fshit 3 #1 Публикувано 1 Юни, 2009 Понеже мисля да си сменявам фаровете на Сивик 5 г. с ейнджъл айс, на които късите и дългите са отделно и съм си взел ксенон на късите(Н1 цокъл) и не искам когато пусна дълги, ксенона на късите да угасва-разбрах че някакво реле се поставя някъде, та да попитам каво точно се поставя и къде точно и може ли да се закупи готово или трябва да се направи и дали може един човек с обща култура в ел. работите като мене да го постави. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #2 Отговорено 1 Юни, 2009 Не е нещо кой знае колко сложно, направил съм една схемичка, предполагам че ще ти свърши работа. Някой използват проста схема с диоди но аз и нямам много вяра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #3 Отговорено 1 Юни, 2009 Мерси колега за ясната схема, и аз отдавна смятах да го направя това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fshit 3 #4 Отговорено 2 Юни, 2009 схемата е наиситна ясна, но самото реле може ли да каже някой какво е точно(ако ида в магазина какво да поискам) и може ли въобще да се вземе от магазин или да се търси в автоморгите за втора ръка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #5 Отговорено 2 Юни, 2009 При тази схема, ако не съм със запалени фарове (къси), и искам да ползвам дългите като светлинен клаксон, няма ли да светнат и късите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barsy 1 #6 Отговорено 2 Юни, 2009 (Редактирано) Здравей,колега.Аз съм с ангелски очи,обаче ми пристигнаха заедно с цяла система кабели и релета и нямаше нужда да си слглобвам сам........а и крушката на късите ми е H3 а на дългите е H1,за това внимавай какъв комплект с фарове си копуваш Аз отначало се чудех за какво са тези кабели с релета......няколко на брой с поотделно няколко предпазителя до тях,след като и без тях си светят ,но поотделно.След това и на мен ми светна(както при фаровете поотделно),и ги добавих.Поръчах ги от Е-бей,от щатите а иначе са тайванси и не са марка Сонар,с каквито са повечето съфорумници......за това ,че успех Редактирано 2 Юни, 2009 от Barsy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STANCHO 1 2 #7 Отговорено 2 Юни, 2009 И моите са така, и незнаех за какво са ми тези доплълнителни кабеляци но сега вече ще знам и ще си ги монтирам.Благодаря колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #8 Отговорено 2 Юни, 2009 схемата е наиситна ясна, но самото реле може ли да каже някой какво е точно(ако ида в магазина какво да поискам) и може ли въобще да се вземе от магазин или да се търси в автоморгите за втора ръкаРеле може да си купиш от магазин за авточасти (реле за фарове) или от някоя морга...както сам си сетил !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #9 Отговорено 2 Юни, 2009 (Редактирано) При тази схема, ако не съм със запалени фарове (къси), и искам да ползвам дългите като светлинен клаксон, няма ли да светнат и късите?Прав си...не се бях сетил, при светкавица ще светнат дългите и късите !!! Редактирано 2 Юни, 2009 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivomugen 無限 24 #10 Отговорено 22 Август, 2009 здр аз само исках да попитам това реле допълнителното става ли да е от халогени,защото имам едно налично? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rommel 6 #11 Отговорено 15 Октомври, 2009 От известно време се замислях по този въпрос, защото късите са ми ксенони и като премина от дълги обратно на къси и те докато загреят пак ... Пък и за живота на ксенона не е добре. Та разгледах схемите по-подробно видях следната малка промяна, която решава проблема проблема напълно без нежелани странични ефекти. Това е схема за фарове с отделни крушки за къси и дълги (angel eyes). За оригиналните с H4, не е приложима. Просто трябва да се свържат G и F на късо с мостче (червената линия от схемата - кабелче примерно 1 квадрат). Така късите светлини ще светят винаги щом положението на ключа за светлините е в трета позиция (пуснати светлини). Когато се прещрака лостчето и се включат дългите, късите продължават да са си пуснати през новосвързаното мостче. Когато светлините са изгасени и искате да ползвате светкавица (passing от схемата) - пресветват само дългите, както си е нормално. Единственият недостатък е, че се натоварва ел. схемата, която не е изчислена за допълнителния товар, в моя случай 2x35=70W. Но и това си има решение - релета на дългите светлини и захранването им директно от акумулатора. По принцип към G е свързана светлината за мъгла отзад 21W и претоварването не е твърде голямо, но най-чисто е да се разтовари системата с релета. Но това малко по-нататък, че сега си правя схема за DRL с микроконтролер и не искам да режа и прекарвам кабели 2 пъти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saro_crx 0 #12 Отговорено 18 Октомври, 2009 здравейте колеги,аз също съм с angel eyes i xenon и мога да ви кажа,че това реле се слага,ДАЖЕ СА 2 да ти светят,едновременно късите и дългите.защото на повечето angel eyes,като си на къси и чукнеш дългите-късите гаснат и остават дългите!слага се релето и един кабел,за постоянен + А релето може да се вземе,най добре от някой жичкаджия или,който слага аларми.аз така направих,за да съм по-спокоен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rommel 6 #13 Отговорено 19 Октомври, 2009 Колега saro_crx, може ли да покажеш схема къде точно се връзва това реле (релета)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове