Jump to content
vekata

Що нямам постоянен + за радиото

Recommended Posts

Здравейте колеги. Наскоро се сдобих с една такава машинка и след смяна на радиото установих, че няма постоянен + при кабелите за цд-то. На 1 положение на ключа ИМА +, но при ваденето на ключа този + изчезва и се губят настройки, станции, всичко :) Някой запознат ли е тези оставащите свободни кабели за какво са. Цветовете им са май синьо-бял, червено-зелен, червено-черен или нещо подобно. А и още един въпрос - оригинално само 2 тонколони на предните врати ли са и окабелено ли е евентуално за задни някакви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, обикновено CD player-а за кола си има 2 плюса. Единия е за паметта, а другия е захранващ за всички модули. Обикновено за да не се губи паметта единия е постоянно захранен с 12 волта, а другия се пуска през контакт или първа степен на завъртане на ключа. При теб явно и двата са на ключа. Оправи си свързването и всичко ще си дойде на място. Мисля че този за паметта е червен обикновено, а другия е жълт, но винаги е най добре да провериш със сигурност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

постоянния + е за паметта ако го няма по скоро може и бушон . плюса е на бушон отпред при двигателя 7,5А ,часовника работилити ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има един не много удачен вариант ,но замерваш кой от двата кабела е постоянен + (има +без контакт) режеш другия който е + само на контакт и си имаш постоянен + :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е доста неприятен вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен не работи и часовника, утре ще провера бушончетата от пред, така карам 4 години хихихихи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A1 red/grn - Fr R+A2 blu/grn - Fr L+A3 red/blk - light onA4 wht/blu - Const power (memory) - този ти трябва бял със синьоA5 yel/red - ACC - захранване през ключа за радиотоA7 blu/yel - rear left+A8 red/yel - rear right+A9 brn/blk - fr right-A10 grn/blk - fr left-A 11, 12, 13 not usedA14 blk - groundA15 gry/wht - rear left-A16 brn/wht - rear right-Дано съм ти бил полезен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгорял Back-Up бушон. Отпред под капака - 7.5А

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега сложих даже 20А (такъв имах просто за проба) и веднага изгоря. !!! какво да правя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, някъде имаш късо съединение. Ако имаш възможност отиди при някой, който си разбира от работата. Например някой алармаджия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не слагай по-големи бушони! Щом гори, значи има нещо гнило. Да не замине и нещо друго все пак покрай бушона.И да, ако не ти се отдават тоците, виж някои електричар да погледне... ама не му давай да побългарява!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наи добре свали касетофона и виж снопа с кабелите отзад, по точно какво си направил с кабела с постояния плюс, ясно е че си вързал други които е през ключа, но къде си забутал постояния да не се допира някъде по корпус на касетофон , дали е изолиран, да не си го вързал на грешно място. Откачи касетофона и пак сложи един бушон 10А ако не изпатка тръгваш да мериш по кабелите на кои имаш ток, като го намериш връзваш го на мястото на другия и си патрон. Аз днес точно с тва се занимавах, ех да бях видял темата вчера щеше да ми спести доста време по чудене на това къде ми изчезна плюса и що ми изгасна часовника хахахах, а аз докато съм рязал кабели съм го закъсил и изпаткал бушона. Ама от де да знам че няма да го сложат в купето ами при мотора :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на бяло-синия няма нищо, обаче часовника си работи! Остава да проверя и бушоните, кадето са при мотора :) , ама ще изчакам да дойде колата, че е няма в момента. :) И точно така си беше вързан стария касетофон. Бяло-синия беше за другия + който е на 1 полож. на ключа. Обаче там нямаше 12В, мерих бушоните, всички бяха ОК, ама при мотора не бях гледал :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има един не много удачен вариант ,но замерваш кой от двата кабела е постоянен + (има +без контакт) режеш другия който е + само на контакт и си имаш постоянен + :)

Кое пък му е неудачното на тоя вариянт .. Имаш предвид от постоянния + да изкара 2 кабела за СД-то и да работи постоянно ? Аз съм така и нямам никви проблеми ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неподходящото е, че този постоянен + е измислен да храни 3 неща и нито едно от тези 3 не е захранване на касетофон.1 - постоянно захранване на ЕЦУ-то за да си помни грешките2 - часовник3 - постоянно захранване за паметта на радиото.Не случайно бушонът на този постоянен + е 7.5ААко някой иска да си сложи 40А и да си храни радиото и усилвателя от там, просто този постоянен + не е за тая работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...