Jump to content
outoflimit

Проблем с предница

Recommended Posts

Здравейте колеги днес видях че имам следния проблем с предна лява гума на CIVIC 5gen D13B2http://www.snimka.bg/album.php?album_id=99253понеже съм доста бос в тази област ви моля за мнение колко сериозен е проблема и колко ще ми струва смяната, както и понеже утре ще ми се наложи да мина към 500 км дали е фатално?БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах така около 1000 мили (в америка съм) , но нищо не се знае, може да те предаде след 100 километра може и 1000 да изкара. Тва ти е полуоската, ако не ти трака много карето, карай и не се притеснявай, но със сигорност трябва да го смениш колкото се може по рано (преди да е станало късно :rolleyes: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако го смениш по рано, респективно след възможно най малко километри, може и да не ти се наложи да сменяш каре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това, което виждам е не тампон, а маншон на лява полуоска. Попринцип скъсан маншон води до износване на карето, тъй като не е защитено и там влизат камъчета и боклуци. Относно тава дали може да се кара така.... не знам, обаче, като го гледам колко е скъсан маншона, ти си го карал повече от 500км. до сега, докато се е късал. Мен ако питаш, не е фатално, но влизай, колкото се може по- бързо в сервиз, за да не си сменяш и каре скоро. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е маншона на външното каре. Ако все още нямаш тракания върви в сервиз да ти боднат един маншон за да си запазиш карето. Принципно можеш да караш така но мръсотията от пътищата ще прецакат карето рано или късно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само маншона ли трябва да се смени или цялата полуоска и какви пари приблизително ще излезе всяко от 2те, че никак не ми се иска да я тормозя така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш тракания при потегляне със свит волан, значи карето е здраво. Тогава ще се разминеш само с едно почистване на карето, един маншон и смазка. Ако карето е прецакано имаш 2 варианта - да си купиш каре, или цяла полуоска. Най-евтиният вариант е да сложиш маншон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш тракания при потегляне със свит волан, значи карето е здраво. Тогава ще се разминеш само с едно почистване на карето, един маншон и смазка. Ако карето е прецакано имаш 2 варианта - да си купиш каре, или цяла полуоска. Най-евтиният вариант е да сложиш маншон.

ами колега случвало се е да чуя леко почукване незнам дали е от там, принципно съм чувал как трака каре и не мисля че е по същия начин. Някакво предположение какви пари ще ми струва смяната на каре за да се подгоотвя и евентоално още утре да я вкарам в бокса :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само маншона ли трябва да се смени или цялата полуоска и какви пари приблизително ще излезе всяко от 2те, че никак не ми се иска да я тормозя така

Колега,ако си смениш маншона сам ще ти струва десетина-15лв.Ако не можеш сам ,закарай си а в сервиз.Смени маншончето колкото се може по-скоро,щото после ще ти струва над 100лв.Погледни си и другия,ако е напукан или вече омаслен,сменяй наведнъж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един страничен въпрос относно маншоните...имам един тръгнал на лявата полуоска, но от вътрешната страна към кутията - там нали няма каре? И проблем ли е ако случайно се скъса да покарам така докато си взема? При скъсване после как става почистването преди да натъпкам новия маншон с грес и да го сложа? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един страничен въпрос относно маншоните...имам един тръгнал на лявата полуоска, но от вътрешната страна към кутията - там нали няма каре? И проблем ли е ако случайно се скъса да покарам така докато си взема? При скъсване после как става почистването преди да натъпкам новия маншон с грес и да го сложа? :rolleyes:

И там има каре.Може да е с друга конструкция,но пораженията са същите.Почистването е по-сложно,щото трабва да вадиш и полуоската от ск кутия.При някой модели истича и маслото от диференциала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от вътрешната страна към кутията - там нали няма каре?

На полуоската има 2 карета. Тва към скоростната кутия е вътрешното каре. Вадиш карето от полуоската, като внимаваш защото вътре има 3 лагерчета които може да изпаднат. След това почистваш корпуса на карето до метален блясък и натъпкваш обилно с грес и сглобяваш карето. Слагаш маншона, стягаш го със скоба за маншон и си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за мненията. Ако някой може да ми препоръча и добър майстор във Варна :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко добър майстор е нужен за да смени един маншон... това и на улицата мога да ти го сменя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя смяната лесна, ами скоба за шарнирите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

досега не съм ползвал такова нещо.... Обикновенно шарнира е така заклинил в носача че се налага чук и щанга за да го извадиш ;) Дет е думата да дойде и за 30мин съм му го сменил... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги смених и двата маншона и за сега каретата са спасени благодаря ви за отговорите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...