Jump to content
bobby911

помощ при избор

Recommended Posts

Записах се във форума тук,защото никъде не можах да открия някой да ми помогне в избора на кола,втора употреба.Колебая се между Тойота Селика 1.8 143 к.с,модел 2000г и Хонда Акорд Купе 2.0 , 147 к.с..Ако някой може да ми помогне нека ми пише и на е-мейла bobi63@mail.bg ,ще бъда благодарен и ще почерпя:-)

Редактирано от bobby911

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да черпиш, а и така и така няма да почерпиш аре стига глупости :)По същество - какво искаш? Това трябва да се попиташ. Искаш пичеловка, сигурна пичеловка по която всички пички ще измират докато минаваш, както и като ги качиш да се светкаш на ляво и на дясно с 300км.... та ако искаш това - Селиката е неуспоримо твоята кола. А ако искаш нещо по-сигурно, с една идея по-уникално /заради рядкостта на модела в България/, но маалко по-тромаво /защото се води лимозина и кола за предимно комфорт/, ако искаш да возиш приятелката си и не те интересуват женските погледи... то тогава скачай в Акорда. Не съм карал нито една от двете коли, но знам как изглеждат и мога да се досетя кой за какво би си купил всяка една - за чиста гъзария и адреналин, или за комфорт, уникалност и улегналост. :punk: Скоро си говорихме с колега, че Селиката е бърза но въпреки това умерена кола. Според него не давала усещането като от Хондата, но стъпвала доста меко в дупките. Поддръжката няма как да знам каква е, за това разпитай в Тойота форума. Акорда също не знам как се поддържа, но тук има колеги с такива автомобили такаче те могат да помогнат.Успех! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като поддръжка цените са почти еднакви. Частите на Селиката са само една идея по-скъпи (може би десетина % ).Колите като усещане обаче са адски различни. Тойотата е доста пъргава и повратлива. Имам обаче познати, които постоянно се оплакват че нещо се счупило. Няколко пъти съм карал такава. Усещането за контрол и контакт с пътя ми се губи. Комфорта е като за "спортна" кола. Не е върховен, но бива. Акорда определено е колата с по-високо ниво на комфорт. Усещането при спокойно каране е за пълно спокойствие и релакс. Ако решиш да я настъпиш обаче с нищо не отстъпва на Селиката. Не мога да си кривя душата - и двете коли са много хубави, но са твърде различни за да ги сравняваш. И си остава онова уникално усещане което има само когато седнеш в Хонда. Имам чувството, че всичко ми е правено по-мярка. И не знам как е с другите модели, но специално Прелюда си има и специфична миризма, която обожавам. Вътре мирише както никоя друга кола. Пробвах 5 коли за 2 години (някои бяха много добри - А4 например) и пак се върнах на Прелюд.Както са казвали колегите много пъти в този форум - ако имаш възможност пробвай и двете и ще си познаеш твоята.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Селиката е по-скоро еквивалент на Прелюд, не на Акорд Купе. За парите, за които ще намериш Селика от тази година, ще вземеш 1 година по-стар Прелюд, с 2.2 двигател, 185 кончета ( ако имаш късмет и 200 )...там вече отиваш на по-друг филм :) Акорд Купе е по-скоро лукс, отколкото динамика, освен ако не вземеш 3.0 V6 модела. Поздрави!

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да черпиш, а и така и така няма да почерпиш аре стига глупости :PПо същество - какво искаш? Това трябва да се попиташ. Искаш пичеловка, сигурна пичеловка по която всички пички ще измират докато минаваш, както и като ги качиш да се светкаш на ляво и на дясно с 300км.... та ако искаш това - Селиката е неуспоримо твоята кола. А ако искаш нещо по-сигурно, с една идея по-уникално /заради рядкостта на модела в България/, но маалко по-тромаво /защото се води лимозина и кола за предимно комфорт/, ако искаш да возиш приятелката си и не те интересуват женските погледи... то тогава скачай в Акорда. Не съм карал нито една от двете коли, но знам как изглеждат и мога да се досетя кой за какво би си купил всяка една - за чиста гъзария и адреналин, или за комфорт, уникалност и улегналост. :) Скоро си говорихме с колега, че Селиката е бърза но въпреки това умерена кола. Според него не давала усещането като от Хондата, но стъпвала доста меко в дупките. Поддръжката няма как да знам каква е, за това разпитай в Тойота форума. Акорда също не знам как се поддържа, но тук има колеги с такива автомобили такаче те могат да помогнат.Успех! :)

