Gallagher 0 #1 Публикувано 26 Ноември, 2009 Здравейте колеги. Карам Акорд 95- автоматик. Имам следния проблем- когато скоростния лост е в режим "Р", се премества много трудно назад, дори и когато е загрял двигателя. Имам този проблем от около месец. Ще ви бъда благодарен, ако можете да ме насочите, каква може да бъде причината за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STD 0 #2 Отговорено 26 Ноември, 2009 как искаш да се премества?П е паркинг. един вид ако си на П не трябва на никъде да може да се премества. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gallagher 0 #3 Отговорено 26 Ноември, 2009 Просто ми заяжда лоста и трябва много силно за се дръпне назад за да превключа на скорост "D". Иначе другите скорости се преместват лесно. А маслото на скоростната кутия го смених преди два месеца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STD 0 #4 Отговорено 26 Ноември, 2009 аа лоста ти се превключва трудно аз помислих че колата не можеш да буташ лесно назад докато си пуснал на П.трябва да ти я видят в сервиз предполагам.. не мисля че е нормално.нали натискаш копчето отстрани на лоста като местиш скоростите.мисля че и педала на спирачката трябва да се натисне докрай в момента на сменяне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gallagher 0 #5 Отговорено 26 Ноември, 2009 Да натискам копчето на лоста и педала. Знаеш ли някаъв сервиз, където се ремонтират автоматични скоростни кутии в Пловдив? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gallagher 0 #6 Отговорено 26 Ноември, 2009 Извинявай за въпроса за сервиза, сега видях, че си от София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alex civic 1 #7 Отговорено 26 Ноември, 2009 при Хагито зад хотела на ванко1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #8 Отговорено 26 Ноември, 2009 (Редактирано) Здравейте колеги. Карам Акорд 95- автоматик. Имам следния проблем- когато скоростния лост е в режим "Р", се премества много трудно назад, дори и когато е загрял двигателя. Имам този проблем от около месец. Ще ви бъда благодарен, ако можете да ме насочите, каква може да бъде причината за това.Имал съм този проблем предимно след продължителни изкачвания и спускания (например в планината). По принцип след ден-два започва да работи нормално, но трябва да спазваш някои задължителни неща при работата с колата.1. Задължително натискай хубаво спирачката до долу когато включваш на P или сменяваш от P на друга предавка2. Когато паркираш спазвай следния ред на работа - прикарваш колата, натискаш хубаво спирачката, включваш P, ДЪРПАШ РЪЧНАТА, отпускаш спирачката, изгасяш двигателя. Обратния ред важи при палене - палиш, натискаш спирачка, отпускаш ръчната, D4 и потегляш Редактирано 26 Ноември, 2009 от Alexandro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #9 Отговорено 26 Ноември, 2009 (Редактирано) А маслото на скоростната кутия го смених преди два месеца.С какво масло е сменено? Има колеги с автоматици, които казват, че всичко различно от оригиналното масло на Хонда за автоматични кутии, скапва кутията и затруднява превключването. Редактирано 26 Ноември, 2009 от keel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gallagher 0 #10 Отговорено 26 Ноември, 2009 (Редактирано) Аз и сложих точно такова оригинално масло на Хонда, така ме посъветваха и в сервиза Редактирано 26 Ноември, 2009 от Gallagher Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #11 Отговорено 26 Ноември, 2009 Ма колега не е достатъчно да сложиш такова Трябва 4 пъти да източиш около 2.5литра и да долееш по толкова като караш 3-5км м/у източване/доливане. И да ти кажа провери си нивото на маслото че като си гледам моето а то е сменено в оторизиран сервиз на Хонда в София (не е бултрако) то нивото е доста над това което трябва да е.Какъв ти е двигателя?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #12 Отговорено 26 Ноември, 2009 Ако спираш под наклон (надлъжен) без да ползваш ръчната по описания от колегата начин е нормално, но ако и на равно ти заклинва тогава може да е от привода или не дай си боже да си огънал чопът служещ за блокаж на трансмисията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gallagher 0 #13 Отговорено 27 Ноември, 2009 Двигателят ми е 2000куб. Проблема се получава, дори и когато спирам на равно. Проверих си и маслото и то също е в нормално ниво. Днес ще отида до сервиза да го погледнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #14 Отговорено 27 Ноември, 2009 2. Когато паркираш спазвай следния ред на работа - прикарваш колата, натискаш хубаво спирачката, включваш P, ДЪРПАШ РЪЧНАТА, отпускаш спирачката, изгасяш двигателя. Обратния ред важи при палене - палиш, натискаш спирачка, отпускаш ръчната, D4 и потегляшАко е на равен терен колата ръчната не е необходима нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #15 Отговорено 27 Ноември, 2009 Погледни трабъл-шутинга там трябва да е описан твоя случай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gallagher 0 #16 Отговорено 27 Ноември, 2009 Може ли да ме светнеш какво е това, тъй като не съм запознат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #17 Отговорено 27 Ноември, 2009 Ако е на равен терен колата ръчната не е необходима нали?Предполагам, че във всички случаи е препоръчително да се ползва. За съжаление не мога да намеря къде точно го четох това за ръчната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dap 0 #18 Отговорено 27 Ноември, 2009 Колеги а през зимния период как се процедира с ръчната спирачка.Чувал съм че изполването при минусови температури не е препоръчително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #19 Отговорено 27 Ноември, 2009 (Редактирано) Може ли да ме светнеш какво е това, тъй като не съм запознат?Това е в сервизната книжка метода на отхвърляне на вероятности докато стесниш кръга и не откриеш причината.Започва се с най вероятната причина за даден симптом.... Редактирано 27 Ноември, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове