sand0 41 #1 Публикувано 22 Ноември, 2009 (Редактирано) Ако има суападжйи тука..http://www.acpropulsion.com/http://www.gas-2-electric.com/http://www.youtube.com/watch?v=Xw7zNrDzfwo...feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=TZ6-LpJ1lwMА даааа.И за това че в момента не караме електрички са виновни ШИТврон и GM!!! 1 ot 10http://www.youtube.com/watch?v=39K36Rw7LYc...feature=relatedhttp://torrents.ru/forum/viewtopic.php?t=1406007 Редактирано 22 Ноември, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #2 Отговорено 22 Ноември, 2009 (Редактирано) http://www.flickr.com/photos/15801394@N00/3871725104/ http://www.preparedness1.com/hondacrx.htm http://e-volks.com/index.html Редактирано 22 Ноември, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #3 Отговорено 22 Ноември, 2009 (Редактирано) Интересно,А дали е приложимо в бг?Видях че се продават и генератори което е добре.Въпроса ми е може ли да се направи да е рентабилно,а не просто за каузата(което не е маловажно в същост)?В смисъл-да е по евтино и с генератор да може да се ползва колата за повече от 29 мили и в същото време и да е по евтино? Редактирано 22 Ноември, 2009 от necentrovaniq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #4 Отговорено 22 Ноември, 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #5 Отговорено 22 Ноември, 2009 Идеята много почва да ми харесва,но ми изкачат много въпроси:1-Какъв подходящ елетромотор,че не съм добре с английския?2-батерийте какви са точно?3-цена?4-регистрацията?Значи в първия клип пишеше 24 волта и 100ма.Което значи 2 по мощни акомулатора.кам 400 кинтаЕлектродвигатели и в бг се произвеждат,но дали има подходящ?Вариянт да не се маха изпускателната генерация и да се монтира над екетродвигателя подходящ генератор,който да ги зарежда и по време на движение,но в същото време и да е икономичен.на нафта или на газ.п.п. Ако се намерят отговорите отивам за д13ка и се почва. това ми е мечта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #6 Отговорено 22 Ноември, 2009 Малко инфо към темата http://paper.standartnews.com/bg/article.p...;article=290824 и http://www.marselectricllc.com/ Мисля че идеята не е толкова неосъществима Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #7 Отговорено 22 Ноември, 2009 тука има мотори и други за конверсията. А най добрите батерйи си остават NiMH но шеврон забранява на производителите да ги инсталират в ЕК. http://www.metricmind.com/ Invertor има колко щеш втора ръка от приус. Но незнам дали ще свърши работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #8 Отговорено 22 Ноември, 2009 (Редактирано) ХОНДА АКОРД ЕК http://www.evalbum.com/475.html http://www.bzzzzt.net Редактирано 22 Ноември, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #9 Отговорено 23 Ноември, 2009 И аз имам едно въпросче. Тръгвам от Бургас за София да кажем, минавам 250км колкото казаха че държи батерията на някои от клиповете с Том Ханкс, и ко прайм? Спя в колата докат се зареди ли, и то ако намеря подходящо захранване и накрайник? Не го приемайте че съм противник на идеята, но до колко ще е подсигурена от към ресурс и автономност такава кола? Ако е да ходя до работа само, ОК. Зареждането секи ден също за да ходиш на работа също ОК, и то ако имаш гараж. Ами ако нямаш? Ами ако искам да отида някъде уикенда?Напълно съм съгласен с авторите на клипчето и на интервюираните че именно петролния бизнес и автокомпаниите са зад това да не се въведат такива технологии, но това че една дузина ентусиасти са избрали трудния път да бъдат различни и са си преправили колите, означава ли че това е най доброто и за мен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #10 Отговорено 23 Ноември, 2009 (Редактирано) http://www.evnut.com/rav_longranger.htm Закачаш ремаркето с генератора това правиш Но за сметка на малкото неудобство да теглиш генератор имаш кола която харчи 1-2лв на 100км ток От догодина излизат на пзара NISSAN LEAF EV, Mitsubishi MiEV, GM VOLT, BYD E6 (китайски седан с над 400км пробег) ... а след 2.5 години НЯКОЛКО модела на веднъж РЕНО електромобили... А и ХОНДА се усетиха и казаха че ще пуснат и те електромобили Изследваниятя показват че в САЩ 90% от населението патува до 30мили на ден!! А всичките които ще излезнат другата година са над 100мили на зареждане. А има и бързо зареждане 80% за 30мин Редактирано 23 Ноември, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #11 Отговорено 23 Ноември, 2009 Попаднах на това http://upbattery.en.made-in-china.com/prod...ry-48v40ah.html пише че са батерий за елетрокола.Но не им пише цената,което е лошо.А за двигателя-те и в бг се произвеждат и не вярвам да са по-малко качествени от американските.Тук има всеки е от различен сектор на кариерно развитие.Ако има някой да проучи това ще е супер. Идеята с генератора на ремарке бие рибата .Май скоро може и да си купя д13ка с изледователски цели.Някой заитнересован от пловдив няма ли?Нека някой се свърже с Ицо Дизела от статията.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #12 Отговорено 23 Ноември, 2009 (Редактирано) LiFePo4 са батерийте които ще са в китайския BYD E6 с над 400-500км пробег . Редактирано 23 Ноември, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #13 Отговорено 23 Ноември, 2009 http://www.cardomain.com/ride/3155482 Това намерих след цял ден ровене в нета.Човека го е обяснил много точно,само някой трябва да го преведе.Някой електрик да даде схема как се свързват батерий и да се почва с някоя трабантела,че там няма серво,хидравлика и т.н. а това са много по малко проблеми за разрешаване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #14 Отговорено 23 Ноември, 2009 А даааа.И за това че в момента не караме електрички са виновни ШИТврон и GM!!! ...тоя филм наскоро го гледах та мнението ми е,че докато не свърши петрола трудно ще се наложи ел.кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #15 Отговорено 23 Ноември, 2009 Да речем с тази конфигурация трябва да стане:1двигател http://www.marselectricllc.com/me07091.html2контролер (въпреки че не знам за какво служи) http://www.newkellycontroller.com/product_...b272b3da58978173то-батерий http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...ack_Lithium_ion4то-въпрос-колко от тях ми трябват за избрания двигател?10 посл свързани и стават 66волта.но колко клетки ми трябват за нужния ампераж,че съм зле съц токовете?5-д13ка,но остава въпроса със спирачките.6то-някакъв редуктор от 66 на 12волта за токовете.7мо-зарядно,но това става и с трансформатор и е лесно изпълнимо.п.п. Няма ли токаджий че така и така скоро ще си купувам втора кола и да знам какво точно и как и лятото да я почвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozium 30 #16 Отговорено 23 Ноември, 2009 В Пловдив има електрическо полско фиатче, ама нещо не намирам никаква информация за него в нета .А това за генератора нещо не го схващам - нали идеята е да не се гори бензин/дизел, тоя генератор едва ли е толкова ефективен, че да изгаря 2 литра бензин и да осигурява ток за 100км каране. Да не говорим, че разходът зависи до голяма степен и от начина на шофиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #17 Отговорено 24 Ноември, 2009 (Редактирано) http://www.olino.org/us/articles/2008/10/2...CFQwgZwod_W2WlQ Забележете колко харчат за миля... едни харчат 100Вч/миля други до 500Вч/миля http://www.nicecarcompany.co.uk/e-city-pro.html 10 000лири 2 seats with an amazing 800 ltr boot space. Designed for commercial use it is comfortable and practical. Exempt from the congestion charge, exempt from road tax and with free parking in many London locations. It also qualifies for 100% first year allowance and VAT can be reclaimed by corporate buyers. Free charging at a growing number of on-street charge points Демек:освободен от данък задръстване , Без пътни такси.., Много безплатни паркинги в Лондон... нещо си за първата година и данъчен кредит , безплатно зареждане на много места за зареждане И бац едни слънчеви батерий на покрива и ето ти електричество за 25+ години напред А ето тука и нещо за по бедните. Втора ръка от същата марка: http://www.nicecarcompany.co.uk/used-vehicles.html Редактирано 24 Ноември, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #18 Отговорено 25 Ноември, 2009 Добре,А какви електродвигатели използват в крайна сметка?В смисъл 5kw мощност достатъчни ли са по принцип? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weswes 3 #19 Отговорено 25 Ноември, 2009 Според мен използването на постояннотоков двигател за задвижване е безмислено. Променливотоковите двигатели са по-мощни, по-малки и по-ефективни. Единствения проблем ще е контролера който всеки човек със средни познания по електроника може да си сглоби. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #20 Отговорено 25 Ноември, 2009 Добре,А какви електродвигатели използват в крайна сметка?В смисъл 5kw мощност достатъчни ли са по принцип?Е как 5кВ бе колега Това да не е тротинетка Виж линка в последния ми пост там има с какви двигатели са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #21 Отговорено 25 Ноември, 2009 Колега,Май съм по глупав от колкото си мислех Нещо не се ориентирам в сайта.Не мога да ги хвана какви двигатели като мощост и волтаж ползват.Но друго ми се върти в главата-доста фирми в бг правят двигатели,а те не са по тапи от хамериканците.Баща ми ми каза че по принцип ако си дам заявка могат да ми направят каквото поискам стига да си платя. Въпроса е какъв точно мотор ми трябва като мощност,а ако ги запитам и им кажа за какво ми е знам отговора-"не се занимавай с глупости младеж!Няма ли мацки за тебе "Батерийте са по лесната част-или от нета или пак в бг има поне 2 фирми за тези неща.Читави стругари и майстори също има.Лошото е да не ме върнат на теста,но пак ако е от бг ще е в пъти по евтино.п.п. Има време за всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #22 Отговорено 25 Ноември, 2009 Проблема не ти е двигателя АМА ХИЧ не ти е двигателя Проблема е в батерийте, зарежданет, регенериращо спиране, спирачки. живот на батерйите...Ако шеврон не беше купила патента за NiMH акумолатори сега щеше да има няколко стотин хиляди електромобила (поне).Пак да повторя Двигателя е НАЙ НАЙ НАЙ малкия проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #23 Отговорено 25 Ноември, 2009 Хе, много се кефя на електрическите автомобили, ама такива евтини скандални заглавия на филми наистина ме разсмиват. Всъщност никой не се замисля за най-важното: " От къде ще дойде електричеството ". В момента консумацията на нефтени горива от пътните превозни средства превишава 6 (шест) пъти производството на ел.енергия в световен мащаб. Или с по-прости думи: Ако автомобилния парк на България мигрира на ел.автомобили, ще ни трябва 6(шест) пъти по голямо производство на ток. т.е белене ще ни се вижда като дребен проект... А никой автопроизводител не иска да инвестира в кола, за която няма да има гориво, ако започне да се продава в "нормални" количества... Така че, айде по-спокойно с обвиненията за конспирация и т.н.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #24 Отговорено 25 Ноември, 2009 Проблема не ти е двигателя АМА ХИЧ не ти е двигателя Проблема е в батерийте, зарежданет, регенериращо спиране, спирачки. живот на батерйите...Ако шеврон не беше купила патента за NiMH акумолатори сега щеше да има няколко стотин хиляди електромобила (поне).Пак да повторя Двигателя е НАЙ НАЙ НАЙ малкия проблем Колега,До някаде си прав.Батерий-каквито има.Тези новите които си ги дал като инфо(новата технология) ще излезнат към 2 хил лв че и по-малко.Не съм го смятал но ти трябва първо работното напрежение което гониш и после с комбинация от "клетки" гониш ампеража на мотора плюс 20% да речем.генериращо спиране-това е трудна работа и може и без него.Зареждане-или ако си в блок като мен генератор или в контакта.На клипа с hr-v се вижда адски много място че остава.