Jump to content
backstage

Бушон за горивната лампа на англичанка?

Recommended Posts

Въпросната лампа за резервата не свети. Колата я карам от около година, а преди това наще я караха няколко години. Те твърдят, че светила някога навремето. Наскоро разглабях таблото, смених крушката, напълних с бензин и със задоволство зачаках да свтене проклетата лампа, но уви. Бензина сега е на нула, а лампата така и не светна. Пак да кажа става дума за Сивик 6г англичанка. Аз също имам смътен спомен, че като я купихме светеше. Значи може би е в някой бушон проблема, но кой точно?

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво разбираш под "Бензина сега е на нула..."? Колата угасна, защото си свършил бензина или стрелката на бензиномера показва, че нямаш бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната лампа за резервата не свети. Колата я карам от около година, а преди това наще я караха няколко години. Те твърдят, че светила някога навремето. Наскоро разглабях таблото, смених крушката, напълних с бензин и със задоволство зачаках да свтене проклетата лампа, но уви. Бензина сега е на нула, а лампата така и не светна. Пак да кажа става дума за Сивик 6г англичанка. Аз също имам смътен спомен, че като я купихме светеше. Значи може би е в някой бушон проблема, но кой точно?

Изчакай стрелката да слезе под долната чертичка и ако тогава не светне виж това: проверка нивомер. Доколкото аз знам няма отделен предпазител за тази лампичка, има 3-4 предпазителя, които са общи за всички светлини по таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво разбираш под "Бензина сега е на нула..."? Колата угасна, защото си свършил бензина или стрелката на бензиномера показва, че нямаш бензин?

Още не е угаснала, но стрелката е на чертата. Не ми се ще да чакам да уагасне, най много да засмуче боклуци от дъното на резервоара. Тя резервата трябва да свтене като ми остават 4 литра. А сега в колата няма със сигурност толкова. Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде знаеш че няма толкова? Източвал ли си я докато угасне? По добре изчакай още за да си сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време и аз разглобявах таблото и си мислех като го сваля да видя крушката за бензина.Свалих го и видях че крушка няма. Гнездо има но пистите тамза тока ли не ги разбирам много минават покрай това гнездо и нямат контакт с крушката ана другите крушки минават през тях.Просто така е направено незнам защо и я махнах защото няма смисъл да слагам като не е вързано заводско така че си мисля че твоето табло сигурно е като моето.Ако го сваляш пак обърни внимание на пистите имат ли контакт с крушката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип англичанките трябва да имат работеща лампа за бензина, да не е нагоряла някоя пътечка по таблото?Има вероятност когато стрелката е точно на линията на резервата, лампата още да не е светнала. Първо почва да примигва или да свети по-слабо, после си светва както трябва постоянно. Би трябвало обаче с толкова бензин в резервоара като се лашкаш по завоите или караш по стръмен наклон да присветне лампата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, според мен не би трябвало. Отчитането на наличното гориво има известна латентност. Това е направено с идеята да не ви подлъгва стрелката от време на време. Сами се замислете ако сте производител и имате за цел да направите нивомер на резервоар, в който горивото се лашка постоянно и променя нивото си, как бихте постъпили? Логично е да има забавяне или усредняване на отчитането, а не стрелката да се мести заедно с лашкането на горивото. Нямам нивомер под ръка за да видя как точно беше историята, но си мисля че това забавяне или усредняване го прави самия уред в таблото.

 

това е табло от аеродек и се вижда че я има, но не вярвам останалите да се отличаваме от това. Ако имам време ще издиря и от D16Y2 fastback.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, известна латентност има, но не е толкова голяма, за да не се усети в завои и по баири.Имал съм две коли и при голям (дълъг) завой, дори на кръстовище следва лека промяна на нивото и лампата (ако е близо до резерва) примигва или направо си светва за кратко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В линка, който съм дал по-горе си пише, че при проверка на нивомера нормалното време за светване на лампата е до 4 (четири) минути. Така че латентността е наистина дългичка. Без да съм го искал нарочно ми се случи да карам един ден почти на изпарения. При запалване на двигателя лампата за бензина изобщо не светва, след около половин минута започва плавно да й се повишава яркостта и съм почти сигурен, че минава поне една минута от запалване на двигателя докато светне нормално ярко. Не знам виновника за този ефект дали е в тялото на нивомера или в таблото, но колегата Стефан Милев е много прав за латентността и схемата, която е дал за таблото на аеродека е идентична с тази за Д16У2/Д16У3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я карах колата около 20 минути по един стръмни завои из квартала, за да видя тази история с латентността и лампата не светна, не примигна, дори не загатна, че работи. Явно има някакъв друг пробленм.

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че има пътечка до крушката защото при мен нямаше!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна този проблем ме гложди и мен. За тези, които питаха колегата:Да, стрелката ми е минавала под чертата.Да, докарвал съм я до толкова малко бензин, че като я изгасих наклонена на един бордюр, на сутринта не можах да я запаля и се наложи да я изтикам до равното.Не, лампата така и не светна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Мойта мина под чертата покарах още малко и лампата светна.така преди 2 месеца разбрах,че имам резерва и съм спокоен.сега карам с пълен до капата резервоар и газта ми е и тя по1ти винаги на мах и съм доволен.но трябва доста търпение докато светне лампата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...