Jump to content
angel_16v

избор на сивик

Recommended Posts

Имах преди година сивик 1.3 16в сега изкам пак да си взема но нещо по добро.Спрял съм се на 1.6 в-тек-125кс 5 генерация или на 1.5 16в купе 101кс 95г или 6 генерация 1.5 16в 115кс .По принцип 5 генерация ми харесват повече но се допитвам с вас кой е наи добрия избор като двигател?Благодаря на вски дал съвета си!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах първо 4-ген..после си взех 6-ген..честно казано продадох я заради визията..сега съм с 5ген купе която ме кефи най-много..но това си е мое мнение.. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако целта ти е икономия вземай 6 ген 1.5 ,от трите той е най икономичен.Другите два са на кантар ,като разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вървене 1.6 втека ли е най добре дали ще има голяма разлика спрямо купето 1.5 101кс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаш общото техническо състояние на колата(външен вид ,двигател ,окачване и др.)1.5 от купето лесно се прави да върви колкото втек-а, а някога и повече :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи купето 5 като разход и вървеж е супер

Редактирано от kiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и по дизайн най много ми харесва купето 1.5 101кс надявам се че няма да е скъпа поддръжката му нека нчкой с купе 1.5 101 пише в темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си намериш читаво всичко ще е ок. Аз моята вече 30000 км и направих и освен консумативи нищо друго не съм сменял до сега. Разликата във вървежа от 1.5 101 и малкия втек е много малка всичко зависи от състоянието на колите, така че вземай купе и не му мисли. Аз лично съм много доволен по нататък едно б16 или б18 и филма свършва :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз карам 6-та генерация, но съвсем честно си признавам, че 5-та повече ми харесва на външен вид, а и понавървява повечко, защото е по-лекичка. Когато купувах ме спря само това, че в багажника и не се побираше детската количка, а в 6-та се побра (и го запълни целеия) :dry:6-та е една идея по-практична и по-честичко има климатик, докато при 5-та тази екстра е рядкост. И вози малко по-комфортно, за сметка на спортното усещане, което в 5-та е по-ясно изразено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз колега съм с 5- купе 101 коня и трябва да ти кажа, че като подръжка вобще не е скъпа (от към ходова част говоря). От към двигател немога да ти кажа, защото колата скоро прави 222 000 а двигателя не е мръднал. В същото време ще се радваш на голям багажник и естествено спортня дух на 5-чката. Поздрави и дано направиш най-добрия за теб избор ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених 5ген с 6ген заради по-новата година, климатика и също като колегата, заради това че ми побира детската количка без проблем ;) (в 5-тата бях хвърлил кората с тонколоните в мазата, докато в 6-та тонколоните са вградени идеално в пластмасите над задните амртисиори,става въпрос за хеч).

Също така за мен е предимство и интериора на 6-та генерация. Седалките са по-удобни, има доста места където да си оставяш гсм-а и други такива, таблото ме кефи повече и си е по-комфортно вътре общо взето. В 5-ген трябваше да сменя седалките с такива от црх, за да спре да ме боли кръста, издирвах сума ти време по-голямото барче за да има къде да си оставям телефона, джобовете във вратите са си неизползваеми за разлика от 6ген. И при двете си поръчвах подлакътник от щатите, доста са редки.

80% че и повече от 6-тите са 1.4 и вървят по малко от 5ген 1.5 според мен. За 1.3 незнам, не съм карал такова чудо.

Возията на 6ген е по-комфортна, но това е предимство само за някои.

Визията на 6ген си е по-кофти когато колите са сток, но с много малко пипване това може да се поправи. Примери:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Да спомена че лично аз харесвам доста повече 6-та след фейслифта, но също така мисля ,че купе 5ген 95год с климатик и т.н. е по-добър вариант от 6ген 96год ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много на всички озовали се!Живи и здрави и много безаварийни.Това е ще се търси сивик 1.5 6в 101кс с клима и абс 94-95г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много на всички озовали се!Живи и здрави и много безаварийни.Това е ще се търси сивик 1.5 6в 101кс с клима и абс 94-95г

Давай, щом ти се сменят прагове, кърпи ти се и ти се боядисва през година :) не сериозно никво поцинковане нямат тея ламарини а колко са тънки... Много са готини на визия и вървене, но тва да гние като кашкавал.. not cool

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....по горния да дойде да види моето Купе и да намери ръжда по него ...щял да боядисва и кърпи през година Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много на всички озовали се!Живи и здрави и много безаварийни.Това е ще се търси сивик 1.5 6в 101кс с клима и абс 94-95г

правилен избор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....по горния да дойде да види моето Купе и да намери ръжда по него ...щял да боядисва и кърпи през година Публикувано изображение

Айде питай Дидо от Варна за тва купе което го взе от съквартиранта дали има място дето можеш да сложиш крик без да потъне... и да, ще ти намеря ръжда и на твойто, тя тръгва от вътре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега, нямам удовлсвието да Ви познавам, но съдейки от данните какъв автомобил карате, мисля че сте объркал форума!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ръждата е ясно, че 5-та ген е по - слаба, но нормално тя е малко по - стара кола, макар, че има и 6-ци с повече ръжда :) . Така, че зависи какво търсиш колега, аз лично карам 6-та от скоро, брат ми има 5-та от 2 години и мога да кажа, че са много хубави коли и двете. Ако държиш на повече комфорт си вземи 6-та, все пак са по нови и хубави вътре, ако искаш по - красива кола тва е 5-та, но знаете, че тва е много относително, който както си я направи колата :) чао и успех в търсенето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...предния ми сивик беше хеч и от Австрия и му бяха тръгнали задните вежди и по желязната половинка на задната трета врата или както там се води,но Купето ми е от Италия и беше ужулено и определено ламарината беше по различна от на хеча и не ръждяса доста време въпреки,че и дъжд го беше мокрило мястото без боя.Според мен американските купета имат по дебела ламарина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се нахвърляйте така на момчето, това че кара VW не го прави по-малко човек от другите. Напълно прав е, че тия коли си гният за страх като цяло. Виждал съм Сивик 6-а преди 3 - 4 години, на която по предния капак (от към стъклото, близо до пръскалките) има дупки (представете си как е изгоряла) в които може да си вкараш поне три пръста, за 5-ци да не говорим в какво състояние ги има (отворете mobile.bg, ще се нагледате на трагедии...)! Същевременно пък има и много 5-а ген. които нямат дори точка ръжда (аз притежавам такава :) ), много зависи колата къде (какъв климат), как и от какъв е карана и почитата (дали е блъскана и след това оправяне, дали е държана в гараж) - ако е от италия (южна) може да няма ядове с коризията, ако е от австрия/германия, са леш повечето (но и това е относително, защото същевременно имам и Del Sol от австрия, а като го качиш на канал и го огледаш отдолу, ще кажеш че това е кола на не повече от 2 години, а същевременно е 92-и набор...) - много е относително, но като цяло - ръждилки са си, с тънки ламарини и винаги човек трябва да си има едно на ум при тия модели.Относно разликите, положително и отрицателни неща на двата модела - ZERO го е обяснил най-изчерпателно. Аз лично, като най-главното предимство на 6-а ген мога да изтъкна, че масово са с ABS (почти няма модели без, само хептем базовите EJ9 с D14A3) , докато при 5-а ABS имат само VTi-ките и мнооого рядко някои модели с D16Z6/Z7 - т.е. кът са моделите с ABS, а тази система си е предимство, по-добро спиране и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е защо ли досега не съ видял 6-та с изгнили прагове или калници :D както повечето описвате :) Доста пъти съм чувал ,че 6-та генерация повечето са подцинковани и 2 пъти съм виждал надрано до ламарина без да хваща ръжда с месеци, именно затова вярвам, че има подцинковани, може би не всички :D Друг е въпроса ако колата е от австрия, там може да си вземеш кола в която да си тупаш стелката през дупката отдолу, освен ако не падне някъде и я изгубиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ме карай да се пресягам с телефона от терасата да снимам на една комшиика MB-то (Сивик 6 англичанка след фейслифта - след 97-а), че ще се хванете за главата как само по стъклата няма ръжда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kакъв е този двигател предложиха ми купе с такъв двигател с газова уредба но дали е инжекцион и колко конски сили е?95г еhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/2022/39...6RHZFj83Zib.JPG

Редактирано от angel_16v

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй би трябвало да е едновалов втек, демек 1.6 125 кобили. Според мен по-добре гледай кво пише на блока, а не на капака на клапаните, за да не си купиш 1.5 с глава от 1.6 и да си мислиш че караш 1.6 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем ли е имало щом това е 5 генеация купе а пише в-тек за това пуснах снимката не е описано и колко конски сили е?Може ли да се каже дали е с инжекцион или не от снимката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 ген купе 1.5- 101 коня или 1.6 125 коня аз съм с малкия мотор и съм доста доволен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kакъв е този двигател предложиха ми купе с такъв двигател с газова уредба но дали е инжекцион и колко конски сили е?95г еhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/2022/39...6RHZFj83Zib.JPG

Перфектно виждам инжекторите значи е Пълна инжекцийка. за 5 генерация давам глас. По красиви предници, задници, и като цяло линии, малко по малък багажник от 6-тиците, но за сметка на това се отваря доста атрактивно (за хеча говоря)5 генерация има по спортно излъчване (поне според мене) никой да не се сърдина 6 генерация таблото, средната конзола, уредите са по удобно направени и по функционални (но не ме кефят) :) 6 генерация са по шумоизолирани - като цяло тва им куца на старичките хонди (визирам 5 генерация и по стари)но покарай една 5-та и една 6-та гаранция, че ще се влюбиш в 5 генерацияУспех и чакам снимки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...