Благодаря за мнението...аз съм на 45 ,така ,че това за пичеловката отпада:-) предпочитам кола ,на която мога да се доверя за дълги пътувания...аз карам по 2 000 км минимум всеки месец,така,че са ми важни подръжката и разхода и разбира се комфорта по веме на пътуването.Мнението ти наистина ми е от полза,благодаря:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Селиката е по-скоро еквивалент на Прелюд, не на Акорд Купе. За парите, за които ще намериш Селика от тази година, ще вземеш 1 година по-стар Прелюд, с 2.2 двигател, 185 кончета ( ако имаш късмет и 200 )...там вече отиваш на по-друг филм :) Акорд Купе е по-скоро лукс, отколкото динамика, освен ако не вземеш 3.0 V6 модела. Поздрави!

Ей тва е МНЕНИЕТО ако търсиш бИгачка. :)Обаче за комфортен круузър Акорда е по добрия вариант за дълги преходи. Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес успях да седна само и в двата модела,като визия ми харесва повече отвън Тойотата,но е далеч от комфорта и пространството,което предлага Акорд-а,не съм ги карал и ми е интересно мнението на някой ,които има опит ,за да ми каже как са като разход и возия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам предимно извънградско,на дълги разстояния,но и изпреварвам често,затова и мощността ми е от значение.А за модела 3.0 на Акорд,знам,но там харченето е наистина много;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал и двете, но не съм притежавал такава. От проверени източници мога да твърдя, че разхода им е абсолютно идентичен. Тойотата просто предразполага към малко по-агресивно каране и затова се изравнява с Акорда. и двете при нормално каране ще горят около 10-12/100 в града, а на дълго в зависимост от тежестта на крака. Може да е 7, а може и 10/100.За това че Селиката е по-красива - зависи как го гледаш. :) Наистина има по-агресивно и по-модерно излъчване... Само, че казваш, че си сериозен човек на 45. Мога да ти кажа аз в кава ситуация съм. :)На 31 съм и работя на ... мхм... да речем "високо" ниво в йерархията на една от големите банки. Естествено ходя на работа с костюм, вратовръзка и т.н. - както се очаква от човек на моята длъжност. И си представи гледката сутрин пред централата - приближава позасилена червена спортна кола, с тъмни стъкла и спира с рев пред офиса. Всеки страничен наблюдател си казва - аман от лайненца. В този момент вратата се отваря и слизам аз, а колежките ми казват на чакащия господин от голяма инвестиционна компания "това е началника на отдела, с него имате среща". Случи ми се няколко пъти и от тогава гледам да паркирам в подземния гараж, а ако няма места - някъде отстрани на сградата. :P Возията мисля, че можеш да се досетиш как е. Тойотата вози доста стегнато и твърдо, но достатъчно комфортно за да не дразни. А Акорда си е лодка. Неравностите на пътя само ги виждаш. Ако ти е по-лесно сравнението - вози доста по-меко и комфортно от БМВ 5-а серия. А от друга страна е учудващо стабилен при висока скорост. За изпреварването извънградско - мога да ти гарантирам от личен опит, че няма да ти липсва мощност нито с Тойотата, нито с Акорда.Та... ти си прецени.

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,това мнение наистина беше важно за мен и беше нещо от което имах нужда и определено ми помага в избора:-)Мисля ,че от прочетеното тук и от информацията за двете коли,избора отива определено към Хонда-да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...незнам ако бях на 45 коя щях да избера,но определено на сегашната ми възраст(34) без да се замислям бих се метнал в Селиката макар,че е по малко подходяща за дълго пътуване спрямо Акорда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такова купе. Дълъг път ли? Тръгвам от София в 11 вечерта след работен ден и след 11 часа съм във Виена. Не мога да си представя да направя това нещо със Селиката. Иначе и тя ми е слабост - признавам!Не те знам на какъв акъл си, като си на 45, но аз си купих Акорда на 28 !!! ...и мисля, че не сгреших. Всъщност, ако падне акциза се замислям (много сериозно) за V6 :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такова купе. Дълъг път ли? Тръгвам от София в 11 вечерта след работен ден и след 11 часа съм във Виена. Не мога да си представя да направя това нещо със Селиката. Иначе и тя ми е слабост - признавам!Не те знам на какъв акъл си, като си на 45, но аз си купих Акорда на 28 :worthy: ...и мисля, че не сгреших. Всъщност, ако падне акциза се замислям (много сериозно) за V6 !!!

Благодаря за мнението,а акциза пада на 01.01.2010г.:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Всъщност, ако падне акциза се замислям (много сериозно) за V6 !!!

В този ход на мисли и за да не отварям нова тема, някой има ли впечатления от V6 3.0i - моторът, който се слага на тези купета?Ако някой може да сподели впечатления, мисля, че ще е полезно за доста хора, особено с отпадането на акциза от догодина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше на последното изложение на honda възможност да покараш акорда със 3.0 двигател, аз лично не бях фен на големите и тежки коли, но този акорд ме грабна. Достатъчно динамичен, и достатъчно икономичен. Разбрах че при нормално каране не ползва 2 цилиндъра. До колкото си спомням за разхода градско ми бяха казали нещо от рода 11-12/100, а за извън нещо като 7/100 ... може и да се лъжа, но разхода ме впечатли, имайки предвид двигателя.Като усещане и возия мога само добри неща да кажа. Достатъчно комфортна, като същевременно е стабилна при резки маневри. А екстрите дори ми доидоха в повече и не ги помня всичките !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Leistung: 147 kW / 200 PS Kraftstoffart: Benzin Kraftstoffverbr. kombiniert: ca. 10,7 l/100km Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 15,0 l/100km Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 8,2 l/100km CO2-Emissionen kombiniert: ca. 283 g/km Това е разхода,като от тоя тип двигатели няма други освен с автоматична скоростна кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше на последното изложение на honda възможност да покараш акорда със 3.0 двигател, аз лично не бях фен на големите и тежки коли, но този акорд ме грабна. Достатъчно динамичен, и достатъчно икономичен. Разбрах че при нормално каране не ползва 2 цилиндъра. До колкото си спомням за разхода градско ми бяха казали нещо от рода 11-12/100, а за извън нещо като 7/100 ... може и да се лъжа, но разхода ме впечатли, имайки предвид двигателя.Като усещане и возия мога само добри неща да кажа. Достатъчно комфортна, като същевременно е стабилна при резки маневри. А екстрите дори ми доидоха в повече и не ги помня всичките :rolleyes:

Leistung: 147 kW / 200 PS Kraftstoffart: Benzin Kraftstoffverbr. kombiniert: ca. 10,7 l/100km Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 15,0 l/100km Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 8,2 l/100km CO2-Emissionen kombiniert: ca. 283 g/km Това е харченето на 3.0 двигателя,той е комбиниран с автоматична скоростна кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vex говори за по-новото купе, от това за което е питането :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението...аз съм на 45 ,така ,че това за пичеловката отпада:-) предпочитам кола ,на която мога да се доверя за дълги пътувания...аз карам по 2 000 км минимум всеки месец,така,че са ми важни подръжката и разхода и разбира се комфорта по веме на пътуването.Мнението ти наистина ми е от полза,благодаря:-)

моя акорд купе го взех на 44, сега съм на 47 и имам чувство че ще си го карам до 60 :rolleyes: Харесва ми селиката като визия, дори доста се заглеждах и по нея, но повярвай ми не може да стъпи на малкия пръст по конфорт на акорда. Данните които даваш са за акорд 3000сс, реално моя автоматик харчи средно 12.2 градско/8.5 извън с пуснат климатроник, здраво натискане и 225/17 гуми. Ръчката е с половин-един литър надолу, а с 15" гуми сваляш още толкова. Не разбрах само какво против имаш да е "пичеловка" ? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:huh: някоя млада булка ще го вкара в беля с тая Онда :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Селиките с този д-тел харчат масло, проблемни бутала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...реално моя автоматик харчи средно 12.2 градско/8.5 извън с пуснат климатроник, здраво натискане и 225/17 гуми. Ръчката е с половин-един литър надолу, а с 15" гуми сваляш още толкова. Не разбрах само какво против имаш да е "пичеловка" ? :P"Карам "ръчка - Пцолютно съгласен с казаното за разхода по-горе. Относно противенето - ами човека вече е поулегнал :lol: Изпреварил ме е като мислене с няколко годинки :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението...аз съм на 45 ,така ,че това за пичеловката отпада:-) предпочитам кола ,на която мога да се доверя за дълги пътувания...аз карам по 2 000 км минимум всеки месец,така,че са ми важни подръжката и разхода и разбира се комфорта по веме на пътуването.Мнението ти наистина ми е от полза,благодаря:-)

