addicted2drift 1 #1 Публикувано 27 Юни, 2009 От доста време се каня да направя нещо разумно и добре инвестирано в колата! Пък и бензина пак скокна! А газта и метана винаги са били по на сметка! И направо по темата! Имам Honda Civic 1.4i, 1997 година, англичанка, 75 к. с.! Основните ми притеснения в това мое чудене са следните: 1. Да не удуша (редуцирам) мощността на колата! 2. К'во правим зимата! 3. Газ или метан?!?! Ако някой желае да помогне в избора ми ще съм му изключително благодарен! И ако не е проблем на тези, които ще пишат да препоръчат марки на уредби и евентуално сервизи (гр. Велико Търново)! Изключителни благодарности към всички от Honda team! No wonder, drive Honda! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #2 Отговорено 27 Юни, 2009 за т'ва не се бях сетил ... имаш едно безалкохолно от мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 27 Юни, 2009 има доста теми изписани за газта и метана!метана е по-ефтин от газта, но според мен само за сега(лично мнение). за него имай в предвид, че бутилките са доста доста тежички( спрямо тази на газта) което си е недобре за колата и по специално окачването отзад.аз бих сложил газ-по наблъдения най-добре ловато. в търново имате достатачно добри сервизи за газови уредби(су кат например). със сигурност ще ти е по ефтино отколкото на бензин, със сигурност колата ще е по спъната отколкото на безнин. за да нямаш ядове не е зле да ти монтират и емулатор,който да баламосват сондата(за да избегнеш бъдещи проблеми с вървежа и работата на бензин).ако не искаш да губиш мошност си карай на бензин, ако не те бъркат 10-15 коня надоло-слагай газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #4 Отговорено 28 Юни, 2009 1. Да не удуша (редуцирам) мощността на колата!Не няма такава опасност, стига да е добре монтирана и настроена, също така и да я поддържаш добре газовата уредба - ще ти се налага определено да сменяваш по често въздушния филтър.2. К'во правим зимата!Ами каквото и през лятото на инжекционите колата пали на бензин а когато подмине 3000 минава на газ. Може би в най-студените дни ще трябва да изчакваш две до пет минути преди да мине на газ колата.3. Газ или метан?!?!Този въпрос зависи от това колко караш за една година и колко още смяташ да караш тази кола. Ако правиш повече от 80000 км на година метана е твоето решение. Дори и само една година да я караш. Караш ли обаче по-малко от 15000 км на година си карай на бензин, освен ако няма да я караш поне още 5 години тази кола.П.С. Тази тема не е з Спорт и Тунинг.П.П.С. Започнете да ползвате търсачката на форума! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 28 Юни, 2009 АГУ или МЕТАН?!? Метановите уредби са какво, нещо различно от АГУ ??? Аз защо си мисля, че метана е газ - не знам. Хонда - Метан нещо няма връзка, едното изключва другото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #6 Отговорено 28 Юни, 2009 Мдаааа за това си има Хонда има CIVIC GX Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 29 Юни, 2009 Няма база за сравнение.Двигателят, направен да работи с природен газ / само / и използваните сплави за направата му нямат нищо общо с нормален бензинов мотор.И самата уредба е различна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #8 Отговорено 4 Юли, 2009 Даааааааа, и този таксиджииски лаф го знам. Виж в разел "Избрано от технически" темата за това от какво са направени двигателите на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #9 Отговорено 4 Юли, 2009 Мдаааа за това си има Хонда има CIVIC GXБе то по тая логика, за т'ва хонда си има и FCX Clarity, ама не е на всеки по джоба ... Ще навляза доста в офтопика, но да спомена - наскоро гледах по дискавъри за най-зелените превозни средства на бъдещето и кларитито беше в топ тройката, като има доста бенифити от нея. Примера с нея беше, че в бъдеще не на всяка бензиностанция ще има водород, за това Хонда продават автомобила със собствена водородна станция, която освен че раздробя (ще ви излъжа, мисля че вода беше) на съставки, и използва едната за гориво на хондата, в същото време тази станция осигурява и ток за вашето жилище, и топла вода+парно от охлаждането на мини-*реактора*. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 4 Юли, 2009 Даааааааа, и този таксиджииски лаф го знам. Виж в разел "Избрано от технически" темата за това от какво са направени двигателите на Хонда.Видях го, когато колегата го написа. Кой таксиджийски лаф ? Нали не мислиш, че GX-а е със същите сплави ? "Manufacturers are fine-tuning their engines and transmissions, improving materials, and adding emission control technologies, said ACEEE transportation program director Therese Langer." Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #11 Отговорено 5 Юли, 2009 Мога да се хвана на бас че е със същите сплави! За серийно производство ако трябва да смениш сплавта може да питаш колегата писал темата за сплавите колко е сложно и какво трябва да се направи за да стане за да почнеш да лееш същият детайл от друга сплав. А това означава оскъпяване на производството и повишаване на крайната цена на модела, а тя не е никак висока! Тези маркетингови трикове просто не ми се връзват. Идеята е минимизиране на разходите и на потребителите и на производителите. А сплавите са едно от последните които трябва да се сменяват в този автомобил! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове