Jump to content
ТММ

Cr-v нформация

Recommended Posts

Здравейте колеги,Напоследък доста се замислям да си доставя щастието от карането на нов автомобил. Все още не съм се спрял на конкретна марка или модел, но актуалният CR-V ми хвана окото. Та се надявах, вие като запознати хора, да споделите ваши непосредствени впечатления или пък нещо което сте дочули или прочели за модела. Имам предвид дали е надежден, известни ли са някакви проблеми с него, както и вашите субективни мнения. Аз по принцип съм се насочил към бензиновия вариант, но ако ми кажете че е пълно безумие ще се радвам да го науча ;-) Благодаря ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сладур !!! да те поздравя за избора първо :D аз нямам CR-V нямам и пари за ново, харесал съм си обаче първата генерация и само дебна да изкочи моята кола , ама мисълта ми е друга. Не очакваи кои знае какво инфо за CR-V и то наи новото, казвам го защото аз събирам много трудно инфо за старото което е доста масова и вече е на доста годинки откакто е пусната в производство, та какво остава за наи новия модел :DЯвно в форума не са много хората с такива коли. Четах и рових много в нета не отричам че и тук колеги помогнаха но не е това което очаквах :)Можеби съм се разглезил от друг автофорум дето кат пуснеш тема и след няколко часа имаш поне 5-6 отговора :) Ся някои да не си помисли че се оплаквам от форума, нема такова нещо само ми се ще малко повече активност :)Иначе благородно ти завиждам :) ще се радвам да се похвалиш с една нова такава машина :) а след 10 години кат се нарадвам на моето обади се да купя твоето ;)

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то за първи път във форума човек най-често влиза покрай проблем... демек това че няма много хора с нови ЦРВ си е един вид реклама !!! - поне 2-3 случая се сещам за хора които търсеха информация, после написаха че са купили... и след това ни звук .

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то за първи път във форума човек най-често влиза покрай проблем... демек това че няма много хора с нови ЦРВ си е един вид реклама :) - поне 2-3 случая се сещам за хора които търсеха информация, после написаха че са купили... и след това ни звук .

Аааааа аз обещавам да съм редовно на линия и да отговарям на въпросите на бъдещите собственици !!!Само веднъж да намеря моето CR-V еххх къде ли обикаля сега преди да доиде при мене :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко като студен душ дойде това, но...благодаря за болезнената откровеност :-) Наистина е малко неразбираемо защо се крият хората с този модел, не е като да ги няма, съдейки от видяното по улиците... :-) Хубаво би било, ако и автомобилът е повод за сплотяване на хора и за създаване на приятелства...Аз все пак продължавам да се надявам да бъда поне малко просветен... :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помисли дали ще го ползваш за оффроуд, защото се представя доста зле. Да не те мине някой пасат 4моушън по заснежения баир.http://vbox7.com/play:e4e2c0a0тест на 4х4.Но от типа магистрални джипове си е супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен си ме кефи и дори за лека отбивка от пътя.

 

за 10 километра по такъв и по лош път заедно със всичкия багаж и две колелета отгоре на мен ми е достатъчно ;)

който иска повече може би не му трявва точно ЦРВ.

 

 

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мога да помогна за новото СРВ 2.0 ВТЕК БЕНЗИН АВТОМАТИК:Ще спомена лошите страни, които съм забелязал, като сравнявам с доста аналогичен по габарити, тегло и двигател автомобил - Акорд купе 2.0 ВТЕК 147кс АВТОМАТИК първо - най-много ме дразни прекалено ранното сработване на АБС-а второ - при по-спортно каране на всеки завой в града ми сработва стабилизиращата система и разбира се светва предупредителната лампа, ще си помисли човек че без тази екстра ще се катурне в канавката кочината..... трето - понеже жипката е с допълнителен спортен пакет, праговете постоянно цапат панталоните......гъзария кво да праиш, но е доста неприятно четвърто - май няма :o сега за разхода - еми за жипка си е прекалено добър честно казано - гори колкото акорда. Смесено 9, извънградско до 120 7-8, градско 11-12.Луксозна, удобна, здрава, красива,ергономична......абе струва си парите ако искаш да караш разумно подбран джип, който всъщност си е почти лека кола 4х4, отколкото офроуд автомобил. Успех с търсенето!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю ако поразбираш руски ето ти един чудесен саит само за CR-V да се ненадяваш цял саит посветен само на модела аз от два дни само там четем и киснем бях позабравил руския но усещам че доста бързо ще си го припомня :)http://forum.crvclub.ru/index.php

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за съдействието, момчета! Започвам да добивам представа що за автомобил е този....Иначе най-малко за офроуд ще го ползвам, така че тази му слабост не е от основно значение за мен, но пък се питам в крайна смека има ли някакъв смисъл от това 4х4 като е толкова неефективно? За дъждовно време евентуално или...? Пифчо, мерси за линка, наистина изглежда много обещаващ, уви Руският не ми е стихия, но ще се огледам за преводач наоколо :-) А за да се опитам да върна жеста поне частично ето един линк от мен:http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/honda/cr-v-2001.aspxТук не става въпрсо за форум а по-скоро за ревюта - освен официалното има и менния на собственици, не са свръх полезни, но все пак може да попаднеш на нещо интересно.Между другото, ти явно си доста напред в проучването, би ли споделил кои страни на колата те привлякоха към нея, предполагам, че до голяма степен ще се припокриват и с актуалния модел...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да определено съм "доста напред" :D от една седмица ги проучвам, преди 4 дена не знаех как да разбра кои е слабия и кои е силния мотор :D ама 3 дена четене и ровене в нета няколко безсънни нощи и вече хондака ми е доста по познат :puke:Какво ме привлече в него ли...... ще ти го разкажа малко като история. До сега наблягах все на италянки, имах ланча дедра (мн доволен) радвах се на многото копчета и електрониката. После я смених с фиат браво (голема грешка) въпреки че колата е много запазена и технически перфектна фиата не си е кола. (за колите преди италянките нема да говоря) Сега след като изкарах 3 години с варианта стани да седна взе да ми писва, за морето един сак в багажника и краи нема място. Взех да гледам в мобиле, гледах какви ли не марки а хондите ЦРВ ги виждах само по пътищата и на пръв поглед много ми допадаха. Въртях суках и реших че следващата кола ще е мерцедес Ц класа до 2000г комби или БМВ Е46, да обаче тоя мерцедес кат седнеш вътре и е като на баба ми долапа, грозна гледка. Отпадна като вариант и започна огледи на БМВ съответно както правя с повечето неща се започна проучване и едно влизане в форума на БМВ разговор по скаип с няколко собственика и цените на подръжка които видях тотално изпариха всичките ми мераци. И тъкмо бях решил че няма каква кола да си харесам Оплааааа едно CR-V с табелка продава се. Поогледах го, ми то мнооо хубуу. Започна проучване де що има написано де що има ненаписано всичко живо изпрочетох. С две думи желязна кола няма фабрични слаби места, няма оплакали се от сериозни аварии освен следствие на престъпна немърливост. Поразгледах някоя обява и реших да ходя да тествам. Това беше голяма грешка, след първия тест вече не ми се слизаше от хондака.И аз като теб не го взимам за да катеря някви урви с него. Харесва ми това че е голяма кола, висока, качваш се и слизаш много лесно от нея виждаш от високо и това ти дава допълнителна сигурност предвид голямата видимост. Управлението на колата смисъл волана е просто перфектен усещаш завоя, усещаш натоварването и контрола, абе само дедрата ми е била така кефеща с управление. Вози уникално поне на мен така ми се струва фиата също вози меко но това бих го сравнил с мерцедес и БМВ при тях така не усещам неравностите. Друго което харесвам е че върви като кола, харесвам огромното пространство вътре, харесвам функционалноста на всичко, чекмедженца масички за пикник и други гъдели. Харесвам че и все пак си е поне малко джип и де се вика един път да реша да слезна от асфалта ще ме свали и върне до където искам без тежък офроуд, там където с кола е абсурдно да минеш тои минава (гледах много клипове в нета за проходимост) Харесвам изработката на детаилите и маи няма нещо което да не харесвам. Всъщност има едно нещо но не знам то с течение на времето като плюс или минус ще ми е. Малко късите скорости сякаш не ми се ще да забравя че не е лека кола. Но и това си е предимство в града спокоино с 2000 оборота си джиткам на 5та с 60км от тук идва и икономия, извън града не съм фен на високите скорости карам не повече от 100-120 по магистрала рядко с 130 така че и това не ме тревожи дори идва в плюс щото ако реша да изпреваря без да свалям предавка само газ и на развъртяния мотор няма да му е никък трудно да ме изтегли.Сигурноста в него също не е никак за пренебрегване, при тея камикадзета на пътя да не дава господ никому да се случва , но едно е да се удариш с кола друго е да си с по голямата кола, мисля че шанса ти за оцеляване е доста по висок.За мен това е колата въпреки че никога не съм вярвал че ще дам някога 10 бона за кола на 10 години ето че и това ще се случи, не съм някои чорбаджия та да не ги мисля парите събирал съм ги доста време и искам този път да взема нещо на което наистина мога да вярвам и да не ме занимава с глупости. Не искам електроника и хиляди глезотии искам проста кола технически изпипана с голям простор около мотора щот аз си правя доста неща а това е точно Хонда ЦРВ. Малиии като си погледна поста то станало роман :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Слави незнам дали не идваме от един и същи форум :puke: Аз преди да взема акорда също се оглеждах за CRV но на мен акорда ми допадна повече. Но в мобилето в Пловдив се върти едно CRV http://www.mobilen.bg/photos1/1/11246269680594395_1.pic което аз гледах и карах .Впечатленията ми от автомобила са доста добри и ако искаш може да го провериш и ти. Успех .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно съм единствения във форума, който кара едновременно две ЦРВ :) . Едното е бензин 1998 година с B20B3 двигател, другото е i-ctdi дизел 2.2 ръчка последна генерация взето юни 2009, сега на 8000 км. Тъй като те интересува новото ще говоря предимно за него. 1. Надеждност.По тая точка не мога да ти кажа много, тъй като е съвсем ново. Двигателят се влага в Акорд, Сивик, ЦРВ, ФР-В от 2003 година и вече е проверен. Предното окачване е класически Макферсон за разлика от старото ЦРВ, където е 2А. 2A е по-добро, но в класа на леките паркетници, никой не го влага вече. Новото ЦРВ няма някакви отявленo слаби места. Това важи както за бензина, така и за дизела. Изглежда сравнително масивно направено, излъчва тежест. 2. Комфорт и управление.Спрямо първата генерация, новата е далеч по-рафинирана и стабилна във високите скорости. Дизелът е доста по-тих при извъградско каране! Имам усещане, че покрай повечето изолация с цел да намалят шума от двигателя, са успели и значително да елиминират шума от пътя. Карах тестово ЦРВ 2.0 бензин автоматик и ми се стори някак шумно особено като стоях на задната седалка. Иначе, много висока стабилност като за СУВ в завоите. Изпреварването извън града е удоволствие с дизела, докато за града бензинът е по-повратлив. Силно препоръчвам дизеловия двигател. Аз самият много дълго плюх по нафтовите печки, но този 2.2 i-ctdi сякаш доставя повече удоволствие. Дърпал съм се извън града по баири с Волксваген ЕОС 2.0 tdi и ЦРВ го дърпа ама с много малко. Дизелът е вълшебно куплиран към скоростната кутия и предавките са точно както трябва да бъдат - нито дълги, нито къси. Това не е така например при Аутлендър 2.0 дизел помпа дюза. Като минус на интериора е пластмасата точно за волана, а и на други места. Много евтина изглежда. Иначе е просторно и ергономично. 3. Разход на гориво. За 8000 км комбинирано каране 6.4 л нафта / 100 км по трип компютър. 4. Естетика.За мен най-красивото в сегмента е Волво XC60. Почти перфектно, но струва 30000 лева отгоре като се вземе предвид, че не подлежи на хомологация. Субару Форестър е също доста красиво, но и то е 12000 лева отгоре с невъзможноста да се преоборудва в Технотест. Много ми допада и Куга, но и тя е 10000 лева отгоре и човек трябва да се занимава с МП. След тия трите нареждам ЦРВ по естетика. Изглежда добре от всички ъгли освен фронтално отпред. Рав 4 е по-мъничко отвътре и погледната отзад, закачването на тръбата на гърнето загрозява доста. Нисан Кашкай има много евтино изглеждащ интериор и някак безличен екстериор. Иначе панорамният стъклен таван е убиец. Екстрейлът е много ръбат. Аутлендър/Ц-Кросър/4007 ми идват прекалено сбирщайн. Волксваген Тигуан си го бива, ама ми се струва доста скъп за това, което предлага. 5. Проходимост. Ами освен за ходене на ски зимата или лятото за риба, не може кой знае какво друго да се очаква. 4х4 системата е идентична с тази на първата генерация. Две хидравлични помпи. Едната се върти от предния мост, другата от задния. Когато предната се върти, а задната не, се прехвърля чрез хидравлика нялагане, което зацепва многодисков съединител намиращ се в задния диференциал. Така се зацепват задните колела. Обаче, за да работи както на първата генерация 4х4 системата на черно, изисква се да се изключи VSA системата посредством бутона. Гумите 225/65/17 Континентал Контакт стават само за лято и асфалт. Не съм им фен. Препоръчвам за зимата и асфалт Бриджстоун ЛМ 25 "Близак". Супер са. Това са ми впечатленията, ако имаш *конкретни* въпроси, питай. Поздрави и успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно съм единствения във форума, който кара едновременно две ЦРВ :) . Едното е бензин 1998 година с B20B3 двигател, другото е i-ctdi дизел 2.2 ръчка последна генерация взето юни 2009, сега на 8000 км. Тъй като те интересува новото ще говоря предимно за него.

На мен пък кажи за старото !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Слави незнам дали не идваме от един и същи форум :) Аз преди да взема акорда също се оглеждах за CRV но на мен акорда ми допадна повече. Но в мобилето в Пловдив се върти едно CRV http://www.mobilen.bg/photos1/1/11246269680594395_1.pic което аз гледах и карах .Впечатленията ми от автомобила са доста добри и ако искаш може да го провериш и ти. Успех .

Не колега, това не става и аз го гледах вчера окаяно е, просто на тая цена никога няма да го продадат.По важното е че при мен търсенето приключи утре ще се пхваля с какво !!! ще си паднете по красавицата аз немога да и се нагледам сигурно ще спя няколко дена в него :beer: !!! !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Слави незнам дали не идваме от един и същи форум :beer: Аз преди да взема акорда също се оглеждах за CRV но на мен акорда ми допадна повече. Но в мобилето в Пловдив се върти едно CRV http://www.mobilen.bg/photos1/1/11246269680594395_1.pic което аз гледах и карах .Впечатленията ми от автомобила са доста добри и ако искаш може да го провериш и ти. Успех .

Не колега, това не става и аз го гледах вчера окаяно е, просто на тая цена никога няма да го продадат.По важното е че при мен търсенето приключи утре ще се пхваля с какво :) ще си паднете по красавицата аз немога да и се нагледам сигурно ще спя няколко дена в него :fun: !!! !!!
Честито колега със здраве да си я караш !!! Много да те радва и що пък да не се видим на някой от събиранията :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Слави незнам дали не идваме от един и същи форум :fun: Аз преди да взема акорда също се оглеждах за CRV но на мен акорда ми допадна повече. Но в мобилето в Пловдив се върти едно CRV http://www.mobilen.bg/photos1/1/11246269680594395_1.pic което аз гледах и карах .Впечатленията ми от автомобила са доста добри и ако искаш може да го провериш и ти. Успех .

Не колега, това не става и аз го гледах вчера окаяно е, просто на тая цена никога няма да го продадат.По важното е че при мен търсенето приключи утре ще се пхваля с какво :) ще си паднете по красавицата аз немога да и се нагледам сигурно ще спя няколко дена в него :) !!! !!!
Честито колега със здраве да си я караш :yes: Много да те радва и що пък да не се видим на някой от събиранията ;)
Мерси колега, ама чакаите с честитките до утре, нека я прехвърля на мое име и ще се похваля, а на сбирка ще се видим задължително !!! дори хавлия си поръчах още преди да имам Хонда :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още на седмичната елате да се похвалите с придобивките и да не стоите отстрани - представете се и се намушвайте в тарпаната :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още на седмичната елате да се похвалите с придобивките и да не стоите отстрани - представете се и се намушвайте в тарпаната :)

Ам ще гледам да намина, сряда 19.30 на пощата до ТЕТ-а,??? сори за спама в темата на колегата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря ви за активността и споделените мнения! Ще прегледам и линковете към другите теми, извинявам се, че не съм ги прочел преди да попитам, но съм ограничен от време и нямах възможност да преровя подробно целият форум. Ixeos, мерси за изчерпателността, по всяка вероятност ще се възползвам от поканата ти за допълнителни въпроси, но точно в момента бързам много, така че до по-късно. А на теб, Слави, ти желая секунда по-късно да се метнеш в новата кола и да я поразтъпчеш. Похвали се после и да почваме с официалните честитки ;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,понеже съм по-скоро шофьор, отколкото монтьор, ще ти споделя аз какви вчечатления имам (карам нова бензин автоматик от година). Колата е град-извънградско 50/50 на дълги разстояния си е супер стига да не си 2 метра понеже вътре не е много голяма. Това помага в града, където съм паркирал къде ли не. Малко е нисичка и не става много за черни пътища, но аз там не карам. На извънгрдско на авопилот слиза до 7,6, в града 10-11. По отношение на материалите - понеже се занимавам с нещо подобно, държа да кажа че качеството на пластмасите в купето е далеч по-добро от мнгоо други, включително някакви си "висок клас" коли. На дълъг път умора няма, вози меко - май прилича повече на повдигната кола, отколкото нещо друго. Шум и вибрации няма, освен от гумите. Управлява се като детска играчка (жена ми нещо ме работи да ми я взима ). Като скочиш върху педала с газта и трябва секунда за да се наеме, после си набира перфектно. Парктрониците показват опасна зона на 70-80 см от другата кола, но е въпрос на навик. Видимостта от огледалата е идеална, като дразнещото е, че не се прибират когато включиш алармата. Нея не съм я чувал. Тромбата е супер смешна, малко като на тротинетка. Смених оригиналната музика с някаква "оргинална CRV" DVD навигационна с-ма от Тайван, обаче са пълен боклук. Добре работи само камерата за заден ход, радиото и четенето от карта. Ходих на профилактика на 20 хиляди - всичко, включително накладки и дискове си е ок. Двигателя е ясно - то това не е двигател, това е усторйство с шум на самобръсначка. Ако имаш въпроси, питай ще кажа нещо по-конкретно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗДравейте нов съм в този форум.Имам приятел който има Хонда CR-V и ме помоли да пиша от негово има.Човека има проблем ,когато шофира се случва да му светва една лампа,и той незнае за какво е .Пускам снимка да дадете идея дали знаете какво може да е :) ...Джипа е бензин/автоматик,аз лично имам съмнение че тази лампа е за автоматика ...ама вижте и вие и споделете :D .Очертал съм въпросната лампа.Благодаря предварително :Phttp://img170.imageshack.us/img170/6086/snimka.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...