Jump to content
lookcho

Темата на Lookcho

Recommended Posts

Темата ще е предимно за кончерто, защото това имам и се очертава да бъде много голяма селяния ! Моля дръжте децата си извън стаята докато четете ... целта е да се посмеем заедно за моя сметка, а не да се заяждаме ;)Та така .. търпение !Сега ще обясня защо избрах тая КОЛА( да му е гадно на Джони ) на първо време:критериите бяха няколко0. да е стабилна1. да е пъргава2. да е икономична 3. да има всички нужни екстри -демек електрически, хидравлически и климатически джуджавки ...4. да има поне 4 врати5. да ни харесва на външен вид6. да е надеждна ама пусто ако съм знаел тогава ... оказа се , че филма не бил Шведски ами Съветски ... стабилна в сравнение с какво ? пъргава в сравнение с какво ? икономична като коя друга кола ? екстрите ги има и наистина работят почти безотказно ! Вратите са повече от достатъчно ! Колата е достатъчно красива или поне може да бъде ... Надеждноста е нещо толкова относително , че няма да го коментирам, но от нея принципно не се оплаквам ...И така колата беше от правилната марка, трябваше да се докара до нужното ниво, за да отговаря на изискванията ми ... или по-точно да стане конкурентна на писта .. е още не е станала ... Вече не помня точно хронологията на нещата , но:Сервизирах колата .Купих стоманени 15-ки от хлопел и гуми на старо за тях. Изкарах лятото така - старите 14-ки бяха леш и като гуми и като джанти.... По него време ми се разпърдя генерацията ( всъщност останах без такава по пътя Пловдив-Варна ) и един яхабиби до ВИК ми я пломбира за 20 лв .. После друг такъв за 130тина лв сложи ново гърне Аспо( повече икога ) и малко тръба + нов резонатор ;) .. Точно по него време в заведението на Драгича си измуфтих лепенка от Спрайта ;) ( бахти тъпото копеле съм мой - още една бира не съм та черпил по повода ! )За именния ден получих изененадващо иридиеви свещи – мега тунинг!След това купих 4 зимни гуми , нови , хубави ... и изкарах спокойно зимата междувременно имах преживявания със застрахователи за първи път с кончертото – счупих габаритче, което се оказа, че излезе 125лв на застрахователя, закупено от Бултрако.Дойде пролетта и се оказа , че ми трябват амортесьори - реших да взема червено кони вместо жълто и монтажа се оказа голям филм ... излезе, че предните са направени тип пълнител и трябва да се изреже тялото на старите(защото е капсуловано) и да се напъха вътре новия ... справихме се някак ... голямо щастие.След това дойде време да изхвърля старите гуми и да купя нови - отново голямо щастие колата започна да се държи добре на пътя ;) Купих един конусен филтър и след дълги опити да огъна тръба, с употребата на пясък и вестници, отидох до практикер и напазарувах 2 кенефни колена ... колата и сега се кара така - интейка е по сложната схема : филтър->кенефно колянох2->стара тръба->дроселЦялото това нещо лягаше на плочката на газовото .. луда работа ... И така ефекта беше "промяна във звука" - колата беше тиха отзад и буботеща отпред ... а във вървенето нямаше грам разлика Реших, че можеби на фона на големия тунинг, който съм направил е време да я "чипна", та Емо ми даде едно ЕCU( в замяна на моето и съответната сума) със сток програма за д16з2 и кабел за логване, и го турихме на мястото му ... намерих лаптоп на заем ( още е у мен - не ми давайте нищо назаем ) и реших, че ще логвам .. да, ама не - първи 5 неуспешни опита и батерията на лаптопа си отиде безвъзвратно и така свърши тунерската ми кариера ...Лятото минаваше средата си и аз нямах още нищо "сериозно" правено по колата .. и тогава видях обявата - продаваше се глава от z6 за 50 лв( 70 с транспорта ) ... питах дали е спукана - човека каза "не е, ама е ударила клапани" и аз казах "вземам я" .. защото наистина частите й струваха повече ! .. но трябваше да се задоволя с продажба на частите, а не да се опитвам да я сложа ... Тогава това не ми беше ясно и еуфорично тръгнах да събирам всичко нужно за да я подкараме .. нови клапани ( само изпускателните ), гарнитури, ремъци, масла ... и слагането се забави до към средата на есента .. междувременно си бях наумил , че на моя двигател ще сложа колектор 4-1 , а не както всички останали 4-2-1, но такива колектори се намираха само с къси рънъри на OBX .. после за малко се появиха китайски дълги в ebay и докато събера пари изчезнаха ... ... дойде есента и Джони и Емо задружно, под моето строго наблюдение, сложиха главата ... Емо пита колко да я пристържа - аз казах 0.5 .. тя се оказа вече стъргана до безобразие ... сега е на над мм ама никой не знае съссигурност, защото главата първо е била при Ради , после при момчето от което я купих ... ужас .. скъса поне 5 болта ... абе не ми се разправя, защото на ония двамата им се плачеше от това което им причиних .. но в крайна сметка запали ;) и кефа беше неописуем ... Нещо обаче не беше както трябва - колата вървеше по същия начин, ако не и по-малко ... Джони каза: „махни плочката“ , но на мен ми отне почти 2 дни да се прежаля .. и я махнах барабар с "интейка" - колата изригна и тръгна така както не съм подозирал, че ще й е възможно ! Няма такъв рев от двигателя .. само дето не се напиках от кеф .. След седмица махнах газовата бутилка.След слагането на главата, колата започна малко по малко да изпушва :lol: ( вероятно твърде често се топаше в новия си прекъсвач , за кола на 260К ), докато не се докара до >1л/1000км и не я вкарах в бокса ... в бокса си взеха беля на главата , защото след смяна на сегменти и лагери, тя милата реши да скъса шпонка ( освен останалите 4-5 болта )... дробсърма и търсене на клапани в 10 вечерта на 3-тия ден от престоя в сервиза добре че аз имах повечето и те намериха единия който нямах ... и оправиха проблема, защото "виш кфо нешто е " ... ама се изгърбиха милите :huh: ... После я разработвах като москвич – със страх ! С колекторите всичко беше в затишие докато, един ден Стамен не пусна Обявата - и тряс .. даже не питах за цената директно го взех ! А цената беше повече от добра за което съм много благодарен ... Обаче .. като реших да го сложа - шнур тате ... Оказа се, че е нужна лека преработка и колата да се вдигне на доста висок крик :) .. та работата се забави.После от дума на дума се заприказвахме за проклетата вече керамична лента и на една маса решихме да направим поръчка ... това е друга тема на разговор и скоро ще е решена, но при мен лентата е сложена и разработването мина без инциденти ... .. На скоро съединителя ми си замина и реших да пробвам директно да поръчам комплект съединител с лек маховик от Exedy и въпреки, че операцията беше доста рискова - си струваше :) всичко заспа ... преди националната монтирах и колектора за който се наложи само да се изчука предната напречна греда за да влезе ( аз мислех, че ще има рязане и завряване ) ... На даден етап сложих ксенон, но крушките дадоха фира и сега съм обратно на конвенционална технология.Няма да споменавам колко ремонт е видяла колата всъщност ! И 95% от него е в резултат от серсемското ми каране ... Примерно картера последния път получи нова, оригинална пропка с надпис хонда и нова, не до там оригинална, но много масивна гайка от вътрешната страна :) , след като за пореден път ударих старата и тя приключи ... Предната греда я смених, след като пред сервиза на Чарли, блъснах 30кг камък с 30-40 км/ч докато си сменях диска ... След опит за спиране на трамвайна релса, бронята ми е леко разместена и хлътнала от едната страна ... Отзад имам над 10 удъра, но теглича ми служи вярно и колата пострада само веднъж, когато ми вкараха задната греда с 5см навътре ... и други ... офроуд изпълнения , които няма да споменавам .. Накратко - Никога не съм смятал, че за тази кола има някакви ограничения ! От миналата седмица се уча да намалям преди легналите полицаи ... Но въпреки всичко аз си се грижа за колата и тя ми се отблагодарява .. често пъти правя ненужни на пръв поглед ремонти и от финансова гледна точка това бави развитието на колата, но колата трябва да е преди всичко надеждна .. а моята никога не ме е оставяла на пътя!Общо взето искам да кажа, че нещата :1.рядко стават така както ги искаш2.рядко стават така както ги мислиш3.рядко стават така както трябва4.рядко струват малко5.рядко се правят по веднъжНо винаги добре свършената работа доставя удоволствие ... в крайна сметка до къде съм я докарал ? .. Може да се каже че съм до никъде. Kолата не прилича на нищо ( това да прилича на нещо съм решил да е последната крачка ! ) Не върви достатъчно. ( всички видяха оня бавен рекс колко ми направи на националната )Не е стабилна .. ( не мога да съм конкурентен даже на сток сивик на писта )Обаче пътя който съм извървял до тук ми показа какво реално мога да искам от тоя автомобил и в крайна сметка целите ми са ясни .. Можеби най-сложния проблем на кончертото е окачването – „сложете макферсон отпред“ .. изтропа се англичанина .. ако един от плановете ми се окаже успешен, тоя проблем ще го реша ... стискайте палци.Сега ще изпляскам един дълъг списък с това което може, това което ще се направи и тук таме – това което е направено по колата :) двигател и периферия:- база - d16z2 - сложена е глава z6 пристъргана до безобразие и многократно дефектирала -> на даден етап ще я сменя с по-здрава и пак пристъргана до безобразие - направил съм всичко по силите си за да ревизирам мотора, но никой не може да каже дали е достатъчно- филтър raktive + отигиналната тръба + 2 кенефни колена (интейка на тоя етап е такъв по-скоро от мързел отколкото за ефективност )- колектор 4-1 дебело омотан- хипер/мега/турбо/тунинг иридиеви свещи дензо =>- генерация 50мм до края със един резонатор и едно сериозно гърне не-порходно !- 4 дросела ( надявах се сегада ми ги донесат от щатите и щяха да ми излязат супер ефтино , но ще се наложи да дам 200-300 лв само за дроселите ) схемата е много неясна на тоя етап , но всичко по реда си .. смятам да я карам с филтри , така че или ще е с 4 малки филтъра или ще правим пленум ... със сигурност ще гоня дължина от порядъка на 35-40см на рънърите, ако ще да режа капака за целта ..- вал, пружини, тарелки, ролка – сагам ги на едно, защото още не съм си изяснил марката и всички параметри ... а тия пари ще ги дам на куп като ги имам- port match – няма нужда да обяснявам ... евентуално:- бутала висока комресия и ковани биели биели – как ще се оправям с детонациите господ знае- ако се намери глава от d15b vtec също няма да откажа или да размишлявам „стрували си“ окачване:- червено кони - задна стаб. Щанга- сега преработвам гредата зад двигателя , за да променя точките на окачване на носачите - по-дебела стаб.щанга отпред – сега съм със 19мм , а чакам 23мм=>- стрътове – всички възможни - твърди пружини, като временно решение на проблема- полиуретанови тампони- раздвижени горни носачи отзад- camber plate- ове отпред- раздвижени реактивни щанги ( на пазара няма => ще се преработват )евентуално:- цяло пистово окачване AVO – имат няколко варианта и ако е дал господ пари, не баш про варианта ще лепне добре за кола, която се кара ежедневно спирачки:-нови дискове феродо предни/брембо задни -винаги добри накладки, но на тоя етап не бегачкови=> - армирани маркучи- пълна ревизия на апаратите, помпата и сервотоевентуално:- няма да се занимавам с по-големи спирачки на тоя етап – те и сега блокират колелата със 150 ... но ще има преработка на спирачната система за да може да поеме хидравлична ръчна джанти и гуми:- OZ Superturismo GT 15“ 6.5J- 195х50х15 – гумите вече са дроб=> - неизвестенздравмодел 15“ 7.5-8.5J но значително по-леки от текущите- 205х45х15- отпред, 215х45х15-отзадскорости:- малко по-голям съединител- по-лек маховик=>- ревизия на скоростната кутия + по възможност по-дълга 5-та ( пътуването е кошмар при текущата ситуация )- LSD – вероятно ще е OBX + ревизия преди монтаж, защото парите надали ще стигнат за Quaifeмечти:- правозъба- наредена ... ех мечти :) генерация:- омотан колектор 4-1=> - нови тръби на 50 или 55 мм - резонатор- гърне с по-голям дебит( примерно от vti ), но не проходно козметика и други ...на тоя етап като такива мога да преброя само :- ксенон ( който даде фира преди месец – точно след изтичане на гаранцията му )- малък волан момо( който взех от практическа гледна точка – за удобство )- червена дръжка на едната врата ( тунинг майка ) => - щит под двигателя ( от много време нямам кори и двигателя е винаги осран )- плоско дъно- дифузьор- прагове, брони и раздуване на калниците - пейка отпред - пейка отзад - ако правя пленум и ползвам сегашния филтър за интейка, ще направя заборник- двуделни фарове от акорд ( предпоследния ме влече ) - ще падне рязане , но после ще падне светене - халогенчета - ксенон за всичко това – демек х3- седалки- колани- евентуално:- брони, прагове и боя – ама това само ако свърша всичко друго- нова кожа на волана, защото старата свърши- подложки на педалите по моя спецификация, защото сегашните са безумни и не съвпадат с нуждите на човек с 46-ти номер обувки- боя++ още една подробност която се опитвам да скълъпя от две години ... накратко PC в колата, което да изпълнява няколко функции ... ГПС, управление на камери, музика, настройка на двигателя( дългосрочно логване с цел финна настройка ) + още малко неща ... в крайна сметка успях да събера подходяща конфигурация, но не мога да си я позволя на тоя етап.Всичко изписано като идеи до тук важи ако междувременно не намеря японско кончерто със INTRAC … ако случайно намеря и се вредя да купя такова – схемата се променя драстично.Разликите в окачването са следните: Предното вместо макферсон е двойна ключица както при останалите хонди.Също, системата 4х4 е с 2 бр LSD … А има и климатроник.За сега няма да пиша повече по темата, защото останалото е непотвърдена информация ... Но ако ми изпадне такова отива в раздела с главата от d15b vtec – няма да мисля ;) Къде са проблемите с проекта...На първо време искам да кажа , че може повечето неща да се окажат пълна простотия или поне за една добра част от хората да са такава .. Още сега мога да посоча 2-3 имена на хора, които ще ме обявят за малоумен публично, и на които не мога да се сърдя за това .. то си е вярно ;) Основния проблем се казва финансиране на проекта ! Без пари няма как да се направи каквото и да е, а аз не съм от най-богатите хора, и мога да си позволя предимно подобрения, които са въпрос на добра воля от приятели и много побългаряване. Примерно задната стаблизираща щанга ми излезе 80лв + малко пробиване пред блока , докато едно окачване ще легне на 2К … има и „подобрения“, които са недомислен и неразумен разход на пари, на фона на общата картинка.Примерно въздушния ми филтър е излишн на фона на 4 дросела без пленум ... конито е излишно на фона на цяло пистово окачване, а боята и ревизията на предното окачване са излишни на фона на японско кончерто ... В крайна сметка, ако модифицирането на една кола от край до край струва Ьлв, то на вас ще ви излезе минимум Ьх2лв минус това, което ще се опитате да си върнете от продажба на частите, които ще ви останат ... е аз тия части съм ги прежалил и ги раздавам, на който има нужда или просто ги поиска .. дори няма да се разсърдя ако ги продадат и не ми кажат ... Обаче въпроса е следния: Един такъв проект се развива средно за 2-3 години, преди да е готов или да се прекрати. Ако човек има ясна представа какво смята да направи с колата си, защо не изтегли кредит в самото начало и да изтупа „тунинга“ наведнъж ? За 3 години няма да платите повече от 50% над сумата за лихви, а в другия случай вероятно ще са повече от 100% :) . Вероятно поръчвайки всички нужни части наведнъж , ще си спестите доста пари от транспортни разходи. В същото време ще имате крайния вариант на колата си в началния момент на инвестицията ..Е отговора е прост .. Тунинга не е пералня, че да го купуваме на изплащане ! И рядко знаем какво точно искаме и до къде ще ни докара лудоста.Реално, ако бях купил кончерто , и после VT на изплащане, сега щях да имам бегачка и семейна кола, и щях да съм спестил някой лев .. но кефа от това да караш нещо уникално е неописуем и не бих го заменил за едно "обикновенно" VT :) За този път ми е вече късно да контролирам загубите , но следващия път смятам да знам с колко лудост ще подходя от самото начало и да си купя пералня на изплащане :) П.П. Повечето описани по-горе неща , ще се случат само при положение , че успея да купя семейна кола :) , която да удоволетвори жена ми !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джони, можеш да бягаш , но не и да се скриеш :Pпървия пост стана малко дългичък и затова ще започна да пиша нещата в нови постове ... и така ...Мило дневниче, текущо ме мъчат следните неща : 1. Чакам помпа и серво за спирачките (1:1 със моите), за да ги ревизирам за няколко месеца (но не повече от 3 години ) и да ги монтирам за един ден, за да не оставам без кола.2. Дебелата стаб. щанга е намерена, но не е спазарена още ... 3. все още с А95 има някви, леки детонации, при широко отворен дросел, на около 2-2500 оборота .. но бат'Емо каза, че един ден буталата ще изгорят и проблема ще се реши от самосебеси :rolleyes: шегичка ... ще го оправяме гат мое 4. дроселите или пътуват насам, или не пътуват - изгубих контакт с агента ми в капиталистическа Хамерика ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еххх Лукчо , припомни ми старите години :D демек , преди 2 години как бях аз :D дерзай и не се отказвай :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на теб всички ти се чудим защо предаде фронта :D .. а стегни се малко !Между другото кaто гледам сега, ми се губи една година в хронологията + доста събития :D ... ама ще ги дописвам после, че паметта ми вече не е младежка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги си ми изглеждал като човек, който редовно "го хапе кучето"... (или го кълве щъркела - ако предпочиташ) :D В събота бях потресен от звука който "извади" кончертото. Ще следя с интерес развитието на този "проект". Сигурен съм, че ще го направиш интересно. Направи ми впечатление, че в началото на поста започваш да броиш от О вместо от 1. Професионално изкривяване? :D:D