моя акорд купе го взех на 44, сега съм на 47 и имам чувство че ще си го карам до 60 ;) Харесва ми селиката като визия, дори доста се заглеждах и по нея, но повярвай ми не може да стъпи на малкия пръст по конфорт на акорда. Данните които даваш са за акорд 3000сс, реално моя автоматик харчи средно 12.2 градско/8.5 извън с пуснат климатроник, здраво натискане и 225/17 гуми. Ръчката е с половин-един литър надолу, а с 15" гуми сваляш още толкова. Не разбрах само какво против имаш да е "пичеловка" ? :thumbs1:
Аз съм от Пловдив също,можеш ли някога да ми я демонстрираш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на 22 и се предполага че трябва да избера селиката, но моя избор определено би бил акорд купе. Сега остава да намеря 6к.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Сега остава да намеря 6к.

Лева ли? Надявам се имаш другите 6 :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bobby911 заповядай на седмичните или месечните срещи и ще видиш всичко, което те интересува по колата.а относно 6-хлв.....добър акорд купе, особено НЕиталиански след 98г струва над 12хлв в съвсем постен (заводски) вид, друг е въпроса ако си склонен към компромисният вариант с десен волан, или кандисаш на предния модел до 97г, тогава 6к са достатъчни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лева ли? Надявам се имаш другите 6 :huh:

Е, па че нали хондите не се чупили?5-та генерация купе варира от 4 до 7к....... Виж, ако си като онези беемветаджии дето искат за дараците си 2 пъти над реалната им стойност е друг въпрос.Пример, 6000лв 1-вия акорд на който се натъкнах в момента дето се продава във форума http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=32079Лично аз единствените хонди които бих си купил са Акорд 5-та генерация купе, 6-та генерация седан и акорд 8-ма генерация. Принципно съм привърженик на немските коли, но за цена от 5-6к мисля че акорда е много по-добър избор от аналогичен немец за същата сума. Редактирано от VaskoC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PS Сега видях в гугъл че Хонда Акорд Купе 2.0 със 147 к.с се слага на 6-та е не 5-та генерация, а през цялото време си мислих че става въпрос за 5-та в тази тема. Извинявай Didko че те сравних с Е36 сектантите от БМВ форума.

Редактирано от VaskoC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bobby911 заповядай на седмичните или месечните срещи и ще видиш всичко, което те интересува по колата.а относно 6-хлв.....добър акорд купе, особено НЕиталиански след 98г струва над 12хлв в съвсем постен (заводски) вид, друг е въпроса ако си склонен към компромисният вариант с десен волан, или кандисаш на предния модел до 97г, тогава 6к са достатъчни.

Къде са тези срещи...как да се свържа с вас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bobby911 заповядай на седмичните или месечните срещи и ще видиш всичко, което те интересува по колата.а относно 6-хлв.....добър акорд купе, особено НЕиталиански след 98г струва над 12хлв в съвсем постен (заводски) вид, друг е въпроса ако си склонен към компромисният вариант с десен волан, или кандисаш на предния модел до 97г, тогава 6к са достатъчни.

...а модела за който се интересувам е този..http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11247923663744839&f1=details.....която кола,между другото се продаваше преди 2 месеца в немското мобиле за 4 хил евро:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола от обявата в никакъв случай не е на тези километри. Не, че е кой знае какъв проблем, ама поне да бяха оставили надписа 200+ на километража ;) Преди да си взема моята, прегледах още доста обяви и покарах доста купета, та бях останал с впечатлението, че на ~100 000 km тапицериите сдават багажа, щото на Горубляне например бяха все такива - скъсана тапицерия и 110-130 000 км. Обаче ако разгледаш немското мобиле оставаш с друго впечатление. Моята е на ~152 000 (купих я на 135). Шофьорската ми седалка няма НИКАКВИ намерения да се къса на гърбицата в ляво, а волана ми е доста по-запазен от този. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...