Jump to content
Димитър Коев

Реле за осветление на табло

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги!

 

Някой знае ли от къде се регулира силата на светлината на таблото, когато са включени фаровете? Нямам предвид потенциометъра в купето!!! Искам да го направя така, че когато се светнат фаровете да не намалява силата на светлината на таблото. Преполагам, че е някакво реле?!?

 

Моля само за смилени отговори и съвети!

 

Става въпрос за силата на светлината на тези уреди (гориво/температура):

 

Тъкмо ще видите малък "тийзър" на проекта, който ще довършим до края на седмицата

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля само за смилени отговори и съвети!

Не знам дали попадам в категорията смислени, но онзи потенциометър, 'дето го въртиш в един момент вика "цък" и тогава вече не намалява светлината на таблото при включени фарове. 99% съм сигурен че го знаеш това, но явно не разбирам какво питаш.  :hondarulez:

 

Иначе се надявам това малко да ти помогне, въпреки че сигурно си го видял вече:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е сега ме уби... правилно си ме разбрал, но моето не "вика цък"... :angry:П.С.: От кой manual са тези извадки?

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Файла се казва 62SS000.pdf и е най-пълният който имам. Включва H23, F22A* и F20A4.А на предният ти Prelude врътката не правеше ли "цък"? Да не е прецакано нещо или просто такъв си му е модела?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честно казано не помня как беше на предния. Дали е възможно това "цък" да е на модела след фейслифта само? Сега в обедната почивка слизах да проверя да не би аз да съм малоумен, но наистина нямам "цък". :blink: Чудя се дали ще стане, ако направо махна потенциометъра и го вържа директно. И без това не смятам да им намалявам силата на осветлението, а до края на седмицата ще съм с плазмен километраж, така че няма и да ми трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят прелюд е преди фейслифта, въпреки че вчера махнах sex blocker-a и си се чува "цък" и си работи. Според мен потенциометъра е счупен нещо. Моят съвет е да си намериш друга от някой автомобил на части. Поне аз така бих постъпил. Английските прелюди СЛЕД фейслифта въобще нямат такава врътка иначе щях да имам две и да ти дам едната :( Но пак те съветвам - не го режи, а си намери работеща врътка. Един път ще ти се наложи да пътуваш нощем нанякъде и с този червен цвят очите ти ще станат като на заварчик нощна смяна :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Ще потърся пък да видим. Благодаря за помощта! Вече няколко пъти ме спасяваш като зацикля. Надявам се да се запознаем на националната! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Ще потърся пък да видим. Благодаря за помощта! Вече няколко пъти ме спасяваш като зацикля. Надявам се да се запознаем на националната! :blink:

И този път ще пропусна (за втора поредна година). На сватба съм в събота вечерта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ОФФ - На 5та генерация на същото място ли е потенциометъра и ако не е там къде е? Възможно ли е да нямам такъв, при все че ми се струва, че слабичко ми свети таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм сигурен, но мисля, че при теб е отляво или от дясно на волана. Потенциометър с нарисувана крушка и скала (не със степени 1,2,3 - това ти е за реглажа на фаровете)

 

P.S.: Ето го - отляво на волана:

 

