weapon R 43 #1 Публикувано 31 Август, 2009 (Редактирано) Няма такъв майтап Идва в сервиза Прелюд Х23 с тропане в мотора.Нещо като биелен болт.Но какво видяхме като отворихме мотора: Държа да подчертая че мотора работеше,форсираше се и не светеше лампата на маслото Счупването е откъм ремъците Всички тук сме поне малко технически грамотни,загледайте се в начина на счупване и се опитайте да си обясните-как така този мотор работеше. И такаааааа.....всяко зло за добро.В момента Прелюда мърка с Х22А,а собственика му май изобщо не съжалява за коляновия вал Редактирано 31 Август, 2009 от weapon R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #2 Отговорено 31 Август, 2009 А стига бе, те такова не бях виждал, чак се и форсира. ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mercury 7 #3 Отговорено 31 Август, 2009 Пукнатината не стигнала до края и има още за какво да се държи.Интересно е колко още ще изкара в работещо/форсиращо състояние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #4 Отговорено 31 Август, 2009 (Редактирано) Не пич,открай до край.Просто мотора е станал на две отделни зависими една от друга части.Малкото парче осигурява запалването и центровката,а голямото работейки го побутва.Лудница а..... Редактирано 31 Август, 2009 от weapon R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #5 Отговорено 31 Август, 2009 Боги, в подписа ти го има написано... ¨Виж к"фо нещо е¨ Шегата на страна - ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #6 Отговорено 31 Август, 2009 На мен по-ми е интересно къф' зор е видял тоя колянов вал та съ е предал така, а не как е работил двигателя в това състояние ... Това е поредното лошо доказателзтво за това колко кофти е мазането на H-серията ... Витека H22 има ли разпръсквачи на коляновия вал или и той е същата работа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #7 Отговорено 1 Септември, 2009 Счупил се е, но не е дал степен на свобода на едното парч спрямо другото ... с времето обаче пукнатината се е разширила заради триене и вибрации, и е започнало да трака ... при натоварен двигател на високи обороти би трябвало тракането да е по-малко защото тогава двете части се притискат плътно и не им се дава шанс да се "разлепят" ... трябва да е имало вибрации обаче ... като гледам обаче се е скъсал вала срещу посоката на въртене, което му дава шанс да работи въпреки, че е на части .. и това ме навежда на мисълта , че не се е скъсал при въртене вътре в блока .. странно .. можеби е имал удър от друг тип двигателя абе яко се е получило Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #8 Отговорено 1 Септември, 2009 На мен по-ми е интересно къф' зор е видял тоя колянов вал та съ е предал така, а не как е работил двигателя в това състояние ... Това е поредното лошо доказателзтво за това колко кофти е мазането на H-серията ... Витека H22 има ли разпръсквачи на коляновия вал или и той е същата работа?ей,много е лоша тази Н-серия,направо е най-голямата грешка на Хонда някогаН22А има пръскалки за разлика от Н23А,но какво значение имат тези пръскалки,след като те са обърнати към буталата и нямат нищо общо с мазането на коляновия вал?според мен,Н-серията си е екстра като се замисли човек колко бройки такива двигатели ги скъсват от ръчкане и им слагат някакви измислени масла примерно.....въпреки това рядко се чува някой да изреве.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #9 Отговорено 1 Септември, 2009 Мога само да постеля едно килимче пред която и да е ХОНДА и да правя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #10 Отговорено 1 Септември, 2009 това е голем майтап, мойте познати казаха че е постановка. Кво им става на тия японци бе да не са се смахнали. Всеки път като видиме счупена Н-серия и айде тия мотори са леж, ама колко скоростни кутий на В-серия отидоха на драгове, колко D-серий не издържаха 1-година след Vtec-кратуни (включая себе си). Всичко е перфектно бе хора я се стегнете, просто тва е ХОНДА. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #11 Отговорено 1 Септември, 2009 Имам творчески съмнения че е имало опити за изправяне на вала Лагерите бяха сменяни.....и това ме навежда на тая мисъл.Знам ли.Че са слаби двигатели,слаби са.Какво ли не съм виждал от Х23,ама такова нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SuN`HiGh 20 #12 Отговорено 1 Септември, 2009 Е това е ебаси лудницата не мога да го повярвам,нито как е скъсал вала нито как колата е продължила да въври,но все пак е хонда Мен моята ме изуми как вървеше с останал 1.5л масло когато ми бяха протекли семерингите без да разбера Нямам какво повече да кажа освен,че караме уникални автомобили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #13 Отговорено 1 Септември, 2009 (Редактирано) Ей, ей, кво ме нападнахте толкова хора директно и индиректно ... Не съм искал да обидя някой, просто от доста хора съм чул че специално H23 са проблематични за това така се изказах...съжелявам, ако съм обидил някой. Попринцип и теоретично и логично би трябвало да са по-корави, щото не се въртят на кой знае кви обороти ... например всички знаем мечоците 124 на какво са способни ... що-годе големшък обем, тромав, но карат ... да не кажа милион (???) километри. Та така и H-серията. На колегата с въпросния прелюд, ако е наш съфорумник - да му е честито втек сърчицето и да не го юрка (по много). Редактирано 1 Септември, 2009 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #14 Отговорено 1 Септември, 2009 Имам творчески съмнения че е имало опити за изправяне на вала това може да обясни начина по който се е скъсал абе красота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #15 Отговорено 2 Септември, 2009 Здравейте колеги Нерядко се случва да има шупли, пукнатини, дефекти в метала, които да са пропуснати, и вала да е определен като годен. Във военната промишленост пукнатини или шупли в детайлите се откриват чрез Рентгенов анализ, Магнитен анализ, ултразвуков анализ, и др. и се прилага 100% контрол на детайлите. Може би 100% контрол се прилага и в автомобилната промишленост, и дано това да е така, но стават и пропуски Един анализ на вала и ще се установи веднага причината за счупването Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #16 Отговорено 4 Септември, 2009 Ако снимките бяха с малко по-добро качество мисля че щеше да се види по-добре, но и така се вижда полирана част и назъбена (матова) част. Това по принцип е индикация за пукнатина която се е разширявала с времето (полираната част) и накрая валът просто се е счупил (назъбената част е потдала последна)Иначе е съвсем нормално да работи двигателя. Аксиалния луфт е достатъчно малък че да не даде възможност на еднат половина да превърти спрямо другата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magian 0 #17 Отговорено 4 Септември, 2009 Това е поредното лошо доказателзтво за това колко кофти е мазането на H-серията ... На мен ми е направило впечатление, че специално за H23 от Хонда препоръчват масло 5W30, а за другите двигатели 10W40. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове