Слави CR-V 488 #1 Публикувано 10 Октомври, 2009 Колеги идва сезона на светещите фарове, макар че повечето от нас си караме целогодишно на фарове но от 2011 ще го изискват дори и с закон, така че фирмите производители на ДРЛ ще се нагушат С думи прости какво е ДРЛ, тва е модул които след запалване на двигателя (разбира го от динамото) включва дългите светлини автоматично но има настройки за силата на светене обикновено светят с 50% мощност, това пести крушки и не заслепява насрещните водачи. Наи хубавото е че нищо друго освен дългите не свети, под друго имам предвид всички останали крушчици и крушлета за габарити осветление на табла и уреди не светят. От тук също се пести от крушки и натоварване на ел инсталацията мотора и динамото, знаете че на фарове разхода скача с 5% тва на 10 км не е нищо ама на 1 000 000 си е бая литри . Иначе казано ДРЛ модула си е хубаво нещо, в новите коли се вгражда фабрично вече. На пазара има такива модули на цени от 50 до към 100 лева, на мен тва ми се вижда скъпичко те са набъкани с екстри, да си регулираш силата на светене на фаровете, да палят бавно да гаснат бавно, и куп други простотии за които плащаме а едва ли са ни нужни. На мен лично ми трябва системка проста за монтаж и без излишни глупости. Как си представям аз нещата по наи простия начин по които могат да се изпълнят, сега понеже не разбирам кои знае колко от електроника съм длъжен да кажа че всеки които повече му се отдава е длъжен да се намеси. Наи простия вариант е през едно ключе от купето да се пусне ток на дългите светлини, тоя ток може да е през резистор за да се отслаби силата на фара, също така си мисля че при крушката трябва да има диоди за да може като и пуснем ние ток да не може да тръгне назад по веригата а да стига само до крушката (крачето за дългите)не за друго ами не знам до къде ще стигне тока на зад по веригата за дългите, наи вероятно до някое реле което принципно в такъв момент е отворено, така че няма ядове ама все пак знаещите да кажат, мисля ме разбрахте какво имам предвид. Сега ако на някои повече му се отдава може да каже как да се направи тая щуротия да не я цъкаме с ключ от купето а да "чете" от динамото че колата вече работи и да се пуска сама. До колкото знам се прави няква хватка с кондензатор и съпротивление и когато тока прехвърли определени граници веригата се отпушва, ама е на които не е учил за това Хаиде момци чакам идеи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 10 Октомври, 2009 имаше един пич от VW форума мисля че беше L&R (има го и в нашия) които ги продаваше по 30лв, което мисля че не е чак толкова безумна сума... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIGIGI 0 #3 Отговорено 10 Октомври, 2009 имаше един пич от VW форума мисля че беше L&R (има го и в нашия) които ги продаваше по 30лв, което мисля че не е чак толкова безумна сума...Ето я и темичката http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=14298 Аз лично си го имам все още на старата Хонда сега и на новата трябва да сложа - перфектно е и си стува парите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 10 Октомври, 2009 30 кинта си е добра цена ама 50 са си много , чакаи да го видя тоя пич какво ще каже, мерси за линка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kicko 6 #5 Отговорено 10 Октомври, 2009 В полезни технически теми има 2 за DRL, единия линк е за темата на L&R, а другата е тази: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8065. Разгледай там за схеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hiti 3 #6 Отговорено 10 Октомври, 2009 Всичко за ДЛР-а съм го изчел по форумите.Като цяло е добре и върши много хубава работа,поне няма да забравиш фаровете.Има и разни схеми направи си сам които са също много добри.На мен мерак ми да сложа диоди-12 броя тип пирана на фар.Диода е 45ст и има място да се направят отвори и да се наредят както при Ауди.Включват се от реле с нормално затворен контакт.Бобинката се вкл. към лампичката за генератора,+12в от конт.ключ и през контактите на релето в диодите.При даване на контактлампата светва т.е. релето сработва и прекъсва веригата.След запалване лампата гасне и релето вкл. диодите.При загасяне се прекъсва веригата от конт.ключ.Иска се малко играчка но пък е безотказно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #7 Отговорено 10 Октомври, 2009 30 кинта си е добра цена ама 50 са си много , чакаи да го видя тоя пич какво ще каже, мерси за линка.Когато поръчах модула DRL на 24.04.2009 цените на колегата L&R бяха :SmartDRL 4 - 30лв. ; SmartDRL 5 Базов вариант - 40лв ; SmartDRL 5 с екстри - 53лв. ; SmartDRL 6 Бета - 40лв.Като цяло съм доволен, само дето монтажа е малко гаден, много жица много нещо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове