IBM 5 #1 Публикувано 26 Ноември, 2009 (Редактирано) Колеги карам Civic 5-та генерация.Съединителя ми отделя много горе и доклкото разбрах това е ясен признак, че скоро ше ме остави някъде.Та въпросът ми е може ли да се ремонтира а не да се прави цялостна смяна, чувъл съм за някъкво натягане или нещо такова.А ако неможе кажете ми, колко преблизително ще ми струва смяната на съединителя. Казаха ми , че само за работа взимат 150 лв.Препоръчайте ми място където да отида, може и в Пловдив и в София.Идва зимата и мисля, че трябва да взема превантивни мерки но бюджета ми е ограничен за това питам. Редактирано 26 Ноември, 2009 от botevist1912 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 26 Ноември, 2009 му 60 и 80 лв са ти двата диска(феродов и притискателен). 60-80 на парче, не за двата м/у 36 и 60 лв аксиален лагер.100 150 лв за работа си е нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #3 Отговорено 26 Ноември, 2009 Абе най-тъпото е, че отделянето високо горе не винаги е "ясен признак"На Рендака му навъртях 70хил с педал, който винаги отделяше съвсем горе.Сивика си получи новия съединител, вече пълен комплект и.. О ЧУДО! Пак отделя високо горе. Две отваряния, две разглабяния = никаква промяна.Ако почне да приплъзва като потегляш или в движение оборотите ти се увеличават, а скоростта не - сменяй. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #4 Отговорено 26 Ноември, 2009 Ами незнам, като потеглям някой път и го пусна по рязко, леко ми тресе предницата.Случва ми се 2 пъти изклучвам от скорост и пускам педалите но колата се форсира но си мислия, че това е от газовата уредба.До колкото разбирам ремонта не е варянт. Май ще трябва да се разделя с минимум 300 лв. Кофти тръпка.А части втора употреба не са ли вариант, че парите не стигат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #5 Отговорено 26 Ноември, 2009 Това е все едно спирачни накладки и дискове втора употреба, само дето труда по смяната е много, много по-голям и по скъп. Не бих го направил никога! По-добре да изчакаш 1-2 месеца с тоя съединител и да събереш пари, отколкото да отваряш после по 100 пъти (горчив опит). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #6 Отговорено 26 Ноември, 2009 Прав си. Да се надявам , че не всичко ми е за смяна и тва е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #7 Отговорено 26 Ноември, 2009 Абе най-тъпото е, че отделянето високо горе не винаги е "ясен признак"...интересното е,че на Маздата ми също отделя много горе а като я взех човека ми каза,че е сложил нов даде ми фрактури и старите части на всичко сменяно по нея да не си мисля,че ме лъжел.Другите неща като ги погледнах бяха нови ама съединитела нема как да го погледна та ми е интересно и на мен има ли други такива случаи при смяна на съединител да отделя пак горе???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DESO D15B2 0 #8 Отговорено 26 Ноември, 2009 карам си сивика 3 год със съединител който отделя по отгоре м/у средата и края никога не съм имал проблем при тругване или по баири и там сякви.онзи ден един колега ми покара колата и вика ооо съединителя за смяна пффф как пък не.не се притесняваи докато не запо4не да боксува караи си така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 26 Ноември, 2009 преди да го смениш и да се чудиш да ли е заминал , защото отделя високо (не че като го смениш ще отделя на друго място) може да си го тестваш да ли утърва Дърпаш ръчака , мушкаш 3-та и от 4к оборота ако тръгне да гасне след като пуснеш съединителя не се занимавай .... Ако си остане на 4к с пуснатия съедините (или малко по-малко въпроса е че тогава няма да изгасне двигателя ) си за смяна, която не е спешна (принципно). pitbuls, ти е дал цените горе долу, само дето за София съм чувал бахти цените за смяна . чак не ми се вярваше, така че разпитай в различни сервизи как е положението п.п. това за София ти го давам като пример да не се метнеш на някой кожодери дето най-често използваната реплика от тях като ги питаш : " колко ще струва?" отвръщат " ами не знам ... зависи какво ще излезе..." и накрая излизат с брадвата и ти режат главата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #10 Отговорено 27 Ноември, 2009 Kолеги много ви благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
j0r0 0 #11 Отговорено 29 Ноември, 2009 това,че отделя много горе не е признак на свършил съединител,и при мен беше така,смених си го ,(EXEDY-80 лв си сложих,един колега ми каза,че става от ЛАДА 1500,да става,но не сложих)пак ми отделя най-горе,така,че преценявай.............................карай докато забуксува.Не сме като GOLF-овете с жило,за това :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 29 Ноември, 2009 (Редактирано) еееее аз като съм с жило не съм ли с хонда бе .... просто хидравличните са саморегулирщи ! където си реши там отделя . Редактирано 29 Ноември, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
egoistichno 0 #13 Отговорено 30 Ноември, 2009 За сивик 5-та целият комплект лагер, притискател и феродов диск излизат 180-190лв. И аз си мислех че ми е за смяна и щях даже да го сменям, ама ми казаха да си свиркам докато не преплъзне и аз вече 10к това правя свиркам си, а съединителя все си отделя горе.При хондите явно 'Отделя горе' не означава 'За смяна е'. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #14 Отговорено 30 Ноември, 2009 отделяното горе и долу може да е разбъзикано на педала, доколкото знам там май има нещо за регулиране на позицията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
element 4 #15 Отговорено 30 Ноември, 2009 да, прав е колегата, долу има една гайчица 10-ка - аз оттам си го регулирах както ми е удобно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #16 Отговорено 1 Декември, 2009 да, прав е колегата, долу има една гайчица 10-ка - аз оттам си го регулирах както ми е удобноКолега,дай малко инфо за тая гайка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lamerko 1 #17 Отговорено 1 Декември, 2009 Да една снимка ако може, че тук е пълно с хонди на които им отлепят горе съеденителите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #18 Отговорено 1 Декември, 2009 Да и аз съм пробвал с тая гайка, тя регулира хода на педала, но не и къде зацепва. Ако си скъсиш много хода най-много да не ти освобождава достатъчно и да не влизат и излизат като хората скоростите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #19 Отговорено 1 Декември, 2009 Аз имам също странен проблем. Освен, че изведнъж започна да ми отделя горе (преди отделяше по средата) от време на време започва да ми приплъзва. Преди да се стигне до смяна с бай Вангел от форума предприехме смяна на хидравличната течност. От вътре изкарахме най-различни елементи и отпадъци, нямахме фото да снимаме. Та след промивка и смяна на течността педала изведнъж започна да отделя много долу След това отиде по средата. След 1 седмица каране пак ми отделя горе. Обезвъздушавам - слиза долу. Карам известно време - пак отива горе - странна работа. Чудно ми е дали изобщо да обвинявам помпите за този ефект (нямат никакви течове) или направо да събирам пари за съединител. За жалост в Пловдив няма и майстор който да разбере къде точно е проблема. Съединителя ми е сменян преди 30 хиляди км да речем Та съвета към колегите на които им отделя горе - сменете си течноста - побира не повече от 70-100 грама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #20 Отговорено 2 Декември, 2009 Добре де предвид, че сте извадили всевъзможни елементи и отпадъци от една системка, в която друго освен казанче, тръби и помпи надали има - не мислиш ли, че въпросните елементи и отпадъци идват от "здравите" помпи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #21 Отговорено 2 Декември, 2009 (Редактирано) Приличаше на кал просто. Беше се отаило в казанчето на дъното. Според теб ако оставиш една спирачна течност 5 години ще даде ли отайки? Аз нямам представа.Относно гайката: Няма как да я сбъркате има само 2 гайки. Едната е доста голяма, другата е за ключ 10. Трябва да легнете под волана на земята и да си поставите главата до педалите. От там нататък се вижда идеално. Носете си и фенерче П.С Само да напомня, че трябва да търсите там където се захваща педала на амбриажа, да не хукнете да натягате спирачката ))) Редактирано 2 Декември, 2009 от pagubg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #22 Отговорено 2 Декември, 2009 провет колеги на црх става саединител от лада нива само се смалява главинката с около 5 мм скоро сменяхме и момчето нямаше мн. пари,успешен експеримент колата варви добре но колко ще изкара не се знае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #23 Отговорено 7 Декември, 2009 Да и аз съм пробвал с тая гайка, тя регулира хода на педала, но не и къде зацепва. Ако си скъсиш много хода най-много да не ти освобождава достатъчно и да не влизат и излизат като хората скоростите.