Jump to content
Titan

Ръчна спирачка

Recommended Posts

Здравейте!Карам Honda Civic Aerodeck 1.4is. Ръчната спирачка на една от гумите (задна лява) не ми държи. Възможно ли е да се регулира ръчната спирачка. Говорих с един майстор и той ми каза че спирачния механизъм е капсулиран и не може да се регулира ръчната спирачка, т.е. трябва да се смени целия механизъм. Забравих да спомена че задните спирачки са ми дискови. Ако някой е имал подобен проблем , моля пишете.Благодаря предварително за отговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам как точно са ти спирачките и апаратите, НО всичко се регулира(няма капсуловани механизми). а да не би да ти заяжда йилото и от да идва проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вярно е но не са капсуловани а няма как да се регулират освен от купето.И аз имам този проблем няколко пъти я натягах и след това пак охлабва след време.Моята за сега държи, но по нататъка ще се замислям за смяна на апаратите :oops:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз защо имам спомен, че е саморегулираща се ! Евентуално да е зацепило жилото или буталото ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро на барабанна задна спирачка а става въпрос за дискове отзад :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем,но с Акорд.Телефонирах в Бултрако и от там ми казаха,че трябжа да се смени въжето и сп.апарат,като цената само на въжето е над 200 лв.Отказах, естествено.Монтьора при когото си ремонтирам колите свали въжето,което беше доста клеясало,раздвижи го със спир.течност и минах успешно на техн.преглед.Трябва да отбележа,че въпросното колело държи по-слабо и наи-вероятно ще трябва да сменям всичко.Много са скъпи частите за Хонда!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са скъпи частите за Хонда!!

зависи от къде пазаруваш. никой не отива в бултрако насила, а и не е задължително да купуваш от там. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D ... В Ниппартс например, въжето за ръчната на Акорда е 54 лв.. Редактирано от martod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам същия проблем. Освен, че ръчната не държи добре, когато я дръпна задното дясно колело задържа и мирише яко на феродо. И така никога не дърпам ръчна, което по някога е кофти. Ходих на майстор и беше констатирано, че апарата е ръждясал и клеясъл и т.н. След като го почистиха карах една зима без проблеми, но сега отново има същия проблем. С ремонтен комплект има ли някакви шансове да се оправи или трябва да търся спирачен апарат втора употреба.Колата е Civic Aerodeck 1.5, 98 г., дискови спирачки отзад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еееееене е истина :(явно на пролет на всички им се скапват спирачките.Моята Англичанка задна дясна спирачка нещо е блокирала, много ръжда боклук......колеги внимаваите с тея спирачки не ги чакаите да блокират че старта пу6ка веднъж гърми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Карам Honda Civic Aerodeck 1.4is. Ръчната спирачка на една от гумите (задна лява) не ми държи. Възможно ли е да се регулира ръчната спирачка. Говорих с един майстор и той ми каза че спирачния механизъм е капсулиран и не може да се регулира ръчната спирачка, т.е. трябва да се смени целия механизъм. Забравих да спомена че задните спирачки са ми дискови. Ако някой е имал подобен проблем , моля пишете.Благодаря предварително за отговорите.

Да, имах същия проблем , и моите задни спирачки са дискови и нямах ръчна .-колата ми е сивик 1.5 англичанка. Проблема е решим. Първоначално и на мен ми казаха да си търся нов спирачен апарат, но намерих майстор, който реши проблема. При мен беше ръждясало лостчето което върти ексцентрика - разпробихме и сложихме нова ос - това лостче трябва свободно да се движи за да завърти ексцентрика и да задвижи буталото и съответно да натисне накладките и да сработи спирачката. Вижте шплента на лостчето дали може да се извади и дали се върти свободно - жилото е закачено за това лостче.Ако лостовата система е в ред спирачката ще работи - измислено е много добре - просто и сигурно. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да изпозлвам темата на колегата... И аз имам аеродек и преди дни си смених задните накладки. Проблемът е, че задницата държи слабо според мене, а ръчната е под всякаква критика. Другият ми проблем е, че пред лява ми хваща малко и като набия спирачки при 100кмч примерно колата дърпа на дясно и има вибрации при спиране. С една дума имам много гадни спирачки - дискове ли трябва да сменям ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ревизия на преден спирачен апарат, нищо че темата е за ръчна, май! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам същия проблем. Освен, че ръчната не държи добре, когато я дръпна задното дясно колело задържа и мирише яко на феродо. И така никога не дърпам ръчна, което по някога е кофти. Ходих на майстор и беше констатирано, че апарата е ръждясал и клеясъл и т.н. След като го почистиха карах една зима без проблеми, но сега отново има същия проблем. С ремонтен комплект има ли някакви шансове да се оправи или трябва да търся спирачен апарат втора употреба.Колата е Civic Aerodeck 1.5, 98 г., дискови спирачки отзад.

Колеги реших си проблема със спирачните апарати. Първо за десния - случайно намерих в една автоморга спирачен апарат втора ръка, сменихме го и заспа (не знам за колко дълго...дано да е за повече). Преди три дни блокира и левия апарат - голям карък. Обадих се в автоморгата ама вече бяха продали и левия..... Че случйно ми казаха един майстор специално за ремонт на всички видове спирачни апарати. Занесох го и за 4 часа го ремонтираха. Буталцето вътре беше ръждясало и клеясало, също така и гумените уплатнители бяха свършили. Значи днес смениха буталото и уплатнителите и сега апарата е като нов срещу 80 лв. Майстора се намира на ул. "Антим I" 87-89, която е успоредна на бул. Христо Ботев. Като се влезе от бул. Сливница караш 100-150 метра и в един гараж на блоковете има табела с надпис ЕТ Настев "Ремонт на спирачни апарати и системи", пада се от дясната страна, а точно срещу тях от другата страна на улицата има някакав супермакет ENA или нещо такова. Дано съм бил полезен за всички, които имат нужда от помощ, че аз много се изтормозих със задните апарати.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезна тема колегаТова може да свърши работа на някой закъсал.Аз две седмици си търсих спирачен апарат по моргите :)Ако знаех за този майстор нямаше да се мотам толкова :)Поздрави и много безаварийни километри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...