Fiend 89 #1 Публикувано 4 Юни, 2009 След като днес извърших въпросната процедура реших, че на някой може да му е полезна темата за в бъдеще. Първо се сваля кората под жабката която се държи на щифтове и се маха само с леко издърпване Следва демонтиране на една от планките към която е прикрепена жабката Отворете жабката и развийте двата винта в горната част. След като развиете двата винта леко изтеглете жабката към вас и на горе, държи се на четири щифта, по два от двете страни. След като извадите жабката, идва ред на долната пластина Към нея има прикрепен кабел (с червените точки), освобождавате го да не се пречка и при мен се наложи откачането на една букса, която е точно пред капака за филтъра (кафявата в ляво не я разскачайте а просто я повдигнете на горе цялата и ще излезе). Капачето (отбелязал съм го с "Х") на филтъра е захванато от горната и долната страна с пластмасови щипки (не успях да навра телефона за да ги снимам). За да не стане някой фал с откачането и закачането на букси, откачих и акумулатора за всеки случай. Следва изваждането на стария филтър, почистване на събралата се мизерия, поставяне на новото филтърче и сглобяване по обратния ред. Така спестих 10/15 лева, свърших си сам работата доволно, подредих си малко кабелите и сега духа вече както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #2 Отговорено 5 Юни, 2009 Много добре е показано, само искам да добавя, че акумулатора може и да не се излючва. Аз съм си сменял филтъра 3 пъти сам и е нямало проблеми при изключването на двете букси. Само дето се разтройва автоматиката на шофьорското стъкло и радиото иска код при изключването на акумулатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LUZIFER 0 #3 Отговорено 5 Юни, 2009 Да колега голям филм и беше това разглабяне миналата година. И какво направих жабката не се затваря толкова леко като преди, май ще трябва да разглабям пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djholland 0 #4 Отговорено 6 Юни, 2009 (Редактирано) Благодаря, колега! Това упражнение ми предстои и темата ми е изключително полезна. Редактирано 6 Юни, 2009 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_9977 39 #5 Отговорено 6 Юни, 2009 благодаря много колега темата е супер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_25 0 #6 Отговорено 6 Юни, 2009 колеги това отнася ли се за Акорд 5 генерация или е само за 6 генерация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #7 Отговорено 7 Юни, 2009 Темата е добавена в "Полезни технически теми", раздел "Купе".И по тази причина, колеги, нека се ограничим с пускането на мнения в тази тема, за да остане лесна за четене.Ако някой има да добави нещо градивно към темата, то е хубаво да има снимки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Йордан 0 #8 Отговорено 23 Август, 2009 колега това отнася ли се за прелюд 5г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #9 Отговорено 24 Август, 2009 Ето го обяснено и на руски:http://honda-accord.5go.ru/html/2_30.htmЗамена фильтров системы кондиционирования воздуха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове