Jump to content
weapon R

Скъсан колянов вал.

Recommended Posts

Няма такъв майтап ;)

Идва в сервиза Прелюд Х23 с тропане в мотора.Нещо като биелен болт.Но какво видяхме като отворихме мотора:

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Държа да подчертая че мотора работеше,форсираше се и не светеше лампата на маслото ;)

Счупването е откъм ремъците :););)

 

Всички тук сме поне малко технически грамотни,загледайте се в начина на счупване и се опитайте да си обясните-как така този мотор работеше.

И такаааааа.....всяко зло за добро.В момента Прелюда мърка с Х22А,а собственика му май изобщо не съжалява за коляновия вал :lol::D;)

Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стига бе, те такова не бях виждал, чак се и форсира. ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пукнатината не стигнала до края и има още за какво да се държи.Интересно е колко още ще изкара в работещо/форсиращо състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пич,открай до край.Просто мотора е станал на две отделни зависими една от друга части.Малкото парче осигурява запалването и центровката,а голямото работейки го побутва.Лудница а.....

Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боги, в подписа ти го има написано... ¨Виж к"фо нещо е¨ :) Шегата на страна - ;) ;) :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен по-ми е интересно къф' зор е видял тоя колянов вал та съ е предал така, а не как е работил двигателя в това състояние ... ;)Това е поредното лошо доказателзтво за това колко кофти е мазането на H-серията ... ;)Витека H22 има ли разпръсквачи на коляновия вал или и той е същата работа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупил се е, но не е дал степен на свобода на едното парч спрямо другото ... с времето обаче пукнатината се е разширила заради триене и вибрации, и е започнало да трака ... при натоварен двигател на високи обороти би трябвало тракането да е по-малко защото тогава двете части се притискат плътно и не им се дава шанс да се "разлепят" ... трябва да е имало вибрации обаче ... като гледам обаче се е скъсал вала срещу посоката на въртене, което му дава шанс да работи въпреки, че е на части .. и това ме навежда на мисълта , че не се е скъсал при въртене вътре в блока .. странно .. можеби е имал удър от друг тип двигателя абе яко се е получило :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен по-ми е интересно къф' зор е видял тоя колянов вал та съ е предал така, а не как е работил двигателя в това състояние ... :lol:Това е поредното лошо доказателзтво за това колко кофти е мазането на H-серията ... :lol:Витека H22 има ли разпръсквачи на коляновия вал или и той е същата работа?

ей,много е лоша тази Н-серия,направо е най-голямата грешка на Хонда някога:)Н22А има пръскалки за разлика от Н23А,но какво значение имат тези пръскалки,след като те са обърнати към буталата и нямат нищо общо с мазането на коляновия вал?според мен,Н-серията си е екстра като се замисли човек колко бройки такива двигатели ги скъсват от ръчкане и им слагат някакви измислени масла примерно.....въпреки това рядко се чува някой да изреве....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога само да постеля едно килимче пред която и да е ХОНДА и да правя :lol::);):lol:;):lol::(:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: това е голем майтап, мойте познати казаха че е постановка. Кво им става на тия японци бе да не са се смахнали. Всеки път като видиме счупена Н-серия и айде тия мотори са леж, ама колко скоростни кутий на В-серия отидоха на драгове, колко D-серий не издържаха 1-година след Vtec-кратуни (включая себе си). Всичко е перфектно бе хора я се стегнете, просто тва е ХОНДА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам творчески съмнения че е имало опити за изправяне на вала ;) Лагерите бяха сменяни.....и това ме навежда на тая мисъл.Знам ли.Че са слаби двигатели,слаби са.Какво ли не съм виждал от Х23,ама такова нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е ебаси лудницата не мога да го повярвам,нито как е скъсал вала нито как колата е продължила да въври,но все пак е хонда ;)Мен моята ме изуми как вървеше с останал 1.5л масло когато ми бяха протекли семерингите без да разбера Нямам какво повече да кажа освен,че караме уникални автомобили :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, ей, кво ме нападнахте толкова хора директно и индиректно ... :) Не съм искал да обидя някой, просто от доста хора съм чул че специално H23 са проблематични за това така се изказах...съжелявам, ако съм обидил някой. ;) Попринцип и теоретично и логично би трябвало да са по-корави, щото не се въртят на кой знае кви обороти ... например всички знаем мечоците 124 на какво са способни ... що-годе големшък обем, тромав, но карат ... да не кажа милион (???) километри. Та така и H-серията. :PНа колегата с въпросния прелюд, ако е наш съфорумник - да му е честито втек сърчицето и да не го юрка (по много). :P

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам творчески съмнения че е имало опити за изправяне на вала :)

това може да обясни начина по който се е скъсал ;) абе красота :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Нерядко се случва да има шупли, пукнатини, дефекти в метала, които да са пропуснати, и вала да е определен като годен.

Във военната промишленост пукнатини или шупли в детайлите се откриват чрез Рентгенов анализ, Магнитен анализ, ултразвуков анализ, и др. и се прилага 100% контрол на детайлите.

 

Може би 100% контрол се прилага и в автомобилната промишленост, и дано това да е така, но стават и пропуски :mellow:

Един анализ на вала и ще се установи веднага причината за счупването

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако снимките бяха с малко по-добро качество мисля че щеше да се види по-добре, но и така се вижда полирана част и назъбена (матова) част. Това по принцип е индикация за пукнатина която се е разширявала с времето (полираната част) и накрая валът просто се е счупил (назъбената част е потдала последна)Иначе е съвсем нормално да работи двигателя. Аксиалния луфт е достатъчно малък че да не даде възможност на еднат половина да превърти спрямо другата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е поредното лошо доказателзтво за това колко кофти е мазането на H-серията ... ;)

На мен ми е направило впечатление, че специално за H23 от Хонда препоръчват масло 5W30, а за другите двигатели 10W40.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...