Димитър Коев 66 #1 Публикувано 7 Юни, 2009 (Редактирано) Здравейте колеги! Някой знае ли от къде се регулира силата на светлината на таблото, когато са включени фаровете? Нямам предвид потенциометъра в купето Искам да го направя така, че когато се светнат фаровете да не намалява силата на светлината на таблото. Преполагам, че е някакво реле?!? Моля само за смилени отговори и съвети! Става въпрос за силата на светлината на тези уреди (гориво/температура): Тъкмо ще видите малък "тийзър" на проекта, който ще довършим до края на седмицата Редактирано 7 Юни, 2009 от Димитър Коев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #2 Отговорено 8 Юни, 2009 Моля само за смилени отговори и съвети!Не знам дали попадам в категорията смислени, но онзи потенциометър, 'дето го въртиш в един момент вика "цък" и тогава вече не намалява светлината на таблото при включени фарове. 99% съм сигурен че го знаеш това, но явно не разбирам какво питаш. Иначе се надявам това малко да ти помогне, въпреки че сигурно си го видял вече: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #3 Отговорено 8 Юни, 2009 (Редактирано) Е сега ме уби... правилно си ме разбрал, но моето не "вика цък"... П.С.: От кой manual са тези извадки? Редактирано 8 Юни, 2009 от Димитър Коев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #4 Отговорено 8 Юни, 2009 Файла се казва 62SS000.pdf и е най-пълният който имам. Включва H23, F22A* и F20A4.А на предният ти Prelude врътката не правеше ли "цък"? Да не е прецакано нещо или просто такъв си му е модела? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #5 Отговорено 8 Юни, 2009 Ами честно казано не помня как беше на предния. Дали е възможно това "цък" да е на модела след фейслифта само? Сега в обедната почивка слизах да проверя да не би аз да съм малоумен, но наистина нямам "цък". Чудя се дали ще стане, ако направо махна потенциометъра и го вържа директно. И без това не смятам да им намалявам силата на осветлението, а до края на седмицата ще съм с плазмен километраж, така че няма и да ми трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #6 Отговорено 8 Юни, 2009 Моят прелюд е преди фейслифта, въпреки че вчера махнах sex blocker-a и си се чува "цък" и си работи. Според мен потенциометъра е счупен нещо. Моят съвет е да си намериш друга от някой автомобил на части. Поне аз така бих постъпил. Английските прелюди СЛЕД фейслифта въобще нямат такава врътка иначе щях да имам две и да ти дам едната Но пак те съветвам - не го режи, а си намери работеща врътка. Един път ще ти се наложи да пътуваш нощем нанякъде и с този червен цвят очите ти ще станат като на заварчик нощна смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #7 Отговорено 8 Юни, 2009 ОК. Ще потърся пък да видим. Благодаря за помощта! Вече няколко пъти ме спасяваш като зацикля. Надявам се да се запознаем на националната! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #8 Отговорено 8 Юни, 2009 ОК. Ще потърся пък да видим. Благодаря за помощта! Вече няколко пъти ме спасяваш като зацикля. Надявам се да се запознаем на националната! И този път ще пропусна (за втора поредна година). На сватба съм в събота вечерта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #9 Отговорено 8 Юни, 2009 Малко ОФФ - На 5та генерация на същото място ли е потенциометъра и ако не е там къде е? Възможно ли е да нямам такъв, при все че ми се струва, че слабичко ми свети таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #10 Отговорено 8 Юни, 2009 (Редактирано) Не съм сигурен, но мисля, че при теб е отляво или от дясно на волана. Потенциометър с нарисувана крушка и скала (не със степени 1,2,3 - това ти е за реглажа на фаровете) P.S.: Ето го - отляво на волана: Редактирано 8 Юни, 2009 от Димитър Коев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #11 Отговорено 8 Юни, 2009 Апропо, според ръководството от което взех горните картинки и на някои 4 ген Прелюди също е там врътката за осветление на таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #12 Отговорено 8 Юни, 2009 На пета генерация за европейския пазар такъв потенциометър няма, нито на 2.0 нито на 2.2 мотора, виждал съм единствено на японската версия/ и доста други неща/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #13 Отговорено 8 Юни, 2009 Греда... и с директно вързани кабели не става. Пробвах всички варианти. Явно проблема не е в ключа. Други идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #14 Отговорено 8 Юни, 2009 Няколко дни карах без централна конзола, т.е. буксата ми беше изключена от потенциометъра. Таблото ми светеше но не си спомням дали се е затъмнявало когато включа фаровете, по-скоро не е. Извод - ако откачиш буксата би трябвало да си свети без затъмнение. Ако не става значи проблема е в този Control Unit който едва ли има някаква сложна електроника и може спокойно да го извадиш и да го разглобиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #15 Отговорено 8 Юни, 2009 Не става с откачена букса. На твоята букса колко кабела има? На моята са 3. Пробвах да ги окъся с кламер - всички възможни комбинации- 1+2, 1+3, 1+2+3, 2+3 - никакъв резултат. При едната комбинация угасва напълно, при втората само примигва леко, а на другите никаква реакция. Кой Control Unit имаш предвид? Вляво от дисплея ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UniCorn 13 #16 Отговорено 8 Юни, 2009 Чета с интерес и искрено се надявам да го разгадаеш, тъй като от няколко месеца и аз си блъскам главата със същия въпрос.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #17 Отговорено 8 Юни, 2009 разглобено ли ти е таблото? Провери просто по захранващия кабел колко волта има при пуснати и спряни фарове. Ако при 2те положения има 12 волта търсиш кой кабел отива в този контролен модул и го даваш на маса. и трябва винаги да е на 100% Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #18 Отговорено 8 Юни, 2009 Звучи логично - и в тестовете в менюъл-а така пише. Само дето нямам уред с който да го замеря и освен това жиците са едно от нещата от които не разбирам бъкел. Да се надяваме, че Калоян ще знае какво да направи като ми монтира километража. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rook 0 #19 Отговорено 8 Юни, 2009 Димитър Коев защо ти е това за променяне на осветлението на таблото, след като ще слагаш плазмени уреди (табло)? До колкото ми е известно, плазменото табло работи на 100 волта и си идва с трансформаторче. Захранванете за трансформатора мислиш директно да го вземеш от сегашното захранване което идва до таблото? Щом има някой който зне какво прави, значи няма за какво да се притесняваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #20 Отговорено 8 Юни, 2009 Защото човек понякога би искал да си го намали да не му вади очите. Аз съм го свързал през регулатора и си е доста удобно така. Не знам дали мога да го изтрая 200 км нощно каране на пълен интензитет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #21 Отговорено 8 Юни, 2009 ако ще го правиш при xtuners таблото техните инвертори си имат регулатор за силата на светене... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #22 Отговорено 9 Юни, 2009 Да де... за пламеното ОК, но нали не си забравил, че при мен са километраж и дигитален дисплей отделно! Два отделни модула които донякъде споделят едно захранване, но не съвсем, защото работят на съвсем различен принцип. А плазменото е вече съвсем различно и става една манджа с грозде. Абе... ще видим. Чакам Калоян (xtuners) да се обади за монтажа и тогава ще го мислим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #23 Отговорено 9 Юни, 2009 Окончателно!На моя Прелюд инсталацията е различна и ключето, което "цъка" не работи! Омбре ми го даде за жълти стотинки, но не бачка.Единственото решение е подсказано в тестовете менюъла - червения кабел да се заземи. Може да е с ключе за да не е постоянно, но не става от потенциометъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #24 Отговорено 9 Юни, 2009 Става баце Ама след националната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xtuners 8 #25 Отговорено 9 Юни, 2009 И какво стана сега с ключето? Направихме схема за това, което искаше ..стрелките да тръгват първи, а след 3 секунди да тръгват и плазмите ще стане много весело. Монтажа е за четвъртък сутрин. Писах ти и лично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #26 Отговорено 9 Юни, 2009 Супер. Не съм се съмнявал, че ще се постараеш. Като дойда ще видим и дали може този кабел да се пусне на "земя". Мисля, че ще е за 1 минута работа. Дано съм прав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xtuners 8 #27 Отговорено 9 Юни, 2009 със сигурност ще може да се модне, но ако донесеш схема, ще може да го направиме интелигентно. Но колегите са прави за това ключе дето прави "цък" ..и на други коли го има това и работи точно така както те казаха. Това би било най-прекрасния вариант Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buzar_ivo 0 #28 Отговорено 10 Юни, 2009 колега, потърси кое кабелче дава иформация да намали осветлението като включиш фаровете и го прекъсни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #29 Отговорено 15 Юни, 2009 Чак сега виждам темата. Има 2 вида ключета- които казват "цък" и които не казват. Твоята кола е с такова от втория вид Но мога да ти дам моето, което казва "цък", с него мисля, че ще проработи. Аз ще слагам това от щатската версия, което се намира на таблото Оф- xtuners, колега, бяхме си писали за една идея за моето табло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #30 Отговорено 15 Юни, 2009 Не е само до ключето. Пробвах с такова, но не става. Инсталацията е друга. Аз имам един кабел по-малко - точно този, който пуска маса на "червения" проводник. Освен това пробвахме да му подадем маса/земя, но ефект няма.Косьо, довечера ще пусна тема да се изфукам с моето табло. Предполагам, че ще ти хареса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #31 Отговорено 15 Юни, 2009 Имайки предвид товя изтънчен и сдържан вкус към модификациите, със сигурност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове