Jump to content
baljy

:o изтощаване на акумулатор

Recommended Posts

Ето за какво става дума значи всичко се случва обикновено вечер, та когато я покарам на над 4000 оборота не постоянно но доста често отивам до 5500 прибирам се до вкъщи всичко си е наред и на сутринта няма никой само едно щракане. Когато си я карам като немска на около 2-3000 оборота всичко си е наред мерил съм алтернатора на празен ход няма никаква консумация което значи че и при високите обороти положението трябва да е същото един колега ми каза да си сменя акумулатора но аз не мисля че е от него и още не съм го сменял ако някой може да помогне със съвет ще съм благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като се чува това щракане, колко волта има на акумулатора? Натовари ли акумулатора да видиш дали държи заряд? Премери ли дали има напрежение след шалтера на стартера? Според мен нямаш нужда от съвет, а от квалифицирана помощ от акумулаторджия или поне от мултицед и малко познания. Иди на майстор колега, не си писал и от къде си за да те насочи човек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам от София съм другото което забравих да спомена, е че след като запаля с приятелско побутване карам 3-4км на нормални обороти и всичко се оправя все едно нищо не е имало. Имам мултицет но не мисля че има смисъл да меря каквото и да било след като при пуснато CD като пусна авариините CD-то спира да свири

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй акумулатора направо. Примерно тук при офиса има акумумлаторджия, който замерва акумулатора и ти казва какво му е състоянието. Идваш, мери го и ти казва. Ако искаш мога на лични да ти кажа къде е за да не правя реклама във форума. Тъкмо можем и малко да полафим. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това е най-лесно и без някой да ми казва ще го сменя този акумулатор аз искам някой запознат да обясни в следствие на какво се получава това защото поне за мен е нелогично това явление иначе за лафенето няма проблеми може даже и по бира да изпием това също е много лесно :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е в алтернатора, не в акумулаторамини покрай сточна гара, където продават акумулатори - ще ти измерят и твоя акумулатор, и зареждането, и ще ти дозаредят акумулатора -- в колата никога не може да се зареди до 100%, и се скапвавдигаш капака, закачаш мултицета на акумулатора, и пробваш: - празен ход без консуматори - празен ход на фарове - празен ход на фарове, вентилатор на МАХ, подгряване на задното стъкло, усилена музика и каквото още се сетишв първия случай трябва да имаш над 14 волта, като в никой от случаите не трябва да падаш под 12 волтаи пробваш после на 1200-1500 оборота, при мах натоварване на алтернатора, трябва да държи 14.4 волтапосле пробвай на много високи обороти - пробвай на 5000, на 6000, на 7000 оборота - има голям шанс да ти пада напрежениетодо колкото разбирам от алтернатори (а то не е много) май са ти изгорели четките, и не правят добър контакт при високи обороти - смяната им е по-лесна и евтина ... но пак трябва да се свали алтернатора, а това не е лесно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магнума е прав, но меренето ще покаже най точно къде е причината. Най вероятно е да се държи точно така като го е описал. Задължително сподели какво се е оказало, че ми е много интересно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да следкато неможе да пусне 2 работи по време на каране значи едвали е акумулатора както каза колегата по горе сигурно е алтернатора ;) кара само на акумулатор и какато е трагнало скоро може и него да се наложи да сменя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора и аз не разбирам много от тези неща но всеки средно ителигентен човек би се досетил че причината не е в акумулатора защото когато се кара спокойно колата всичко си е наред ще направя всичко което препоръчваш и ще пиша като установим какъв е проблема още веднъж БЛАГОДАРЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да следкато неможе да пусне 2 работи по време на каране значи едвали е акумулатора както каза колегата по горе сигурно е алтернатора ;) кара само на акумулатор и какато е трагнало скоро може и него да се наложи да сменя ;)

не казах, че не повреме на каране го прави това а когато не може да запали сутрин което означава че акумулатора е изтощен щом не може да слушам музика при пуснати аварийни светлини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК гледаи да го оправяш по бърже УСПЕХ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според това , което чета има голяма вероятност /хвърлях боб/ да се окажат само четките на алтернатора ... ;) - зацапани водачи на самите четки /обикновенно кал или прах с масло/, които ги правят трудно подвижни за да контактуват с нормален натиск към пръстените на ротора и съответно контактуват до поредната дупка или сътресение ;- износени до степен "контакт на магия" - пружинката ги избутва нормално във водачите , но дължината на плетеното токопроводящо кабелче от графитната част на четката до спойката на четкодържача е малка и не разрешава нормален натиск за контакт ;Това , което препоръчвам е да послушаш Магнума и каквото можеш от изброеното да свършиш ....Никой не може да твърди със сигурност какво точно се случва , без да го погледне на място с уред - при теб симптомите и следствията са определено повече от едно ....Имам чувството , че само си чешем езиците по темата - ;) - Който иска да свърши нещо - търси начин , ако не желае - търси причина , за да се оправдае .... Ако не можеш да се справи майстора , при който си отишъл - обади ми се на лични .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво свършихме до тук запалих хондата и включих всички видове по сериозни консуматори махнах акумулатора напълно и форсирах двигателя до въпросните обороти колегата гледаше фаровете и каза че няма никаква разлика освен това всичко си работеше климатик аварийни спирачки всичко работеше както си трябва това не означава ли, че алтернатора си работи както трябва /колегата ми каза че при предишния такъв случай/ е направил това което магнума каза и не е имало разлика в напреженията при различните обороти. Замерихме акумулатора и се оказа че си държи напрежение направо незнам какво става! Сега ми хрумна не трябва ли ако алтернатора не работи както се очаква да свети лампичката за зареждане на акумулатора

Редактирано от baljy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето за какво става дума значи всичко се случва обикновено вечер, та когато я покарам на над 4000 оборота не постоянно но доста често отивам до 5500 прибирам се до вкъщи всичко си е наред и на сутринта няма никой само едно щракане. Когато си я карам като немска на около 2-3000 оборота всичко си е наред мерил съм алтернатора на празен ход няма никаква консумация което значи че и при високите обороти положението трябва да е същото един колега ми каза да си сменя акумулатора но аз не мисля че е от него и още не съм го сменял ако някой може да помогне със съвет ще съм благодарен

Колега 100% алтернатор,проблема е в четките и износен колектор.В смесъл че е езносен на една страна станал е с яицевидна форма при високи обороти колектора подхвърля четките и не зарежда акумолатора при ниски обороти няма толкова центробежни сили и четката си контактува с колектора.Като сменяш четки кажи на маисторите да престържат колектора за да не разглабяш повторно.Успех и като го отстраниш пиши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз незнам да има лампичка за зареждането...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръгвай по кабелите от акумулатора в обратна посока. Виж клемите дали са добре, виж масите към купето и двигателя. Замери ли 14,4 V на запалена кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само споделям скорошен опит, че много често някои акумулатори сдават багажа отведнъж с много странни симптоми. Както палиш като пушка и всичко работи перфектно, така при следващото запалване всичко угасва и няма никой. Даже при мен лампите на таблото мигаха като в дискотека, а стартера нямаше сила дори да завърти, само релето цъкореше като лудо. Помислих, че нещо е изгоряло по електриката и се хванах за главата, но добре че един познат ме светна - акумулатор.Когато ми замериха акумулатора напрежението беше перфектно, но в мига, в който го натовариха малко с тестера - увяхна до 3-4 волта (нещо такова). Беше сдал тотално, а само допреди часове си карах като пич и си палех от половин оборот (това се случва лятото и то в средата на деня). Алтернатора ми в случая даваше нормални стойности на празен ход и при форсиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май май ти ми помогна най много вече съм с нов акумулатора и за сега няма проблеми ако стане нещо вбъдеще ще пиша :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май май в началото ти казах че си за акумулатор и че трябва да го погледне майстор. Радвам се че си се оправил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко все още не си се оправил , познавам най-добрия майстор на алтернатори и електро шитни. Четките ги прави като нови и незима скъпо т.е. 10-20лв. най-вероятно 10 щото си с японска кола :dry: . Ако искаш връзка пиши на лични или на скайпа ми zertop2116 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сори че пиша чак сега но реших че сте разбрали че съм се оправил смених акумулатора и за сега всичко си е ок благодаря на всички за помощта и безаварийно през новата година

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не лошо да се увериш че алтернатора е наред. Един приятел имаше същия проблем с лантра даже по сериозен оказа се че проблема е в ротора който бил неравномерен където контактуват четките, май го носи на стругар или лепи медна пластина не помня точно или нещо друго го прави. Ако не е от изхабени четки може да е от ротора или просто акумулатора те е заблуждавал. В момента тоя човек има 2 акумулатора и двата са стари но ако беше разбрал по рано къде е проблема щеше да има един и 30-40 лева повече :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...