Jump to content
ivafire

Honda Jazz автоматик

Recommended Posts

Здравейте, от известно време се оглездам за автомобил.Колебанието ми е между тойота ярис и хонда джазз, като надделява желанието ми за втората. Твърдо съм решила, обаче да бъде с автоматично скоростна кутия (моля, не ме оплювайте много заради това ми решение :) ) Притесни ме една статия в "testdrive.bg". Пишат,че 20% от безстепенните вариатори се чупели и се препоръчва да се избягват. Никакъв друг материал по темата не намерих, затова се обръщам към собствениците на такива, както и към хора, които разбират от тези неща за съвет - дали да се откажа и да предпочета яриса....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за Джаза как е, обаче не се заблуждавай че Яриса е с хидравличен автоматик. Има си съединител и притискател и пр, просто сичко е автоматизирано и си го натиска сама. Тоест автоматика в Яриса (ако мога така да го нарека) е електрически автоматично управляем съединител.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за Джаза как е, обаче не се заблуждавай че Яриса е с хидравличен автоматик. Има си съединител и притискател и пр, просто сичко е автоматизирано и си го натиска сама. Тоест автоматика в Яриса (ако мога така да го нарека) е електрически автоматично управляем съединител.

Ако става дума за Джаз мисля там е I-Shift, като на сивика. т.е същото , като при ЯрисаИ доста хора , които карат Хонди с Ай-Шифт имат проблеми Редактирано от marto_1.8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е джаз-а, но просто забрави за ярис с автоматик. Или ръчка или друга марка.Ето един цитат от друг форум (не знам по правилата на hondabg дали е позволено да казвам от кой)"Само едно мнение като собственик на Тойота и подписваш чат пат в тамошния форум, ЗАБРАВИ за Яриса той е с MMTкутия която няма човек дето не я оплю ама здраво."

Редактирано от VaskoC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за нова кола ли става въпрос или втора ръка?Стария Джаз е с вариатор, по принцип Хонда твърдят че при правилна експлуатация до 200К км няма проблеми, но и много скъп при повредаНовата е 6-степенна с роботизирано превключване, най-добре да се покара и да се сравни кое по-допада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре си потърси почти нова хонда фит спорт -принципно е същата,но изглежда по-добре.Мотора е 1.5/115к.с./и е с 5 степенна автоматична скоростнакутия.Карал съм и двата варианта+яриса и определено фита е колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не си взимай Ярис - просто няма такъв боклук !!! Имахме два , дизелови , задния амортисьор отиде на 10 000 км !!! сменихме на два пъти предно стъкло заради дефект / пукаше се средния слой на стъклото !!! / и какво ли още не :o Общо взето за 50 000 км навъртяни на единия , положението от към пластмаси беше по-зле от това на 180 000 км навъртяни на Джазз-а !!! За автоматика на Джазз-а и аз съм чувал отрицателни мнения , но така и не разбрахме за нов Джазз ли говорим или стар ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм и двете коли,с механични скорсти,нито една не харесах,тесни и грозни.

Редактирано от mercury

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите! Още не сме взели категорично решение дали нов или стар - зависи от лизинговата схема, която ще ни предложат за нов, както и състоянието и цената на евентуален стар. За сега съм събрала няколко оферти, но нищо не сме ходили да гледаме `на живо`. Има една в представителството на Хонда - buyback, изглежда добра оферта. Но много станаха лошите отзиви за автоматиците, та не знам....Под "автоматик" разбирам колата сама да си превключва скоростите, не разбирам много-много разликите между типтроник, i-shift,вариатор....Ще потърся и модел Фит, както препоръчва Boby70.

Редактирано от ivafire

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледа ли новото Поло? Автоматиците им са железни.Ако пък търсиш малко по-екстарагвантна визия може и да погледнеш Форд Фиеста новата. Има версия с автоматик, но не знам колко е надежден.Като цяло от този клас коли яриса, полото и 206/7 са доста безлични коли за разлика от джаза и фиестата. Разумния избор обаче би бил полото. Мисля че след един тест драйв на "малкия" VW автоматик ще се влюбиш в него, освен ако мразиш външността му, но това е въпрос на вкус. Поставих малкия в кавички, защото почти е достигнал размерите на един голф 4, а в интериора полото е един от най-просторните в класа си. Трябва също да се спомене и факта, че с времето най-малка обезценка ще има VW.

Редактирано от VaskoC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за обезценката ме разсмя :huh: Колега , японските марки и най-вече Хонда са първенци по тази категория от мнооого години насам ;) Но не смятам , че имено това е критерии за избор на кола ;) Също така , не знам реалните характеристики на Полото , но честно казано се съмнявам дъбоко да са по-добри от тези на Джазз-а или Ярис-а :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям Тино. Джаз и Ярис са водачи по всички показатели в този клас. След тях аз нареждам Суифта на Сузуки и може би Мазда 2, но само ако са разтурили кооперативката с Форд, иначе си е Фиеста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не отрича експлоатационните качества на японските автомобили, въпреки че напоследък някои модели като Аурис се дънят, нямат кора под двигателния отсег и показват сериозни ръжди само след 2-3 годишен пробег.Tino какви характеристики имаш в предвид?

Редактирано от VaskoC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами описаните от теб :huh: И колега , не започвай да пишеш за други марки или модели , защото в темата се обсъждат само въпросните Джазз и Ярис , приемливо е да се посочят и други модели от същия клас , но до там . Или иначе съм съгласен с теб , че качеството и предлаганото от Тойота отдавна не е същото , за това караме Хонда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледа ли новото Поло? Автоматиците им са железни.

DSG-итата още няма статистика какъв им е живота, факт че наскоро ФВ имаха по света кампания по отзоваване за сервизно обслужване на датчици, които водели до прегряване на кутиите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...