Jump to content
TrAdIuLi

Дупница 11.10.2009г.

Recommended Posts

А така,направете няколко старта да се види кой,кой е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега аз неискам да подставям под съмнение която и да била хонда , даже много се гордея с постиженията на всеки колега , но тези думи " тия дедо си дадоха парите за Б-серия мотори " са доста убидни . Думите на един голям съфорумец няма да го споменавам бяха " аз неможах да повярвам ,че така може да върви атмосферна кола " :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами и на мен не ми е приятно да ми омаловажават труда дето съм го хвърлил по колата. И да ми подценяват колата с думите " е ама тая Б18-ка няма как да я биеш" , все едно си приказвам ейтака, и съм някой от гората - накрая се видя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм за теб колега :) но нека не забравяме задкормилното устройсто .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, първо на божурище бяха по-слаби времената, после пък на Дупница.Сравнете от миналогодишното състезание.Ако давате със половин секунда разлика Сливенската писта трябва да е с 30 градуса наклон :) (в кръга на шегата разбира се).Ами пуснете се от летящ бе!Там се вижда кой колко върви :) 2-ра 2000 оборота например за да не въртите гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по горе го написаш for every one ;) и все още съм си най бързата 5-та ;) преди гефи и не за друго просто е 3 хиляди лв. по скъп мотор ;) И колеги не се взимат Б серия мотори само за 400 метра ;) покарайте градско с такъв мотор и осетете силата във всички обороти конкретно за б18 говоря сега ;) някои хора са се вманиачили в 400 метра ;) а това че Б-серията излиза с 15 20км по висока терминална никой не го гледа :) слесте на земята и не сравнявайте една с други наще коли :)

В адската заблуда живееш ,1во нито си най бързата атмосферна и 2ро нито най бързата турбо 5та генерация ! Това че в София хондите непадат под 15секунди на 400м неозначава че колите на отсрещния бряг например не са далеч по бързи . Другото което е не само че не си най бързата 5та ,ами дори има едно седанче 5та което е по бързо и ти го знаеш много добре кое е ;) Това същото седанче с избили свещи смачкан колектор и ненастрено гориво даде 14,6 мисля на сливен /разлика му от тогава и сега е все едно е на 25 коня шот / А това не го разбирам 15 сек с б18 че и леко тунингован хеч,вместо да казваш че си най бързия по добре помисли по въпроса с карането защото явно или там ти куцат нещата или с мотора нещо .......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво си ми казал аз дори не съм разговарял с теб и не знам каде видя да ти коментирам времето просто ми беше интересно да видя времето на най-бързата 5ген след на "GEFI" ;)

по горе го написаш for every one ;) и все още съм си най бързата 5-та ;) преди гефи и не за друго просто е 3 хиляди лв. по скъп мотор ;) И колеги не се взимат Б серия мотори само за 400 метра ;) покарайте градско с такъв мотор и осетете силата във всички обороти конкретно за б18 говоря сега ;) някои хора са се вманиачили в 400 метра ;) а това че Б-серията излиза с 15 20км по висока терминална никой не го гледа :) слесте на земята и не сравнявайте една с други наще коли :)

Ще ви помоля и двамата да не ми коментирате колата!!!Към Господаря: За тебе гонка какво значи , 2 АБСОЛЮТНА еднакви коли и тогава може да се каже аз съм най-бързия ...... дето се вика ако може и роботи да ги управляват че да е всичко абсолютно еднакво ... ? Този бил 3хил. по-скъп оня 200лева по ефтин ... Смешни ставате вече , ако беше ц4-ката още и ти напудря носа кво щеше да кажеш ... ? той 5 кила по лек за тва така стана ... НИКОГА НЕ СЪМ КАЗАЛ , че карам НАЙ-БЪРЗАТА 5-та ГЕН!!!!! не ми слагайте думи в устата ...както и вие не ги говорете такива (господар знам поне 2 , Д15-ски дето щи направят 2 коли минимум!!!) От Форума реално НИКОЙ не ми е виждал колата колко и как върви!!!! Аз ще ви кажа НИЩО не върви и е НАЙ-БАВНАТА!!! Айде радвайте по форума още и си чешете езиците ..... Редактирано от Ivaylo Yovchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходил съм на Сливен и там пистата ми се стори че е с по-добър асфалт. Беше мокро, но си тръгвах доста добре. Тогава бях още с икономиката , вървеше доста по-малко от тая може и заради това да съм тръгвал прилично. На Дупница старта е по нанагорнище. За Сливен не знам, все пак тогава не беше официално и не знам да ли където се пускахме е където и официалните стартове. НО ако е там определено ще е по-добре от Дупница. Старта беше на равно и след това много лек наклон надолу (посоката беше от към главния път към полето надолу).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей пичове тази тема стана голяма караница и големи сканадали се вдигнаха :) по спокоино бе момци най важното е да се подкрепяме не да се плюем! евала на всички колеги които са ходили без значение с какви мотори са били и какви времена са дали. Някои от тях за пръв път отиват на състезание да мерят и дават слаби времена, други са ходили по често и знаят някои тънкости, знаете че на една писта за да дадеш добро време трябва да направиш доста стартове. аз на Сливен като ходих запоследно изгорих половин резервоар гориво, не знам колко старта направих, доволен съм от времето което дадох и толкова! Наистина най гадното онзи ден е било че тези от федерацията са се направили на абсолютни женски полови органи и не са позволили на повечето момчета дет са били да си мернат поне по 3 пъти времето! Наистина съжалявам много че този спорт като че ли запада у нас и адски се ядосвам за това, Защото всеки от нас прави подобрения по колата си и накрая се оказва че не може да си свери часовника, дано догодина да има повече състезания и повече отворени дни но да са организирани като хората а не като миналата неделя :) ПОЗДРАВЯВАМ ВСИЧКИ КОЛЕГИ В ТОЗИ ФОРУМ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак караници няма. По скоро изясняване на нещата :) Всяка кола си върви различно и всеки кара различно. Важното е че има мераклии и че има бързи Хонди. Никой не трябва да се взима на сериозно, целта на занятието е да се забавляваме (поне за мен). Трябва да се радваме на успехите на колегите каквито и времена да дадат. Преди бръмчях с икономична англичанка ама това не ме спираше винаги да съм на старта колкото и бой да изяждах ;) Само се надъхвах да я правя по бърза (знам че звучи малко смешно) . Както казах думите ми ги приемайте като спортна злоба и закачка , нищо повече :)

 

Който успял-отишъл. Ако имах възможност щях да съм на всеки старт ама нямам такава. Просто сега така се случи благодарение на fenabg да съм в Дупница. Не вярвам на някой да не му се подава газ ама финансите са си финанси.

 

Да запитам по запознатите: такава техника няма ли от къде да се измисли ? Макар и да засича по една кола. Защо трябва да се съобразяваме с онези мущуци ако има вариант да извадим такава техника ?

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз отидох и си здухах гарнитурата защото се гоних с един бумер по път за на там от железница до дупница и после на обратно парното на 6т и прозорците доло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...момчета едно въпросче имам защо с Тайп Р -а е дал според мен слабо време или толкова може което не ми се вярва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да видим времето на 60 ft' .... ако е бавно-оттам идва високата 15ка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И гумите му не бяха хубави. Ако имаше повече стартове можеше да имаме повече материал за размисъл ама НЕ.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а онова бмв остриганото дето само (звук без картина ) много смях!а някои видя ли ку4ето с номер 13 на гарбината (мое дело) :):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми хахаха кръстих го радо ма не се нареди за драг сложих му и пернишка регистрация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гоше..да ме прощаваш..но..Рибата даде 1-2 стотни по-слабо време от теб(не че при 130-140км/ч това е малко),с УЖ по-слабия и бавен Б16,като дори изпусна 3-та и не я "ръгна" както си му е реда!А и коя кола от двете е по-лека и с повече тунинг може да поспориме... не ме разбирай погрешно..КОЛАТА ти ми харесва страшно много,като визия като вървеж,както и мерака с които я направи!Но според мен на Рибата му трябва съвсем малко да те мине...Поздрави и не се караите ;)П.С А НИЕ с теЖките 6-ти генерации какво да кажеме :):):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми хахаха кръстих го радо ма не се нареди за драг сложих му и пернишка регистрация

Хахаха Миха фен си ти фен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолегата с тежката 6 VTI ,колко e твойта ,Aз мойта я мерих и празна без мен излезе 1060кг в багажника имаше само резервна гума/патерица/ и 1 крик незнайно как е попаднал там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е 1200кг с мен-72кг,16ки джанти(споменавам го засщото са по-тежки от заводските 15ки),патерицата,и около 20-25л бензин(по спомен).Колата е мерена на "Булгарплод",като жената ме предупреди че разликата с реалността е +/- 10-15кг! Просто 6-та генрация е близо 100тина кила повече от 5-та..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спор няма, 6-та е по-тежка от 5-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта е с 17ки , B18c4 ,нямам климатик при swap-а монтирах и спирачките предни и задни дискови . swap-вам на ЕК3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето ми всичко ел и клима , с 16-ки , почти без бензин , с резервна гума , крик , ключ и малко течности в багажника е 1060кг - най-тежката 5-та генерация е купето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е вярно , най-тежката 5-та генерация е Седан ВТИ ! Мерен доказан в най-добрия случей е 1160кг. :offtopic: което е със стотина кила над твоите на купето . А даже купето е учудващо леко за външния си вид .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си , подсиленото купе и по-тежкия мотор , скорости , спирачки и т.н си казват своето.Но купето е по-тежко от D15 седан , а аз винаги съм си мислил , че седана е по-тежъкМоето купе е и със спирачки от прелюд отпред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за Офтопика, но моята колко трябва да е ? 5та хеч, д15б2, без екстри като клима, ел, люк и прочие? Единствената добавка са 15ки лети джанти :offtopic:

Редактирано от Ангел Тончев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ххах какво се карате бре фенове мойта е най лека от всички изброени :) 4 генерация хеч нищо лино към другите моделчета просто хумор така иначе 5та ген вти е по лека от 6тата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние не се заяждаме,само споделяме :P За 4-та и рекс е ясна работата... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък и с времето стават все по-леки :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си , подсиленото купе и по-тежкия мотор , скорости , спирачки и т.н си казват своето.Но купето е по-тежко от D15 седан , а аз винаги съм си мислил , че седана е по-тежък

...Сивик Купе 5-та д16 е по тежко от Седана д16,но е по леко от ВТИ Седана поне така ги дават по каталог :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...