milkobo 2 #1 Публикувано 15 Октомври, 2009 (Редактирано) Моля някой ако знае да ми каже какво представлява самата крушка за SRS -то защото моята я няма вързах една друга за крачетата и свети постоянно.Някой ако знае какъв е проблема ще му бъда много благодарен ако сподели може би затова са я махнали преди мен и аз като будала после разбрах какво да гледам.Но за да правя каквото и да е за да оправя нещата трябва да сложа крушка каквато трябва да бъде и тогава да опитвам с изчистване на грешки и други чалъми!Стърчът две телчета къде мога да я купя или намеря БЛАГОДАРЯ Забравих да пиша става въпрос за ХОНДА англичанка Редактирано 15 Октомври, 2009 от milkobo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #2 Отговорено 15 Октомври, 2009 просто я остави махната не слагай крушка там. най-вероятно колата ти е удряна и еърбега е гръмнал. после са сменили волана само защото ремонта на еърбега е много сложен и скъп. трябва да се сменя централата на еърбеците, коланите и т.н. зарежи я тая лампа, карай си и си свиркай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamen_h 2 #3 Отговорено 15 Октомври, 2009 Здравей колега!Ето ти линк към таблото на английски сивик http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2326/34...AZBVwH84BGr.JPGМожеш сам да видиш колко вата е лампичката! Моята като си я взех си светеше постоянно като твоята, след изтриване на грешките на SRS-a всичко си е супер и си работи повече от перфектно, свети си първите 3-4 сек. след запалване и после си загася. Моя съвет е да си сложиш лампичката и да си затриеш грешките от SRS-a, което ще ти отнеме около 10-20мин. Поздрави и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #4 Отговорено 16 Октомври, 2009 Моля някой ако знае да ми каже какво представлява самата крушка за SRS -то защото моята я няма вързах една друга за крачетата и свети постоянно.Някой ако знае какъв е проблема ще му бъда много благодарен ако сподели може би затова са я махнали преди мен и аз като будала после разбрах какво да гледам.Но за да правя каквото и да е за да оправя нещата трябва да сложа крушка каквато трябва да бъде и тогава да опитвам с изчистване на грешки и други чалъми!Стърчът две телчета къде мога да я купя или намеря БЛАГОДАРЯ Забравих да пиша става въпрос за ХОНДА англичанкаЗдравей колега. Първо се чувствам длъжен да ти направя забележка, но правописа ти е ужасен и ми отне доста време докато разбера какво искаш да кажеш. Сега по темата: Колата ти има ли въздушна възглавница? SRS е точно затова и ако колата няма тази екстра е нормално на таблото да няма тази крушка. Щом при поставянето на крушката тя свети постоянно, значи има отчетена грешка в ЕКУ-то на еърбега или просто липсва самото ЕКУ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #5 Отговорено 16 Октомври, 2009 Демек са те излъгали.Може СРСа да е прецакан. Също и айрбаците да са ти лепени Така че слагай крушката и ходи в бултрако за една диагностика. макар че ако ти е от друга кола СРСа ще ти отчете други части за смяна а не тези които в действителност са на твоята.мисълта ми е че при катастрофа СРСа записва за дадената катастрофа какво що е гръмнало и ако се пренесе на друга кола остават същите грешки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #6 Отговорено 16 Октомври, 2009 Добре де, защо като гръмне колан или ербег трябва задължително да гърми и централата?? Къде е логиката?Сега един приятел с американски Сивик купе му е прецакана централата заради лек удар и гръмнал колан без да са се отворили ербеците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #7 Отговорено 16 Октомври, 2009 Логиката е да те опази от измекяри като тези които са ти прибутали твоятя.. и да ти спаси живота ВЪПРЕКИ побъгаряването.А не после да съдиш хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #8 Отговорено 16 Октомври, 2009 (Редактирано) Благодаря на всички за смислените отговори! Колата ми е удряна отпред после видях китчето и поизчуканото ръбче на предния капак от вътре това ми стана ясно.Така като гледам се опитвам да си представя ,че удара не е бил голям(може би)Затова исках да разбера къде мога да намеря тази крушка защото тя не е обикновенна а като че ли се нанизва на две стърчащи крачета и по магазините немога да намеря такава.Ще търся ще я сложа ще ползвам акъла в една тема за изчистване на грешките и ако стане добре! Ако не вече ще ми се постъжне може би!Мисля че на първо време това е редът на откриване на проблема!Забравих да попитам връзката на коланите с аербега не е ли на по-новите модели моята е 96г.На мен нито ми сигнализира за несложен колан нито някаква лампа за това имам! Редактирано 16 Октомври, 2009 от milkobo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #9 Отговорено 16 Октомври, 2009 bluffer, правописа ми е точен и не виждам какво не можеш да разбериш може ли да нямам аербег и да търся да слагам крушка!