Напълно си прав колега от там се регулира свободния ход на педала който ход трябва да го има и няма нищо общо с регулиране на съединителя,той не се регулира!Но всеки си плямпа нещо и мисли че е прав! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #24 Отговорено 7 Декември, 2009 (Редактирано) Аз имам също странен проблем. Освен, че изведнъж започна да ми отделя горе (преди отделяше по средата) от време на време започва да ми приплъзва. Преди да се стигне до смяна с бай Вангел от форума предприехме смяна на хидравличната течност. От вътре изкарахме най-различни елементи и отпадъци, нямахме фото да снимаме. Та след промивка и смяна на течността педала изведнъж започна да отделя много долу След това отиде по средата. След 1 седмица каране пак ми отделя горе. Обезвъздушавам - слиза долу. Карам известно време - пак отива горе - странна работа. Чудно ми е дали изобщо да обвинявам помпите за този ефект (нямат никакви течове) или направо да събирам пари за съединител. За жалост в Пловдив няма и майстор който да разбере къде точно е проблема. Съединителя ми е сменян преди 30 хиляди км да речем Та съвета към колегите на които им отделя горе - сменете си течноста - побира не повече от 70-100 грама Проблема ти е в помпите! Сваляш ги двете казваш че си от Пловдив отиваш при Шкодрата прави ти ги за 70-80лв. качваш ги и си готов.Аз така направих и съм ОК.Те течове нямат но и налягане нямат гумичките са заминали!! Редактирано 7 Декември, 2009 от milkobo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #25 Отговорено 31 Декември, 2009 (Редактирано) Мерси колега за съвета. Взех две помпи на старо и ги сменихме с колега от форума за проба. Проблема изчезна и сега всичко изглежда нормално и добре. Още веднъж благодаря за съвета. Редактирано 31 Декември, 2009 от Stefan Milev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vektor 0 #26 Отговорено 31 Декември, 2009 Иначе ако решиш да смяняш саединител , недей първо го свали и виж ако притискателя ти е наред просто отиди да ти наковат феродо (оригинално немско , по добро от разни италиански и тайвански ментаци)Качество на оригиналния ти съединител и лагер 45лв.примерно , наковаването ти е около 35лв.В Пловдив мога да ти обясня къде се намира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #27 Отговорено 31 Декември, 2009 Интересно това за съединителя на Ладата..да става на рекса...и колко струва целия комплект? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cifromaniak 1 #28 Отговорено 16 Февруари, 2011 вазможно ли е да свърши отведнъж и да остана на пътя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #29 Отговорено 16 Февруари, 2011 (Редактирано) отиваш при Шкодрата прави ти ги за 70-80лв. качваш ги и си готов.Аз така направих и съм ОК.Те течове нямат но и налягане нямат гумичките са заминали!!Тоя Шкодрата от златните комплекти ли слага или от карбоновите ? Защото тук в Бургас ремонта на 2-те помпи е 15лв.P.S Само не ми обяснявайте колко струва ремонтният к-т в Евро 07 /например/ Редактирано 16 Февруари, 2011 от bleid 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #30 Отговорено 16 Февруари, 2011 (Редактирано) Само за инфо на колегите че ремонтния комлект на долната помпа в евро 07 който включва буталцето комлект с гумичките, прховия маншон и пружината ,струва 20 лв на seiken(нещо такова нещо) уж японски. За сега дьржи!!! Да видим до кога P.S След като си смених карантиите на долната и горната помпа сложих нова, сьединителя почна да оделя долу. Понеже сьм свикнал да ми е по високо си го регулирах именно от щангичката на педала която отива в помпата. Редактирано 16 Февруари, 2011 от mom4i74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #31 Отговорено 7 Април, 2012 (Редактирано) Шкодрата прави ти ги за 70-80лв. качваш ги и си готов.АКакто каза колегата преди мен да не са златни тия ремонтни комлекти. Аз за толкова пари си взех 2-те чисто нови помпи. Даже и не са никак лоши за тия пари. При мен проблема с отделянето е в горната помпа тази при педала. Случайно видях че е протекла. А и аз си мислех че проблема е в съединителя. Редактирано 7 Април, 2012 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове