Jump to content
CLERO

Охлаждане и загуба на мощ

Recommended Posts

Момчета изкам да ви питам нещо защо колата ми губи мощност и защо маската ми фактически между бронята и радятора ми фабрично е поставена една пластмаса и един вид двигателя няма никакво обдухване едиственото място кадето влиза въздух е под колата защо е така тази хонда е сивик Д15з1 никога не бях патувал повече от 200 км с нея на веднъж но онзи ден дойдох при Майками в Гърция а това е доста пъ 1200 км и понеже не знам пътя трабваше да гоня бащами през целия път а тои кара джип 2,3 бензин и надувапше през целия път 150 - 160 на места до 190 км / ч не са кои знае колко много но за кола на 17 години и 1,5 си е предизвикателство но интересното ми беше чеч 130 - 140 си ги потдъежа ше ако и дам газ стигасе до 150 макс 160 и вика немога а минали я месец бях правил 200 с нея и е много гледана кола а интересното беше че не загряваше стрелката за темперетурата седеше малко под половината нали както трябва да е нрмалното на близо 90 Градуса а като засила 150 и я пусна по инерция за няколко километра и пада до 100 км / ч и после като и дам гас откача и разви ако километри даржиги извено време и почва да се мъчи и я освобождавам пак от скорост изкам да ми обесните ако можете защо прави така и да ми кажете защо проклетата ми предница е затулена от всяката ама найстина от всяката благодаря предварително за отговора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебаси, нито една точка нямаш сложена :D Тая пластмаса, дето ти пречи, всъщност е сложена на мястото дето по принцип трябва да седи климатика. И да я махнеш - файда няма :drunk:. За другия ти въпрос ще се въздържа от отговор :cold:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точките ги остав нема време за точки не говора за пластмасата дето е на мястото на климатика между радятора на охлаждането и решетката също има пластмаса и по втория въпрос не деи се въздържа ми ми обясни ако можеш сега ще ида да снимам и ще ти покажа и също изкам да пита като карам 90-100 на пета и като подам много малко газ има едно предърпване странно и като натисна педала още фъвсем малко и почва да набира тва нормално ли е един фр има старата на моя модел хонда 1,3 и каза че било нормално не не ми се струва много нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек това на какъв език го написа? Дори и да иска някой да ти помогне нищо не се разбира от писанията ти. И с това

и по втория въпрос не деи се въздържа ми ми обясни ако можеш

няма да стигнеш далеч. Обясни като хората какво точно те интересува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важни са точките :drunk: малко зор се разбира какво и има на колата,и какво те интересува. А за придръпването има теми из форума.П.П:Ето една тема http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B5%D0%BD%D0%B5

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересува ме защо като дигна 160км/ч и карам 5-10 минути така и колата започва да се мъчи и като я пусна по-инерция за около 1-2 км и после като и дам газ се изтрелва като самолет другото което ме интересува е като карам на 5 предавка с 100км/ч и като и подам много леко газ почва да предърпва и после като натисна педала с още 3-4 мм и се оправя и почва да набира същото го прави и на 4 предавка с 60-70 км/ч а на 1,2,3 няма такова нещо направо си поема и излита

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и ако има значение преди 2500 км съм сменил въздушен,горивен,маслен филтер,свещи НЖК и масло Кастрол магнатек 10в40

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ами защото се уморява :drunk:.Мисля си че този 1.3 мотор не е за дълги и динамични преходи както го уписваш ,нали не очакваш за 1200км да има- средна скорост 150км/ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора е 1,5 v-tec e 94hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега а колата случаино да е от Германиа или там някаде .... Имам един приател кои имаше Primera, тя беше немска и решетката и е същата като на другите примери но дупките бяха запушени фабрично...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за стрелката си е само за стрелката, компютъра ползва друг и нищо чудно този за компютъра да отчита прегряване. Това е само предположение на не професионалист :tooth: ако може да подобриш обдухването на радиатора, направи го . А придърпването може да си е друг проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно въпроса на колегата от каде е колата колата е от Швейцария

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...