Не съм толкова будала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #10 Отговорено 16 Октомври, 2009 Ако си свалял поне веднъж таблото щеше да ти е по-ясно!Щеше да знаеш че крушката не е обикновенна такава нито съм виждал нито мога да намеря затова питам:КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА КРУШКАТА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #11 Отговорено 16 Октомври, 2009 колега ако не забравя утре ще погледна крушката.........понеже имам едно резервно табло.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #12 Отговорено 16 Октомври, 2009 Нали не мислиш че като сложиш крушка и завреш кламер ще се поправи???Ако беше така нямяше да ти махат крушката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #13 Отговорено 16 Октомври, 2009 (Редактирано) Колега пробвай първо да изтриеш грешките от СРС-а ,не стане ли с тоя номер да угасне ламбата ,съвет -не се задълбочавай от тук нататък щото работата става толкоз дебела че свят ще ти се завие от цени и мошеници!Просто от тук нататък нямаш възглавници и туйтоПри мене явно просто бяха грешки и сега работи нормално но в последно време ми се прецака АБС-а и понеже съм упорит сега хем нямам АБС хем пари дължа за диагностики и тем подобни и хем разбрах че ми тябва една простотия за 3000лв Забелязах че при тез наште коли се оправа някаква повреда или със съвсем малко пари или ако не стане става с много пари и ти се разгонва фамилията Аз преди на ескорта ни АБС ни СРС нито нищо ама ей ме на жив съм тъй че свиркай си колега само мотора да върви че ако не върви тогава си ебало мамата да ти кажа под секрет! Редактирано 16 Октомври, 2009 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #14 Отговорено 16 Октомври, 2009 (Редактирано) Да ти кажа колега малко съм самонадеян и всичко ме дразни което не работи, опитвам се всичко да си оправям сам до колкото мога,дразня се на разни псевдомайстори аман!Все се мъча да си обясня всяко нещо как работи как може да се оправи някакъв проблем и когато успея се радвам от сърце на себе си а когато не просто клякам и се премирявам но...така сме ние Българите и пак сме по-добре от всички!Иначе ти Благодаря за мнението! Редактирано 16 Октомври, 2009 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #15 Отговорено 16 Октомври, 2009 Нали не мислиш че като сложиш крушка и завреш кламер ще се поправи???Ако беше така нямяше да ти махат крушката Аз не мисля нищо просто съм длъжен да пробвам каквото мога и знам пък какво ще стане незнам!Не вярвам че някой ще се разправя с лампата, аербега и грешките на кола която знае че рано или късно ще я шитне на кьорчо като мен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #16 Отговорено 16 Октомври, 2009 колега ако не забравя утре ще погледна крушката.........понеже имам едно резервно табло....Благодаря ти май само ти усети какво искам да разбера с тази тема как изглежда крушката защото нито я знам нито мога да намеря.Един трудно ме разбрал друг еди какво си и.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #17 Отговорено 16 Октомври, 2009 Защото незнам къде мога да я видя трябва да е на някой разглобено табло.И ако имаш възможност да я снимаш и качиш ще е супер или поне да ми кажеш с два отвора ли е и нанизва ли се на тези крачета ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #18 Отговорено 17 Октомври, 2009 (Редактирано) Майна много приказки за нищо.. толкова ли е сложно да разглобиш таблото (тоест само да го откачиш и да погледнеш зад него) ??? Не е въпрос самото табло да разглобиш на части ами да видиш на гърба на таблото коя е крушката??? Ето примерно от хонда одисей: При хонда крушките са Т10, Т5, Т3 Разглоби го и си поръчай от бултрако една крушка а докато чакаш смени някоя от крушките с тази на СРС за да си видиш СРСа пък после я върни.. Дай си данните на колата рама година модел.. Туй черното на снимката са фасонги. Такаче или вземи от моргена или бултрако..(ако са махнали и фасонгата).. А м/у временно отиди при търговеца с един ключ и му направи едно кръгче по ламарините Редактирано 17 Октомври, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #19 Отговорено 17 Октомври, 2009 на англичанките лампата за SRS не е с фасонка като останалите по таплото.Запоена е ,и ако не се лъжа не се вади от задната страна.Свалял съм таблото но не помне всичко с детайли.Ако няма кой да ти даде отговор може и да се жертвам да го разглобя отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #20 Отговорено 17 Октомври, 2009 (Редактирано) на англичанките лампата за SRS не е с фасонка като останалите по таплото.Запоена е ,и ако не се лъжа не се вади от задната страна.Свалял съм таблото но не помне всичко с детайли.Ако няма кой да ти даде отговор може и да се жертвам да го разглобя отново. Аз точно това питам колега само ти се сети а разни неможел да разбере какво искам да кажа ми не може защото не е разглобявал таблото нито веднъж,грешен ми бил правописа, какво да ти говоря! То за сега като гледам никой не може да ми даде точен отговор Редактирано 17 Октомври, 2009 от milkobo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #21 Отговорено 17 Октомври, 2009 а знаете ли как е при дел сол б16а2 днес ми се разсвети и на мен срс а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mr_petroff 1 #22 Отговорено 17 Октомври, 2009 Грешки на SRS не се трият и лампичката да угасне , целият SRS модул се обучава наново и то след като се поправят щетите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #23 Отговорено 17 Октомври, 2009 Добре де майна даи си модела на колата де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #24 Отговорено 17 Октомври, 2009 В раздел важни теми има супер подробна тема за чистенето на срс грешки без да се ходи на сервиз и всичко точно е описано как става !Мойта като я взех и светеше лампата и ми откачиха конектора на таблото да не ми свети вече ,обаче след няколко месеца видях темата тук и рекох да пробвам и то взе че стана -явно нямам нищо повредено по системата и затова става номера с кламера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #25 Отговорено 17 Октомври, 2009 Да, повреденото е удара в предницата и спестените пари за еарбеци и СРС Пак ще попитам МОДЕЛ/ГОДИНА/РЕГИОН (САЩ/ЕО) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #26 Отговорено 17 Октомври, 2009 ако питаш мен писал съм че ХОНДАТА е английска сглобка D14A2-96г.И целия смисъл на тази тема беше да ми каже който знае какво представлява крушката на таблото защото не е като обикновенните ако някой я знае да ми я опише с две думи да я сложа и да действам натам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #27 Отговорено 17 Октомври, 2009 ако питаш мен писал съм че ХОНДАТА е английска сглобка D14A2-96г.И целия смисъл на тази тема беше да ми каже който знае какво представлява крушката на таблото защото не е като обикновенните ако някой я знае да ми я опише с две думи да я сложа и да действам натам!Ето ти точен отговор http://media.honda.co.uk/car/owner/media/m...pdf/23-a118.pdfhttp://media.honda.co.uk/car/owner/media/m...pdf/23-a114.pdfНа схемата всички крушки сас фасунги само ЕКОН и СРС са под някакво капаче на платка (или поне има платка там) това което ти трябва е 0.91Вата крушка. Не съм разглабял и незнам..Разглабяш и почваш да обикаляш магазини за авточасти и търсиш Т5 Т3 Т2.5 или нещо такова и я запояваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #28 Отговорено 17 Октомври, 2009 Да има платка там и на нея се намират тези крачета дето се запоява крушката просто не я знам как изглежда но ще търся. Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #29 Отговорено 17 Октомври, 2009 Добре де... какво те е....е как изглежда??? 0.91Вата е! намери си 0.91Вата крушка. нали няма да я гледаш как изглежда като я сглобиш??? Пак казвам Т5, Т3 Т2,5 най вероятно ще ти свърат работа. Махаш им фасунгите и я запояваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #30 Отговорено 18 Октомври, 2009 Най вероятно така ще стане защото такава фасонка несъм виждал!Под капачето има една платка 6/6см. по средата и има два извода дебели можеби 1,5мм. високи 5мм.Като запоих преди време една крушка с дълги изводи и светеше значи това е мястото.Явно така ще трябва да става,без фасонка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #31 Отговорено 18 Октомври, 2009 Сандо, на теб ти вярвам от малкото дето те познавам знам че ги проучваш нещата моля те кажи ми при Дел Сол как да я изгася тази лампа СРС нямам жълт конектор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #32 Отговорено 18 Октомври, 2009 Най вероятно така ще стане защото такава фасонка несъм виждал!Под капачето има една платка 6/6см. по средата и има два извода дебели можеби 1,5мм. високи 5мм.Като запоих преди време една крушка с дълги изводи и светеше значи това е мястото.Явно така ще трябва да става,без фасонка.Просто намери крушка с по дълги крачета ,на дали е някаква специялна крушка.Да не те обърква странната поставка за крушката.Крушката на дали ще е някаква специялна.Просто има по дълги крачета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #33 Отговорено 18 Октомври, 2009 Днес видях по подрпобно оказа се че имам и то 2 1 наи долу в десния краи и 1 отгоре и сега решавам дилемата кои от двата конектора е????????????//////// Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #34 Отговорено 18 Октомври, 2009 Кембо ако си от София пиши лично да ти го фиксна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #35 Отговорено 18 Октомври, 2009 Конектор Б от снимката е този който търсиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #36 Отговорено 19 Октомври, 2009 САНДО,ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ !!!!!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове