meto'o 3 #1 Публикувано 15 Октомври, 2009 Привет на всички фенове, нека ви се оплача малко. Заедно с лошото време за мен доиде и лошя късмет да ми се скапе хидравличната рейка и сега очертавам всеки десен завой в София с масълце Така, имам няколко въпроса защото в момента се чудя как да прецедирам.1-во някой може ли да ми каже колко ще ми струва новичка да си купя и дали си заслужава.2-ро също цената на употребявана рейка и дали си струва риска да си купя такава при положение, че може да се окаже по-зле от моята иии3-то варянта над който най много се замислям е да дам моята за ремонт. Като тук ще ви помоля да ми препоръчате евентуално някой, който няма да си остави ръчичките а ще оправи нещата и няква цена естествено.Ориентираха ме към: На гърба на Окръжна болница, човека се казвал Жан. Някой нещо да знае за звездата Съжелявяам, че ви засипвам с купчина въпроси ама се чудя какво да правя, на който от въпросите имате отговор или впечатления ще съм брзкраино благодарен да го видя. Благодаря предварително на отзовалите се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #2 Отговорено 15 Октомври, 2009 (Редактирано) Не твърдя, че разбирам или нещо от сорта, но има една приказка "не питай старило - питай патило" - аз съм го ял този х*й - голям е да знаеш При мен беше Сивик 5 хечбек - ЕG4, с D15B2 Отговори по ред на въпроси ти: 1-нова оригинална е 4-цифрена сума, не си и помисляй дори (освен ако не си директор на завод или баща ти не е шейх, ама едва ли тогава щеше да караш сивик 5-ца ); 2-това и арменския поп неможе да ти го каже. Всичко е на късмет с втора употреба, но е може би най-оптималния вариант според мен, стига да намериш на пръв поглед читава рейка на сносна цена от накоя блъсната кола, незнам обаче как върви пазара на какви пари, обаче има едно голямо НО (по-долу ще обясня); 3-при Жан рециклирането е около 250лв (поне преди 2 години бе толкова), т.е. солено и пак не е вариант, че всичко ще е ок след това - общо взето е на късмет с рециклирането, въпреки че Жан дава 3 месеца гаранция до колкото помня, не съм напълно сигурен дали в тия 250лв влизаха и демонтаж/монтаж или за тая сума се донасяше свалена и той просто я оправя.... в моя случай Омбре беше посредник (той прави демонтаж/монтаж) и затова не непомня каква беше ситуацията, така че провери си. Казвам, че е на късмет, защото след рециклирането два пъти имах ядове, пак протече, пак се демонтира... в гаранционния срок де, след това нямаше ядове ( следващите 5 - 6 месеца), ама и колата продадох след това, един Бог знае дали е имало ядове по-късно. Не съдя само от моя случай, други хора съм чувал пак да са пищяли след рециклирането... не се и опитвам да правя кофти реклама на някой - не ме разбирай погрешно. Просто си е... * "НО"-то е всъщност демонтажа, това е най-голямата гадост. Омбре и неговите хора (които реално са спецове и бързо работят) демонтаж правят по спомен поне 3 часа без да спират и за по цигара, с техните знания, нагоди, опит и т.н., т.е. ако речеш ти да се занимаваш или някой приятел "майсторче"... не ми се и мисли дали за ден ще се справите, т.е. лудница е демонтажа. След рециклиране, не се ползва Хонда PSF масло, а обикновенно хидравлично за по ~ 10лв/литър, защото след това вече тази рейка не се води хондова, а просто "рейка" някаква си. Гадост голяма е това с рейката, чукайте на дърво, фъргайте сол зад гърба и си заключвайте пръстите като видите черна волга да не ви се случва. Майтапа настрана, но е много кофти. При мен първоначално не течеше, а се самонавиваше волана - без да го пишаш на празен ход запален автомобил, гледаш как волана се завива наляво/надясно от самосебе си - все едно някой полтаргайс ти пипа волана... ужас ! PS: има доста тема по въпроса, виж търсачката, може и да намериш повече инфо. Редактирано 15 Октомври, 2009 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moni13 0 #3 Отговорено 15 Октомври, 2009 здрасти колега,аз рециклирах мойта при омбре и засега вече около 2 години всичко е наред. От омбре знам обаче, че поради многото проблеми с тези рейки, той вече не се занимава с цялостната операция по рециклирането им защото после той отнася негодованието, а в случая той е само посредник както отбеляза колегата по-горе. Така че сега само ще ти я демонтира и монтира, но сам трябва да я дадеш за рециклиране....така или иначе нямаме много избор, защото нова е абсурд, а втора употреба - гаранция - Франция..., или ...Япония там , ама е малко вероятно де.... поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #4 Отговорено 15 Октомври, 2009 3-то варянта над който най много се замислям е да дам моята за ремонт. Като тук ще ви помоля да ми препоръчате евентуално някой, който няма да си остави ръчичките а ще оправи нещата и няква цена естествено.Ориентираха ме към: На гърба на Окръжна болница, човека се казвал Жан. Някой нещо да знае за звездата Във МЕИ също рециклират, и то на добри цени...А за Жан, съм чувал, че се вземал напоследък много на сериозно...По добре търси брат му и негов учител, Емо-рейката, но нямам координати... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #5 Отговорено 16 Октомври, 2009 Тоя Жан на 4-ти работи с възможно най-ефтините материали, имам информация от доставчиците му. Всеки има глава на раменете си и да преценява дали има смисъл да се ходи при него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #6 Отговорено 16 Октомври, 2009 В МЕИ-то - само не съм сигурен кой блок се води.Вуйчо ми е доцент там и преди месец му се наложи ремонт на рейка - неговите майстори му ги бяха препоръчали, та си беше подновил познанствата с колегите. Хората са бивши и настоящи преподаватели в МЕИ-то, катедра Хидравлика или нещо такова, които преди години са решили да приложат на практика теорията Доколкото си спомням цената е 300лв, влиза ли демонтажа и монтажа просто не съм сигурен.Преди година време , кумът ми си беше рециклирал при тях рейка (Ауди) и ми ги беше препоръчал като "най-читави в София". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #7 Отговорено 16 Октомври, 2009 Благодаря ви много момчета за ценната информаця. На мен като чели най много ми се иска просто да сваля тази и да сложа друга. То тука за 2 дена чух 25253 мненя едни препоръчват други плюят и май май не ми се занимава с "маистори"Ще видя да купя някоя, от ударена кола примерно пък каквото стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #8 Отговорено 17 Октомври, 2009 и да добавя че хорате в МЕИ-то дават 1г гаранция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #9 Отговорено 17 Октомври, 2009 Тоя Жан на 4-ти работи с възможно най-ефтините материали, имам информация от доставчиците му. Всеки има глава на раменете си и да преценява дали има смисъл да се ходи при него.Абе познавам един дето бил виждал сивик 5-та да дава 8.00 секунди на 402 метра. Хайде да не си говорим като нашите мургави събратя:Абе, Хасан, ти луканка ял ли си? Не съм бе, ама баща ми бил виждал един как яде!Не е коректно да казваш нещо което не си виждал или не можеш да докажеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #10 Отговорено 18 Октомври, 2009 Колега, искам да ти помогна искрено затова прочети внимателно какво е написал ADH HONDA безкраино прав е имам много приятели които съм направил фенове на тази марка ще ти кажа пример на които съм бил свидетел 1 ния приятел акъл не взема 3 пъти рециклира на 4 път си взе 2 ръка оказа се добра другия френд направо си взе 2 ръка и всичко е ок и знаи от мен на Хонда реика не се рециклира на Ауди да и реиките наистина са проблемни Поздрави дано съм помогнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВладоВТ 2 #11 Отговорено 18 Октомври, 2009 Здравей. И аз се сблъсках с проблема рейка(5g хеч). Моята не течеше, ами превърташе при по-голямо усилие(например когато не е запален двигателя и се опитам да завъртя волана). Проблемът ме хвана по Велико Търново от където съм родом. Отидох и взех видимо читава рейка за 120лв. Вярно на сляпо е, ама се оказа здрава. Купих и допълнително 1 маншон за 15лв. До блока, в който живея има едно момче, което се занимава основно с мотори, но бутва и някоя кола от време на време. Нави се и я смени за 60 кинта. Нямам оплакване от работата, която свърши. Минах и един реглаж за 30лв. и това е. Общо ми стъпа 225лв. и сега си карам спокойно и безпроблемно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #12 Отговорено 19 Октомври, 2009 (Редактирано) ЗдравейтеКолега kembоне съм много съгласен с твоето мнение: На Хондите, произведени в Англия не се предлага възможност за смяна на детайли от рейката (от Honda сервизите).На Хондите, произведени в Япония (и USA предполагам) се продават ремонтен комплект уплътнения, втулки, рейка.... всичко необходимо за подмяна на износените части в рейката, т.е. може да се ремонтират. Ремонтния комплект уплътнения е около 200 лева (за Civic 6 генерация) и проблема е, че никой от майсторите на рейки тук не влагат оригинални части.Аз също имах проблем с рейката (тропане от лявата страна при преминаване по неравен път), при което смених втулка+ притискаща пружина, и проблема изчезна. Поздрави Редактирано 19 Октомври, 2009 от JoroHondata 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #13 Отговорено 4 Декември, 2012 Здравейте колеги,Дано да е правилната тема тук, но искам да попитам нещо относно мойта рейка. Губи ми хидравлично масло и то основно капе като е оставена студена (не съм сигурен, но може и като е топла, но много малко). Не е много, някъде около 300 грама за 2 седмици, което не е и малко - зависи от гледната точка. Гледаха я 3ма човека и никой не може да разбера от къде капе. Носача е омаслен, но отгоре маншони, рейка и маркучи, всичко е абсолютно сухо. Едиствено има много малка пукнатина на левия маншон, но пък не е омаслило. Всички майстови казват да карам така, защото при явно невидим теч, нямало смисъл да се дават 200 лева за рециклиране, а да карам докато стане по-сериозен проблема. Аз обаче съм малко маняк и искам всичко да е тип топ и искам да го отстраня. На място не вие вобще (сам на пълен, което е нормално но не го правя), а когато примерно карам леко, навия ляв или десен и само при подаване на газ, се чува леко виене.. Последния майсто каза, че това било от дефернциал на скорости, но на мен не ми се вярва и нямам никакво доверие на хората, докато сам не се убедя. Масло в скорорстите има и го проверих. Та последния майстор ме навива да сложа добавка за хъдравлично масло и да оправя теча. Знам, че Хонда иска само оригинално масло, но в моя случай ако действително все някога ще трябва да се сменя рейката, губя ли нещо? Може ли нещата да се влошат? 10 лева е добанката някъде, но ако закрепи проблема??? Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
injeneer 0 #14 Отговорено 30 Януари, 2013 Опитай с присадка,аз така си реших проблема.Източих старата течност промих системата,сложих добавката(намерих една руско-американска научна разработка ,не си спомням името на добавката)и долях с нова хидравлична течност до максимума.И,о чудо,спряха всички течове и всички шумове вече 6-7 години.Добавката струваше около 20-25 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове