ РЕСИНГ :) и хоп моторетката вътре

Публикувано изображение

 

мале колко лесно звучи сега ,ама пускането не беше след като го заглавихме 2-пъти го пуснахме леко под ъгъл и всичко стана отсамо себе си

Публикувано изображение

последни навързвания на маркучи жила и секви маркучета и вакуми

и се започна прехвръгане на кабели и компютри и презапояване на секви кабелчета ,букси и проверка на инсталация и компютор дали сичко е ок

Публикувано изображение

благодарности на помощника от ВРАЦА тоя пич е луд по окабеляване и схеми........БАИОВ

цяла вечер до 2,30 през ноща това момче не се остави докаде не запали колата

и до 13,30 днес донагласи нещата

 

та ако реши някои да си праи сам нещата да се има в предвид че куро е ГОЛЕМ

НЕОБХОДИМИ НЕЩА -------сервиз менюали ще ви требват

сервиз с необходимите крикове, лебедки и секъв инструмент

поне двама души при вадене и слагане на двигателите

и разбира се ЕДИН ЛУД ВРАЧАНИН

 

ЗА ПОДРОБНОСТИ ПИТАИ ТЕ ще ви се отговори :D:drunk::love:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито :love::drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно пояснение за бъдещите ентусиасти преди да пуснете мотора вътре прегледаите си вси4ко дали е наред ---при нас се оказа че маркуча за помпата на хидравликата горния ,самия накраиник за помпата имат разлики между двата мотора ПОМПИТЕ ЗА ХИДРАВЛИКАТА НА ВЪНШЕН ВИД СА ЕДНАКВИ НО С МАЛКО СЕ РАЗМИНАВАТ та колеги оглеждаите всичко по два дори три пъти преди да пристъпите към монтаж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не видях защо мъката да е голяма както пише в заглавието?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега!!!Оправда ли очакванията мотора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ,,това може да го каже само собственика -тои си му знае възможностите щото си го юркаше още на стария прелюд преди да го разглоби за части

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за добре свършената работа. Ще има ли продължение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега знаех си че и Видинската бригада ще започне да изригва :D остава да накарате и Андрейчо да си купи Хонда, направи наи доброто ТДИ, сега прави и най бързото Митсубиши, карайте го да си вземе и една хондичка :PКолега много безаварийни километри пък ако идваш към Враца обади се да пиеме по бира :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xaxaxa андро като виде днеска прелюда къв старт напраи и вика МАЛЕ ТВА 4Е МЕ ОТУПА,, но ако не беше тои още щяхме да се мъчиме с инсталацията тоя пич нема равен и откаде тва спокоиствие у него незнам , ние се предадохме пред тия жици а тои ТУРЕТЕ МОТОРА И КАБЕЛЕТЕ ГИ ОСТАВЕТЕ НА МЕН :hondarulez::D:P

Редактирано от go6i11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТУРЕТЕ МОТОРА И КАБЕЛЕТЕ ГИ ОСТАВЕТЕ НА МЕН :D:P;)

Яжко, кой тоя Андрейчо ве, байовия ли ? :P Щото тоя лаф и тия филми с тутането по нощите и никва мирка докато не запали са ми много познати на мене...па да не приказваме за Жоро! :PГоши, на теб честито за сърчицето - майтапа настрана, скивай на Яжо рекса и на 1net сивика как вървят със отлежал алуминий... :hondarulez:п.п. Опа, то си го пишело и името на нашия човек ве ... :P Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво,ще се оглеждам за тоя красавец

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно уточнение колата е на колегата ---- КРАСИ ХОНДА та честитките са за него ,, при мен се извърши само трансплантацията на сърцето :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, да си я кара безаварийно колегата.Отваряхте ли мотора,за проверка преди трансплантацията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега пожелавам ти с тоя двигател да решиш наред :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата движи прекрасно. Има дребни неща за дооправяне но за момента всичко е перфе. :cool: не се чудете салгаите наред Х22....... :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаме ,слагаме !! :) Честито и със здраве да си го караш! :D>>> Един съвет , смени и спирачните апарати и дисковете ,ако не си го направил още ! Това е задължително! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, отдавна се каня да пиша тук. Преди месец бях във Видин и карах този самолет/благодаря ти Краси/! Супер возия, ускорение и тръпка :):) Сега и аз съм на тема H22A......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...