Публикувано изображение

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апропо, според ръководството от което взех горните картинки и на някои 4 ген Прелюди също е там врътката за осветление на таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пета генерация за европейския пазар такъв потенциометър няма, нито на 2.0 нито на 2.2 мотора, виждал съм единствено на японската версия/ и доста други неща/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Греда... и с директно вързани кабели не става. Пробвах всички варианти. Явно проблема не е в ключа. Други идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко дни карах без централна конзола, т.е. буксата ми беше изключена от потенциометъра. Таблото ми светеше но не си спомням дали се е затъмнявало когато включа фаровете, по-скоро не е. Извод - ако откачиш буксата би трябвало да си свети без затъмнение. Ако не става значи проблема е в този Control Unit който едва ли има някаква сложна електроника и може спокойно да го извадиш и да го разглобиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става с откачена букса. На твоята букса колко кабела има? На моята са 3. Пробвах да ги окъся с кламер - всички възможни комбинации- 1+2, 1+3, 1+2+3, 2+3 - никакъв резултат. При едната комбинация угасва напълно, при втората само примигва леко, а на другите никаква реакция. Кой Control Unit имаш предвид? Вляво от дисплея ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета с интерес и искрено се надявам да го разгадаеш, тъй като от няколко месеца и аз си блъскам главата със същия въпрос.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разглобено ли ти е таблото? Провери просто по захранващия кабел колко волта има при пуснати и спряни фарове. Ако при 2те положения има 12 волта търсиш кой кабел отива в този контролен модул и го даваш на маса. и трябва винаги да е на 100%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи логично - и в тестовете в менюъл-а така пише. Само дето нямам уред с който да го замеря и освен това жиците са едно от нещата от които не разбирам бъкел. Да се надяваме, че Калоян ще знае какво да направи като ми монтира километража.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Димитър Коев защо ти е това за променяне на осветлението на таблото, след като ще слагаш плазмени уреди (табло)? До колкото ми е известно, плазменото табло работи на 100 волта и си идва с трансформаторче. Захранванете за трансформатора мислиш директно да го вземеш от сегашното захранване което идва до таблото? Щом има някой който зне какво прави, значи няма за какво да се притесняваш. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото човек понякога би искал да си го намали да не му вади очите. Аз съм го свързал през регулатора и си е доста удобно така. Не знам дали мога да го изтрая 200 км нощно каране на пълен интензитет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще го правиш при xtuners таблото техните инвертори си имат регулатор за силата на светене... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де... за пламеното ОК, но нали не си забравил, че при мен са километраж и дигитален дисплей отделно! Два отделни модула които донякъде споделят едно захранване, но не съвсем, защото работят на съвсем различен принцип. А плазменото е вече съвсем различно и става една манджа с грозде. Абе... ще видим. Чакам Калоян (xtuners) да се обади за монтажа и тогава ще го мислим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окончателно!На моя Прелюд инсталацията е различна :) и ключето, което "цъка" не работи! Омбре ми го даде за жълти стотинки, но не бачка.Единственото решение е подсказано в тестовете менюъла - червения кабел да се заземи. Може да е с ключе за да не е постоянно, но не става от потенциометъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става баце ;) Ама след националната :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво стана сега с ключето? Направихме схема за това, което искаше ..стрелките да тръгват първи, а след 3 секунди да тръгват и плазмите :rolleyes: ще стане много весело. Монтажа е за четвъртък сутрин. Писах ти и лично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер. Не съм се съмнявал, че ще се постараеш. :rolleyes: Като дойда ще видим и дали може този кабел да се пусне на "земя". Мисля, че ще е за 1 минута работа. Дано съм прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със сигурност ще може да се модне, но ако донесеш схема, ще може да го направиме интелигентно. Но колегите са прави за това ключе дето прави "цък" ..и на други коли го има това и работи точно така както те казаха. Това би било най-прекрасния вариант :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, потърси кое кабелче дава иформация да намали осветлението като включиш фаровете и го прекъсни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега виждам темата. Има 2 вида ключета- които казват "цък" и които не казват. Твоята кола е с такова от втория вид :( Но мога да ти дам моето, което казва "цък", с него мисля, че ще проработи. Аз ще слагам това от щатската версия, което се намира на таблото :lol: Оф- xtuners, колега, бяхме си писали за една идея за моето табло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само до ключето. Пробвах с такова, но не става. Инсталацията е друга. Аз имам един кабел по-малко - точно този, който пуска маса на "червения" проводник. Освен това пробвахме да му подадем маса/земя, но ефект няма.Косьо, довечера ще пусна тема да се изфукам с моето табло. Предполагам, че ще ти хареса. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайки предвид товя изтънчен и сдържан вкус към модификациите, със сигурност :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...