Борислав 23 #1 Публикувано 31 Май, 2009 Сори но неразбирам нищо от английския. Прочетох я и това показа чека. След това откачих 7,5А бушон и изчисти грешката покарах малко колата и сега не е показва. Това нормално ли е, но все пак искам да знам какво означава тази 4-та грешка. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #2 Отговорено 31 Май, 2009 Crank Sensor - поне по упътването. Определя времето за впръскване и запалване на всеки цилиндър. След като не ти я вдига повече може да си имал хлабава връзка нещо. Карай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #3 Отговорено 31 Май, 2009 Ъгъл на коляновия вал(позиция) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #4 Отговорено 31 Май, 2009 Благодаря ви момчета. Ако пак е запамети тази грешка как се отстранява този проблем ако имате познания по проблема дайте савет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #5 Отговорено 31 Май, 2009 До колкото разбирам според мен не е зацепена както трябва. като са ми сменяли ангренажния ремак са пескочили някакъв зъп. Така ли е? Благодаря на всички предварително за одзива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #6 Отговорено 31 Май, 2009 Според мен не може да е от прескочения зъб.Тази грешка я дава от сензора (CAS) който се намира в делкото.Виж ако ти даде пак тази грешка изфорсирай я и виж къде ще ти включи прекъсваща.Ако задейства на 3200об. значи си за смяна на този сензор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #7 Отговорено 31 Май, 2009 Мерси за отделеното време. Да ти обясня малко по подробно какво прави. Доста често ми прави номера с паленето, понякога пали след 4-5 пробвания и пали обаче като запали свети чека и неможе да се изфорсира давам гас и повече от около 3000 оборота неможе да се изфорсира, задържам гаста до край и седи на прекъсвач на тези обороти бръщам ключа и пак го давам на контакт и се оправя. И следкато си върна ключа си се изфорсира нормално. И още нещо, както си карам в движение в града с нормална скорост татискам гаста за да ускоря и почва да забива моцуната, започва да се шашка нещо и неможе да поеме почва да забива яко а след момент се отпушва и здраво си дърпа. Като чели нещо тоците се омотават или гориво не и стига незнам но ме дразни здраво. А понякога си работи супер. Ходя постоянно при майстори и никой неможе да е разбере какво и е. Затова почнах аз да си търся проблема. Ако можете да ми дадете някакъв савет какво да правя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S.Nikolaev 2 #8 Отговорено 1 Юни, 2009 За това последното със забиването провери си въздушен филтър,горивен филтър (аз имах същия проблем, но се оказа от бензинова помпа) ако е пълна инжекция може и дюзи да са, но те последни ги погледни. Първо филтрите (въздушен,горивен) и после пиши да видим... късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 1 Юни, 2009 тоя датчик принципно няма какво да му стане. Или работи или не. Щом ти прави магарии от време на време, значи че най-вероятно някой кабел ти прави проблем. Като за начало си погледни буксата на делкото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #10 Отговорено 1 Юни, 2009 Има една приказка "не слушай старило,слушай патило". Сменяй кранк ангъл сензора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #11 Отговорено 1 Юни, 2009 Благодаря ви на всички момчета за полезната информация, Значи всико е сменено филтри ремаци ролки свещи савсем скоро, проверени са кабелите всичко е наред днеска разглобихме и делкото и там всичко изглежда наред. А за този кранг сензор е на коляновия вал. Утре ще проверим и ангренажа да не изместен един заб и да мота информацията на компа, или дачика е фалирал и ще го сменя и тогава ще си пролечи каква е хавата ако не се оправи значи всичко идва от делкото но и при него всичко изглежда ок букси кабели. Утре ще видим какво ще стане. Пожелайте ми успех дано се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 1 Юни, 2009 winx, как решаваш кой си е патил от проблема и кой не ?? Лично имах същия проблем и проблема беше буксата на делкото. Принципно е хубаво да се почва от по-лекото решение без да се вкарва човек в някакви филми. И като го съветваш да си смени датчика му кажи поне какво да смени, дали бубинката дали магнита или за по лесно цялото делко ........ п.п. Да дам джокер: бубинките са еднакви на всички датчици в делкото. PM5 и PM6 са еднакви разликата е само в броя и вида на магнитните колелца. п.п.п. Борислав, пожелавам ти успех Дано си решиш проблема и пиши да знаем какво е било Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #13 Отговорено 2 Юни, 2009 Разбирасе само да направим проверката. Ако всичко мине както трябва днес колата ще е готова че ми писна от некомпетентни майстори в Пловдивски окраг. Затова почнах сам да се оправям и мисля че скоро всичко ще е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #14 Отговорено 2 Юни, 2009 winx, как решаваш кой си е патил от проблема и кой не ?? Лично имах същия проблем и проблема беше буксата на делкото. Принципно е хубаво да се почва от по-лекото решение без да се вкарва човек в някакви филми. И като го съветваш да си смени датчика му кажи поне какво да смени, дали бубинката дали магнита или за по лесно цялото делко ........ п.п. Да дам джокер: бубинките са еднакви на всички датчици в делкото. PM5 и PM6 са еднакви разликата е само в броя и вида на магнитните колелца. п.п.п. Борислав, пожелавам ти успех !!! Дано си решиш проблема и пиши да знаем какво е било Сега ще ти дам един жокер на теб.Освен това което си написал във делкото има и 2 сензора (има и с 3),CYP и CAS!Това говори ли ти нещо?Ако не да ти кажа:цилиндер позишън и кранк ангъл сензор.Щом му дава 4 грешка значи кранка е за смяна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hime 1 #15 Отговорено 2 Юни, 2009 (Редактирано) Разбирасе само да направим проверката. Ако всичко мине както трябва днес колата ще е готова че ми писна от некомпетентни майстори в Пловдивски окраг. Затова почнах сам да се оправям и мисля че скоро всичко ще е ок.Убедих се че само в София и Варна има читави майстори.Тука са само шарлатани, едно че немогат да ти оправят колата ами и крадат от нея. Не става въпрос за един-двама, масово е Редактирано 2 Юни, 2009 от Hime Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #16 Отговорено 2 Юни, 2009 !!! winx, на мен ми говори и то много. Ама явно ти не знаеш в същност какво има в делкото. като ми ги изброяваш тези датчици знеш ли в същност какво представляват ?? Всеки от изброените датчици се състои от бубинка , стойка на бубинката и магнитно колелце (различно за всеки датчик). Бубинките са едни и същи. При РМ5 има 2 датчика , а при РМ6 има 3. Като казваш на човека да си смени датчика какво имаш предвид ? опция: 1: да смени магнита 2: да смени бубинката 3: да смени стойката 4: да смени всичко 5: да си регулира разстоянието м/у магнитното колелце и стойката на бубинката. (защото и това е от значение) като даваш съвети се уточнявай малко .... кажи какво си сменил, а ако ти го е сменял "майстор" нама какво да приказваме повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #17 Отговорено 3 Юни, 2009 Момчета неспорете. Всичко ще се оправи по един или друг начин. Днеска е ровехме отново с братми и остановихме че проблема е в делкото както ми казахте и замерихме дачиците. По каталог проверихме че стойностите на дачиците трябва да са от 350 до 700 ома. и като замерихме на единия показа около 440 а на другия 188 ома. това означава че единият издава багажа. но кой от двата незнам. Но нали грешката показва този на коляновия вал. Благодаря ви на всички че ми помогнахте да намеря проблема. Да попитам ако някой има информация от каде мога да ги намеря тези дачици за да си ги закупя и да си ги сменя, или трябва да си търся цяло делко което да е читаво Което според мен ще е по трудно. Исками се да ги сменя и двата дачика за да стане всичко както трябва. БЛАГОДАРЯ ВИ МОМЧЕТА................. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #18 Отговорено 3 Юни, 2009 да ти помогна малко със снимков материал. Това е делко РМ6. Беше ми се смляла бубината на единия датчик. И понеже нямах от къде да взема бубинка от РМ6 и от този датчик реших да пробвам с бубинка от РМ5 (всичко работи, иначе нямаше да го пиша ). След като запоиш кабелчетата и тръгнеш да сглабяш делкото, задължително залепи бубината за стойката и. В противен случай може да стане същата манджа като при мен. Също така трябва да регулираш разстоянието между стойките и колелцата на датчиците. Трябва да са от 0.5 до 1 мм. След като смениш бубинката ако пак ти дава грешка размени двете кабелчета на датчика към делкото. Най-лесно може да ги размениш при буксата на делкото, просто разменяш 2-та пина. за да си сигурен кой датчик ти е по-малко омове ще ти напиша кои кабели кой датчик е: -при 4 ген - Crank Angle Sensor : оранжев и бял - TDC Sensor : оранжево-син и бяло-син - при 5 ген - Crank Angle Sensor : син-зелен и син-жълт - TDC Sensor : оранжев-син и бял-син п.п. ако си отваряш делкото си смени и семерингата 12.5/22.5/5.5 да не се налага да го отваряш после пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #19 Отговорено 5 Юни, 2009 Утре имам среща с Омбре на Калояново и ще видим как ще се развие всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #20 Отговорено 6 Юни, 2009 Днеска пак замерихме всичко и излезе че този дачик на вала е здрав. Обаче мерихме и другите неща и сме объркали и излезе че комутатора не е здрав сменихме го обаче пак прави същите мизерии. Но най интересното е че вече незаписва грешка на компа. Смятам да сменя и бобината утре, за да видя дали пак ще ги прави тези мизерии. Незнам вече и ако от бобината не се оправи незнам. Дайте савет от какво може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #21 Отговорено 16 Юни, 2009 Смених комутатора и бобината в делкото и има малко подобрение в колата взе да си пали нормално обаче предърпването пак неизчезна. Замерихме и ламбда сондата и показа кофти стойности и нея е заменихме и предърпването изчезна. До тук добре обаче сега пак взе да ми пали малко трудно и записва някаква странна грешка. Давам на късо две пиновата дукса и давам на контакт и светва веднъж и после мига 4-ри пъти спира мига пак 4-ри пъти и постоянно така си мига и спира луда работа каква е тази луда грешка незнам какво да правя сега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #22 Отговорено 16 Юни, 2009 може би грешката е 14? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #23 Отговорено 16 Юни, 2009 Първото мигане е еднократно. Най - вероятно да се види да ли все пак диода/лампата работи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #24 Отговорено 16 Юни, 2009 и аз мисля че първото мигане само индикация спира и след това мига 4-ри пъти бързо спира и пак така и пак така докаро мана контакта. Ненормална работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #25 Отговорено 17 Юни, 2009 ...Днеска е ровехме отново с братмипомниш ли в началното училище какво са те учили? колата, ТЯ, следователно трябва да е "Днеска Я ровехме" ...единия показа около 440 а на другия 188 ома. това означава че единият издава багажа. но кой от двата незнам. Но нали грешката показва този на коляновия вал.Би ли бил така добър да ми го снимаш тоя датчик на коляновия вал. Няколко човека ти казаха къде е, ама ти си знае6 твоето. ОК, смени си датчика на коляновия вал и всичко ще се оправи. Но го снимай преди това, че много искам да разбера къде точно на коляновия вал се намира. По въпроса за сензорите в делкото. Тези сензори понякога се скапват. Я от масло, я от жега, я от вибрации. Понякога дори проблемът е в луфта между бобинката и колелото (което между другото НЕ е магнит а ферит) Проблемът ти ще е да намериш подходящ датчик защото основите им са различни. Електрически обаче ако са над около 320 ома датчика е ОК. препоръчвам ти луфт от 0.5мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #26 Отговорено 17 Юни, 2009 Братле зарежи грешките в писането. Дачиците са здрави и нямат никакви проблеми чети всичко проблема беше в комутатора смених ме го и се оправи. После излезе ламдасондата сега и нея е сменяме и ще видим какво ще стане дали всичко ще е наред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове