Jump to content
KONI

прелюда заглъхва

Recommended Posts

колеги от скоро се яви и този проблем при скорости 100-120-колата прекъсва заглъхва все едно че не и достига бензин и забива муцуна след малко пак поема ориентирал съм се да проверя бензиновата помпа но от ръководството което гледах неможах да се ориентирам от къде е достъпа до бензиновата помпанякой по знаещ да ме осветли а също така евентуално някакви други идеи за решаване на този проблембензиновия филтър е сменен преди няколко месеца резервоара има ли пробка за източване на горивото с цел прочистванеколата е прелюд с двг F20A4поздрави

Редактирано от KONI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на един приятел се появи този проблем , обаче не задължително при високи скорости , и се оказаха свещите !!Като оправиш проблема сподели от какво е било в крайна сметка .

Редактирано от Barba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом горивния филтър е нов... наистина може да е от свещи/кабели/капачка. Детонации в изпускателната система имал ли си? Ако се е случвало бих заложил именно на запалителна система. Помпата е по-малко вероятна като вариант май.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свещите са нови иридиеви мисълта ми беше дали не засмуква от резервоара вода или други боклуци и и затова да прекъсва и исках да проверя филтъра на помпата дали е ред затова попитах откъде е достъпа до нея ако някой е свалял помпа да каже дали от купето или от багажника се стига до нея

Редактирано от KONI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз до помпата още не съм стигал. Не ми се е налагало още да разбера къде е. Според симптомите обаче не мисля, че е помпа. Прилича повече на запалителна система или евентуално някой от вакуумите. Свали си капачката на делкото и огледай за пукнатини отвътре. според мен е капачка или кабели.При всички положения по-разумния вариант е да провериш първо по-лесно достъпните места, и след като ги елиминираш като възможности да търсиш по-сложното решение. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да уточня че колата има и газово и на газ няма никакви проблемиа относно припукването в ауспуха след като заглъхне и след 100м като се оправи и тръгне се чува леко пукане

Редактирано от KONI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да уточня че колата има и газово и на газ няма никакви проблемиа относно припукването в ауспуха след като заглъхне и след 100м като се оправи и тръгне се чува леко пукане

към колегата Димитър Коев и не самоако проблема е запалителната система неби ли трябвало проблема да се проявява и на газ и бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това "пукане" в изпускателната система вероятно (не е 100% сигурно) се получава точно от лошо запалване. В изп. колектори отива невъзпламенена горивна смес и при слдващия такт, изгаря в тръбите вместо в цилиндрите. Както вече казах, на мен това ми говори за свещи, кабели, капачка, палец... нещо от сорта. Може и да бъркам. Защо обаче на газ няма проблеми не мога да кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес откачих акумулатора за 2 часа и после карах 50 км някъде и моята спря да забива муцуна при ускорение !Утре ще имам повече път извън града и ще пиша как е но пробвай и това колега -може нещо да се ресетват грешки или де да знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз писах че бензиновия филтар е сменен но е сменен този които е в коша на двигателя прелюда само този филтар ли има или има и друг след резервоара както е при Сивика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а с центровката как си колега?????? точно при лоша центровка забива така и препуква в гърнето. взимай стробускопа и действай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички положения по-разумния вариант е да провериш първо по-лесно достъпните места, и след като ги елиминираш като възможности да търсиш по-сложното решение. :) :) Що се отнася до горивния филтар -моя го сложих чисто нов и след 3000км ,беше вече запушен.Не пречи да му направиш едно проверовачно. Успех! пс откачи една от клемичките,които отиват към газовия клапан(те са 2 -единият е за бензин ,другият е за газ) и пробваи как е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прегледай буксите на инжекторите точно от там не ми даваше добър контакт .самите клеми бяха клеясали и ми глъхнеше на моменти направо се давеше .на моменти работеше на 3 цилиндара и тресеше но се оказа точно там проблема. нещо дребно но......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега бензиновата помпа ти е в резервоара и достъпа до нея е труден а щом работи на газ без проблемно виж центровката.Сега аз да те попитам нещо на газ имал ли си проблеми щото съм чул че за този двг не било хубаво защото бил с керамична риза. УСПЕХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега бензиновата помпа ти е в резервоара и достъпа до нея е труден а щом работи на газ без проблемно виж центровката.Сега аз да те попитам нещо на газ имал ли си проблеми щото съм чул че за този двг не било хубаво защото бил с керамична риза. УСПЕХ

колега с газта несъм имал проблеми но 1-2 пъти ми е гърмяла но без особенни поражения от тогава разбрах че трябва да се работи по внимателно с педала като е на газ в смисъл без детски изпълнения 2-ра и газ до ламарината тогава гърми иначе върви доста прилично на газ и разбирасе не като на бензинпоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си безиновата помпа,щом караш на газ и ако си оставял резервоара с малко бензин,помпата да върти на сухо,напълно е вероятно да сдава багажа.Имам доста познати,които карат на газ и помпите им заминават точно поради това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с катализатор ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз от оня ден след като откачих акумулатора минах вече към 300км без да заглъхва.Аз лично не си го обяснявам ама важното е че имаше при мене ефект-пробвай и ти ,нищо не губиш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колегипроблема с колата мисля че го реших но исках да изчакам няколко дена за да съм сигурен и затова не съм писал и така както ме беше посъветвал един колега по горе започнах с най лесния и най-нетрудоемкия вариантоще отначало съмненията ми бяха насочени основно към резервоара и бензинавата помпано реших да пробвам както казах по лесен вариантсложих 10л бензин и едно шише спирт за горене и готово вече около 200км няма предишните симптоми следващото което трябва да направя е да източа резервоара и да прегледам и евентуално да сменя бенз филтърколеги това е от мен дано наистина да съм решил проблема но мисля че съмпоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги от скоро се яви и този проблем при скорости 100-120-колата прекъсва заглъхва все едно че не и достига бензин и забива муцуна след малко пак поема ориентирал съм се да проверя бензиновата помпа но от ръководството което гледах неможах да се ориентирам от къде е достъпа до бензиновата помпанякой по знаещ да ме осветли а също така евентуално някакви други идеи за решаване на този проблембензиновия филтър е сменен преди няколко месеца резервоара има ли пробка за източване на горивото с цел прочистванеколата е прелюд с двг F20A4поздрави

F20A4 си върви много добре на газ,стига да ти е сложена и настроената газовата. С това с "гърмене" при пълна газ на 1-2-3 или на която и да било предавка не съм съгласен. В момента имам и един такъв акорд със същия двигател и даже при положение,че почти не го карам,мога да ти кажа че когато го припалвам от време на време го карам малко на бензин , малко на газ и въобще не ми и припуква даже въпреки че газовата не ми е настройвана от началото на годината :-) Единствения път когато ми е "гръмнала" на газ беше заради кабелите и капачката на делкото.Ако са ти 100% ОК и двете,ходи да ти настроят на газовата ! не си мисли че е нормално да ти гърми така при газ до дупка,пък независимо на коя предавка си !За "забиването на носа" мога да те посъветвам ако не си си решил проблема,да извадиш бензиновата помпа от резервоара да провериш в какво състояние ти е цедката която е в основата на помпата. Вдигния срещу светлината и виж дали прозира (пропуска светлина) Аз имах един акорд ,като го подкарам на първа до червеното и после вклиуцха втора,и пак газ до ламарината директно забиваше муцуната.Като отпусна малко газта и си поема,но като дам пак газ до край и пак забиваше. обиколил съм буквално цяла София заради този проблем и никой не можа да го оправи !!!!! Накрая реших да сваля тая пуста помпа и да видя за какво става въпрос там и......... цедката беше черна и кадо я вдигна срещу светината нищо не се виждаше !!!!! измих я хубаво,тя даже и цвета си промени,от черна стана светло кафява :-) След това си я сложих отново и познай.... колата тръгна :-) така,че ако проблема ти все още не е решен ,пробвай това.P.S. мисля че имаше един филтър зад задното ляво колело, ако не се бъркам с предишния ми акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...