Marcus 76 #41 Отговорено 16 Октомври, 2009 За ускорение ли искаш клипче? Ще пробвам с телефона дали ще стане, най много да се пребия някаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #42 Отговорено 16 Октомври, 2009 (Редактирано) дигитал тунинг имат добри чипове(поне за алфа) макар и доста скъпи ако на някои му се дават толкова пари да си сложиа конете които са дали че вдигат, всяка една тунинг фирма дава същите данни в саита на проспеед пак има нещо подобно.. това че са "леко завишенни .. си е фирмена политика явно Редактирано 16 Октомври, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #43 Отговорено 16 Октомври, 2009 Тия са луди-102 коня от д14а2.12 коня само с чип.... за тия пари ще си сменя кратуната и ще имам може би и повече.Пък и като е с в-тек май по лесно се настройва за повече мощост.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #44 Отговорено 16 Октомври, 2009 http://vbox7.com/play:95e1d2e8Ето един тест на мокро със 17-ски джанти. Що ли няма звук? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #45 Отговорено 16 Октомври, 2009 и аз съм на мнение че по добре кратуната отколкото да даваш пари за този чип идеята ми е дали неможе да се почне само с ЕКУТО за начало а после и кратуната нататъка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #46 Отговорено 16 Октомври, 2009 B7_ добре е така малко по малко, обаче ако смениш ЕКУ-то от къде ще вземеш чип за втек-е? Айде ако си сменил и главата, с някъв сток ром за съответната глава поне може и да тръгне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #47 Отговорено 16 Октомври, 2009 @Marcus Колега, ако ще правиш още "тестове", може ли да те помоля за някой данни: 1. Максимална скорост на 2-ра предавка;2. Максимална скорост на 3-ра предавка(това си го написал, май);2. Обороти, при 100км/ч, на 4-та предавка;3. Обороти, при 100км/ч, на 5-та предавка;Мисля, че като сложим данните от серийната скоростна кутия и данните от твоята кутия, ще се получи едно доста полезно инфо(поне за мен ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #48 Отговорено 16 Октомври, 2009 LAMER: Няма проблем, сутринта имам малко извънградско, ще ти дам инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #49 Отговорено 16 Октомври, 2009 @Marcus Колега, ако ще правиш още "тестове", може ли да те помоля за някой данни: 1. Максимална скорост на 2-ра предавка;2. Максимална скорост на 3-ра предавка(това си го написал, май);2. Обороти, при 100км/ч, на 4-та предавка;3. Обороти, при 100км/ч, на 5-та предавка;Мисля, че като сложим данните от серийната скоростна кутия и данните от твоята кутия, ще се получи едно доста полезно инфо(поне за мен )тва е браво!....инфото ще е полезно за много хора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #50 Отговорено 17 Октомври, 2009 (Редактирано) Ето ви и резултата за D15Z6 със скорости от D16Y2 (125к.с. англичанка)Максимална скорост до прекъсвач (7200 об.):2-ра предавка - 90км/ч3-та предавка - 140км/чОбороти при 100км/ч4-та предавка - 3600 об5-та предавка - малко след 3000 об, може би на 3100Това са по показанията на километража, при 100 км/ч , GPS-а показва 99, така че е горе-долу верен. С гуми 205/40/17.Направих си и друг тест, с около 30 км/ч бутнах 5-та скорост и колата си потегли без да се оплаква. Редактирано 17 Октомври, 2009 от Marcus Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #51 Отговорено 17 Октомври, 2009 БРАВО за измерванията. Разликата е доста голяма ! Моя икономик на 2-ра правеше почти 110 км/ч при 6300 об. Правете си извода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #52 Отговорено 17 Октомври, 2009 Един въпрос, забеляза ли до колко км/ч ти свети еконо лампичката, до каква скорост колата е в икономичен режим с тези скорости? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #53 Отговорено 17 Октомври, 2009 На мойта d15z6 пък скоростта спрямо оборотите е със следната зависимост: на стъпка от 500оборота, скоростта е с 20км/ч по-голяма от предходната. т.е. на 5-та предавка при 100 км/ч е на 2500об/м при 120км/ч е на 3000оборота при 140км/ч е на 3500оборота при 160км/ч е на 4000оборота при 180км/ч е на 4500оборота колата е напълно сток с гуми 185/65/R14. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #54 Отговорено 17 Октомври, 2009 ilias: За лампичката забравих да погледна, при следващото извънградско ще се провери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dzenky 296 #55 Отговорено 17 Октомври, 2009 До 110-115 километра макс. си в икономичен режим,5 скорост също е икономична на нея не правиш макс. скорост ,а на 4-та. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #56 Отговорено 17 Октомври, 2009 (Редактирано) На мойта d15z6 пък скоростта спрямо оборотите е със следната зависимост: на стъпка от 500оборота, скоростта е с 20км/ч по-голяма от предходната. т.е. на 5-та предавка при 100 км/ч е на 2500об/м при 120км/ч е на 3000оборота при 140км/ч е на 3500оборота при 160км/ч е на 4000оборота при 180км/ч е на 4500оборота колата е напълно сток с гуми 185/65/R14. колегата е прав....разликата е около 500 оборота...което си е доста голяма разлика...по пътя на логиката ще набира доста по бързо....за сметка на горивото и икономика свети почти до 130...благодаря за инфото колега Редактирано 17 Октомври, 2009 от 2pac Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #57 Отговорено 17 Октомври, 2009 На мойта d15z6 пък скоростта спрямо оборотите е със следната зависимост: на стъпка от 500оборота, скоростта е с 20км/ч по-голяма от предходната. т.е. на 5-та предавка при 100 км/ч е на 2500об/м при 120км/ч е на 3000оборота при 140км/ч е на 3500оборота при 160км/ч е на 4000оборота при 180км/ч е на 4500оборота колата е напълно сток с гуми 185/65/R14. 7000 об./мин,5предавка=280км/ч 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #58 Отговорено 17 Октомври, 2009 ники... колега сичко е 6+ с инфото което си дал но само да беше одарил 1 парцал на това табло поне само за снимката За максималната скорост на д15з6 не 1 2 клипчета има в нета които показват как си пълни километража колицата но мисля че с нашите пътища и на 4-та трудно си правиш километрите аи да разбирасе и супер бензина които се продава по нашите родни бензиностанции Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #59 Отговорено 4 Ноември, 2009 Поздрави на колегите за хубавата тема за този двигател. И аз като колегата ilias ме интересува до колко километра свети лампата "ECONO" на 5 предавка. А иначе онзи ден събрах смелост и след сменени ремъци и масло пробвах любимата за максимална скорост и на магистралата преди Пловдив на равен участък на 4 предавка повече от 190 км/ч не можа да вдигне. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #60 Отговорено 4 Ноември, 2009 Еконото при мен гасне на 5-та предавка след 124км/ч. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #61 Отговорено 4 Ноември, 2009 При мен с новата кутия е до към 90км/ч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #62 Отговорено 4 Ноември, 2009 При мен с новата кутия е до към 90км/чМерси колега, точно това ме интересуваше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #63 Отговорено 13 Октомври, 2015 Добре де аз също съм с D15Z6, карам го вече 2 години и половина, със сигурност на 5-та предавка vtec-а се включва на 2500 оборота. при мене се усеща едно странно предурпване и колата почва да ускорява но не винаги се получава. Примерно си карам със 100 на 5-та и съм на 2700 об/м някаде и не натискам и колата изведнаж решава 4е трябва да тругне сама и почва да ускорява!? Защо не всеки път е така ами когато тя си иска но не е в-тек сас сиг Marcus, Vtec-a се включва в зависимост от позицията на педала, имам случаи когато се включва и на 2200 оборота ако настъпя рязко. По принцип ако се подава плавно се пуска на 3500, независимост от предавката. Това е на моята кола и е 100 % достоверно, защото имам монтирана лампа на таблото която светва когато към Vtec соленоида се подаде напрежение. B7_ Това ускоряване за което говориш и аз го усещам. Мисля си, че то се дължи на това, че EGR клапана тогава се затваря и смуче само студен въздух. Колата ми се кара на газ (ГИ) и се чудя дали има въобще някаква файда от тоя EGR клапан (от към икономия) след като горивото вече е друго. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #64 Отговорено 13 Октомври, 2015 Това за което е писал колега B7_ е "заспиването"и"събуждането"на двигателя от компютъра при преминаването му в режим на работа с много бедни горивни смеси, 1/20 беше май или повече.Получава се при известно каране на едни обороти,при които колата е набрала пределната скорост с тази газ и колата забива.Ако настъпиш леко газта и задържиш,след няколко секунди колата "откача ремаркето" и започва да набира до следващата пределна скорост според газта и пак забива.Всичко това обаче го засичам на по-ниски обороти на 4 и 5 скорост.Преди години си мислех,че горивния филтър се бъзика,но после прочетох във форума за това. За ЕРГ-клапана дори не съм сигурен в какво положение е на 2700 об.,но няма връзка с явлението,и е повече за екологичност направен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #65 Отговорено 14 Октомври, 2015 Много умни ще излязат тея наши мотори. Това което си написал го приемам за вярно, защото често пъти ми се случва когато изкачвам баир, когато съм вече почти горе и се "отпушва", чак трябва да върна педала на газта. В началото го бърках с Vtec, ама след като инсталирах лампата разбрах, че не е това. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове