Jump to content
patzko0

Хонда

Recommended Posts

Здравейте фенове на марката Хонда, От няколко дни разглеждам форума и реших да се присъединя, макар че още нямам хонда. В процес на събиране на пари съм, а пък не съм и сигурен кам кой точно модел да се насоча. От начало се спрях на 5 ген сивик 1.5, после видях прелюда 2.0 ( 1993 - 95 ) и се зачудих... Според вас коя кола си заслужава повече? Ако си намера сивик 5ген в-тек 1.6 ( 125к.с.) дали е компромисния вариант?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво търсиш комфорт, икономия.Който и модел да избереш няма да збъркаш.Има тонове информация в търсачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво търсиш комфорт, икономия.Който и модел да избереш няма да збъркаш.Има тонове информация в търсачката.

Ами търся комфорт и acceleration... Не съм карал прелюд все още но ми харесват облите черти, но незнам колко ще ми е комфортно ( 1.90см съм висок ). А относно икономията.. то хубаво и евтино мисля че няма :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда е достатъчно широк,и аз съм 1.90 и нямаше проблеми с улизането.Притежавал съм и двете красавици по няколко години, ако има нещо питай, но бъди по конкретен :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ако искаш кола за двама Прелюда ако искаш да сядат и хора отзад Сивика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами търся комфорт и acceleration..

Aко първото (комфорта) е по-важно - според мен се огледай и за Акорд.

Реално, Прелюд и Акорд са на една база, разликата е дизайна - едното (Прелюда) има дизайн и дух на по-спортен (по-скоро псевдо спортен) автомобил, докато Акорд-а е за по-улегнали и практични хора. Имат общи двигатели и сходно окачване, динамиката е кажи речи еднаква, единствено може да има разлика в "усещането на колата" - в смисъл такъв, че Прелюда е по-нисък като цяло и по-тесен, ниско разположената и по-твърда седалка, дизайна на таблото... създават усещане за кола, склонността да се правят "простотии" с нея е повече, за по-динамично каране, докато Акорда си е по-широк, по-мека и удобна седалка, по-високо си седнал... по-спокойно каране. Отделно дори Акорда да е версия КУПЕ (т.е. само предни врати), задната седалка е използваема и относително удобна за по-едри хора, докато в Прелюд да се вози някой от зад.... почти си е мисията невъзможна или поне "мисията мазохизъм".

 

Говоря като това каква настройка има човек за шофиране, реално един прелюд ВВ3 с F20A4 и един Акорд с F20A4/F20Z1/F20B3 ако ги сложиш на правата и мериш кое ще се дръпне повече... на кантар са, кажи речи динамиката им е еднаква. Ако са с 2000 кубикови мотори !!! Разликата е в стила на колата, това е.

 

За мен, "реално опасна" (за хора предпочитащи повече комфорта, пред признавам си го уникалния и красивия изчистен екстериор) алтернатива на Прелюд 4-а ген, се сещам за Акорд 5-а ген. версия Купе "CD7" шаси, за такъв говоря:

 

Публикувано изображение

 

Ако си семеен или обикновено сте повече от 2-ма души в автомобила - Акорд-а Седан с 4 врати или комби модел е твоята кола, ако по-скоро си само ти в колата или още един човек - Прелюд или Акорд Купе.

 

Сивика си е друсаща, шумна кола, на която единственото предимство е относително ниския разход за относителното пъргаво и динамично поведение, това е. С по-горните неможе да се сравняват. В тоя ред на мисли да кажа, че ако си се спрял на Сивик 1.5 (кола до 3000лв с разход до 10л/100км) и те устройва този разход и дори ти е границата на възможностите (един вид търсиш евтина за каране кола - икономична), Акорд/Прелюд с 2000 кубикови мотори си погорват с по няколко литра отгоре. Плюс това, че Прелюд 4-а ген. и Акорд (независимо дали е Купе-то от горната снимка, комбито или Евро Седана CC7) мноооого трудно биха се намерили на цената на Сивик (т.е. хубави екземпляри са си от 4500 нагоре, относително е това с цената, но мисълта ми е че си е по-скъпа кола.

 

Най-добре намери колите които ти харесват, качи се, покарай и сам си прецени. Много не слушай кой какво ти хвали и говори (всеки си хвали магарето както се казва), ти сам знаеш какво харесваш (че и аз много ти изхвалих Акорд Купе, но току виж само на мен ми харесва меката кожена седалка с различни настройки и да си облегна ръката на удобния голям подлакътник по средата, а теб примерно не те блазнят такива неща...), така че ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда е достатъчно широк,и аз съм 1.90 и нямаше проблеми с улизането.Притежавал съм и двете красавици по няколко години, ако има нещо питай, но бъди по конкретен :)

Ами по принцип сивика ( хечбек 1.5 ) изглежда по голям а и е по-икономичен,но прелюда ме привлича повечко, на 20 години съм все пак :lol:. Да те попитам,при разумно каране какъв разход дава( 2.0 модел ) Гледам има някакви седалки,възможно ли е да се седи на тях ( побират ли се хора..:lol: ). Лесно ли е намирането на нови части за този модел, произвеждат ли се все още, нали 2001 или и 2-ра е спрян от производство. А и за окачването на колата, по наще пътища как се справя прелюда?Спрял съм се на модел 1993-4-5г. но повечето ги продават над 200.000 км, а навярно саи много повече, вярно че занаята на баща ми е с поправянето на коли, но не искам всяка седмица да се прави, таа този модел стабилен ли е или трябва да гледам следващиятмодел ( който не ми харесва толкова ). Благодаря за вниманието. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами търся комфорт и acceleration..

Aко първото (комфорта) е по-важно - според мен се огледай и за Акорд.

Реално, Прелюд и Акорд са на една база, разликата е дизайна - едното (Прелюда) има дизайн и дух на по-спортен (по-скоро псевдо спортен) автомобил, докато Акорд-а е за по-улегнали и практични хора. Имат общи двигатели и сходно окачване, динамиката е кажи речи еднаква, единствено може да има разлика в "усещането на колата" - в смисъл такъв, че Прелюда е по-нисък като цяло и по-тесен, ниско разположената и по-твърда седалка, дизайна на таблото... създават усещане за кола, склонността да се правят "простотии" с нея е повече, за по-динамично каране, докато Акорда си е по-широк, по-мека и удобна седалка, по-високо си седнал... по-спокойно каране. Отделно дори Акорда да е версия КУПЕ (т.е. само предни врати), задната седалка е използваема и относително удобна за по-едри хора, докато в Прелюд да се вози някой от зад.... почти си е мисията невъзможна или поне "мисията мазохизъм".

 

Говоря като това каква настройка има човек за шофиране, реално един прелюд ВВ3 с F20A4 и един Акорд с F20A4/F20Z1/F20B3 ако ги сложиш на правата и мериш кое ще се дръпне повече... на кантар са, кажи речи динамиката им е еднаква. Ако са с 2000 кубикови мотори !!! Разликата е в стила на колата, това е.

 

За мен, "реално опасна" (за хора предпочитащи повече комфорта, пред признавам си го уникалния и красивия изчистен екстериор) алтернатива на Прелюд 4-а ген, се сещам за Акорд 5-а ген. версия Купе "CD7" шаси, за такъв говоря:

 

Публикувано изображение

 

Ако си семеен или обикновено сте повече от 2-ма души в автомобила - Акорд-а Седан с 4 врати или комби модел е твоята кола, ако по-скоро си само ти в колата или още един човек - Прелюд или Акорд Купе.

 

Сивика си е друсаща, шумна кола, на която единственото предимство е относително ниския разход за относителното пъргаво и динамично поведение, това е. С по-горните неможе да се сравняват. В тоя ред на мисли да кажа, че ако си се спрял на Сивик 1.5 (кола до 3000лв с разход до 10л/100км) и те устройва този разход и дори ти е границата на възможностите (един вид търсиш евтина за каране кола - икономична), Акорд/Прелюд с 2000 кубикови мотори си погорват с по няколко литра отгоре. Плюс това, че Прелюд 4-а ген. и Акорд (независимо дали е Купе-то от горната снимка, комбито или Евро Седана CC7) мноооого трудно биха се намерили на цената на Сивик (т.е. хубави екземпляри са си от 4500 нагоре, относително е това с цената, но мисълта ми е че си е по-скъпа кола.

 

Най-добре намери колите които ти харесват, качи се, покарай и сам си прецени. Много не слушай кой какво ти хвали и говори (всеки си хвали магарето както се казва), ти сам знаеш какво харесваш (че и аз много ти изхвалих Акорд Купе, но току виж само на мен ми харесва меката кожена седалка с различни настройки и да си облегна ръката на удобния голям подлакътник по средата, а теб примерно не те блазнят такива неща...), така че ....

 

Благодаря за иформацията!!

Ами бях се спрял на прелюде, заради спортното излъчване ( не съм семеен на 20 години съм :lol: ). Но и акорда ми изглежда красив а и е доста по голям, но ще трябват повечко парички ( бащата дано помогне :lol: )

Мисля че си прав, трябва да се изпробват колите, но си мисля че акорда няма шанс с/у прелюда. А възможно ли е

да сложа турбо на прелюд ? ( проект за далечното бъдеще :lol: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с турбото.... принципно всичко зависи от това колко пари имаш и ти се наливат, невъзможни неща няма. Но някак си ми звучи несериозно...Не всичко в една кола е ускорение 0-100 и това колко силно може да трещи музиката (или пък крайното гърне - РЕМУСА :lol: ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с турбото.... принципно всичко зависи от това колко пари имаш и ти се наливат, невъзможни неща няма. Но някак си ми звучи несериозно...Не всичко в една кола е ускорение 0-100 и това колко силно може да трещи музиката (или пък крайното гърне - РЕМУСА ;) ).

Ами дай да си земем по един Smart ... Удоволствието от шофирането къде отива?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро :unsure:Някой случайно да кара Акорд 5-а ген. версия Купе, може ли да сподели с менс как е возията, разход етц? В мобиле-то и карс има само няколко модела за продан...Рядък модел ли е за България?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега аз карам Акорд 5ца но не е купе :).Височък съм има няма 188см и 120кг :unsure: разбрах че и ти потрснал :) та ти гарантирам че на мястото на водача има предостатъчно място за теб.А пък изтъкна че си на 20 годинки ,няма проблем на дясната седалка перфектно се събират двама един върху друг разбирасе ;).Двигателя ми е F20Z1 направил съм около 50 000 км с него .Колата си гори поне за мен нормално средния разход е око 11 гас при мен разбирасе по някога е скачал и на 16 но всичко зависи от "крачето" и терене.Мога да кажа че този автомоил не е от най- бързо ускоряващите но за по дълги пътувания се държи добре на пътя с по -голяма скорост.Както каза колегта няколко поста по нагоре "ускорението "не е единствено в колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега аз карам Акорд 5ца но не е купе :).Височък съм има няма 188см и 120кг :unsure: разбрах че и ти потрснал :) та ти гарантирам че на мястото на водача има предостатъчно място за теб.А пък изтъкна че си на 20 годинки ,няма проблем на дясната седалка перфектно се събират двама един върху друг разбирасе ;).Двигателя ми е F20Z1 направил съм около 50 000 км с него .Колата си гори поне за мен нормално средния разход е око 11 гас при мен разбирасе по някога е скачал и на 16 но всичко зависи от "крачето" и терене.Мога да кажа че този автомоил не е от най- бързо ускоряващите но за по дълги пътувания се държи добре на пътя с по -голяма скорост.Както каза колегта няколко поста по нагоре "ускорението "не е единствено в колата.

Като цяло нещата мисля че отиват към акорд 5ца купе, проблема е че масова са с двигатели 2.2 150к.с. а аз искам 2.0 ;)Само паричките да се съберат колкото се може по-скоро ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да рядък модел е, не само за България даже. Но е брутално добра, комфорта е като на лимузина, заради голямото междуосие, а динамиката е като на Прелюд :unsure: Другото е, че е доста здрава и подлежи на юркане по наще пътища. Един съвет ако вземеш такава - винаги карай с хубави гуми!

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да рядък модел е, не само за България даже. Но е брутално добра, комфорта е като на лимузина, заради голямото междуосие, а динамиката е като на Прелюд :unsure: Другото е, че е доста здрава и подлежи на юркане по наще пътища. Един съвет ако вземеш такава - винаги карай с хубави гуми!

Ами имам няколко гуми Динамик :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате , разхождал съм Акорд купе 95г 2. и прелюд...Акорда е уникат , няма по-добра кола от него..., аз имам 1.5 Сивик 98г ..и си я карам ,щото за градско няма равна...пъргава , лесно се паркира , гори малко...за дълъг и за уикендите е ужас...шумна --- много... Акорда е колата..., обаче си на 20г....ако сега не караш газарията....тогава кога?? като имаш 2 деца и дебела лелка...и да искаш Прелюд...нема...такаче не го изхвърляй , като опция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

масова са с двигатели 2.2 150к.с. а аз искам 2.0 :unsure:

Защо си се спрял на по-малкия мотор ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

масова са с двигатели 2.2 150к.с. а аз искам 2.0 :cool:

Защо си се спрял на по-малкия мотор ?
Ами по евтини са самите коли с по-малкия мотор, а и видях че 2.2 150к.с. давал разход около 15/100 градско...Много дебела ще стане работата :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода е относителна работа. Всичко зависи от това колко ти е тежък крака, не мисли че при юркане в СФ с 2.0 136 коня F20B3 няма да ти стигне тия стойности.С 2.2 мотора са по-пипнати самите коли, по-луксозни са: стандарт там е кожата, клима, air bags, по-така са. Един вид, всички с тоя мотор са излизали "топ изпълнение", докато с 2.0 мотора са по-постни, но не е задължително де (по-постни, от гледна точка на това, че нямат кожен салон - с хубав плюшен салон са, който обаче на тая кола според мен въобще не и отива; не всички са с климатик, от ранните модели някои нямат дори възд. възглавници). Ако ще е гарга да е рошава, това ми е мисълта.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D АДХ-хонда ти го е написал най-добре.не знам какъв ти е характера на шофиране.все пак си мисля ,че малко след като вземеш хонда дали прелюд или акорд с 2000 к. двг ще съжалиш че не си взел по-големия.просто при шофиране те кара да искаш повече от самата кола.прелюда според мен не е точно спортна кола бих го определил като луксозно купе,азсъм над 1.90 и се чуствам добре в него.а отзад може да качиш само някое малко дупенце не повече от 45 кг. общо тегло.или да насадиш две квачки да ти мътят яйца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, но там ценита са около 5.500 - 7.000 :( Незнам какво ще го измисля може да не си зимам хоничка скоро :D Или пък може да хода на казинооо.. :):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Просто се преориентираш към нещо по-евтино, нещо по-икономично (не говоря за корса 1.2 или фиеста 1.1, да ме прощават собствениците на такива...коли), но пак да ти харесва и да има дух и сравнително спортен нрав - ти сам си каза отначало, Сивик 5-а ген. - дали Хеч, Седан или Купе е въпрос на вкус и късмет какво ще намериш, но реално до около 3000лв се намират читави екземпляри (до колкото може да се нарече една 14+ годишна кола "читава" де :)). А иначе, говоря така запалено за Акорд Купе, защото месец след като си взех втория Сивик 5-а ген. Хеч ми попадна такъв Акорд, покарах го малко, поотърках си гъзерете в сивата кожа и.... някак си друго си е, не е "цвик" :D Но с повечето пространство, лукс и кеф идва и лакомията от по 13+ градско, нещо на което осъзнах, че на момента поне за градска кола не ми се нрави. Както казваше един от този форум (ма много правилно го е казал :D) "Няма вкусен и топъл сладолед" - просто всичко е компромис в тоя живот, ти трябва сам да прецениш кой ще е твоя компромис.Успех !PS: по казина не ходи. По-добре си профукай парите по бардаци и шаврантии, ама по ротативки и наркотици и тем подобни глупости... НЕ :(

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, 5 ген сивик купе мисла че доста удобна 1.83 съм аз и няма проблем и ми е широка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм твърдо за Акорд КУПЕ, 5-ген, 2.2л./150 к.с. Мой познат кара второ подред такова купе в продължение на 5-6 г. и всичките му усилия да строши колата са почти безуспешни. Друг мой много близък кара от 2 г. Прелюд 98г.,2л. и имам някакви впечатления. Самия аз дълко време си търсих конкретен модел Хонда и ако можех да избирам бих взел с по-големия мотор. От няколко месеца карам Акорд Аеродеск 2л. (от една фоабрика като купето, US, 5 ген.) и като ги сравнявам с конкретния Прелюд(японка), Акорда върви малко повече(чисто субективно спрямо конкретния случай - и от страна на плиятеля ми), но на мен дизайна на Прелюда ми харесва повече. Виж Акорд Купе 150к.с. и всичките екстри в него е друго нещо. За Сивика - много ми харесват от същите години - японките и американките, големи красавици са и пъргавелки, но това е друг клас кола, зависи какво търсиш. Успех при избора, събери парички и бъди разумен и търпелив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре и последно да попитам, кои са най-съществените разлики м/у 5 ген сивик хеч и купе?При купето май отзад става мисията невъзможна за сядане ( като при прелюда ). Кои моториса най-добри 1.5 101 к.с. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега точно с такова купе съм 1.5 - 101 коня и отзад има достатачно място за 2 дами по 45 кг :D има си доста място според мен доволен съм много, сивика е по спортна като цяло :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Kолега,Защо не провериш и црх?малка семла спротно настроена кола с мн ненормален характер :D Карам евроейски сивик но съм се качвал на един рекс д16з6(125к.с.) и мога да ти кажа че е много забавна кола.п.п. Каквото и да избереш няма да съжаляваш. много са "идиотоустойчиви" и "тъпанаротърпими" тея коли.много хора се чудат как така мойта е още здрава механично :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

patzko0,

Важен е според мен въпросът колко километра изминаваш на година и какво е съотношението градско-извънградско.

Ако ще лашкаш градско - добрият избор е по-малък автомобил - Сивик (CRX). Определено големичкото купе на Акорда не е удобно.

Ако ще шариш извънградско - Прелюд или Акорд. Достатъчно мощ и удобство. За бензина няма да коментирам. Там всеки си прави сметката сам.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се ли замисли че евентуално парите които би дал за Прелюд доколкото разбрах 4 генерация или Акорд на същите години би могъл да си купиш Сивик 7 генерация на парите които вървят 14 годишните Прелюди. Не че са лоши или казвам нещо лошо за тях, напротив но като икономия, дата на производство (няколко години по нов) мисля че е в полза на сивика.

 

Публикувано изображение

 

7-ма генерация се слави с Изключително големия интериор има много свободно пространство, множество жабки и поставки за предмети, двувратката е по-красива повече от четиривратката - лично мнение (да не се засегне някой :huh: ), Сивика гори много по малко от един Акорд или Прелюд, ако ще караш предимно градско това е по удобния вариант, за задните пасажери има повече място от колкото на Прелюд.

 

Ето и малко информация за модела:

 

Седма Генерация (2001–2006)

Honda Civic (2002)

 

При седмата генерация за пръв път се вгражда дизелов мотор (от Исузу) в хечбек моделите. Представен е също CIVIC IMA (Integrated Motor Assist), който е задвижван от 1,3л. i-DSL и 144 Volt електромотор. Мощността е 83 к.с. а разходът е 4,3л на 100 километра. Тази хибридна система на Хонда печели през 2004 година наградата „Engine of the Year“ в клас от 1,0 до 1,4л. Топ моделът на седмата генерация е Civic TYPE R, той е и единственият, който е задвижван от нов i-VTEC (DOHC)двигател.

 

Facelift (от 2004)

Facelift

 

В края на 2003 и началото на 2004 Civic получава facelift. Според Хонда, има промени по 500 части от колата, като повечето не са видими външно. Най-забележими са предната броня, фаровете (които вече са с прожекторни елементи) и стоповете. Мигачите в калниците са заменени от LED такива и внедрени в страничните огледала.

 

източник: http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%BE%...E2.80.932006.29

надявам се да съм бил полезен :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

yokozuna™ колегата е написал че иска красива и спортна кола не мисля,че модела който му предлагаш би го удовлетворил :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

yokozuna™ колегата е написал че иска красива и спортна кола не мисля,че модела който му предлагаш би го удовлетворил :)

то хубу спортна ми да си земе големия двигател има леснои второ какво и е лошото във визията на 7-ма на пръв поглед е миниван като и свикнеш не е лоша хич а отвътре наистина си ги бива ай със здраве :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

yokozuna™ колегата е написал че иска красива и спортна кола не мисля,че модела който му предлагаш би го удовлетворил ;)

то хубу спортна ми да си земе големия двигател има леснои второ какво и е лошото във визията на 7-ма на пръв поглед е миниван като и свикнеш не е лоша хич а отвътре наистина си ги бива ай със здраве ;)
нищо лошо дори започна много да ми харесва но стига само това че на пръв поглед изглежда като миниван сам го каза ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден ! :)Някой може ли да ми каже дали има хонда прелуд 2.0 ( 4.ген ) с 4WS или са само на по-големите двигатели??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден ! :)Някой може ли да ми каже дали има хонда прелуд 2.0 ( 4.ген ) с 4WS или са само на по-големите двигатели??

Колега въпроса ти няма нищо общо с темата, ползвай търсачката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях като теб,избери това ,което ти е по душа,не е обезателно да е Хонда.Аз избрах Тойота и Мазда и мисля ,че не не съм сгрешил.Обичам Хонда. :)

Редактирано от mercury

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами избора май ще е м/у ауди а3 1.8Т ии прелуд 2.0ма хондата доста повече ме кефиии :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...