Jump to content
addicted2drift

АГУ или МЕТАН?!?

Recommended Posts

От доста време се каня да направя нещо разумно и добре инвестирано в колата! Пък и бензина пак скокна! А газта и метана винаги са били по на сметка! И направо по темата!

Имам Honda Civic 1.4i, 1997 година, англичанка, 75 к. с.! Основните ми притеснения в това мое чудене са следните:

1. Да не удуша (редуцирам) мощността на колата!

2. К'во правим зимата!

3. Газ или метан?!?!

 

Ако някой желае да помогне в избора ми ще съм му изключително благодарен! И ако не е проблем на тези, които ще пишат да препоръчат марки на уредби и евентуално сервизи (гр. Велико Търново)!

 

Изключителни благодарности към всички от Honda team!

 

No wonder, drive Honda!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol::D:) за т'ва не се бях сетил ... имаш едно безалкохолно от мен :D:lol::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има доста теми изписани за газта и метана!метана е по-ефтин от газта, но според мен само за сега(лично мнение). за него имай в предвид, че бутилките са доста доста тежички( спрямо тази на газта) което си е недобре за колата и по специално окачването отзад.аз бих сложил газ-по наблъдения най-добре ловато. в търново имате достатачно добри сервизи за газови уредби(су кат например). със сигурност ще ти е по ефтино отколкото на бензин, със сигурност колата ще е по спъната отколкото на безнин. за да нямаш ядове не е зле да ти монтират и емулатор,който да баламосват сондата(за да избегнеш бъдещи проблеми с вървежа и работата на бензин).ако не искаш да губиш мошност си карай на бензин, ако не те бъркат 10-15 коня надоло-слагай газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

1. Да не удуша (редуцирам) мощността на колата!Не няма такава опасност, стига да е добре монтирана и настроена, също така и да я поддържаш добре газовата уредба - ще ти се налага определено да сменяваш по често въздушния филтър.2. К'во правим зимата!Ами каквото и през лятото на инжекционите колата пали на бензин а когато подмине 3000 минава на газ. Може би в най-студените дни ще трябва да изчакваш две до пет минути преди да мине на газ колата.3. Газ или метан?!?!Този въпрос зависи от това колко караш за една година и колко още смяташ да караш тази кола. Ако правиш повече от 80000 км на година метана е твоето решение. Дори и само една година да я караш. Караш ли обаче по-малко от 15000 км на година си карай на бензин, освен ако няма да я караш поне още 5 години тази кола.П.С. Тази тема не е з Спорт и Тунинг.П.П.С. Започнете да ползвате търсачката на форума!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АГУ или МЕТАН?!?

Метановите уредби са какво, нещо различно от АГУ ???

Аз защо си мисля, че метана е газ - не знам.

Хонда - Метан нещо няма връзка, едното изключва другото... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Мдаааа за това си има Хонда има CIVIC GX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма база за сравнение.Двигателят, направен да работи с природен газ / само / и използваните сплави за направата му нямат нищо общо с нормален бензинов мотор.И самата уредба е различна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Даааааааа, и този таксиджииски лаф го знам. Виж в разел "Избрано от технически" темата за това от какво са направени двигателите на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаааа за това си има Хонда има CIVIC GX

Бе то по тая логика, за т'ва хонда си има и FCX Clarity, ама не е на всеки по джоба ... :)Ще навляза доста в офтопика, но да спомена - наскоро гледах по дискавъри за най-зелените превозни средства на бъдещето и кларитито беше в топ тройката, като има доста бенифити от нея. Примера с нея беше, че в бъдеще не на всяка бензиностанция ще има водород, за това Хонда продават автомобила със собствена водородна станция, която освен че раздробя (ще ви излъжа, мисля че вода беше) на съставки, и използва едната за гориво на хондата, в същото време тази станция осигурява и ток за вашето жилище, и топла вода+парно от охлаждането на мини-*реактора*. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даааааааа, и този таксиджииски лаф го знам. Виж в разел "Избрано от технически" темата за това от какво са направени двигателите на Хонда.

Видях го, когато колегата го написа. :)

Кой таксиджийски лаф ?

Нали не мислиш, че GX-а е със същите сплави ?

 

"Manufacturers are fine-tuning their engines and transmissions, improving materials, and adding emission control technologies, said ACEEE transportation program director Therese Langer."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Мога да се хвана на бас че е със същите сплави! За серийно производство ако трябва да смениш сплавта може да питаш колегата писал темата за сплавите колко е сложно и какво трябва да се направи за да стане за да почнеш да лееш същият детайл от друга сплав. А това означава оскъпяване на производството и повишаване на крайната цена на модела, а тя не е никак висока! Тези маркетингови трикове просто не ми се връзват. Идеята е минимизиране на разходите и на потребителите и на производителите. А сплавите са едно от последните които трябва да се сменяват в този автомобил!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...