Dimteam 1 #1 Публикувано 23 Ноември, 2009 Интересувам се колеги от къде в София мога да си купя истински Кастрол Магнатек 10W40? И също тъка да е на добра цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lyubobg 0 #2 Отговорено 24 Ноември, 2009 Има 1 сервизче на Кастрол от 10-20 години...Адреса е букет 18телефон 855 88 19 Другия вариант които аз ползвам е магазинче за авточасти на ул. Хубча 6 до фантастико в Красно Село Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #3 Отговорено 24 Ноември, 2009 Аз днес си поръчах от един пич от Ауди форума. Внос от Германия Castrol GTX Magnatec 10W40 5 литра туба за 62лв. Утре я чакам да пристигне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F20A4 2 #4 Отговорено 25 Ноември, 2009 Аз си взимам от един представителен магазин на Козлодуй. Около 80лв беше. За Европа Кастрол-а не се ли прави в Гърция? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PROf1t 2 #5 Отговорено 25 Ноември, 2009 http://www.motobul.com/bg/contacts.php - официалният вносител. Повечето от изброените до тук са само дистрибутори, но не твърдя, че продават нещо различно и на други цени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #6 Отговорено 25 Ноември, 2009 MотоБул е представите на Кастрол за Бг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
oblaka 9 #7 Отговорено 25 Ноември, 2009 обади ми се и ще ти дам истински Кастрол. 0888 496189 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #8 Отговорено 26 Ноември, 2009 Аз вчера си получих маслото от пича. С доставката от Пловдив до София през Еконт ми стъпи на 74лв. което мисля че е доста по-приемлива цена за 5л. туба сравнено с 82лв за 4л. от Авто Плюс. И си личи че маслото наистина е внос от Германия навсякаде по тубата си пише на немски. Ако някои има интерес мога да му дам линкче на ЛС с кординати на момчето. Целия форум на Ауди си пазарува от него и няма един които да се е оплакал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #9 Отговорено 26 Ноември, 2009 Ако изглежда така ... метни ми едно ЛС плииЗ ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #10 Отговорено 26 Ноември, 2009 Точно така изглежда тубичката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #11 Отговорено 30 Май, 2012 Интересувам се колеги от къде в София мога да си купя истински Кастрол Магнатек 10W40? И също тъка да е на добра цена. а аз за велико търново - 10-40 бензинкак да разбера че не е менте? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #12 Отговорено 30 Май, 2012 От тук примерно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #13 Отговорено 1 Юни, 2012 Сега гледах баркодове по 4л туби: 10в40 започва с 90, а 5в40 с 40, което вече знам че е Германия. Не знам това сигурен ли е белег, или пак може да си се кръсти как си иска продавача..От офиц.вн-тел Мотобул са ми казвали че им има името на етикета отзад.Друг вариант е да е всичко на немски - вероятно купувано от някой супермаркет на място.Старите опаковки бяха с каничка и холограме, - новите са с най-обикновенна капачка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kitty 177 #14 Отговорено 3 Юни, 2012 Аз карам с въпросния кастол 10w40 магнетик 4л за 57лв (цена с отстъпка) цената му е 96 или там някаде, плюс минус 2лв. Маслото си е немско с немски бар код и така натам, лошото колеги е че като порачам повече ми променят цената понеже секи си мисли че правиш пари на негов гръб, и ми дават тубата на 70лв. Ако някои го устроива може да го уредя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #15 Отговорено 26 Ноември, 2013 (Редактирано) Да побутна темата... преди година сложих въпросния кастол 10w40 магнетик 4л с баркод започващ с 90ххх. Нямам забележки по вървене, и не го е горила, съдейки по щеката. Сега гледам за същия и ми предлагат на черно 1 туба за 47лв - но няма холограма на предния етикет, а отзад е така: , като гледам в нета че и цената е доста паднала - тук е 49! Какво мислите, колеги? Редактирано 26 Ноември, 2013 от dima78 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #16 Отговорено 26 Ноември, 2013 (Редактирано) А ти какво мислиш като си снимал тубата ? Холограмите не ги е имало винаги а масла които са стоели поне 1 година по складовете няма как да ги имат.Холограмата не значи , че маслото е 100% менте или 100% истинско, повярвай.Звънни в Кастрол и питай кой е официалният вносител за БГ и ще разбереш.А това "на черно" какво ще рече ? После да не храниш марката , че била скапана.Нещата зависят както от маслото така и от колата.Има хора на които им гори масло и сменят непрестанно марки като всяка предишна е "менте" докато накрая не си ремонтират двигателя. Редактирано 26 Ноември, 2013 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #17 Отговорено 26 Ноември, 2013 И антиреклама, така че, може да не се трие/чете:В Кауфланд продават 5литра 10w40 за 30/тридесет/ лева... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #18 Отговорено 26 Ноември, 2013 Там до киселите млека и суджуците , нали ? 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #19 Отговорено 26 Ноември, 2013 (Редактирано) Стига бе, че и 5л, че и за 30лв..?! Пързаляш ли ни коолега? Редактирано 26 Ноември, 2013 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #20 Отговорено 26 Ноември, 2013 еее, темата е за Кастрол, не К-класик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #21 Отговорено 26 Ноември, 2013 За да сте сигурни - официалният вносител или някой, който го докарва отвън и му имате доверие, че наистина е така.Проблемът е, че живеем в България и официалният вносител ще ви предлага производство за източна европа, най-вероятно гръцко, защото това е политиката на производителя - за източна Европа, 2-ро качество хора - второ качество стока.Внесените от Англия, Германия, Франция и т.н. мсла са производство за западна европа и са произведени в Германия и би трябвало да са по-качествени.И тук идва Абсурдистан, гръцкият боклук тук е по-скъп, отколкото германско качество в Англия, Германия и т.н.Аз от BG вече нищо не си купувам освен хляб ПС: малко оф. Политиката на Хонда пък е такава, че едни и същи оригинални части са с различни цена за Европейския, Японския и Американския пазар и познайте кой пак е най-преебан 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #22 Отговорено 26 Ноември, 2013 (Редактирано) Петре , позволи да ти кажа , че съвсем ама съвсем не си прав Манящината е едно а параноята е друго.Факт е обаче , че има хора които търсят цена.Мотул-а от официалният вносител от къде мислиш че идва ? Официалните вносители дали на Castrol , дали на Motul ако ще и от Марс да го добиват , можеш да им имаш доверие.Отделно разбиранията тук са , колкото се може по-евтино и да е "оригинално" демек истинско.Масата коли са стари с двигатели на по над 300 000км които се пробват с мега тънките синтетики а буталата в същото време играят ламбада. В България както и всяка една друга държава има както качествени така и не толкова качествени продукти.Дал си пример с Англия а тяхната приказка е "Не съм толкова богат да си купувам евтини неща" и мисля , че я знаеш.Тук просто сме с нисък стандарт на живот и е нормално всеки да търси алтернативи като се почне от масленият филтър та се стигне до основният ремонт. Редактирано 26 Ноември, 2013 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #23 Отговорено 26 Ноември, 2013 С кое не съм прав ?Че за източна европа производителите имат политика да продават продуктите на изнесените и с по-ниско качество заводи, а за западна европа са най-качествените неща и вносителите нямат избор, освен да продават това, което им се дава ? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #24 Отговорено 26 Ноември, 2013 (Редактирано) Пешо , от кога знаеш кой с какво качество продава ? Как разбра , че едно и също масло от вносителя в България и този в Германия или Франция е с различно качество ? Имаш ли лицензирана лаборатория в която да сравниш маслата или си носил по 200 грама от 2-те за тест някаде ? Недей така Има и други марки автомобили , които карат с марки масла от тук по хиляди километри без абсолютно никакви проблеми , че го имам и нагледно като пример.Моето разбиране е , че когато даден автомобил е наред , спазват му се спецификациите за масло , сменя се редовно и е качествено , каквито има достатъчно в България то проблеми няма.Когато се вземе кола на 10-15 години , скъсвана от каране , харчеща масло се почва с изреждане на марки масла но накрая изхода е само един и това няма нищо общо с качеството на маслото. Карам с едно масло 3 смени а със същото като марка се движи кола на близък само , че е 2007г модела автомобил на доказани километри купена от представител тук.При него за 10 000км не пада от щеката а при мен пада с около 1 литър за същите километри.Какво ще ми кажеш ? Маслото ли е виновно ? Не , не е то а просто единият двигател е на 15 години а другият на 6 години с доказан пробег.Ако оставим възрастта то има и 15 годишни коли в перфекно състояние но се броят на пръсти и шанса да попаднеш на такава точно ти или аз е сведен до минимум. P.S Производителя в чужбина примерно Castrol , ако му звъннеш и кажеш че си от която и да е страна в Европа и искаш да си купиш от него масло , дори и за дистрибуция ще те препрати в локалният дилър за страната в която си ако има такъв Затова има фирми които са вносител , препращат те към тях и директно те отрязват.Ако искаш сигурност , отиваш във вносителя на съответната марка или във фирми които работят с тях.Всичко останало е шанс. Редактирано 26 Ноември, 2013 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #25 Отговорено 26 Ноември, 2013 Е ай де сега , то е ясно че има разлика в качеството за България и за Германия . Най добре е от някой който пътува или има общи поръчки , другото е мижи да те лъжа :lol:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #26 Отговорено 27 Ноември, 2013 ооок, направих си достатъчно изводи, мерси!Както казх, моята щека не е мръднала, така че съм Доволен от това масло като марка и модел. И бих го препоръчал за нашите машинки Хонда.Ще взема 4л за 47лв, което е добра цена и надявам се няма промяна надолу в поведението на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #27 Отговорено 27 Ноември, 2013 Всъщност ползвам Моторно масло CASTROL MAGNATEC 5W40 C3 - на сивика от подписа :)/>и миналата година съм взел немско.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #28 Отговорено 27 Ноември, 2013 И аз го имам нагледно примера с тукашните масла.Имаме две коли едната обаче Mitsubichi е с доказан пробег 120 000 ,за разлика от другата Honda която е на 220 000 по километраж и на 100 % е връщан да не говорим,че е спортен модел и се предполага,че е пилена и се пили малко или много.И така да речем две години са карани с едно много добро масло Mitsubichi Diamond Protection и от смяна на смяна при Митсубишито маслото не помръдва и милиметър от щеката ,но при Хондата сме литър на доло ,че и литър и половина.Правим смяна на маслата в Мотул имам приятел /Тиримпорт/ и ми дава масло пак Мотул 6100 и нещата се повтарят.С двата вида масла имаме един и същ разход на масло,а двигателите са все така чисти особено на тази с гарантираните километри /е то там няма и на къде по чист да бъде/ Та и аз съм на мнението на Mkilla и тук има качествени стоки макар и наистина по рядко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #29 Отговорено 25 Януари, 2014 За тази смяна съм решил да опитам от ЕNEOS premium huper, но се чудя да опитам ли даже 5w30. С тия оригиналности и цени на Кастрол ми омръзна. Ще пиша отзиви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #30 Отговорено 25 Януари, 2014 Аз карам с ENEOS Sustina 5W40 на D15Z6, за 8250 км съм долял 100 мл. Не знам от маслото ли е, от мотора ли е, но съм много доволен. Колата я взех на 160 000 км. В сервизната и книжка е водено до 135 000 км. , като първите двама собственици са италианци и са карали с Castrol 5W40. Третия собственик е българин, който отново е карал с Castrol и аз съм четвъртия, но реших да пробвам ENEOS. Мисля да на 10 000 км. , като го сменям да е отново с ENEOS. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове