Jump to content
Gallagher

Проблем с автоматик

Recommended Posts

Здравейте колеги. Карам Акорд 95- автоматик. Имам следния проблем- когато скоростния лост е в режим "Р", се премества много трудно назад, дори и когато е загрял двигателя. Имам този проблем от около месец. Ще ви бъда благодарен, ако можете да ме насочите, каква може да бъде причината за това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как искаш да се премества?П е паркинг. един вид ако си на П не трябва на никъде да може да се премества.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ми заяжда лоста и трябва много силно за се дръпне назад за да превключа на скорост "D". Иначе другите скорости се преместват лесно. А маслото на скоростната кутия го смених преди два месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аа лоста ти се превключва трудно :) аз помислих че колата не можеш да буташ лесно назад докато си пуснал на П.трябва да ти я видят в сервиз предполагам.. не мисля че е нормално.нали натискаш копчето отстрани на лоста като местиш скоростите.мисля че и педала на спирачката трябва да се натисне докрай в момента на сменяне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да натискам копчето на лоста и педала. Знаеш ли някаъв сервиз, където се ремонтират автоматични скоростни кутии в Пловдив?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай за въпроса за сервиза, сега видях, че си от София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Карам Акорд 95- автоматик. Имам следния проблем- когато скоростния лост е в режим "Р", се премества много трудно назад, дори и когато е загрял двигателя. Имам този проблем от около месец. Ще ви бъда благодарен, ако можете да ме насочите, каква може да бъде причината за това.

Имал съм този проблем предимно след продължителни изкачвания и спускания (например в планината). По принцип след ден-два започва да работи нормално, но трябва да спазваш някои задължителни неща при работата с колата.1. Задължително натискай хубаво спирачката до долу когато включваш на P или сменяваш от P на друга предавка2. Когато паркираш спазвай следния ред на работа - прикарваш колата, натискаш хубаво спирачката, включваш P, ДЪРПАШ РЪЧНАТА, отпускаш спирачката, изгасяш двигателя. Обратния ред важи при палене - палиш, натискаш спирачка, отпускаш ръчната, D4 и потегляш Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А маслото на скоростната кутия го смених преди два месеца.

С какво масло е сменено? Има колеги с автоматици, които казват, че всичко различно от оригиналното масло на Хонда за автоматични кутии, скапва кутията и затруднява превключването. Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и сложих точно такова оригинално масло на Хонда, така ме посъветваха и в сервиза

Редактирано от Gallagher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма колега не е достатъчно да сложиш такова :) Трябва 4 пъти да източиш около 2.5литра и да долееш по толкова като караш 3-5км м/у източване/доливане. И да ти кажа провери си нивото на маслото че като си гледам моето а то е сменено в оторизиран сервиз на Хонда в София (не е бултрако) то нивото е доста над това което трябва да е.Какъв ти е двигателя??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако спираш под наклон (надлъжен) без да ползваш ръчната по описания от колегата начин е нормално, но ако и на равно ти заклинва тогава може да е от привода или не дай си боже да си огънал чопът служещ за блокаж на трансмисията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят ми е 2000куб. Проблема се получава, дори и когато спирам на равно. Проверих си и маслото и то също е в нормално ниво. Днес ще отида до сервиза да го погледнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Когато паркираш спазвай следния ред на работа - прикарваш колата, натискаш хубаво спирачката, включваш P, ДЪРПАШ РЪЧНАТА, отпускаш спирачката, изгасяш двигателя. Обратния ред важи при палене - палиш, натискаш спирачка, отпускаш ръчната, D4 и потегляш

Ако е на равен терен колата ръчната не е необходима нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни трабъл-шутинга там трябва да е описан твоя случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ме светнеш какво е това, тъй като не съм запознат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е на равен терен колата ръчната не е необходима нали?

Предполагам, че във всички случаи е препоръчително да се ползва. За съжаление не мога да намеря къде точно го четох това за ръчната. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а през зимния период как се процедира с ръчната спирачка.Чувал съм че изполването при минусови температури не е препоръчително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ме светнеш какво е това, тъй като не съм запознат?

Това е в сервизната книжка метода на отхвърляне на вероятности докато стесниш кръга и не откриеш причината.Започва се с най вероятната причина за даден симптом.... Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...