Mushev_90 0 #1 Публикувано 27 Ноември, 2009 Днес направих промивка на спирачната течност всичко е обевъздушено всичко си е както трябва по системата, та проблема е следния: значи като натисна спирачките само предно дясно завлачва другите не искат да спират така.Може ли да ми препоръчате добър сервиз за спирачна система в Пловдивска област. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 27 Ноември, 2009 е не раздвижи ли спирачните апарати? обезвъздуши пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #3 Отговорено 29 Ноември, 2009 Ако имаш АБС трябва да ги обезвъздушиш при работещ двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mushev_90 0 #4 Отговорено 29 Ноември, 2009 Апаратите са много добре раздвижени всичко е обевъздушено няма ABS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 29 Ноември, 2009 Обезвъздуши ги още веднъж, нищо не им пречи, но си виж първо в мануала в каква последователност се прави... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
j0r0 0 #6 Отговорено 29 Ноември, 2009 ами да,то си има последователност.Пак си огледай накладки,дискове-не дай си боже помпа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S.Nikolaev 2 #7 Отговорено 30 Ноември, 2009 Последователността е от най-далечното колело -> към най-близкото (до спирачната помпа). А иначе опитай пак да ги обезвъздушиш по този ред, и ако ги обезвъздушаваш правилно и пак няма ефект.... идва кофти момента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #8 Отговорено 30 Ноември, 2009 S.Nikolaev, не на всички коли е такава последователността ...За това най добре сверка с мануала... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S.Nikolaev 2 #9 Отговорено 1 Декември, 2009 Колега martod@, до сега в нито един сервиз от които съм работил и нито една кола с които съм работил за около 12 години стаж в областта не съм срещал различен начин за обезвъздушаване. Винаги и всеки така прави 1. задно дясно2. задно ляво3. предно дясно4. предно лявоДори и когато кръговете са диагонални и да го направиш така по пътя на логиката ще се досетиш, че пак става както трябва по този начин, няма значение че започваш с единия кръг и го зае*аваш. И досега за тези 12 години не е имало кола, след като я обезвъздуша да почне да не спира..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #10 Отговорено 1 Декември, 2009 1. задно дясно2. предно ляво3. задно ляво4. предно дясноколега S.Nikolaev може да имаш голям стаж като майстор и да не си имал проблеми досега но на мануала вярвам повече от колкото на теб (нищо лично и не го приемай като заяждане) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #11 Отговорено 1 Декември, 2009 Колега martod@, до сега в нито един сервиз от които съм работил и нито една кола с които съм работил за около 12 години стаж в областта не съм срещал различен начин за обезвъздушаване. Винаги и всеки така правиТо и за това много хора се оплакват по форумите, че като идат на преглед, спирачките нещо ги няма...Защото повечето майстори, ги обезвъздушават по твоя метод...И понеже стажа ми е точно двойно повече от твоя, ще ти кажа от къде идва този метод, от жигулките и москвичите, на които задните спирачки бяха на един кръг а предните на друг ...Щом производителя на автомобила е препоръчал схема на диагонал, значи има значение, нищо че ти си мислиш че няма... !!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #12 Отговорено 1 Декември, 2009 Много стаж, много нещо... !!! Аз мислех, че спирачки с АБС и такива без се обезвъздушават по двата начина, т.е. последователността, не че има значение как ще изкараш скапания въздух от системата... !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове