Jump to content
wise

Допитване коя кола е за предпочитане 6г или 7г

Recommended Posts

Здравейте бих искал да ви попитам коя от следните 2 генераций е за предпочитане 6г или 7г :) сивик.Като моля ако може да истъкните плусовете и минусите им. :P:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,я си вземи сам решение,че пак ще се почне с едните грозни и гейски др.а, другите такива и такива :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) някой май се е засегнал. на мен лично от 7ген ми харесва само купето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги никой ли няма да ми даде поне някоя насока

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Виж какво съм писал в една друга тема:Споделям от много личен опит със 6-та и 7ма:1. В един и същи завой с една и съща скорост 7-ма се държи по-добре на пътя.2. При неравности обаче въпреки, че е с 14" гуми, 6-та вози много по комфортно.3. На градско разликата в разхода е около литър и малко във вреда на по-новия модел.4. Обаче при спиране 7-ма с четирите си дискови и ABS спира перфектно.5. 7-ма има доста голям багажник, особено като се сгънат задните седалки.Успех с избора. thumbsup.gif

Редактирано от nicki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажи колко пари си склонен да отделиш.какво гониш?икономия, вървеж? комфорт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. В един и същи завой с една и съща скорост 7-ма се държи по-добре на пътя.

изобщо не ми хареса 7мата как се държи в завой, цялата задница подскача и се измества леко в страни при всяка неравност на пътястабилност има, и са я втвърдили при наклон (няма начин иначе, с този висок профил), като цяло е по-твърдо окачването от 6ген, но мисля, че може и да доближи 6ген като стойка и поведение на пътя, особено в завои

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ами нещо до към 10 000 лв максимално но при ословие че колата е в перфектно състояние а като подрашка някой знае ли как е 7г. ми за варвене не гоня кой знае колко е естесвено предпочитам да е паргавелка но тарся по скоро нещо което да е комфортно на далаг път и най вече икономично :angry:

Редактирано от wise

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

София- Варна преди две години 6-та Седан 1,5 VTEC карал съм почти само в зелената зона( тя е до 125км/ч) ми даде разход на бензин 5.6 точно.А най-много като разход ми е дала на дълъг път около 9/100.За 10 бона аз на твое място бих си взел 7-ма (мойта преди две години я взех за 15к)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за 6-та ген. По-старите хонди (според мен) са по-надеждни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че от към поддръжка 7ма ще е по скъпаИ както каза колегата преди мене - колкото по стара толкова по надеждна :kiss: ПС: А не си ли се замислял за една 5-тичка седанче :shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надеждни от коя гледна точка? Като проблеми при експлоатация или при катастрофа? Щото ко е второто просто забравете. Новите са доста по надеждни, няма го толкова и стареенето на материалите, умората на метала имат и повече системи за сигурност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:kiss: Значи питаш по-старото или по-новото е за предпочитане???Пич, отговора е във въпроса, няма нужда от сантиментални обяснения в любов :shock: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами нещо до към 10 000 лв максимално но при ословие че колата е в перфектно състояние а като подрашка някой знае ли как е 7г. ми за варвене не гоня кой знае колко е естесвено предпочитам да е паргавелка но тарся по скоро нещо което да е комфортно на далаг път и най вече икономично :dry:

лично и силно предубедено мнение ! 6-та защо ? 0. 4 пъти двойна ключица срещу разни извръщения в седмата ( няма да ги споменавам, че и при мен ги има ) моля не ми говорете за стабилност ! -> 6-тата е правилната концепция , 7-мата НЕ Е 1. двигателите на 6-та са по-ефтини за поддръжка. окачването е частично съвместимо със предходните поколения .. 2. купето е по-леко и с по-добра аеродинамика => по нисък разход3. спирачките зависят от 3.1 размера гуми и качеството им ! - това е до шофера3.2 маса на автомобила - тука 6-та печели3.3 спирачната система - зависи каква 6-та ще вземеш и може да спираш по-добре от 7-ма3.4 няколко други фактора , които не променят баланс ав посока 7-ма 4. возията е по-добра в 6-таако искаш колата да е пъргава и икономична - не повече от 6-та ако искаш комфорт и високоскоростна стабилност - акорд .. леджънд .. ферибот .. самолетосносач ... за 10К можеш да вземеш две 6-ти в добро състояние :bg: само трябва да потърсиш ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не лъжете човека за стабилността! Карам 6-та от 4 години, а от 2 имам и 7-ма, така че 100% ви давам гаранция, че по-новия модел е по-стабилен. Който не ми вярва му правя тест драйв веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на краш тест 6-та има 1.5 звезди, 7ма - ако не се лъжа 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не лъжете човека за стабилността! Карам 6-та от 4 години, а от 2 имам и 7-ма, така че 100% ви давам гаранция, че по-новия модел е по-стабилен. Който не ми вярва му правя тест драйв веднага.

Не ми се вярва... едва ли някога ще повярвам в това нещо. Защо? Първо - седма генерация е по-тежка, по-мудна като вървеж и освен това центърът на тежесттта не е разпределен толкова равномерно. Второ - при 6-та генерация центърът на тежестта е по-ниско, освен това окачването лично за мен е по-добро. Единствената 7-ма генерация, която има по-добра стабилност, окачване и вървеж, е Type-R, но той не може да се намери за 10к, така че е безсмислено да обсъждаме въпроса повече.Моите впечатления относно 6-та и 7-ма генерация - 6-та генерация лично за мен е последният Сивик, който е запазил спортното си излъчване и ниска стойка, подобна на болид - ниско разположение на каросерията, дълги врати, дълъг преден капак и не на последно място - секси задница. При тривратката (хечбек) има достатъчно място както за шофьора и пътника до него, така и на задните седалки, макар да не са удобни за дълъг път. Ако пък ти трябва семейна кола или просто обичаш да возиш повече хора, взимаш седан. При седма генерация - вътре е наистина много по-широко, но седиш като във ван (високо), а седалките лично за мен са адски неудобни. Пластмасите по таблото, корите на вратите и багажника изглеждат адски евтини, което го няма при 6-та генерация - там човек се чувства като в автомобил от по-висок клас. Висококачествени материали, прегледно табло и абсолютно нищо не трака и не хлопа (в редки случаи кората над резервната гума в багажника). Двигателите - при 6-та генерация:1.4 i - най-слабият мотор (75 к.с.) - повечето автомобили втора употреба, които са с този двигател, имат и газова уредба. Като вървеж нищо особено, но поне е икономичен.1.4 iS - 90 коня... това е двигател, който няма да ти създава проблеми, разходът е приемлив, а като за 90 коня не е спънат - разход между 6 и 9 литра.1.5 LSi VTEC - 115 коня - перфектната симбиоза между добър вървеж и приличен разход. Този според мен е най-препоръчителният двигател, ако искаш спортни характеристики, но ще я караш всекидневно. Разход около 5.5 на извънградско и до 8 на градско.1.6 VTi - перфектният двигател, ако обичаш адреналин и високи обороти. Максимална мощност 160 к.с. при 7600 об/мин. - оттам нататък изводите си ги правиш сам. Разходът също е приемлив - между 7 и 11 литра.При 7-ма генерация:1.4 - 90 коня - върви доста по-малко от 6-та генерация iS, също икономичен вариант - разход между 5 и 9 литра.1.6 VTEC - 110 к.с. - това според мен е най-добрият избор за модела. Двигателят харчи между 8 и 9 литра на градско и между 5 и 6 на извънградско. Малко по-скъп е за поддръжка, но пък едва ли ще имаш проблеми с него, ако попаднеш на добре поддържан екземпляр1.7 CTDi - 100 к.с. Common-Rail с турбо - първият дизел на Хонда, който е собствена разработка. Нямам впечатления за мотора, но не съм привърженик на дизелите, тъй че не бих го препоръчал. Разход между 4 и 6.5 литра.2.0 Type-R - 200 к.с... като вървеж ти е ясно, като поведение на пътя също. Единственият проблем на този автомобил е външният му вид и цената. :) П.П. Като за край държа да добавя - 7-ма генерация е най-неуспешната за моделното семейство Сивик, което се отразява и на разпространеността на модела - почти не се търси, въпреки че е добро предложение за парите си, но като цяло е рядкост да видиш такъв автомобил по улиците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде бе, ти ли си най-знаещият тук на тема Сивик. Изброяваш нещата само за които имаш впечатления, мога да ти покажа,колко още имаш да учиш на подтема Сивик 7. А пък за евтините кори и пластмаси :) що не се гръмнеш? Ела с която и да е 6-ца и застани до мен, отваряме вратите и ще ти гледам физиономията. С две думи и ти май си на мнение че "гроздето е кисело".Не те нападам лично,имаш си право на мнение, аз изказвам моето си!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.7 CTDi - 100 к.с. Common-Rail с турбо - първият дизел на Хонда, който е собствена разработка. ???? :lol::):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде бе, ти ли си най-знаещият тук на тема Сивик. Изброяваш нещата само за които имаш впечатления, мога да ти покажа,колко още имаш да учиш на подтема Сивик 7. А пък за евтините кори и пластмаси :) що не се гръмнеш? Ела с която и да е 6-ца и застани до мен, отваряме вратите и ще ти гледам физиономията. С две думи и ти май си на мнение че "гроздето е кисело".Не те нападам лично,имаш си право на мнение, аз изказвам моето си!

И какво имам да уча? Нужно ли е да уча за кола, която не харесвам? Мисля, че всеки има право на собствено мнение - ок, купил си си 7-ма генерация и си доволен от нея. За мен този Сивик е пълна скръб и мисля, че доста добре съм описал недостатъците на модела - изглежда като ван напук на всички предишни генерации, които са известни със спортното си излъчване; предлага се с единствено един спортен мотор (Type-R); не е конкурентноспособна с автомобилите от този клас (било то европейски или японски) - това можеш веднага да го разбереш по пазарния дял на модела - в сравнение с 6-та генерация при 7-ма продажбите бележат спад и дори днес е труден за намиране. Относно пластмасите - качвал съм се в такъв Сивик, разглеждал съм обстойно багажник, задни седалки, табло, двигател и съм имал възможност да се повозя, така че заключението, което изложих, не е на базата на "слепи впечатления", а наистина съм имал контакт с този автомобил. Притежавам Сивик 6-та генерация, така че ако държиш да си мерим п*шките, ела на следващата месечна среща и ще обсъдим въпроса с пластмасите, както и останалите предимства и недостатъци.Като фен на Хонда и човек, който харесва спортни автомобили, ме е срам, че Хонда са имали "честта" да произвеждат някога подобен автомобил (визирам 7-ма генерация)!П.П. Относно 1.7 CTDi - объркал съм се... двигателят е от Исузу, грешката е моя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6-та генерация лично за мен е последният Сивик, който е запазил спортното си излъчване и ниска стойка, подобна на болид - ниско разположение на каросерията, дълги врати, дълъг преден капак и не на последно място - секси задница. При тривратката (хечбек) има достатъчно място както за шофьора и пътника до него, така и на задните седалки, макар да не са удобни за дълъг път. Ако пък ти трябва семейна кола или просто обичаш да возиш повече хора, взимаш седан. 1.5 LSi VTEC - 115 коня - перфектната симбиоза между добър вървеж и приличен разход. Този според мен е най-препоръчителният двигател, ако искаш спортни характеристики, но ще я караш всекидневно. Разход около 5.5 на извънградско и до 8 на градско.1.6 VTi - перфектният двигател, ако обичаш адреналин и високи обороти. Максимална мощност 160 к.с. при 7600 об/мин. - оттам нататък изводите си ги правиш сам. Разходът също е приемлив - между 7 и 11 литра.

Колегата е прав и да не забравяме че японската зглобка е за предпочитане.Ако се гони икономия може и да се замисли за 7-ма,но аз лично бих предпочел VTI за 10К!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да питам странично въпросче , каква е разликата между VTi i Vtec ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vti = b16 примерно 160 коняvtec = d16 примерно 125 коня и двете са vtec двигатели , но по-малкия е едновалов ползвай търсачката за повече информация !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да сетих се горе долу , sohc i dohc ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 LSi VTEC - 115 коня - перфектната симбиоза между добър вървеж и приличен разход. Този според мен е най-препоръчителният двигател, ако искаш спортни характеристики, но ще я караш всекидневно. Разход около 5.5 на извънградско и до 8 на градско.

Само да спомена ако е от значение за избора ти че подобен разход никога не съм правил.Нито градско, нито извънградско....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обиждай KUDOS, ама щом никога не си правил такъв разход, значи проблема е в тебе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чудех се дали да го напиша и реших вече да го направя.Значи:7-ма била по-добра от 8-ма;6-та била по-добра от 7-ма;5-та била по-добра от 6-та;апак 4-та била по-добра от 5-та;пак 3-та биела всичко щото била най-лека от всички.не успорвам въобще манията наречена 3-та генерация или 4-та или там която искате, ама дайте да караме 3-та вместо 8-ма че била най-добрата тя :blink::( :(

Редактирано от uBaHoB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха прав си колега , винаги май се хвали по - старичкото и аз имам 6та ама ако ме питат искаш ли да я смениш за 7ма няма да откажа.. а за 8 да не говорим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обиждай KUDOS, ама щом никога не си правил такъв разход, значи проблема е в тебе.

Може и така да е - градско найстина е около 8(стигал е 9), но извън градско никога не съм падал под 6. Ако твърдиш че с нормално каране (и изпреварване) е стабилно под 6, значи проблема може и в колата да е - не само в мен :blink:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7-ма била по-добра от 8-ма;6-та била по-добра от 7-ма;5-та била по-добра от 6-та;апак 4-та била по-добра от 5-та;пак 3-та биела всичко щото била най-лека от всички.

...да бе тия Сивици за толкова години никакъв прогрес все по надолу и по надолу а с тая 8 чак задълбаха дъното :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен този Сивик е пълна скръб и мисля, че доста добре съм описал недостатъците на модела - изглежда като ван напук на всички предишни генерации, които са известни със спортното си излъчване; предлага се с единствено един спортен мотор (Type-R); не е конкурентноспособна с автомобилите от този клас (било то европейски или японски) - това можеш веднага да го разбереш по пазарния дял на модела - в сравнение с 6-та генерация при 7-ма продажбите бележат спад и дори днес е труден за намиране. Относно пластмасите - качвал съм се в такъв Сивик, разглеждал съм обстойно багажник, задни седалки, табло, двигател и съм имал възможност да се повозя, така че заключението, което изложих, не е на базата на "слепи впечатления", а наистина съм имал контакт с този автомобил. Притежавам Сивик 6-та генерация, така че акo ...Като фен на Хонда и човек, който харесва спортни автомобили, ме е срам, че Хонда са имали "честта" да произвеждат някога подобен автомобил (визирам 7-ма генерация)!П.П. Относно 1.7 CTDi - объркал съм се... двигателят е от Исузу, грешката е моя!

... И е 101 коня, 220Нм, 5/100. :blink: ...С този пост ти се опровергаваш,че си ФЕН на Хонда !Не мога да си представя един ФЕН на една марка да го е срам от който и да е модел от гамата, а още повече да твърди, че даже е ПЪЛНА СКРЪБ.Моята е триврата, фейслифт, Спорт модификация, абсолютно сток с невероятно поведение на пътя и сам виждам как всеки втори се обръща след нея /без жените/. Въпреки това не съм на мнение, че Сивик 8 е по-зле от 7, защото ще съм смешен в мн очи . За интериора писах, няма да се повтарям. Увлякох се, спорът не е моята с/у твоята.Една лоша снимка http://img191.imageshack.us/img191/1815/ep4.jpgДругият ти бисер е, че днес бил труден за намиране /никой не го карал/, ти случайно да не си си помислил, че Хонда произвежда изключително за българския пазар или просто съдиш от БГ за световния мащаб.Да Иванов, жалко,че има хора като тези, които са като коне с капаци, гледат само какво има пред тях,само това което тях интересува и вълнува.Девил, няма да се караме, нека времето да си свърши работата, след 7-8 години пробвай да преброиш пак Сивиците 8г, 7г, 6г, 5г и 4г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както вече казах ако е 7ген. само купето, хетчбега изобщо не прилича на Хонда. Това се подтвърди и вчера на Писта Дракон в Калояново, като започна надпреварата в Х3. Някой ме попита - А бе, къф е тоя миниван?(с насмешка) и аз му отговорих - Абе това е Хонда, трябваше да видите колко беше очуден как това "нещо" може да е Хонда.Иначе седана горе долу също е запазил Хондовската стойка и визия, но хечбега е пълна трагедия от към визия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е относително.Лично аз исках да сменя 6ген. с нещо по-ново.Е, не успях да намеря нещо подходящо за вкуса ми.Може и да греша, но след прелюд 4г., сивик 6г,CRX 2г,ингегра и s2000 няма успешни в духа на ХОНДА коли. :) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е относително.Лично аз исках да сменя 6ген. с нещо по-ново.Е, не успях да намеря нещо подходящо за вкуса ми.Може и да греша, но след прелюд 4г., сивик 6г,CRX 2г,ингегра и s2000 няма успешни в духа на ХОНДА коли. ;) !

Според мен има една, която е успяла: civic FD2 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...