_pileto_ 44 #1 Публикувано 22 Юни, 2009 Здравейте,дойде време и аз да се оплача и да споделя проблем. Значи смених предни дискове и накладки в комплект преди около 1 месец. След което карах няколко стотин км с "пестеливо" използване на спирачките, докато улегнат по добре накладките към дисковете. Карал съм основно в София , леко. Постепенно с времето и километрите започнах да си ползвам спирачката по смело както трябва. Започнах и да усещам че колата си спира добре, може би защото накладките които сложих са по меки от старите ми. Но постепенно с по-силното натискане на спирачката започнах и да усещам че колата някак спира на тласъци. Т.е. спира добре но на тласъци. И оня ден за първи път откакто съм с новите дискове и накладки имах възможност да дигна 110-120-130 км/ч и да натепам спирачката ... е нема такова тресене... волана яко тресе тррррр, и под 110-100 тресенето изчезва и остава онова спиране на тласъци което си знам от карането с по ниски скорости. Ако не пипам спирачката колата "спи" при 120км/ч. Натисна ли я и се появява тресенто в волана и предницата и не ми носи наляво или надясно, а си запазва права посока. Стандартно сега всеки би казал "Криви дискове", ама дали е това със сигурност, и как така се изкривиха тия дискове? За протокола - колата е Акорд 99-та, дисковете са немски Zimmerman, накладките Mintex.Благодаря предварително за вниманието ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 22 Юни, 2009 ми братле Zimmerman ама причините за тресене при спиране са си или криви дискове, или крива гума или джанта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #3 Отговорено 22 Юни, 2009 Колеги, ядосах се одеве и разкачих пак спирачни апарати и дискове. Въртях мерих...Проблема е ясен - единия диск е крив. Има странично биене по малко от 1мм и това е достатъчно. Тъпотия. Zimmerman , "немското си е немско" ... е нема що... Ебати и дисковете. Мерси за вниманието, а аз отивам на стругар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PROf1t 2 #4 Отговорено 22 Юни, 2009 Не плюйте Цимермана, а питайте майстора, който ви ги монтира дали е почистил местата, където ляга диска. Ако не го е направил се случва точно това, което описваш. Другото, което може да предизвика изкривяване е да си ги загрял доволно скоро след смяната и да влезеш в някоя локва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #5 Отговорено 22 Юни, 2009 По-вероятно е криви дискове... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #6 Отговорено 23 Юни, 2009 Не плюйте Цимермана, а питайте майстора, който ви ги монтира дали е почистил местата, където ляга диска. Ако не го е направил се случва точно това, което описваш. Другото, което може да предизвика изкривяване е да си ги загрял доволно скоро след смяната и да влезеш в някоя локва.Да, теоритично си прав. Но на практика в моя случай не е нито едното нито другото. Сам съм си монтирал дисковете, и знам как съм го направил . И не са прегрявани. Вижда се че има дефект в самия диск. Основата му където ляга на главината и където се навиват болтовете е ок. Там при развъртане няма биене, "спи", и е "лепнал" добре към главината. Обаче в часта от диска където накладката трие се вижда че вече има биене. Относното марката цимерман... сигурно са им добри продукти, но аз имах лошия късмет да попадна на един дефектен. Не го разбирайте като плюене, щото така се оказва че плюя по себе си след като съм я избрал тази марка измежду няколкото други вариянти който имах при избора на дискове, те не че бяха много де.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #7 Отговорено 14 Октомври, 2017 Да подновим темата.. Днес пътувах до Свищов и на връщане ми направи впечатление, че със скорост над 140км/ч, като натисна рязко спирачката, започва да ми бие волана... Попринцип карам леко, рядко и задавам...Сменени са предни, задни дискове(Брембо), накладки(АБЕ) преди 3500км, както и предни спирачни апарати TRW.Първите 1000км съм натискал спирачката доста икономично, не съм ги натоварвал.На отиване карах нормално, не забелязах нищо.Прочетох различни мнения и ме притеснява факта, че може дисковете да се окажат менте и да са се укривили..Нз какво да си мисля, скоро дупки не съм целил, с летните гуми съм все още, едва ли е крива някой гума, защото са на 2 год..Възможно ли освен джанта, гума, спирачен диск да е нещо друго?? Мисля другата седмица да слагам зимните гуми и да накарам хората от сервиза да я погледнат, ако някой се сеща за нещо допълнително МОЛЯ кажете! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #8 Отговорено 16 Октомври, 2017 Брембо правят страхотни спирачки,но това,което купуваме като ОЕМ заместител е с отвратително качество.Та за 200 лв -4 диска няма как да са менте,,,за тези пари толкова.Китайците по-евтино няма да ги направят. Само един диск на АТЕ е 160 лв ,а и те дават дефекти... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #9 Отговорено 16 Октомври, 2017 .Възможно ли освен джанта, гума, спирачен диск да е нещо друго?? Възможно е, ако вибрациите са само във волана и няма ритане в спирачния педал, и спиране на тласъци при по ниска скорост, може дисковете да са ОК, но да имаш разбити компоненти по окачването . Тампони на носачи, кормилни накрайници и т.н.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #10 Отговорено 16 Октомври, 2017 Бранко, благодаря за отговора! mar_tod нямам съпротивление в спирачния педал, не спира на тласъци и нямам проблем в ниска скорост.Единствено само вибраций във волана! Тези дни ще я карам да я погледнат и ще пиша каква е диагнозата Благодаря колеги, желая спокоина и успешна седмица. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #11 Отговорено 16 Октомври, 2017 (Редактирано) Прегледай, спирачните апарати /раздвижи водачите и буталцата/. Виж дисковете , а накладките за неравномерно износване и прецени дали са за смяна - въпреки че са на 3500 км.. И най важното - обезвъздуши системата , като е добре да опресниш/смениш спирачната течност , ако не си го правил скоро. Само с опресняване / помпане и пускане на няколко пъти сп.течност на всяко колело/ , е твърде вероятно този проблем с тресенето , да ти изчезне. Редактирано 16 Октомври, 2017 от Emicha 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #12 Отговорено 17 Октомври, 2017 Отиди да ти престържат дисковете без сваляне от главините и всичко ще заспи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове