Jump to content
R-Racing

Обортомер с шифт лампа

Recommended Posts

Здравейте колеги :angry: влезнах и аз в един филм и въпроса ми е мога да ли ползвам обортомер с шифт лампа като В-тек контролер ? А и ако някой знае шифт лампата постоянно ли свети или само мига ? Благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам шифт лампата си я настройваш да ти святка на колкото си искаш оборота, целта е на каквито обороти е изцедена макс колата там да светва. Може да ти святка и на 3 може и на 8 к оборота. А немога да рабера как можеш да позлваш това нещо като в-тек контролер, защото с контролера си нагласяш кога да ти включи в-тека. Няма как да стане с шифт лапмата. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Аз доколкото си спомням едната D13-ка с VTEC точно това ползваше shift light.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото си спомням едната D13-ка с VTEC точно това ползваше shift light.

Да като се замислиш.......... наистина може да се ползва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би точно това пита колегата :angry: - дали се задържа напрежението, или просто е единичен импулс, и соленоида на VTEC-а няма да задържа. Също и трябва да се знае (евентуално) дали токът предвиден за лампата е достатъчен за намотката на соленоида, или се слага допълнително малко по-силова част... Не се учудвам някои да го е направил. Понякога щури неща се раждат от уж налудничави идеи, че и работещи безупречно :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може. И по други начини може.:)Само че ще трябва да се прекръсти на витек-лампа :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер значи ще върши работа ! Благодаря ви колеги за отговорите :) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че се намесвам в темата, но имам едно подобно въпросче с лампа за vtec-ка.За да не отварям нова тема.Някой имам ли си на идея как мога да си прекарам лампа на таблото, която да ми показва кога се е включил vtec-ка.В yuotube.com има много клипчета за това, но не е обяснено как се прави.Мисля, че имам спомен, че и тук във форума имаше такава тема, но не я открих. :) Ако някой може да даде някаква насока ще съм му много благодарен :P .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега можеш да си прекараш таквази лампа просто пускаш един кабел от В-тек соленоида и го вързваш за + на лампата... вързваш масата и воала :) би трябвало като ритне да светне :PДаже съм виждал на една 5-та ген. как лампата за помпата я преправят на шифт лампа :P (има го в youtube)Поздрави

Редактирано от hondaracing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, къде и е плюса на лампата? !!! Ако ви чуе Едисон ще се обърне в гроба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

!!! Вярвам че колегата е разбрал за какво става на въпрос ;) И аз изтървам от време на време по някоя тъпничка :) неизбежно е :) Поздрави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В-тек лампата е най лесна,прекарваш един кабел !!! единият му край го закачаш на клапана,другият към диод.Минус вземаш някъде от таблото.При достигане на обороти за вкл. на втек-а и подаване на 12в ,диода светва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно така колеги много е просто да се прекара лампа кога да включва витека но не съм сигурен клапана с + или с маса се оправлява така че преди да творите проверете с какво се оправлява да не направите някоя беля и техническия дим да ви влезе в очите :P . Аз си направих лампа да ми светва когато включва перката защото имах проблем с датчика и мога да кажа че е много полезно да знаете дали и кога се включва перката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ отива на клапанът :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за лампата живо ме заинтересува, ама моля някой да ми посочи къде аджеба е тоя "клапанът".

Ето и снимка на това което виждам аз:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горния ляв ъгъл на главата където излиза маркуча под него едножилен кабел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, днес ще го разгледам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, днес ще го разгледам. :D

колега до колкото виждам твоя мотор не е ВТЕК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Engine Code : D16V1 Desc. : 1.6lt SOHC - VTEC II Volume : 1590cc Power : 110 bhp @ 5200rpm Torque : 152 nm @ 4300rpm Comp. ratio : 10,4 Fuel Inj. : PGM-FI

Редактирано от hondaracing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, днес ще го разгледам. :D

колега до колкото виждам твоя мотор не е ВТЕК
И двете ми хонди са Витеци, D15Z6 е този от снимката, а другата е D16V1 точно както е написал колегата hondaracing.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, днес ще го разгледам. :)

колега до колкото виждам твоя мотор не е ВТЕК
И двете ми хонди са Витеци, D15Z6 е този от снимката, а другата е D16V1 точно както е написал колегата hondaracing.
извинявам се,грешката е моя.успя ли да я монтираш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, къде и е плюса на лампата? :lol: Ако ви чуе Едисон ще се обърне в гроба.

всяка лампа има така наречените полюси плюс и минус.Устройството е много просто-1.Една жичка в подходяща форма и от подходящ материал2.безопасен балон3.метален корпусДвата края на въпросната жичка са свързани към така наречените плюс и минус.Като плюса е на "пъпчицата" отдолу на крушката,а минуса е на металния корпус.Аз мога да ти кажа че кадето и закачиш захранващия кабел крушката ще светне (дори и на минуса)Искам да кажа че няма значение + или -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...