Stefan Milev 46 #1 Публикувано 6 Юли, 2009 Здравейте уважаеми съфорумници, след многобройните теми за фарове, ксенони и други полезни методи за подобряване на фаровете на нашите автомобили, и аз реших да добавя своя скромен принос за това. Какво точно направих: След многобройни издирвания и проучване на предлаганите варианти се спрях на ретрофит на фаровете ми. Всъщност за англичанки това е може би единственото свястно решение. Както и повечето съфорумници, производителите на различни тунинг фарове смятат, че англичанката не е хонда, не заслужава да и се обърне внимание и да се произвеждат фарове за нея. Ок, но аз не бях много съгласен с тях и исках по добра светлина през нощта. Нека обаче да не се обяснявам повече и да дам по подробна информация. Преди това обаче ще се извиня за лошото качество на снимките, но си забравих фотоапарата и се наложи да направя няколко кадъра със телефона си. В началото трябваше да си набавя нужните неща. 1. Прожектори. Най доброто което можах да намеря до 200 $ бяха биксеноновите прожектори от Infinity FX . 2. Gatling gun shrouds или bezels (декоративните капачки). Тук отново се разделих с 50 $. 3. Габаритни светлини. Имах няколко идеи, но в крайна сметка избрах тази, която ще ми спести най много време. 4. Крушки. Естествено избрах нещо малко по качествено, а именно Phillips 85122+ 5. Други. Останалите карантии от ксеноновия кит си бяха моите, не съм сменял баласти и други такива, тъй като моите са на добро ниво. Крепежни елементи, силикон и много търпение. След като си бях набавил всичко нужно, беше време да започна процеса. Отворих си фаровете с пистолет за топъл въздух. След няколко оразмерявания и изрязвания дойде време за пръв път да сложа прожектора в рефлектора. Доста добре застана. След това дойде момента на закрепването. Аз лично избрах да го закрепя със шпилки за рефлектора. Стана здраво и устойчиво на сътресения. Следващото нещо, което направих беше да напасна и залепя капачката и ринга. Падна доста изрязване. Ето ги и двата вече нагласени. Следва затваряне на фара проба на окабеляването и други такива дребни неща. Ето че вече си имаме едни не много зле изглеждащи фарове. Не съм описал всички стъпки една по една, но съм сигурен, че всеки сам ще се сети как да направи своя ретрофит. Снимки на тъмно не съм правил още, но и за това има време. Най важното е че на заслепявам насрещно движещите се. И не забравяйте "Безопасността на пътя зависи от нас". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #2 Отговорено 6 Юли, 2009 Супер е станало. И аз се каня от известно време. А как стои сега въпроса с реглажа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #3 Отговорено 6 Юли, 2009 Доста лесно се прави. След като се свали рефлектора се слага една H4-ка вътре, позиционираш го някъде статично и бележиш къде е фокуса и линията на срез. След монтаж на прожектора, позиционираш рефлектора на същото място и по същия начин. Нагласяш фокуса и линията и монтираш във фара. Фината настройка е по стандартен начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #4 Отговорено 6 Юли, 2009 дългите на същата крушка ли са ?! нещо не схващам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #5 Отговорено 6 Юли, 2009 (Редактирано) Х4 би-ксенонът е с електромагнитен плъзгач, който измества фокуса. По този начин се ползва за къси и дълги. Или не съм разбрал въпроса? П.С.: Ха... този модел е D2S... В такъв случай и аз има същия въпрос?!? Редактирано 6 Юли, 2009 от Димитър Коев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #6 Отговорено 6 Юли, 2009 При биксеноновия прожектор няма движение на крушката като H4 ксенон китовете. Там е решено по друг начин. Има соленоид (електромагнит), който движи един метален щит в прожектора и по този начин променя изходната светлина. Разликата между прожектор за къси и биксенонов е в това, че при единия се движи щита, а при другия е неподвижен. Ето едно клипче на такъв като моя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #7 Отговорено 6 Юли, 2009 Добре де, тъп съм. Недей да демонстрираш колко много знаеш, че като събера частите ще трябва да помагаш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #8 Отговорено 6 Юли, 2009 Разбира се че ще помагам, това е и основната идея на темата. Нямам за идея да се показвам, че съм по зле от 90 % от членовете на форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #9 Отговорено 6 Юли, 2009 БРАВО! Ти спечели моето уважение Така трябва... само всеки да беше като теб. Отделил си 500++ лв. за да си направиш КАЧЕСТВЕНО ксенонса. Браво, колега, наистина! САМО ТАКА ТРЯБВА ДА СЕ ПОЛЗВА КСЕНОН! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #10 Отговорено 6 Юли, 2009 Шефе, не знма как ги видя 500 като не е посочил цена за половината работи ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #11 Отговорено 6 Юли, 2009 Посочвам цените:Прожектори - 190 $Капачки (shrouds) - 55 $Крушки - 90 $Рингове - 49 $Всичко това е без да споменавам парите за доставка. Нещата са поръчвани отделно и такава е плащана за всяко нещо по отделно. Естествено някой би могъл да се намери и по евтини компоненти, но аз прецених такива с оглед на качеството. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #12 Отговорено 6 Юли, 2009 Шефе, не знма как ги видя 500 като не е посочил цена за половината работи ...Лукчо, ми май познах.. сметнах грубо какво би излезнало, разбирасе съм и грубо далеч от истината, защото сигурно са 600++ като се включи транспорта. Но това няма значение. И аз може би ще го правя някой ден това, ако фаровете, които съм си набелязал не са с достатъчно хубави лупи. А докато стига до този момент с фаровете има време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
antonpc 0 #13 Отговорено 7 Юли, 2009 Доста добре изглежда !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spooner 11 #14 Отговорено 7 Юли, 2009 Перфектно са станали фарчетата. След време като понакътаме някой лев може да те потърся за съвети. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #15 Отговорено 7 Юли, 2009 (Редактирано) Супер е станало колега гледам си разбираш от работата и затова съм ти писал лично да ми дадеш едни съвети за да не ти спамя в темата Редактирано 7 Юли, 2009 от west bam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #16 Отговорено 9 Юли, 2009 Мерси за отзивите. Доста добре се чувствам сега като знам че не заслепявам. Преди с обикновен ксенон, каквото и да опитвам, не успях да накарам фаровете да светят само там където искам. Сега обаче съм доволен, тъй като всичко вече е точно там където трябва. Ето една бърза снимка на къси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #17 Отговорено 12 Юли, 2009 Браво колега, справил си се страхотно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #18 Отговорено 13 Юли, 2009 И все пак с черен рефлектор щяха да са по-красиви, ама ти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #19 Отговорено 13 Юли, 2009 Стига с тая чернотия бре, трее да има лъскавиня. Събери някой лев и твоите ще ги направим черни, пък тогава ще сравняваме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #20 Отговорено 13 Юли, 2009 е нали са ми черни бе. немам излишни пари аз за такива екстри, ако искаш може да ми ги направиш благотворително пък аз пак ще минавам да помагам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SDboy 0 #21 Отговорено 14 Юли, 2009 а някой пробвал ли е на оригиналния фар да се отвори и просто да се свали стъклото и да се сложи пак пластмасата ? какъв ще е ефекта по-добре ли ще свети и да ли няма да са по-красиви прозрачните фарове ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #22 Отговорено 14 Юли, 2009 Сваляне на блендата може да бъде направено, тя е с 3 еврейски звезди, но това няма да доведе до по добро и насочено осветяване на пътя пред вас. Определено фаровете ще изглеждат по прозрачни, но ще загубите насоченост на светлината. Ще започнете и да заслепявате повече, ако имате и ксенон ще е брутално за тези които карат срещу вас. Друга подробност е, че тази бленда си е пластмасова, не е стъкло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilkocivic 1 #23 Отговорено 14 Юли, 2009 мн добро колега, пусни снимки като са пуснати вечер, 6 точки са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SDboy 0 #24 Отговорено 14 Юли, 2009 Сваляне на блендата може да бъде направено, тя е с 3 еврейски звезди, но това няма да доведе до по добро и насочено осветяване на пътя пред вас. Определено фаровете ще изглеждат по прозрачни, но ще загубите насоченост на светлината. Ще започнете и да заслепявате повече, ако имате и ксенон ще е брутално за тези които карат срещу вас. Друга подробност е, че тази бленда си е пластмасова, не е стъкло. да с кенон съм но ако са свалени малко по-надолу мисля че няма да е брутално а за това че е пластамаса какъв е проблема ? нали на повечето нови коли са палстмасови ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #25 Отговорено 14 Юли, 2009 Не е проблем. Не говорим за едно и също обаче. Има 2 образно казано стъкла, едното обуславя корпуса на фара (външно) и 2-рото играе роля на леща (пречупва светлината за да не заслепява и разстила светлината по разномерно на пътя). Ако махнеш вътрешното се досещаш какъв ще е ефекта, дори и да ги насочиш по низко пак ще се блещиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SDboy 0 #26 Отговорено 14 Юли, 2009 Не е проблем. Не говорим за едно и също обаче. Има 2 образно казано стъкла, едното обуславя корпуса на фара (външно) и 2-рото играе роля на леща (пречупва светлината за да не заслепява и разстила светлината по разномерно на пътя). Ако махнеш вътрешното се досещаш какъв ще е ефекта, дори и да ги насочиш по низко пак ще се блещиш. а на 6г и по-новите на какъв принцип са ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #27 Отговорено 14 Юли, 2009 (Редактирано) Ако питаш за 6-та японка, то там е решено по друг начин. Няма леша след рефлектора. Самият той обаче насочва светлината като сам по себе си е начупен на малки секции. При новите пак е така. Редактирано 14 Юли, 2009 от Stefan Milev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SDboy 0 #28 Отговорено 14 Юли, 2009 ясно все пак някой ако пробва без стъклото и без да слага лупи да пиши какъв е ефекта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #29 Отговорено 2 Август, 2009 Супер добре светят фаровете на колегата.Покарах колата му от Златните до Аксаково и съм доволен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #30 Отговорено 3 Август, 2009 Супер добре светят фаровете на колегата.Покарах колата му от Златните до Аксаково и съм доволен!Ама с новия матор ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velko1 2 #31 Отговорено 17 Април, 2010 има и по евтин вариант за монтиране на лупикомплекта :лупи,би-ксенинови крушки,рингове за габарити,баласти и инсталацията излиза около 250 лви се монтират елементарно без рязане,шпилки и тн.защото лупите са пригодени за цокъл х4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #32 Отговорено 17 Април, 2010 Ще ни светнеш ли колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kitu 30 #33 Отговорено 17 Април, 2010 плъзнали са напоследък разни китайски, има в bktuning и други онлайн магазини, но засега отзиви не съм чул. Иначе на цена са ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #34 Отговорено 17 Април, 2010 ама тея ми се виждат като на китайските фарове - примерно за 5-та Сивик - с които голямо подобрение в слабо светещите фарове няма А на колегата ретрофит-а е повече от добър истинска работа - от лични наблюдения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velko1 2 #35 Отговорено 17 Април, 2010 аз си ги монтирах сега по великдени съм доста доволенсветят много прилично за китайскии са лесни за монтажна 25.04 ако мога ще отскоча до булгарплод Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #36 Отговорено 8 Юли, 2010 И все пак с черен рефлектор щяха да са по-красиви, ама ти Аз съм също с англичанка и биксенон с лупи. Да не би случайно някои да е правил тази процедура на англичанка и да има снимки, че не мога да се реша дали да боядисам моите в черно, не знам дали ще стане добре ? А боядисването е необратимо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #37 Отговорено 9 Юли, 2010 Аз не мисля че ще е добре, караха ме да пръскам рефлекторите черни, но според мен така има по фабричен вид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #38 Отговорено 9 Юли, 2010 Много благодаря за снимката. Като, че ли по ми харесва с черни рефлектори.Извинявам се за глупавия въпрос, но с обикновен черен спрей ли се пръскат, че гледам не са чисто черни, запазили са си огледалния блясък до някъде ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #39 Отговорено 9 Юли, 2010 Тези на снимката не са черни, това са фабричните огледални рефлектори, иначе не виждам проблем да се пръскат с обикновен спрей, но температурата ще му разкаже играта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #40 Отговорено 9 Юли, 2010 Абе щом съм ти казал, че черни ще са по-добре, значи е така! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове