Jump to content
malakov

Не подава ток на свещите след смяна на двигател

Recommended Posts

Здравейте колеги,от около 9 месеца съм собственик на Сивик 6 ген. и съм много доволен. Малко след като я взех се зарибих да слагам по голям двигател и така и стана :unsure:Преди 3 дни трансплантацията беше извършена. Но сега не иска да запали.На кратко, моята беше с D14A3. Взех D16Y8 - комплект със скорости, полуоски, изп. колектори, компютър, без инсталацията. Намерих си инсталация и го монтирах. Като дадох контакт всичко по таблото си светна и изгасна както си му е реда, бензиновата помпа се чува, върти нормално, отива бензин до инжекторите, но няма ток на свещите. Аз си мисля, че е от имобиляйзера. Двигателя го взех без ключ и съм си с моя. Вътре под таблото не съм сменял нищо. Просто смених стария комп., стария двигател, и снопа кабели от компютъра до двигателя. Да уточня, че новия двигател го бях пробвал преди да го взема (беше още в коша и го покарах малко).Дайте идеи, дали е от имобилайзера или да проверя нещо друго.Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобина или комутатор? Това че си го пробвал не означава, че не могат да се скапят. :lol: И виж да не си прецакал нещо при смяна на инсталациите. Друго логично обяснение няма. Ако навсякъде имаш ток, а на свещите не... търси в или около делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я пробваи пак с стария двигател :lol:.... шегичкам се Незнам как е при хонда, говоря за имобилаизера, или по точно къде е управлението му. При доста от колите тои си е в компа за двигателя и смениш ли компа ти трябват и комплект ключове и ключалки, мноо крива история. Но при теб казваш че всичко по таблото гасне включае и имобилаизера, което ме навежда на мисълта че разчита ключа. Иначе провери си пак инсталацията и идва ли ток на бубината като си наконтакт, ама кво ти говоря ти щом си сменил цял мотор начи си доста на ясно с нещата и тва което ти казвам си го проверил 100 пъти. Продължавам да се съмнявам в имобилаизера. Ако можеш земи патрона и ключа от оная кола за проба само.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега всички кабели на двигателя наредени ли са правилно.............аз миналата година на предишната ми кола след един ремонт маистора не беше закачил кабела на импулсния датчик и нямаше палене чак след една седмица обикаляне при различни маистори открих проблема и след като закачих кабела запали от раз ............провери кабелите все пак.............успех........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че проблемът ти е от ключа. Ако Д16-ката е била с чип (имобилайзер), то компютърът си го търси и няма да запали без него, но май при Хонда имобилайзерът спираше и дюзите (без да съм много сигурен). Виж дали цъкат дюзите. Ако да, е много вероятно да е комутатор или датчик на Хол. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е имобилайзер няма да му свети нищо по таблото ! бобина, комуттор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е имобилайзер няма да му свети нищо по таблото ! бобина, комуттор.

нарочно ли го подвеждаш или просто неси наясно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми просто и на 3те ми коли докато не натисна вълшебното копче не светва нищо по таблото, мога да ти направя и клипче ако искаш- за по достоверно :) човека пише , че качва и гориво така,че ......има вариант да му спира само тока и да не отварят и инжекторите, ама аз до сега не съм виждал такова чудо.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми просто и на 3те ми коли докато не натисна вълшебното копче не светва нищо по таблото, мога да ти направя и клипче ако искаш- за по достоверно :) човека пише , че качва и гориво така,че ......има вариант да му спира само тока и да не отварят и инжекторите, ама аз до сега не съм виждал такова чудо.

тука нестава въпрос за въшебни копчета а за имобилайзер от Хонда а тои просто блокира цялото ECU ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми и аз за тва точно говоря братле, за хонда имобилайзер. виж кво пише човека- всичко светва и огасва(тва включва и чека), помпата му също върти и подкачва. утре щти снимам мойта като дам контакт и не изключа имобилайзера кво става и щти го пусна на лично, че достатъчно о.....е на човека темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм я пробвай да запалиш със стария комп....или до компа има един по малак дали неси забравил буксата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм я пробвай да запалиш със стария комп....или до компа има един по малак дали неси забравил буксата

Ми със стария няма как да пробвам, защото той е P3X, a новия е P2P и няма нищо общо между тях :)Интересното е, че зеленета лампа с ключе (имобилайзера) на таблото си свети и изгасва както преди да сменя двигателя.Проверих за евентуално прекъсване всеки отделен кабел от делкото до компа и до крайната (голяма) букса, която се пада от ляво и се включва към сноп който влиза обратно в купето и нямаше.Иначе буксата на делкото ми е "голямата" и има един по-дебел проводник (черен със жълто) по който проверих и идва ток до делкото.

Бобина или комутатор? Това че си го пробвал не означава, че не могат да се скапят. ;) И виж да не си прецакал нещо при смяна на инсталациите. Друго логично обяснение няма. Ако навсякъде имаш ток, а на свещите не... търси в или около делкото.

Аз двигателя го взех една седмица след като го пробвах и се съмнявам да се развалило нещо точно тогава. Но.......никога не се знае :P Редактирано от malakov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а от делкото нататъка ток минава ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що си мисля, че Y8 имаше датчик обороти колянов вал!!! а А3 няма такъв.свали си ел схемите и на двата и ще разбереш къде ти бяга тока. :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да запалиш с друг компютър без имобилайзер.Аз си мисля, че е от това!Хондата пали дори със всички ракачени датчици!Само делкото и помпата да работят.Пробвано!Вариянтите са няколко - почни да ги изключваш един по един.Виж си делкото дали няма нещо изгоряло и кабелите за свещите ако там всичко е ОК няма какво друго да е освен имобилайзера...Мотора има 3 маси ако не се лъжа, виж дали няма някоя разхлабена.Ако се окаже имобилайзер вариянтите са ОБД1 комп.Тъкмо ще си го чипнеш :hondarulez: или климотеда с ключа на който е бил мотора, заедно с малката черна кутийка под волана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200% е имобилайзер. сега си с твоя имобилаизер който не е за тоя комп и затова ти светва и угасва нормано

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи свалил съм си AutoData и всички схеми и пинаут-ове, които успях да намеря и тези дни започвам да проверявам всичко по отделно :hondarulez:И междувременно ще се опитам да се сдобия с оригиналния ключ и имобилайзер.........дано да е само това проблема :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво стана колега реши ли проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да се похваля - запалих колата :DАз май не спонемах, че инсталацията която слагам е от автоматик и ми дойде заедно с компютъра.Та седя си аз в колата в петък и разглеждам схеми и в един момент се сещам да пробвам с компа който дойде с инсталацията :D (той пак е P2P но с допълнителната 4-та букса за скоростната кутия).Сложих компа и О! чудеса - колата запали веднага, но работеше само като и подавам газ - никакви тихи обороти, директно падаха оборотите и гаснеше. Тогава се сетих че не съм вързал IACV - то, а то при автоматика е с една буска с три кабела (черен, оранжев и жълт) а при двигателя с ръчни скорости е с два (черен и син с черно). И така разглобих буксата и вързах черния, който и в двата случая идва от едно и също място на букса А на компютъра и пробва по отделно с оранжевия и жълтия. Със жълтия държи много ниски обороти, мисля че около 500 или по-малко, а с другия държеше около 1500 (това при загрял двигател). И реших да я оставя с оранжевия, като мноооооого леко натегнах жилото на газта за да поддържа нормални обороти :DДругото което не знам защо се получава е че след 5500 оборота някъде, изключва - както си изключва когато е в червено и въобще не стига до там.Но сега мога спокойно да я докарам до софия за да я поверя в ръцете на специалисти ;) защото има нужда. Имам чувството, че сега е голяма бъркотия в "мозъка на колата" защото май получава много грешна информация. Но става да я докарам до софия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...