Jump to content
Grim Reaper

Кой от двата феродови да купя?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги какво ще ме посъветвате.Кой от двата да предпочета.Главно се двоумя заради цената Valeo:90ЛВ. EXEDY/Daikin:144ЛВ.А съм чувал че френските феродови са здрави.Ще съм благодарен ако споделите мненията си с мен.И искрено се извинявам ако има подобна тема.Благодаря. :lol:

Редактирано от Grim Reaper

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако 50-60 лв не са проблем-Дайкин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайкин на 100% !!! с Валео чисти нов няма да ти казвам как ми превърташе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бягай далече от валеото,взимай японско-няма да сбъркаш.ще ти се изплати разликата в цената с по-добро и по дъго каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да изкажа едно мнение: ама аз ще гласувам за Валео. Бях доста скептичен като го взимах. Ама след смяната нямах никакви грижи. А един колега си взе на EXEDY и след няма 1 месец и почна пак да боксува....... Не казвам че едните са по-лоши от другите просто това съм виждал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май и аз вече не съм голям фен на Дайкин. Сигурно правят добри спортни съединители, но за сток съединители не съм сигурен, че правят най-доброто. Не мога да кажа нищо и за Валео, защото не съм карал Хонда, а друга кола с такъв съединител и нямаше проблеми с кофти зацепване, боксуване и т.н. От друга страна Дайкините се продават на безбожни цени в БГ (сигурно държим рекорда по цена), не знам Валеото как са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колеги за бързите отговори.Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайкин определено е по-добър,но пък с Валео (за към 60 лв )карах 100х.км и нямах проблем на 5 ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам има мнения(добри и лоши)и за 2-та вида.Ако не плащаш за смяна(труд)слагай валео.Просто не вярвям 2 диска валео да изкарат по малко от другия вид(от горе посочените мнения 1-валео=100 000км).Айде всички живи и здрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валеото по принцип са си добри, само че 100% за твойта кола е от завода им в Корея, не че имат проблем но да го имаш предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма част от exedy-то което се продава тук е рециклаж,а може би всичкото валео за японски коли е произвеждано в Корея както каза колега по-горе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) В "Евро 07" е пълно с такива рециклажчета на Exedy!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз въобще не съм доволен от Дайкин. Вече 8 000 км съм с такъв и ужасно ми тресе при зацепване - в момента в който пускам педала.Гадното е, че се получава не само при потегляне, а и при втора предавка, когато включвам при по-ниска скорост. Не се сещам какво може да е прецакал майстора като го е сменял, но скоро май ще ходя при чичо Омбре да го смени с нов. Адски ме дразни това тресене. Колкото пъти отида в друг сервиз, а не при него после съжалявам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...такива рециклажчета...

това с рециклажите к'во ще рече - кофти ли е или принципно няма проблем да се ползва такъв?... че и моята работа май на съединител отива

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Означава, че се взима един стар феродов диск маха се износеното феродо и се лепи ново.Едно време като нямаше части под път и над път това беше една от малкото алтернативи :P

Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P е,те някои и сега го правят това,за да не дават стотинки... :P :P Българска му работа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...