Jump to content
ivomugen 無限

проблем с водното охлаждане

Recommended Posts

колеги на скоро смених водна помпа и мислех,че всичко е наред но сега се появи др. проблем като я покарах и започна да изхвърля по малко антифриз от капачката на радиатора не загрява не балбука но изхвърля вода възможно ли е да има въздушна възглавница и това да е причината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени и капачката, може да е дефектна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... и мислех,че всичко е наред но сега се появи др. проблем ...

колега, колата ти имала ли е проблем със загряване преди да смениш помпата ?дори да не се си обезвъдушил добре след 1-2 загрявания и истивания тя сама ще се обезвъдуши ако системата ти е префектна.Подозирам че капачката ти не държи налягане. НО, ако колата ти е прегрявала преди, може да си духнал гарнитура и сега просто изхвърля вода заради гарнитурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че колегата преди мен ще се окаже прав, но не за капачката а за гарнитурата :) надявам се да се разминеш с капачка ама тва надуване и хвърляне на антифриз......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) оказа се че майстора не ми е затегнал скобата на съединението и от там е просълзило стегнах го и всичко е 6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лафче да има ...може да е от полза за някого

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близо до термостата има едно винтче което е за обезвъздушаване.Развива се (не се вади) и се налива течност и се следи да тече от там перфектна водна струя а не накасана от бъздушни мехурчета. След това се затяга и се до обезвъздушава от капачката на радиатора.казвам го защото мой приятел майстор мислеше че не се обезвъздушавала и за малко да ми направи белята :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен.И при мен проблем.Но странното е, че в града никакви проблеми няма.Извън града като я понастъпя и прави въздушна възглавница.Много ми е странно.Стрелката на темп. като съм в по-ниски обороти се вдига много бързо нагоре.Бутам скорост надолу и тя се връща обратно.Обезвъздушавам си я правилно, даже съм сложил оше един винтил за обезвъздушаване при изпарителя, защото е по-високо монтиран.Капачката е сменена, термостата си работи .... бе голяма чуденка.Преливника се пълни с ант. и не се връща обратно, пък радиатора полупразен.Махам преливника, исипвам го вътре и радиат. се пълни.Някакви идеи?И последно и най лошо разбира се - как да проверя дали гарнитурата не е дала фира?С 5 генерация съм 1.5 90 коня под капака и едно магаре зад волана....Поздрави!

Редактирано от samuraj

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

samuraj, ти определено си за гарнитура, но си пусни друга тема. Не е в тази тема мястото да дискутираме твойте проблеми.ivomugen, затварям я ти темата като изчерпена за да ограничим лаф-мохабета. Ако сметнеш за необходимо да продължаваш дискусията за ТВОЯ проблем, пиши ми едно лично да я отключа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...