 

Един програмист отивал на почивка и жена му го пратила да вземе от хола последните 3 куфара. След като не се върнал 20 минути отишла да го търси и го намерила озадачен пред куфарите броейки:

0, 1, 2... мамка му... един се губи...офф топик> ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хех това дет си го написал го умножаваш по 10 и разбираш как им е на средно статистическите състезатели(от всякакъв вид) в бг :D 0.1 :D шантава работа според мен не се занимавай с глупости щот като се занимаваш дълго време > почваш да приличаш на заниманията си .Или трябва да смениш подхода и да не са глупости..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алекс, да ти кажа, докато е "с пръдня боя", ще са глупости :D за състезателите не съм много убеден , че си прав :D - те тръгват по пътя на най-малкото съпротивление или поне така си мислят ...

В събота бях потресен от звука който "извади" кончертото.

Проблема е , че първоначалната идея беше колата да върви много, но нда е абсолютно тиха .. а тя взе че върви малко , но е абсолютно шумна ;) .. Трябва да оправя генерацията лекинко, но от предния край няма спасение. Иначе .. това за 0-та не е баш професионално изкривяване, а мързел ( въпреки че и той спада към същата графа :D ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обещавам ви , че като се върна ще е с гръм и трясък :D защото и аз както вика Алекс смених подхода , но като ми липсва и "пръднята" няма как да направя "боя" :D Или иначе проблема с генерацията и аз го брах ;) според мен това е това е един от най-важните елементи , на който ще обърна внимание при следващ проект , а именно колата ми да е шумна след мин. 5000 оборота :D или иначе си е много шум за нищо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...това е дипломна работа за тунинг на Кончерто :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звездна дата 200906231851:Кораба се опита да роди на пътя - изтекоха й водите , но направихме принудителен аборт. Опитах се да се обадя на всичкото мастор дето познавам , но безуспешно ! След това неволята ме научи как да реша проблема с ножка, клещи и ръкавици ... :rolleyes: тоя път се поспряхме .. дано и следващия да имаме такъв късмет.Един приятел кара след мен и каза, че колата пуши във високи, но по-добре богата на гориво, отколкото бедна на бутала ...Някой капацитет ми каза , че полиамида е прекалено твърд за тампони ... някой да си каже мнението какви свойства( примерно твърдост ) трябва да има материала от който се правят и за всички тампони ли важи правилото ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоокчо, позволявам си една поправка - АСПО никога не са произвеждали гърнета за Хонда. Бог знае от какво са ти сложили гърне.Успех и имаш Л.С.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А според мен, ако искаш достатъчно флоу велосити и в същото време да е тиха - решението се казва Twin Loop. Има доста сполучливи имитации на мугенсия туин лууп, който е на безумна цена. Виж в е-бей за туин лууп моделите на ОБХ. (има и "но нейм" модели, а имайки предвид конструкцията - едва ли са по-зле. няма какво да им сбъркат или прецакат)Аз почти съм решил да ги пробвам.

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АСПО никога не са произвеждали гърнета за Хонда. Бог знае от какво са ти сложили гърне.

ами АСПО пише на него :rolleyes: .. вече е продухано а и както казах - яхабиби ми го сложиКоев, философията около производството на заглушители е измислена далеч преди да им се намери приложение !!! ... разликата между двигател с шумна и двигател с тиха генерация, може да се сведе до 1% !!! .. моля никой да ме ми изскача с "ами състезателните коли що нямат гърнета" - там е въпрос на маса ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лудак,евала за това че си се хванал с нещо нестандартно!!Ще следя с интерес.И много внимавай с яхабибитата... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По безсмислено хвърляне на пари ейтака, да видим какво ще стане, трудно някой ще ме бие :P Това че те обиждам и те дразня, не е с цел да те откажа от откриването на топлата вода ;)

Джони, можеш да бягаш , но не и да се скриеш

Това не го разбрах. Още ли вярваш че можеш да ме биеш с това ... нещо :P Стягам си телевизора ;) Ще те отупам с него да ти е по-гадно :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

затрих малко и ще обясня по-просто :P само с д13 можеш да ме уплашиш :P ... от такова още не съм падал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полиамида па 6,66 и т.н. става за бегачка и то на не всички места щото почва да вкарва едни много гадни шумове в купето понеже вибрацицте минават през него значи има една фирма обликос потърси я тя има полеуретан дето ще поема вибрациите.Другия варянт е да си вземеш тампони от вектра б за предни носачи мисле ф12 вътрешно(тъкмо ще може малко да си стендираш предницата или задницата,тампоните си ги режеш на струг и си ги правиш каквото височина искаш после ги цепиш надъжно на 2-3-4 колкото трябва и ги набираш по страшен натяг в носача ма тва ти го бях казал вече .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на обликос им разгледах сайта вече и вероятно ще са те - искам да направя всички тампони на веднъж и за това ще се забавя малко докато събера парите .. можеш ли да ми кажеш колко е дълга реактивната щанга на кончертото ако знаеш , да не се вра под колата сега :) .. само приблизително ми трябваредакция : по-точно ми трябва от края при носача, до предната греда ( тия които гледам са на унибала отпред и няма да влизат вътре в гредата)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я разясни малко повече за тампоните,че тази материя в сайта на Облокос ми е малко Х! Колко пари ще изялзат всички тампони и от какъв материал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) Във филма с тампоните ще вляза само, защото за моята кола реално не се произвеждат такива .. иначе никой собственик на сивик, CRX, прелюд или акорд няма основателна причина да се подлага на същото !... колко ще излязат само господ знае ...грубо :1. разглобяване на окачването2. измерване на окачването3. купуване на материал4. струговане 5. сглобяване на окачването с новите тампони +30% брак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема си плаче да бъде в "Проекти", но пък там съществува традиция да се постват снимки ;) До сега не знаех, че всяко Кончерто е с макферсън отпред, а до колкото разбрах искаш да минаваш на двойна ключица. Предполагам, че ще използваш долни носачи от 4 ген. стига магарето да става. Как обаче ще захванеш горният носач?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко замрвания направих , които ще трябва да приемете на доверие :) защото нямах възможност да направя повече от 5 цели старта ... :lol:значи:0-60mph - 7.8710-100 km/h -8.768s .. тука за 4km/h гуубя 1 секунда, което е малко абсурдно , и освен това според всички сметки и GPS колата на 2-ра прави 104 , но не и според G-tech-а ;)400м - 16.174s @ 138.05km/h0- 140km/h - 16.688sВидинската писта , на която правих замерванията, е общо взето перфектна за драг - блазе им на местните ! Пистата беше много леко наклонена и това са времената нагоре, защото надолу така и не успях да направя свестен старт ... реално ускоренията там бяха по-добри , но времената по-лоши ... успях и да си намеря точките на за сменяне, което ми убягваше до преди това :1->2:7900-8200, 2->3:7600-7800, 3->4: 7200-7300, 4->5 ... имам кривата на 4-та до към 6900 оборота, което мисля че е достатъчно , но заваля дъжда и така и не можа да засека 5-та при висока скорост .. мисля, че 4->5 ще е тама някъде около 6500-6900, но ще трябва да меря по-обстойномисля, че резултата е задоволителен за кончерто, въпреки че има още много за правене по двигателя и адски много за олекотяване :bow:след малко ще плясна една интересна картинка ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е кривата на момент и мощност на колата на 2-ра .. масата е леко сгрешена и трябва да се добавят количествата изразходвани за челно съпротивление и съпротивление на гумите .. така че размера не може да се нарече адекватен .. всъщност единственото смислено в тая графика е момента до 4К оборота :)

 

Публикувано изображение

 

следващото е същата крива , но със добвен разход за челно съпротивление и корекция на масата от 1100кг на 1240кг ... все-още няма корекция за съпротивлението на гумите

 

Публикувано изображение

 

малка подробност е също така, че прекъсваче ми е на 8100, а според джаджата съм го ударил на под 7900 ... не че ми трябва да е на 8100 ако отместя данните с 200 оборота надясно, ще се получи малко различна картинка .. сега ще пробвам

 

 

следващия експеримент е да разбера колко аджаба точно е коефициента на челно съпротивление на кончертото :D .. че никъде не го пише черно на бяло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да е банално, но искам да те попитам:ако знаеше колко пари и нерви ще хвърлиш и резултата знаеше, че ще е такъв били го направил пак?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално до момента съм доволен от резултата за парите, които съм дал ;) ... но в бъдеще работата може да се окаже много нерентабилна ...та отговора ми е - НЕ, не бих го направил по същия начин ! Но - ДА, бих го направил със същата кола като база :D "защо?" не ме питайте ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.tradecarview.com/ja/used_car/ja...id=300&pn=0не знам колко време ще стои обявата, но като изчезне ще я изтрия ... мързи ме да пускам снимките :)тва е за всичките неверници, които твърдяха, че няма японско кончерто и ако има, то не е с двойна ключица отпред ( мамка им на роувър ) дерзайте ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

айде да съдействам да не се изгуби доказателството :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D13B2 автоматик ? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....тва е за всичките неверници, които твърдяха, че няма японско кончерто и ако има, то не е с двойна ключица отпред ( мамка им на роувър ) дерзайте :lol:

спамер, до колкото разбирам май с този пост и ти отрече англичанките :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D13B2 автоматик ? huh.gif

не е Д13, пише 排気量 1,490 cc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....тва е за всичките неверници, които твърдяха, че няма японско кончерто и ако има, то не е с двойна ключица отпред ( мамка им на роувър )

дерзайте :lol:

спамер, до колкото разбирам май с този пост и ти отрече англичанките :lol:

 

 

 

нищо такова спамер - отрекох Роувър, заради тъпотата им да развалят хубавата кола, проектирана в Япония. :)

 

>>>

 

благодаря на chris_barnes за съдействието :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо интересно от тия дни

 

два поредни дни правя замервания на 2-ра с гтех, за крива на въртящия момент ... ... реално не ползвам софтуера на джаджата, защото е доста нефункционален и лъже яко, а съм си направил собствено сметало, което скоро ще пренеса върху малко по сносен интерфейс, но това е друга тема ... та:

единия ден направих няколко ръна и ги осредних, като трябва да се отбележи, че бяха почти еднакви ... вечерта изпрах и напудрих въздушния филтър и наследващия ден пак на същото място пак същата конфигурация ... та се оказа, че средната разлика между много кирлив и току що изпран филтър, за моя двигател, по целия диапазон е таман около 8% ... нищо друго не съм пипал , нито по настройките на джаджата, нито по колата !

това при положение, че филтъра не е пран само от половин година :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка какво мога да замеря с него, че ме спохождат едни мисли :) и искам да знам от къде тръгвам и до къде ще стигна. Нормално е да има разлика между мръсен и чист филтър, а дали около 8% е нормално :huh: нямам си и на идея. Изглежда ми много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъщност филтъра си е ограничител на потока и като такъв може да влиае от 0 до 100% не повече :)т.е. само тръба до дросела, ще е 100% ... да речем само стоманена мрежичка да не влизат катерички, ще е 99.9% ... филтърче за картерните газове ще е около6% ... филтър с размер: "дупката на дросела", ще е около 2% ... :o това е само примерно ... проблема дойде от това, че сложихме раздвижена ролка и като измерих се оказа, че колата не върви спрямо лятото... измих филтъра и се оказа, че всичко е ок :) 8% средно в ускорението ...ще измеря с и без филтър, но трябва да почистя поне мястото от където взема въздух колата, че там май и дребни камъчета имаше последно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече две години го чакам тоя скрап и най-накрая се появи :) , та не мога да не се похваля ...post-2017-1265063155_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва някъв нов вид прахосмукачка ли е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия дни ще направя снимки с фотоапарат на разглобено ... ще има доста преработване за да влязат в тясното пространство зад двигателя, но не съм се отказал от дългите рънъри ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...