Jump to content
Dimteam

Истински Кастрол от къде ?

Recommended Posts

Интересувам се колеги от къде в София мога да си купя истински Кастрол Магнатек 10W40? И също тъка да е на добра цена. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 1 сервизче на Кастрол от 10-20 години...Адреса е букет 18телефон 855 88 19 Другия вариант които аз ползвам е магазинче за авточасти на ул. Хубча 6 до фантастико в Красно Село

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес си поръчах от един пич от Ауди форума. Внос от Германия Castrol GTX Magnatec 10W40 5 литра туба за 62лв. Утре я чакам да пристигне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взимам от един представителен магазин на Козлодуй. Около 80лв беше. За Европа Кастрол-а не се ли прави в Гърция?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.motobul.com/bg/contacts.php - официалният вносител. Повечето от изброените до тук са само дистрибутори, но не твърдя, че продават нещо различно и на други цени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MотоБул е представите на Кастрол за Бг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обади ми се и ще ти дам истински Кастрол. 0888 496189

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вчера си получих маслото от пича. С доставката от Пловдив до София през Еконт ми стъпи на 74лв. което мисля че е доста по-приемлива цена за 5л. туба сравнено с 82лв за 4л. от Авто Плюс. И си личи че маслото наистина е внос от Германия навсякаде по тубата си пише на немски. Ако някои има интерес мога да му дам линкче на ЛС с кординати на момчето. Целия форум на Ауди си пазарува от него и няма един които да се е оплакал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Ако изглежда така ... метни ми едно ЛС плииЗ ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересувам се колеги от къде в София мога да си купя истински Кастрол Магнатек 10W40? И също тъка да е на добра цена. :D

а аз за велико търново - 10-40 бензинкак да разбера че не е менте?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тук примерно ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега гледах баркодове по 4л туби: 10в40 започва с 90, а 5в40 с 40, което вече знам че е Германия. Не знам това сигурен ли е белег, или пак може да си се кръсти как си иска продавача..От офиц.вн-тел Мотобул са ми казвали че им има името на етикета отзад.Друг вариант е да е всичко на немски - вероятно купувано от някой супермаркет на място.Старите опаковки бяха с каничка и холограме, - новите са с най-обикновенна капачка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с въпросния кастол 10w40 магнетик 4л за 57лв (цена с отстъпка) цената му е 96 или там някаде, плюс минус 2лв. Маслото си е немско с немски бар код и така натам, лошото колеги е че като порачам повече ми променят цената понеже секи си мисли че правиш пари на негов гръб, и ми дават тубата на 70лв. Ако някои го устроива може да го уредя ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да побутна темата... преди година сложих въпросния кастол 10w40 магнетик 4л с баркод започващ с 90ххх. Нямам забележки по вървене, и не го е горила, съдейки по щеката.

Сега гледам за същия и ми предлагат на черно 1 туба за 47лв - но няма холограма на предния етикет, а отзад е така:

Публикувано изображение, като гледам в нета че и цената е доста паднала - тук е 49!

Какво мислите, колеги?

Редактирано от dima78

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти какво мислиш като си снимал тубата ? Холограмите не ги е имало винаги а масла които са стоели поне 1 година по складовете няма как да ги имат.Холограмата не значи , че маслото е 100% менте или 100% истинско, повярвай.Звънни в Кастрол и питай кой е официалният вносител за БГ и ще разбереш.А това "на черно" какво ще рече ? После да не храниш марката , че била скапана.Нещата зависят както от маслото така и от колата.Има хора на които им гори масло и сменят непрестанно марки като всяка предишна е "менте" докато накрая не си ремонтират двигателя.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:offtopic: И антиреклама, така че, може да не се трие/чете:В Кауфланд продават 5литра 10w40 за 30/тридесет/ лева...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там до киселите млека и суджуците , нали ? :)

  • Нагоре 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, че и 5л, че и за 30лв..?! Пързаляш ли ни коолега?

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да сте сигурни - официалният вносител или някой, който го докарва отвън и му имате доверие, че наистина е така.Проблемът е, че живеем в България и официалният вносител ще ви предлага производство за източна европа, най-вероятно гръцко, защото това е политиката на производителя - за източна Европа, 2-ро качество хора - второ качество стока.Внесените от Англия, Германия, Франция и т.н. мсла са производство за западна европа и са произведени в Германия и би трябвало да са по-качествени.И тук идва Абсурдистан, гръцкият боклук тук е по-скъп, отколкото германско качество в Англия, Германия и т.н.Аз от BG вече нищо не си купувам освен хляб :DПС: малко оф. Политиката на Хонда пък е такава, че едни и същи оригинални части са с различни цена за Европейския, Японския и Американския пазар и познайте кой пак е най-преебан :D

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петре , позволи да ти кажа , че съвсем ама съвсем не си прав :)Манящината е едно а параноята е друго.Факт е обаче , че има хора които търсят цена.Мотул-а от официалният вносител от къде мислиш че идва ? Официалните вносители дали на Castrol , дали на Motul ако ще и от Марс да го добиват , можеш да им имаш доверие.Отделно разбиранията тук са , колкото се може по-евтино и да е "оригинално" демек истинско.Масата коли са стари с двигатели на по над 300 000км които се пробват с мега тънките синтетики а буталата в същото време играят ламбада.

 

В България както и всяка една друга държава има както качествени така и не толкова качествени продукти.Дал си пример с Англия а тяхната приказка е "Не съм толкова богат да си купувам евтини неща" и мисля , че я знаеш.Тук просто сме с нисък стандарт на живот и е нормално всеки да търси алтернативи като се почне от масленият филтър та се стигне до основният ремонт.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кое не съм прав ?Че за източна европа производителите имат политика да продават продуктите на изнесените и с по-ниско качество заводи, а за западна европа са най-качествените неща и вносителите нямат избор, освен да продават това, което им се дава ?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пешо , от кога знаеш кой с какво качество продава ? Как разбра , че едно и също масло от вносителя в България и този в Германия или Франция е с различно качество ? Имаш ли лицензирана лаборатория в която да сравниш маслата или си носил по 200 грама от 2-те за тест някаде ? Недей така :) Има и други марки автомобили , които карат с марки масла от тук по хиляди километри без абсолютно никакви проблеми , че го имам и нагледно като пример.Моето разбиране е , че когато даден автомобил е наред , спазват му се спецификациите за масло , сменя се редовно и е качествено , каквито има достатъчно в България то проблеми няма.Когато се вземе кола на 10-15 години , скъсвана от каране , харчеща масло се почва с изреждане на марки масла но накрая изхода е само един и това няма нищо общо с качеството на маслото.

Карам с едно масло 3 смени а със същото като марка се движи кола на близък само , че е 2007г модела автомобил на доказани километри купена от представител тук.При него за 10 000км не пада от щеката а при мен пада с около 1 литър за същите километри.Какво ще ми кажеш ? Маслото ли е виновно ? Не , не е то а просто единият двигател е на 15 години а другият на 6 години с доказан пробег.Ако оставим възрастта то има и 15 годишни коли в перфекно състояние но се броят на пръсти и шанса да попаднеш на такава точно ти или аз е сведен до минимум.

 

P.S Производителя в чужбина примерно Castrol , ако му звъннеш и кажеш че си от която и да е страна в Европа и искаш да си купиш от него масло , дори и за дистрибуция ще те препрати в локалният дилър за страната в която си ако има такъв :) Затова има фирми които са вносител , препращат те към тях и директно те отрязват.Ако искаш сигурност , отиваш във вносителя на съответната марка или във фирми които работят с тях.Всичко останало е шанс.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ай де сега , то е ясно че има разлика в качеството за България и за Германия . Най добре е от някой който пътува или има общи поръчки , другото е мижи да те лъжа :lol:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ооок, направих си достатъчно изводи, мерси!Както казх, моята щека не е мръднала, така че съм Доволен от това масло като марка и модел. И бих го препоръчал за нашите машинки Хонда.Ще взема 4л за 47лв, което е добра цена и надявам се няма промяна надолу в поведението на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност ползвам Моторно масло CASTROL MAGNATEC 5W40 C3 - на сивика от подписа :)/>и миналата година съм взел немско..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам нагледно примера с тукашните масла.Имаме две коли едната обаче Mitsubichi е с доказан пробег 120 000 ,за разлика от другата Honda която е на 220 000 по километраж и на 100 % е връщан да не говорим,че е спортен модел и се предполага,че е пилена и се пили малко или много.И така да речем две години са карани с едно много добро масло Mitsubichi Diamond Protection и от смяна на смяна при Митсубишито маслото не помръдва и милиметър от щеката ,но при Хондата сме литър на доло ,че и литър и половина.Правим смяна на маслата в Мотул имам приятел /Тиримпорт/ и ми дава масло пак Мотул 6100 и нещата се повтарят.С двата вида масла имаме един и същ разход на масло,а двигателите са все така чисти особено на тази с гарантираните километри /е то там няма и на къде по чист да бъде/ Та и аз съм на мнението на Mkilla и тук има качествени стоки макар и наистина по рядко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази смяна съм решил да опитам от ЕNEOS premium huper, но се чудя да опитам ли даже 5w30. С тия оригиналности и цени на Кастрол ми омръзна. Ще пиша отзиви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с ENEOS Sustina 5W40 на D15Z6, за 8250 км съм долял 100 мл. Не знам от маслото ли е, от мотора ли е, но съм много доволен. Колата я взех на 160 000 км. В сервизната и книжка е водено до 135 000 км. , като първите двама собственици са италианци и са карали с Castrol 5W40. Третия собственик е българин, който отново е карал с Castrol и аз съм четвъртия, но реших да пробвам ENEOS. Мисля да на 10 000 км. , като го сменям да е отново с ENEOS. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...