Jump to content
Brato

На скорост или на нулева при спускане?

Мнения  

173 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

На времето цитирах 1net сега ще си позволя да го цитирам пак защо при спиране на скорост колата не гори никакъв бензин (има си цяла тема по повода):

 

защото ЕЦУ-то гаси инжекторите и ако 100м спирам на скорост от 4000 до 1500 оборота на 3-та примерно, за тия 100м двигателя ми не изгаря и 1грам гориво На около 1000-1500 оборота обаче, ЕЦУ-то отново пуска инжекторите и колата спира да намалява.

п.п. тази тема се е дискутирала поне стохилядимилиона пъти :angry:

 

Затворете тая изчерпана и безсмислена тема! Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или поне не може да се каже че има липса на гориво,защото колата наистина намалява поради ред други причини като:триене в двигателя и скоростната кутия,триене на гумите с настилката,челно съпротивление,тегло на автомобила и характер на терена......има адски много неща,които влияят на динамиката на автомобила,

на място като изфорсиш двигателя кое от всичкото намаля оборотите ? задрал лагер ? :angry: сега прочетох един тест направен от озарен от идея човек : закачил си волтметър на един инжектор и безспорно доказал че не се подава ток на инжекторите при принудителен празен ход. Утре ако ми остане време ще го пробвам (малко ми е гръмнал мултиметъра ама ще видим какво ще излезе).
като си на място и изфорсираш двигателя какво се случва,знаеш ли?дори да не си на скорост коляно-мотовилковият ти механизъм е свързан с първичния вал на скоростната ти кутия през маховика.дали тези железа който се движат нагоре-надолу и тези дето се въртат и трият не ти пречат,т.е. не ти реализират загуби?да не говорим за вакуума който се получава като затвориш дросела.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не , не знам :confused: Пробвах с мултиметъра ама е прекалено избочил и нищо не стана. Някой ако има по-хубав уред нека го пробва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ясно е, че вариянта на скорост е по-добър от към икономия на гориво.Всички нови коли показват 0 на бордовете.Но, направете си един експеримент на безопасно място.Пуснете колата по надолнище с угасен мотор.Ако искате извадете и акумулатора.Вкарайте втора без да е запален мотора, пуснете съединителя и вижте какво ще се случи.По вашата логика колелата ще си завъртят мотора и така докато падне на 1500 об. когато вече неизбежно трябва да се пусне гориво.Тъкмо от ауспуха ще си излиза чист нагнетен въздух и няма да замърсяваме природата. :) Аз съм на мнение, че горивото НИКОГА не спира, просто намаля до минимални стойности.Въпреки инерцията съпротивлението е прекалено голямо и мотора има нужда от взрив в гмт.

Редактирано от Krelion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Българина е наи щастлив като е-е чужда жена и като кара по инерция.Така че даи по инерция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги на предавка. Така държиш двигателя в по-високи обороти и поддържаш облекчен режим на циркулация на масла, охладители, улесняваш работата на серво-помпите, също получаваш и по-високо напрежение от алтернатора, отколкото би било при празен ход. Най-малкото акумулаторът ти почва да се цуца под 1000 об./min, защото алтернаторът спира да го зарежда. Ако не е заради разхода, то поне заради облекчения режим на двигателя (и агрегатите край него) е по-оправдано да се спуска на предавка.Има и друго - изключвайки от скорост, насилствено създаваш този ефект, който хората отдавна се стремят да предотвратят чрез VTEC-E. А именно, лошото смесване на бензина с горивото в цилиндъра поради ниска скорост на нахлуване на въздушния поток и неспособността му да се завихри с горивната дисперсия от инжекторите, създавайки грозно нехомогенна смес. Познайте дали ECU-то не помпа повече бензин през спринцовката в този случай. :) Това, комбинирано с ниските обороти на двигателя, оттам - ниските налягания на бозите по тръбите и напрежения по жиците, може да отговори дали е по-удачно на скорост или на свободна да се спуска наклон. Има и трето, както колегите вече еднозначно отразиха по-горе - не се пилят толкова спирачките. А това, за износването на трансмисията, не го казвайте на улицата, за да не ви се смее и хумуса.Ако толкова много се чудите, пък, ей сега ше спретна едно културно-делово писъмце до Honda Motor Co. JP и те ше си кажат, хор'та. :D

Редактирано от Калоян Кателиев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми е по комфортно, като видя нанадолнище да си изключа от скорост, защото така не чувам работата на двигателя. :) Освен това някак си си мисля, че оставям колицата да си "почине". :) Това със ръчкането на скоростите е само за тежките камиони. ;) Все пак предпочитам метрите по инерция да преминат в тишина и спокойсвие, вместо в "ръмжене" на 2-ра или 3-та скорост и няколко спестени капчици бензинец. :D

+1А друго си е да изпревариш някой така :D Минаваш като летяща чиния ;) Редактирано от uchtiv_galfon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми е по комфортно, като видя нанадолнище да си изключа от скорост, защото така не чувам работата на двигателя. :) Освен това някак си си мисля, че оставям колицата да си "почине". :D Това със ръчкането на скоростите е само за тежките камиони. ;) Все пак предпочитам метрите по инерция да преминат в тишина и спокойсвие, вместо в "ръмжене" на 2-ра или 3-та скорост и няколко спестени капчици бензинец. :D

+1А друго си е да изпревариш някой така ;) Минаваш като летяща чиния :D
И като дойде по-остър завой се забиваш в първото дърво или мантинела като летяща чиния, защото колата иска да фърчи само направо и не и пука на къде въртиш волана, защото не даваш грам сила от там за да тръгне колата в която и да е посока! Имаш храст, пропаст и дърво избери си едното моля :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

''за по готино гасете и двигателя''

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абсолютно вярно ! ;) Не забравяй те че и при нисък ход ви се износва двигателя и скоростната кутия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе пичове ми при карборатора :) :) :) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе пичове ми при карборатора :) :) :) ?

Прочети на 2-ра страница 4-тото мнение. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има карбуратори, който са с електронни жигльори и пак спират горивото. най-често япоснски карбове ама и москвич имат нещо от сорта на моделите след 86-та (ако не се лъжа) InsaneP да ме поправи. водеха се озонови или нещо от сорта ..... :) забравил съм ги вече :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм,Озон се водеха!Ама електронния жигльор е един и е на празния ход и естествено е 50 вакума и един ключ ц/к :( .И ладите съответно го имат.И не само японските карбове ,ами и много други около тея години. :)

Редактирано от InsaneP

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...