TYPE-S 1 #1 Публикувано 28 Август, 2009 (Редактирано) Колеги имам следния въпрос преди 2 години си купих ксенон система за моята англичанка Н4 ксенон на късите и халоген на дългите.Адски съм доволен от осветеността на ксенона но за извънградско е малко кофти с по висока скорост, защото практически Халогенната крушка не е на правилен фокус във фара и свети навсякъде другаде но не и напред.Въпросчето ми е следното: може ли да си купя само биксенонови крушки Н4 с електомагнитен плъзгач без да сменям баластите.Според мен няма причина да не може тъй като сигнала за дългите който минава през баласта така или иначе го има, но нека кажат разбирачите.Много ще съм благодарен за мнения по въпроса. Редактирано 28 Август, 2009 от TYPE-S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #2 Отговорено 28 Август, 2009 съмнява ме да стане... но защо просто не пробваш някъде?А откъде ще вземеш управлението на плъзгачъг, който при биксенона се мести при къси/дълги?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #3 Отговорено 28 Август, 2009 (Редактирано) съмнява ме да стане... но защо просто не пробваш някъде?А откъде ще вземеш управлението на плъзгачъг, който при биксенона се мести при къси/дълги?!Аз мисля, че плъзгача е на самата крушка Н4 а сигнала идва по същия път като за халогеннатакрушка на ксенон + халоген за дългите.Знам ли Редактирано 28 Август, 2009 от TYPE-S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #4 Отговорено 28 Август, 2009 Не би трябвало да има проблем, смао не знам кое управлява плъзгача. Чувал съм че пак не правили много добур фокус. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #5 Отговорено 28 Август, 2009 Няма да стане от ксенон на биксенон а, и тези би ксенони не са много удачен вариянт,защото когато се пуснат дълги светлини се получава "дупка"-пространство не осветено от колата до осветената част от дългите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kicko 6 #6 Отговорено 28 Август, 2009 (Редактирано) И аз като теб бях на англичанка с такъв ксенон H4 с халогенова крушка за дълги и след това минах на H4 с плъзгач. От една страна, отговора на въпроса може ли да си ползваш същите баласти е - ДА. От друга страна, отговора на въпроса може ли да си купиш само крушки е - НЕ. Трябва ти и окабеляването на крушките с плъзгач, т.нар. wire harness, защото е различно. Има едно капсуловано блокче вързано на кабелите, може би някакво реле което управлява плъзгача за превключване къси/дълги и една друга разлика имаше при мен която мисля че не е толкова съществена - така са направени жиците че се включва само от едната страна към оригиналната инсталация на колата (буксата на единия фар остава да виси без да е включена никъде). Докато със старите крушки и тяхната инсталация беше различно - на всяка ксенон крушка отзад се включваше оригиналната букса на фара и така и двете бяха включени.Аз като теб щях да поръчвам само крушки и помолих един приятел да ми донесе като си идва от USA, ама той не разбрал и взел цял комплект. От същата фирма от която ми беше предния комплект, така че баластите са идентични. Това ми спаси задника по-късно, защото единия от старите баласти се скапа докато все още чаках приятеля да си дойде от USA, а пък от новия комплект единия баласт дойде с дефектен куплунг и така от 2-та комплекта направих един.Да те предупредя за един потенциален проблем - не съм гледал на баласти от различни производители дали куплунзите на високоволтовите кабели са еднакви, но ако не са, тогава трябва да си поръчаш крушките и кабелите от същия производител като на стария ти ксенон за да си сигурен че ще паснат на баластите. Пак казвам - това последното не съм сигурен дали е необходимо, защото не съм имал възможност да сравня комплекти на различни производители. Ако има някакъв стандарт за тези куплунзи, тогава може да мешаш баласти и крушки от различни производители без проблеми... Редактирано 28 Август, 2009 от kicko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 29 Август, 2009 Мисля че можеш да го направиш така: магнита на крушката се управлява от кабела на буксата за дългите, но както казаха колегите при преминаване от къси на дълги се получава дупка, тази дупка се избяга по следния начин. Захранването на баластите вече не е от инсталацията на фаровете а го пускаш с постоянен плюс от аку. прекъснат от реле, тва реле го управлява тока от фара, съответно за крачето на релето са вързани и кабела от къстие +12в и кабела от дългите+12в, добре е да минат през диоди за да не се връща ток по едната или другата верига. Също така на намотката или по точно на управлението на релето където ти казах че се връзват двата кабела се връзва кондензатор, които играе ролята да задържи релето затворено докато ти превключиш от къси на дълги, тва са десети от секундата, и ако някои които е по наясно с кондензаторите може да каже колко да е голям тои, но мисля че 25 волта на 1000мф или повече ще свърши работа. Пускаш и още един кабел от плюса на фара на дългите към магнитите на крушките и си готов Ако някъде греша нека някои ме поправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #8 Отговорено 29 Август, 2009 Колега,по-добре си продай ксенона и си вземи един Н4 с електромагнитен плъзгач.Като пари мисля че ще ти излезе същото,с тая разлика че няма да се занимаваш с преправянки и глупости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #9 Отговорено 29 Август, 2009 Извинявам се за матенето на темата но да не пускам нова ,за сивик хеч 5 генерация би ксенона подходящ ли е Х4 трябва да е нали така.Блаодаря . Колега извини ме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 29 Август, 2009 Колега,по-добре си продай ксенона и си вземи един Н4 с електромагнитен плъзгач.Като пари мисля че ще ти излезе същото,с тая разлика че няма да се занимаваш с преправянки и глупостиКолегата е прав, не се занимаваи с преправяне щи косва нерви и разправии а и две крушки искат 90 -100 лева за тях, проверил съм и аз го мислех като тебе, а за 170 лева има чисто нови с гаранция ,не си струва маневрата, вземи си един нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #11 Отговорено 1 Септември, 2009 Работата е там, че ксенона когато го купувах беше 500 лева а никой няма да оцени това и ще трябва да го продам за 80 лева а сега нямам възможност пак да дам толкова, защото искам качествен не от най допотопните Китайски Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #12 Отговорено 1 Септември, 2009 Ако пак смяташ да си вземеш маркови крушки,те няма да ти излязат по-евтини от цената на два комплекта китайки,така че....сам си направи сметка.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #13 Отговорено 1 Септември, 2009 Колега, при това положение те съветвам да пристъпиш към схемата с диодите. При положение че ксенона е около 35 W, значи около 3 ампера. Слагаш не по малко от 6 ампера на жиците (за къси и дълги в права посока) и едно реле да командва електромагнитния плъзгач. Не е сложна схемата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swift 0 #14 Отговорено 5 Ноември, 2009 Ще използвам темата да вмъкна едно въпросче.Каква е разликата между малки, обикновени и дигитални баласти на ксеноните ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове