angel_16v 0 #1 Публикувано 11 Октомври, 2009 Имах преди година сивик 1.3 16в сега изкам пак да си взема но нещо по добро.Спрял съм се на 1.6 в-тек-125кс 5 генерация или на 1.5 16в купе 101кс 95г или 6 генерация 1.5 16в 115кс .По принцип 5 генерация ми харесват повече но се допитвам с вас кой е наи добрия избор като двигател?Благодаря на вски дал съвета си! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #2 Отговорено 11 Октомври, 2009 Аз минах първо 4-ген..после си взех 6-ген..честно казано продадох я заради визията..сега съм с 5ген купе която ме кефи най-много..но това си е мое мнение.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angel_16v 0 #3 Отговорено 11 Октомври, 2009 дали 1.6 втек ще гори повече от дргите два? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 11 Октомври, 2009 Ако целта ти е икономия вземай 6 ген 1.5 ,от трите той е най икономичен.Другите два са на кантар ,като разход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angel_16v 0 #5 Отговорено 11 Октомври, 2009 За вървене 1.6 втека ли е най добре дали ще има голяма разлика спрямо купето 1.5 101кс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 11 Октомври, 2009 Гледаш общото техническо състояние на колата(външен вид ,двигател ,окачване и др.)1.5 от купето лесно се прави да върви колкото втек-а, а някога и повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #7 Отговорено 11 Октомври, 2009 (Редактирано) Колега вземи купето 5 като разход и вървеж е супер Редактирано 11 Октомври, 2009 от kiko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angel_16v 0 #8 Отговорено 11 Октомври, 2009 Да и по дизайн най много ми харесва купето 1.5 101кс надявам се че няма да е скъпа поддръжката му нека нчкой с купе 1.5 101 пише в темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #9 Отговорено 11 Октомври, 2009 Ако си намериш читаво всичко ще е ок. Аз моята вече 30000 км и направих и освен консумативи нищо друго не съм сменял до сега. Разликата във вървежа от 1.5 101 и малкия втек е много малка всичко зависи от състоянието на колите, така че вземай купе и не му мисли. Аз лично съм много доволен по нататък едно б16 или б18 и филма свършва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesso_varna 167 #10 Отговорено 11 Октомври, 2009 Колега, аз карам 6-та генерация, но съвсем честно си признавам, че 5-та повече ми харесва на външен вид, а и понавървява повечко, защото е по-лекичка. Когато купувах ме спря само това, че в багажника и не се побираше детската количка, а в 6-та се побра (и го запълни целеия) :dry:6-та е една идея по-практична и по-честичко има климатик, докато при 5-та тази екстра е рядкост. И вози малко по-комфортно, за сметка на спортното усещане, което в 5-та е по-ясно изразено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #11 Отговорено 11 Октомври, 2009 Аз колега съм с 5- купе 101 коня и трябва да ти кажа, че като подръжка вобще не е скъпа (от към ходова част говоря). От към двигател немога да ти кажа, защото колата скоро прави 222 000 а двигателя не е мръднал. В същото време ще се радваш на голям багажник и естествено спортня дух на 5-чката. Поздрави и дано направиш най-добрия за теб избор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #12 Отговорено 11 Октомври, 2009 Аз смених 5ген с 6ген заради по-новата година, климатика и също като колегата, заради това че ми побира детската количка без проблем (в 5-тата бях хвърлил кората с тонколоните в мазата, докато в 6-та тонколоните са вградени идеално в пластмасите над задните амртисиори,става въпрос за хеч). Също така за мен е предимство и интериора на 6-та генерация. Седалките са по-удобни, има доста места където да си оставяш гсм-а и други такива, таблото ме кефи повече и си е по-комфортно вътре общо взето. В 5-ген трябваше да сменя седалките с такива от црх, за да спре да ме боли кръста, издирвах сума ти време по-голямото барче за да има къде да си оставям телефона, джобовете във вратите са си неизползваеми за разлика от 6ген. И при двете си поръчвах подлакътник от щатите, доста са редки. 80% че и повече от 6-тите са 1.4 и вървят по малко от 5ген 1.5 според мен. За 1.3 незнам, не съм карал такова чудо. Возията на 6ген е по-комфортна, но това е предимство само за някои. Визията на 6ген си е по-кофти когато колите са сток, но с много малко пипване това може да се поправи. Примери: Да спомена че лично аз харесвам доста повече 6-та след фейслифта, но също така мисля ,че купе 5ген 95год с климатик и т.н. е по-добър вариант от 6ген 96год Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angel_16v 0 #13 Отговорено 11 Октомври, 2009 Благодаря ви много на всички озовали се!Живи и здрави и много безаварийни.Това е ще се търси сивик 1.5 6в 101кс с клима и абс 94-95г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asd_asd 0 #14 Отговорено 12 Октомври, 2009 Благодаря ви много на всички озовали се!Живи и здрави и много безаварийни.Това е ще се търси сивик 1.5 6в 101кс с клима и абс 94-95гДавай, щом ти се сменят прагове, кърпи ти се и ти се боядисва през година не сериозно никво поцинковане нямат тея ламарини а колко са тънки... Много са готини на визия и вървене, но тва да гние като кашкавал.. not cool Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #15 Отговорено 12 Октомври, 2009 ....по горния да дойде да види моето Купе и да намери ръжда по него ...щял да боядисва и кърпи през година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #16 Отговорено 12 Октомври, 2009 Благодаря ви много на всички озовали се!Живи и здрави и много безаварийни.Това е ще се търси сивик 1.5 6в 101кс с клима и абс 94-95гправилен избор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asd_asd 0 #17 Отговорено 12 Октомври, 2009 ....по горния да дойде да види моето Купе и да намери ръжда по него ...щял да боядисва и кърпи през година Айде питай Дидо от Варна за тва купе което го взе от съквартиранта дали има място дето можеш да сложиш крик без да потъне... и да, ще ти намеря ръжда и на твойто, тя тръгва от вътре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Perko28 4 #18 Отговорено 12 Октомври, 2009 Ми колега, нямам удовлсвието да Ви познавам, но съдейки от данните какъв автомобил карате, мисля че сте объркал форума! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARUSHEV 14 #19 Отговорено 12 Октомври, 2009 Относно ръждата е ясно, че 5-та ген е по - слаба, но нормално тя е малко по - стара кола, макар, че има и 6-ци с повече ръжда . Така, че зависи какво търсиш колега, аз лично карам 6-та от скоро, брат ми има 5-та от 2 години и мога да кажа, че са много хубави коли и двете. Ако държиш на повече комфорт си вземи 6-та, все пак са по нови и хубави вътре, ако искаш по - красива кола тва е 5-та, но знаете, че тва е много относително, който както си я направи колата чао и успех в търсенето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #20 Отговорено 12 Октомври, 2009 ...предния ми сивик беше хеч и от Австрия и му бяха тръгнали задните вежди и по желязната половинка на задната трета врата или както там се води,но Купето ми е от Италия и беше ужулено и определено ламарината беше по различна от на хеча и не ръждяса доста време въпреки,че и дъжд го беше мокрило мястото без боя.Според мен американските купета имат по дебела ламарина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #21 Отговорено 12 Октомври, 2009 Не се нахвърляйте така на момчето, това че кара VW не го прави по-малко човек от другите. Напълно прав е, че тия коли си гният за страх като цяло. Виждал съм Сивик 6-а преди 3 - 4 години, на която по предния капак (от към стъклото, близо до пръскалките) има дупки (представете си как е изгоряла) в които може да си вкараш поне три пръста, за 5-ци да не говорим в какво състояние ги има (отворете mobile.bg, ще се нагледате на трагедии...)! Същевременно пък има и много 5-а ген. които нямат дори точка ръжда (аз притежавам такава ), много зависи колата къде (какъв климат), как и от какъв е карана и почитата (дали е блъскана и след това оправяне, дали е държана в гараж) - ако е от италия (южна) може да няма ядове с коризията, ако е от австрия/германия, са леш повечето (но и това е относително, защото същевременно имам и Del Sol от австрия, а като го качиш на канал и го огледаш отдолу, ще кажеш че това е кола на не повече от 2 години, а същевременно е 92-и набор...) - много е относително, но като цяло - ръждилки са си, с тънки ламарини и винаги човек трябва да си има едно на ум при тия модели.Относно разликите, положително и отрицателни неща на двата модела - ZERO го е обяснил най-изчерпателно. Аз лично, като най-главното предимство на 6-а ген мога да изтъкна, че масово са с ABS (почти няма модели без, само хептем базовите EJ9 с D14A3) , докато при 5-а ABS имат само VTi-ките и мнооого рядко някои модели с D16Z6/Z7 - т.е. кът са моделите с ABS, а тази система си е предимство, по-добро спиране и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #22 Отговорено 12 Октомври, 2009 Интересно ми е защо ли досега не съ видял 6-та с изгнили прагове или калници както повечето описвате Доста пъти съм чувал ,че 6-та генерация повечето са подцинковани и 2 пъти съм виждал надрано до ламарина без да хваща ръжда с месеци, именно затова вярвам, че има подцинковани, може би не всички Друг е въпроса ако колата е от австрия, там може да си вземеш кола в която да си тупаш стелката през дупката отдолу, освен ако не падне някъде и я изгубиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #23 Отговорено 12 Октомври, 2009 не ме карай да се пресягам с телефона от терасата да снимам на една комшиика MB-то (Сивик 6 англичанка след фейслифта - след 97-а), че ще се хванете за главата как само по стъклата няма ръжда... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angel_16v 0 #24 Отговорено 12 Октомври, 2009 (Редактирано) Kакъв е този двигател предложиха ми купе с такъв двигател с газова уредба но дали е инжекцион и колко конски сили е?95г еhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/2022/39...6RHZFj83Zib.JPG Редактирано 12 Октомври, 2009 от angel_16v Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #25 Отговорено 12 Октомври, 2009 Туй би трябвало да е едновалов втек, демек 1.6 125 кобили. Според мен по-добре гледай кво пише на блока, а не на капака на клапаните, за да не си купиш 1.5 с глава от 1.6 и да си мислиш че караш 1.6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angel_16v 0 #26 Отговорено 12 Октомври, 2009 Проблем ли е имало щом това е 5 генеация купе а пише в-тек за това пуснах снимката не е описано и колко конски сили е?Може ли да се каже дали е с инжекцион или не от снимката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
grigor tabakov 17 #27 Отговорено 12 Октомври, 2009 5 ген купе 1.5- 101 коня или 1.6 125 коня аз съм с малкия мотор и съм доста доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #28 Отговорено 13 Октомври, 2009 Kакъв е този двигател предложиха ми купе с такъв двигател с газова уредба но дали е инжекцион и колко конски сили е?95г еhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/2022/39...6RHZFj83Zib.JPGПерфектно виждам инжекторите значи е Пълна инжекцийка. за 5 генерация давам глас. По красиви предници, задници, и като цяло линии, малко по малък багажник от 6-тиците, но за сметка на това се отваря доста атрактивно (за хеча говоря)5 генерация има по спортно излъчване (поне според мене) никой да не се сърдина 6 генерация таблото, средната конзола, уредите са по удобно направени и по функционални (но не ме кефят) 6 генерация са по шумоизолирани - като цяло тва им куца на старичките хонди (визирам 5 генерация и по стари)но покарай една 5-та и една 6-та гаранция, че ще се влюбиш в 5 генерацияУспех и чакам снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове