Jump to content
get_better

Да си купя ли Прелюд?

Recommended Posts

Здравейте, колеги!Знам, че заглавието на темата е риторичен въпрос, но имам нужда от експертни мнения. Нямам Хонда, никога не съм имал, но Прелюд-а 4г ми грабна акъла! Четох доста във форума, и колкото повече чета, толкова повече се зарибявам и разбирам колко малко знам :) Искам вашето безпристрастно мнение за тази кола:1. двигателя /F20A, F22A, H22A/ - кой от всичките2. ще я карам предимно в София, ходене на работа и минаване през циганската махала с онея високите спящи полицаи. Четох, че е страхотно удоволствие на дълъг път, но дали спортната возия на фона на ежедневното търкаляне из надупчена София ще ме доведе бързо до разбити окачване, нерви и камъни в бъбреците ;)3. разхода на гориво - да не забравяме че има 3 вида разход - извънградско, градско и софийско. До какви цифри ще ме доведе 2.0 и по-големите двигатели /лятото климатика/. 4. цялостна поддръжка - консумативи, окачване /което е доста сложно и при покупка май е добре да се инспектира от разбиращ/ - всяка кола си изисква "гледането", не съм правил конкретни сравнителни характеристики м/у марки и модели, така че ако може обективно мнение за частите спрямо подобен клас и година автомобил5. може би глупаво твърдение, но при всичките нови коли, които ги правят доста високи, фаровете им също, не е ли натоварващо вечерното каране на Хондата?Събирам мнения оттук оттам, но знам че от извора е най-добре ;) Като се организира среща в София ще дойда, за да покарам малко някой от вашите Прелюди!Благодаря предварителноИво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от около 3 години търкалям Прелюд F20A4, 2.0, 16V, 133hp. Освен че направих генерална грешка де не оггледам колата подробно преди да я купя, нямам нищо друго да кажа против Прелюда. 1. Возията му не е като на лимозина, малко е дървен, ама това го отдавам на спортната идея на колата. 2. Разход - при 2.0 и нормално каране градско ми дава около 9 - 10. Винаги може и повече, всичко зависи от номера на обувката на десния крак, както се казва. Естествено, Софийския разход зависи и от висенето тук-там, но вярвам че 10 Плевенско е достатъчно показателно. 3. Консуматив и поддръжка - илюзия или по-скоро легенда е това, че частите за японските коли били скъпи. Има всичко, което би ти било необходимо за поддръжката на колата. Има достатъчно магазини и добри сервизи, повечето от които би могъл да изровиш и тук във форума. Има, естествено и форум за всичко, което не можеш да намериш и за всичко, за което ти трбва extra help. ...В крайна сметка бих ти казал.. няма такава кола като Прелюда. Него трабва да го усетиш, за да разбереш какво е... Уникално усещане - и на дълъг път и на градско... Елегантна возия в спортен фасон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!Знам, че заглавието на темата е риторичен въпрос, но имам нужда от експертни мнения. Нямам Хонда, никога не съм имал, но Прелюд-а 4г ми грабна акъла! Четох доста във форума, и колкото повече чета, толкова повече се зарибявам и разбирам колко малко знам :lol: Искам вашето безпристрастно мнение за тази кола:1. двигателя /F20A, F22A, H22A/ - кой от всичките2. ще я карам предимно в София, ходене на работа и минаване през циганската махала с онея високите спящи полицаи. Четох, че е страхотно удоволствие на дълъг път, но дали спортната возия на фона на ежедневното търкаляне из надупчена София ще ме доведе бързо до разбити окачване, нерви и камъни в бъбреците :)3. разхода на гориво - да не забравяме че има 3 вида разход - извънградско, градско и софийско. До какви цифри ще ме доведе 2.0 и по-големите двигатели /лятото климатика/. 4. цялостна поддръжка - консумативи, окачване /което е доста сложно и при покупка май е добре да се инспектира от разбиращ/ - всяка кола си изисква "гледането", не съм правил конкретни сравнителни характеристики м/у марки и модели, така че ако може обективно мнение за частите спрямо подобен клас и година автомобил5. може би глупаво твърдение, но при всичките нови коли, които ги правят доста високи, фаровете им също, не е ли натоварващо вечерното каране на Хондата?Събирам мнения оттук оттам, но знам че от извора е най-добре :D Като се организира среща в София ще дойда, за да покарам малко някой от вашите Прелюди!Благодаря предварителноИво

Батка използвай търсачката :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си 1. х222.Смени пътя по които мианваш3.Кефа цена няма4. виж 35. Ти луд ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като се избира жена и кола трябва да гледаш на теб да ти харесва, не на комшията, приятелите и пр. Щом ти харесва не му мисли повече, само си отваряй очите преди да я вземеш да не е много издухана :lol: Макар, че и тука късмета си казва думата :) Мойта я имам от две години, не си знае километрите а не съм имал и един проблем с нея. Колата се кара ежедневно и по много и най-важното кефа който изпитвах в началото си остана същия, че и по-голям! Имал съм доста коли, но тази е единствената, с която засега не искам да се разделям :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай,колега,не го мисли!!!! :lol: И да внимаваш със софииските ями-те могат да видят сметката и на ТАНК!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като се избира жена и кола трябва да гледаш на теб да ти харесва, не на комшията, приятелите и пр. Щом ти харесва не му мисли повече, само си отваряй очите преди да я вземеш да не е много издухана :lol: Макар, че и тука късмета си казва думата :) Мойта я имам от две години, не си знае километрите а не съм имал и един проблем с нея. Колата се кара ежедневно и по много и най-важното кефа който изпитвах в началото си остана същия, че и по-голям! Имал съм доста коли, но тази е единствената, с която засега не искам да се разделям :D

Какво значи издухана? Замерва се компресията предполагам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За точка 5, наистина си прав... Мъка е като се кара вечер, защото доста от колите ти светят в очите. За двигателите, зависи с какви пари разполагаш. Скоро (от Нова година) мисля че ще падне акциза за автомобилите и може спокойно да си намериш някоя със заводски поставен H22Ax двигател. Те обаче са по-скъпи спрямо тези с F20 и H23. F22a трудно ще намериш, защото по принцип са за американския пазар и рядко се появяват тук (техния еквивалент за Европа е F20). Окачването не е от най-чупливите, не е от най-евтините и не е от най-твърдите... Като цяло е добро във всяко отношение и нещо като компромис между трите. Питаш за подобен клас автомобил от същите години... Такива са Fiat Coupe, Accord Coupe, Toyota Celica, Opel Calibra ( :lol: )... Сам можеш да ги сравниш :) Общо взето ако ти се кара купе и имаш ххх лв., Прелюда е "златната среда". Единствените конкуренти могат да са Фиата и Акорда. При оглед, гледай да не са изгнили задните вежди (почти на всички гният), да не са се напукали страничните външни лайсни на стъклото, да работи ABS-a. Окачването естествено задължително да се гледа и това е. Ако се спреш на H22 или H23, опитай да си вземеш такава с 4ws - много ми харесва тази екстра и ме е яд че моята няма :D

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам да разпитвам приятелите ми по Германия значи, и ще скокна да си я докарам с поне 185 магарета :lol:... и все пак тук има страхотни поддържани машини, сигурен съм... Но нещата зависят главно от сметки - кое колко излиза. Ако тук някой от вас продава машината си за 4000 примерно и само да сменя номерата; от Германия с транспорт, регистрация, такси и смяна консуммативи ще е трудно да вляза в тази цена, но не и невъзможно с оглед посвемесната криза :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брато,хубаво и евтино-такова животно нема!Особено тук във форума.Като знам как всички си поддържаме колите и колко кинти влагаме в тях,забрави читав Прелюд Н22-ка под 7-8000лв. да намериш.Дори и тази сума е долна граница.За 4000лв. с Ф20 мотора може да намериш,а при търпение и Н23-ка,но едвали в превъзходно състояние.Манията тук е определено Н22-ката ВТЕК :bg: Успех с търсенето :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си прелуд, и аз може би ще си купя 160hp 4ws и ще му покажа на тоя нисан GT-R кое е истината :bg:)))) Ма днеска мн лошо ме изреза неразбрах отначало кво мина :lol:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брато,хубаво и евтино-такова животно нема!Особено тук във форума.Като знам как всички си поддържаме колите и колко кинти влагаме в тях,забрави читав Прелюд Н22-ка под 7-8000лв. да намериш.Дори и тази сума е долна граница.За 4000лв. с Ф20 мотора може да намериш,а при търпение и Н23-ка,но едвали в превъзходно състояние.Манията тук е определено Н22-ката ВТЕК :bg: Успех с търсенето :lol:

Определено не смятам, че животно като твоето струва 4000 :bg: Но за 1000 евро има ф20-ки доста и си мисля по мои тънки сметки че до тук ми идва 3000лв и регистриране + стягане - общо 4000. Ако реша да дам двойно повече за кола като твоята, ще трябва да стана от кротък водач - адския рейсър ;)) Поздравления за колата ти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, полисмен-а ти го е казал. :cool:1. Ако смяташ, че за 1000 евро ще намериш читав Прелюд - успех, но няма да стане дори и с Ф20 мотор.2. Ако имаш възможност търси по-скоро от Швейцария.3. Кой каквото иска да говори, но разход в София под 12 - забрави. (аз съм с H23 4WS и ми гори средно 14, но крака ми е тежък и обичам да и слушам "гласа")4. Имай предвид, че такава кола на по-малко от 200 000 км е почти невъзможно да намериш (особено за 1000 евро), което означва, че ще е добре да се подготвиш за тампони, биалетки и вероятно сегменти. Да не те плаша ама...5. Днес се прибирах през махалата до летището. Няма проблем с легналите полицаи, но аз все още съм със сток окачването. Понякога се случва да опра тук-там, но нищо фатално.И след всичко казано до тук, ако ме питаш не е ли по-добре да си харесаш друга кола - НЕ, МАМКА МУ! Взимай Прелюд и хич не се замисляй! :D Аз за 2 години смених 5 коли и накрая продадох Ауди А4, 99-а г. за да си взема пак Прелюд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Частите за японските коли са скъпи - ДА БЕ ДА!!! Разхода на гориво за сравнение със Салибрата 2.0 ще е по-малък но все пак не и по-малко от 10/100 в Сф. Относно здравината на ДВГ-то и окачването това е в + за хонда. Ламарините им гният доста иначе са супер!! Колега аз моята колица я взех за 2700лв нов внос, до тук съм на 4000++ и има още неща които искам да оправя. Точно един приятел ми я намери. По-добре потърси първо в БГ. Криза е цените падат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега лошо няма,най-важното е,че си се спрял на добър автомобил,който ще ти доставя удоволствие да го караш :cool: Вярно е,че всичко зависи от финансите.Исках да ти кажа,че една направена кола при всички случаи ще ти излезне по-евтино от проект,който сам да започнеш и да наливаш пари.Друг е въпроса,че това ще ти донесе допълнителни емоции,но също така и излишни нерви,а и време за реализация :cool: Та винаги скъпото излиза по-евтино в последствие.Имаш поле за изява,има от къде да почерпиш нужната информация за всичко,което те интересува,остава само мерак да има и всичко става :DСкачай в една машина и да се похвалиш :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , прелюда е страхотна кола , но ако си вземеш прелюд за 1000 евро , си приготви още 1500 евро да си го стегнеш , няма вариант да си купиш читава запазена кола за 1000евро. Иначе успех с търсенето , но по добре дай повече кинти но си вземи нещо качествено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали да си купиш?Ами....за 1000Е....не.Иначе ДА! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и за 1000 евро може да уцелиш. Аз като търсих моета бах попаднал на една 2.3-ка за 1000 евро, но беше със прецакани карета. Пича я даваше за 1000 евро със два чифта джанти 17 и 15. Явно искаше да се отърве от нея, но я изтървах. Относно ръждите, дали ще я купиш с ръжда и ти ще я правиш или ще я купиш без ръжда и пак ще я правиш, спасение няма от веждите на Прелюд 4г и шибедаха му. Моета я взех за 1500 евро и имам бутане по нея, но всичко с времето си.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега get_better .. ти си се "побъркал" .. тфа Прелюда е уникално "смотана" кола ве ... за къф чеп ше си даваш парите за такваз "каруца" !
Тфа лапа бенц кат ламя ... шот не можеш да го юркаш спокойно .. другото е че кат го погледнеш и ти се иска да се качиш веднага и да караш 999 км без да слизаш .. е ти пак разход ! А качиш ли се ... пък не ти се слиза .. и откарваш 999+999 км .. а ся извади една "елка" и сметни колко бенц е замин'ъл при среден разход 8-10 , шото по пътя трее се докажеш тук-там .. се пак ! :D
Да не говорим .. че който и Прелюд да си купиш си иска своите красиви "капли" 17 цоля поне и то кфо стана .. мълиии чеки пак да смятаме .. 600-1000 леа за капли .. + 4 гуми още 800-1000 леа ... в най лекия случай 1500 кинта само за "капли и цвички" ! Шото нема как визията цена няма !
Такааа .. ми музиката .. не може .. нема как .. требе си и саунд ! И тука мяташ 1000 мин - 2000 препоръчително !
Шото не мое да караш таз мания и да дрънка вътре некфа "точка" !
И кфа станя тя .... колата > читаф екземпляр 5-6к + 1.5 визия + 1.5 музика опаа 9 бона на първо четене ! :cool:
Ми "тюнинга" >> спортен филтър , гърненце ... колекторчета тфа-онова .. айде още 500 леа !
Оффф ... кък да си купи човек Прелюд .......... :cool:

Поздрави и успех в покупката !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оффф ... кък да си купи човек Прелюд .......... :cool: Поздрави и успех в покупката !

Рейсъре.. извинявам се че няма да пиша по темата на колегата, обаче ме кефииш брато.... Поне му каза на колегата точно как стоят нещата. Аз ако съм на негово място само теб ще ползвам за съветник и ще си купя 2 - 3 Прелюда.. Ей така, за кефа само... :D:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите! Всичко зависи от това колко пари до колко време мога да събера - а и не ми се плащат данъци и застраховка за сегашната кола след нова година. Иначе с времето мисля, че си има тръпка и чар едно по едно да тюн-ваш по колата - цял форум има и няма нещо, което да не може да намериш. Така че подобряването на колата става удоволствие - няма обикаляне и търсене, няма лутане и преценки. Мисля че основното нещо, което ще повлияе на мнението ми е като се кача на Прелюд и го покарам. Ако ми е некомфортна возията, ако ми е ниска, ако ме свие корема и я сънувам после няколко нощи :blink: - ще се разбере.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега get_better .. ти си се "побъркал" .. тфа Прелюда е уникално "смотана" кола ве ... за къф чеп ше си даваш парите за такваз "каруца" !

Тфа лапа бенц кат ламя ... шот не можеш да го юркаш спокойно .. другото е че кат го погледнеш и ти се иска да се качиш веднага и да караш 999 км без да слизаш .. е ти пак разход ! А качиш ли се ... пък не ти се слиза .. и откарваш 999+999 км .. а ся извади една "елка" и сметни колко бенц е замин'ъл при среден разход 8-10 , шото по пътя трее се докажеш тук-там .. се пак ! :D

Да не говорим .. че който и Прелюд да си купиш си иска своите красиви "капли" 17 цоля поне и то кфо стана .. мълиии чеки пак да смятаме .. 600-1000 леа за капли .. + 4 гуми още 800-1000 леа ... в най лекия случай 1500 кинта само за "капли и цвички" ! Шото нема как визията цена няма !

Такааа .. ми музиката .. не може .. нема как .. требе си и саунд ! И тука мяташ 1000 мин - 2000 препоръчително !

Шото не мое да караш таз мания и да дрънка вътре некфа "точка" !

И кфа станя тя .... колата > читаф екземпляр 5-6к + 1.5 визия + 1.5 музика опаа 9 бона на първо четене ! :D

Ми "тюнинга" >> спортен филтър , гърненце ... колекторчета тфа-онова .. айде още 500 леа !

Оффф ... кък да си купи човек Прелюд .......... ;)

Поздрави и успех в покупката !
Просто не е истина!!!

Еталон за пост :D

Просто радва! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят Н22 го чаках почти 2 години.В края на юли тази година имах възможност да го покарам.След 2-3 минути вече бях взел "съдбоносното" решение.Никога преди това не съм имал, нито карал автомобил хонда.Градско ми гори 12-13.С оригиналната боя е и веждите не са мръднали,въпреки ,че е 93-ти набор.Качиш ли се един път ,повече този въпрос няма да ти мине през главата.Скоро ще има : Купих си прелюд. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...