там може да се сложи генератор според мен-не са толкова големи или ако имаш как да го зареждаш-батерийте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #25 Отговорено 25 Ноември, 2009 ...ХЕХЕ колега, много зле си се насочил първо ако искаш колата ти да е с мощност ~6,7 конски сили сложи си 5кВ мотор . Второ къде си тръгнал с тези литиево-йонни батерии, искаш ли да помръднеш колата 10 см преди да са свършили или не? Този вариант на електромобил не е много удачен точно заради дългото време на зареждане на батериите. Освен това те си имат още няколко неудобства - тежат адски много и имат определен брой цикли на заряд-разряд. Т.е. това е една дооооооста сериозна инвестиция на всеки 1-2-3 години. Истината е в горивните клетки, единствено е малко притеснителна възможността от много мощни експлозии по пътищата , ако се получи изтичане на водород, а то все някъде ще се случи - няма начин. Поддръжката и експлоатацията на една електро-кола от този тип, който показвате въобще не е евтино удоволствие и носи големи неудобства, а ако толкова сте се загрижили за природата, сложете си газови инжекциони за момента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimmy 0 #26 Отговорено 25 Ноември, 2009 ...Зареждане-или ако си в блок като мен генератор или в контакта.На клипа с hr-v се вижда адски много място че остава.там може да се сложи генератор според мен-не са толкова големи или ако имаш как да го зареждаш-батерийте. Генератора не е вариант за зареждане, единствено може да послужи за по-дълги преходи. Представи си какво печелиш да си на ток ако трябва 8 часа да въртиш генератор на дизел/бензин, за да ти зареди колата през нощта и на другия ден да можеш да изминеш 200км...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #27 Отговорено 25 Ноември, 2009 TipoMan тока ще дойде от атомните електроцентрали или от слънчевите батерий на тавана.. вятърни генератори и така на татък.И какво казваш че да ползваш ДВГ с нищожния си КПД е по екологично???Ако някой е мераклия за RAV4 EV: eBay Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #28 Отговорено 25 Ноември, 2009 (Редактирано) TipoMan тока ще дойде от атомните електроцентрали или от слънчевите батерий на тавана.. вятърни генератори и така на татък.Айде стига детски приказки. 1кв.метър соларен панел дава максимум 0.2 киловата на час - четвърт конска сила, при оптимални условия !Ако те кефи да караш спортно, нощем, ще трябва да въртиш педалите... А за атомните централи съм казал. Построяваме 10-ина Белене-та и можем да мислим да сменяме автопарка Редактирано 25 Ноември, 2009 от TipoMan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #29 Отговорено 25 Ноември, 2009 (Редактирано) КолегиЩе се опитам да порасъждавам малко.Подчертавам,че не съм много на Ти с елетрониката,иначе до сега да съм се пробвал....Така:Давам пример с gsm-ите.Батерийте са им литиово ионни на повечето и са по 3 волта на 1 ампер примерно,време за заряд-1 час средно.Така-Трябват ни 24волта и 100 ампера.Следователно една клетка има 3 батерий за 24 волта.Необходими са ни 100 клетки.това прави 300 такива батерий и теглото на една е около 100грама.300*0.1=3килограма.цена на една-20 лв.300*20=600лв.Щом има такива за телефон,значи има и по-големи и следователно по-изгодни,нали?100амперов оловен акомулатор на 12 волта е кам 200лв и ти трябват два.Вече друг е въпроса да се намери подходящата комбинация на модула.Телефона ако си го зареждам с по слабо зарядно ми трябва повече време-логично.сега е късно,но утре може да се разровя за инфо какви батерий предлагат водещите ни производители на акомулатори по сайтовете и при изпратено запитване.п.п.Нещата не са толкова сложни,но са свързани с риск и инвестиция.Проблема е,че всеки чака другия да се опари и да разбере.В началото не случайно си мислех за трабанче за проба-просто е леко,а батерийте са малко по тежки от двг-то.Не че знам колко тежи,просто е близко до логиката. Редактирано 25 Ноември, 2009 от necentrovaniq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #30 Отговорено 25 Ноември, 2009 (Редактирано) Типо..Не съм казал 1 квадрат върху покрива на колата Има се в предвид 15+ квадрата на покрива на къщата То който няма къща или гараж за начало ще го д....аВярно е че 3кВ слънчеви батерий ще излезе към 10 000$ и нагоре Но това е инвестиция която поне 25години ще генерира ток.necentrovaniq под 6000$ няма да минеш за батерий поне за сега Редактирано 25 Ноември, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #31 Отговорено 25 Ноември, 2009 Напълно съм съгласен с мнението на Jimmy, просто електромобил не е икономически и практически изгодно. Няма съмнение, че за прирадоата е много добре. Както каза колегата тока може да дойде от вятърни, водни, слънчеви и други екологични централи.За момента на метан и гас е най-екологично и практически осъществимо. Хибридите също не са за подценяване от икономичност но пак е скъпа подръжката и по точно смяната на самите батерии които си имат цикли на заряд разряд.Ако някои от Вас осъществи това което е написано тук наистина много ще му се радвам. Начинанието е сложно и много благородно (да го наречем така) към природата, но не и икономически изгодно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #32 Отговорено 26 Ноември, 2009 Според мен единствения по голям проблем са батериите и то заради цената им. Мисля че в Америка в един голям град караха основно електромобили и то с литиеви батерии които бяха доста голяма бройка в една кола. Обеден съм че е изгодно от където и да го погледнеш да се кара на ток. Ако се намери някой човек да направи фирма и да почне да електрифицира колите това ще стане направо хит в България единствения проблем ще са му фирмите които се занимават с горива. Не знам дали знаете но най-подходящи за електрическа кола са стъпковите мотори които не се нуждаят от скоростна кутия(и съеденител) което е още едно дълбоко бръкване в големия джоб на производителите които са развили цяла наука как да печелят пари от резервни части. По този начин колата ще струва много по малко пари на собственика и ще има по малко ремонти на какви ли не "джвъчки" по колата. Да не пропускаме че по-чистия въздух ще причинява по малко заболявания което е удар по фармацевтичните компании които са си чисто бизнес фирми и се управляват като такива. В филма кои уби електрическата кола се казва че единствената поддръжка на колата е била проверката дали има течност за чистачки а не е тайна че производителите печелят основно пари от резервни части. Така че не виждам нищо по изгодно за предвижване от превозно средство на ток а съпътстващите го проблеми като тока от къде ще дойде и др. ще се решават в движение и то от хора които могат да взимат такива решения. Да се говори за такива проблеми е не само смешно но и абсурдно при положение че другата алтернатива е да се самоунищожим и не само нас а и цялата природа , дано да има повече будни хора които да виждат по далече от носа си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #33 Отговорено 26 Ноември, 2009 Въпрос към Омбре: Не сте ли се замисляли да направите опит за направа на електромобил за състезание . Няма по бързо от електродвигателя ако сте се качвали в новите трамвай или тролей и то не само новите, направо те залепят за седалката.Няколко комплекта акумолатори за всеки старт и 4-ри електродвигателя за всяко колело ще е непобедим драгстер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #34 Отговорено 26 Ноември, 2009 Ето един пример Electric drag racing Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #35 Отговорено 26 Ноември, 2009 Добре,А аз сега се сетих нещо.Щом ел двигателите с променлия ток са по-мощни и по ефективни,нека някой изрови спецификацийте на някой подходящ на цена под $10000 с доставката да каже кой е.Та мисълта ми е един преобразувател от 12 на 220 променлив ток и един готин акомулатор да речем на 200ач. и зарядно+един малък модул да речем на 40ач за алармата и централното.Каква ми е идеята:Живея в блок с асансиор,а този акомулатор не тежи повече от 40 кила.Време за зареждане-кам 6 часа.Това разбира се далеч не е оптимален вариант,но по добро не мога да се сетя.п.п.Идеята май ше получи реализация и то до 1 мах 2 години Все пак хубавите неща стават бавно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #36 Отговорено 26 Ноември, 2009 (Редактирано) Ще зареждаш акумулатора от регенерираната енергия от спускането на асансьора ли Или Ще го хвърлиш от по високо като ти писне Впрочем кога ще имаме асансьори ХИБРИДи ?? Когато се спуска да връща ел. енергия в мрежата.http://www.elevator-world.com/magazine/arc...01/9605-001.htm Редактирано 26 Ноември, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #37 Отговорено 26 Ноември, 2009 (Редактирано) :) Почти си ми хванал мисълта А сега сериозно-имах в предвид,че не са ми необходими на първо време скъпи батерий и генератор.Мога да го зареждам вкъщи.А ти като по вещ-колко h.p. и n.m. генерира един двг при 1500 об/мин.? и при 3000 об/мин. ако е 90 h.p. да речем?,че много трудно се оравям с графиките. Редактирано 26 Ноември, 2009 от necentrovaniq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #38 Отговорено 26 Ноември, 2009 Знам само че тези дето имат пробег от 160км са с 500-800кг батерий Но от друга страна не ги разбирам тези обяви в мобиле.де за електрички с 8кВ-15кВ моторчета от електрическа четка за зъби. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #39 Отговорено 27 Ноември, 2009 (Редактирано) Калифорнийската хай-тек компания Mission Motors представи серийния електрическия байк Mission One. Американците са произвели най-бързият байк в света, развиващ 240 км./ч, с въртящ момент 135 Nm при 6 500 об./мин. С него можете да изминете 240 километра с едно пълно зареждане и то при постоянна скорост от 100 км./ч. Машината няма скорости – качвате се и карате, преди това дърпате щепсела от контакта.Пълният цикъл на възстановяване на електричеството в акумулаторните батерии отнема под 2 часа при 240V /щатски стандарт/ и 8 часа при напрежение от 120V.Фирмата Mission Motors е разработвала своя прототип в продължение на две години при постоянни тестове. Работата е преминавала без много шум около екипа и идеята, но накрая те са създали електрически мотоциклет с малки по обем батерии, които същевременно са издръжливи, така че машината да може да се конкурира с бензиновите мотори.Mission Motorsports се нарича „зеления” състезателен тим на компанията. Те имат намерение да тестват и да участват с Mission One на TTXGP на 12-ти юни догодина. Това означава, че разработката на американците ще бъде първият мотоциклет без вредни емисии, участващ в легендарната надпревара на остров Ман.Тежестта на скоростната електричка е с 15 кг. повече от тази на познатите ни байкове. Батерията е литиево-йонна High Energy с интегрирана система Thermal Management. Електрическият двигател е с течно охлаждане, 3-phase AC Induction.Mission One може да се нарече безкомпромисен електрически байк, според производителите. Тест пилотите са на мнение, че той предлага отлично поведение на пътя, изминава впечатляваща дистанция с едно зареждане, не излъчва вредни емисии и е безшумен. Мощността и подаването на газ могат да бъдат програмирани в зависимост от типа езда.Първите ел. мотоциклети ще се появят на пазара в началото на следващата година. От линията на компанията в Калифорния ще излязат 300 машини. Първите 50 броя ще се предлагат като версия Premier Limited Edition на цена от $68,995 .и още нещо http://media.mitsubishi-motors.com/pressre...detail1321.htmlи тук http://nedra.com/ Редактирано 27 Ноември, 2009 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #40 Отговорено 27 Ноември, 2009 (Редактирано) и тук http://membres.lycos.fr/cit43/Autoshorsser...ues_citroen.htmhttp://www.pmlflightlink.com/http://www.lightningcarcompany.co.uk/home.php за драгстери http://www.evcl.com/Spiegel.pdf Редактирано 27 Ноември, 2009 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове