Jump to content

STD

Фен
  • Мнения

    84
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно STD

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Има и някакви такива от рода на dei 566u които са си една кутийка в която слагаш ключ с чип. когато си пуснеш ремуут стартера транспондера това получава захранване и излъчва кода на ключа. Имобилайзера на колата го разпознава и можеш да палиш.През другото време имобилайзера си работи нормално.Куцото е че трябва да си оставиш един ключ (или поне чипа му) скрит някъде под таблото в този транспондер.
  2. А някой да преложи начин за скъсяване на това време .. че половината път чакам да ми се стопли парното.Едно време слагаха хората кашончета на решетката на ладите това дали че да има някакъв ефект?
  3. аа лоста ти се превключва трудно аз помислих че колата не можеш да буташ лесно назад докато си пуснал на П.трябва да ти я видят в сервиз предполагам.. не мисля че е нормално.нали натискаш копчето отстрани на лоста като местиш скоростите.мисля че и педала на спирачката трябва да се натисне докрай в момента на сменяне.
  4. как искаш да се премества?П е паркинг. един вид ако си на П не трябва на никъде да може да се премества.
  5. по мои лични наблюдения около 3000 ще да са нормални обороти за 5-та .. за изпреварвания я качваш до 4500-5000 оборота и си ок
  6. Вземи си едни всесезонни Toyo и не се занимавай с глупости.Нито ще ги сменяш нито ще ги мислиш. Гумите са истински.На сняг се държат много добре.. през зимата уличките в квартала не ги чистят.Зимните им са с една идея по добри .. но е безмислено да даваш излишни пари.особенно че си и начинаещ и не знаеш какво че ти трябва и защо.
  7. Ще пътува за chirenski Благодаря.
  8. тялото на Pioneer DEH 4700 MP.панела и лаистничката за таблото му я няма.Цд-то е хубаво и има мп3 ама няма панел.. разбиха ми ЦР-В-то и го откраднаха.комшията ги е видял и са избяхали без да успеят да извадят цд-то.Ако на някой му върши работа.
  9. плати си за един месец.беше нещо от рода на $25
  10. Мда.. ти понеже си сменял крушки .. я се огледай да не би да си обърнал някое кабелче вътре в стопа и то да дава на късо като го затвориш. както при мен се оказа .. след като разглобих цялото табло и всички превключватели излезе най простото възможно нещо.Иначе ако ти гори бушон нещо дава на късо.Най-лесно можеш да намериш от къде е да проследиш кабелите и да режеш един по един за да разбереш дали са задните или предните. и после е лесно.
  11. мен си ме кефи и дори за лека отбивка от пътя. за 10 километра по такъв и по лош път заедно със всичкия багаж и две колелета отгоре на мен ми е достатъчно който иска повече може би не му трявва точно ЦРВ.
  12. Можеш да се замислиш за ъпгрейд към нещо друго по ново да речем ЦРВ.Ако имаш няколко хиляди отгоре можеш да си вземеш ЦРВ първа генерация 97-99.от Акорд 94 до Акорд 97 няма смисъл особенно.Иначе този точно Акорд беше много як имам само хубави спомени от него.Лошото е че с времето се амортизира и почват да се обаждат разни нещаОсобенно дразнещи са типично англиските проблеми които ги няма в японските: разлепящи се тавани, невдигащи се стъкла и разни такива.
  13. ами ако се загледаш в оборотмера тя след 4500 почва да дърпа по-осезателно.т.е ако искаш да изшреварваш по-бързо е добре да си около 4500и да по шумно е .. но пък и по интересно
  14. Ми мойто е на газ има си газова още от Италия.Предполагам че са го карали доста на газ преди това - все пак е на 160 000 вече. В началото правеше магарии с оборотите и го бях носил в Бултрако да му видят клапаните .. та присъдата беше че било много зле.. незнам си какво .. сметката а части беше нещо от рода на 2-3 хил. за клапани, уплътнения и тн... Чарли му сменя разни филтри и го продухва и от тогава се оправи и вече може би 8 месеца няма грижи.а сега нямам впечатления да е проблемно.Естествено на бензин радва повече .. но едно пълнене за 250-300 км ми е 17 лв.
×
×
  • Създай нов...