Jump to content
H22_turbo_Vtec

Несполучливи коли

Recommended Posts

Аз я ударих моята "Англичанка" и я бракувах (D16Y3) ,и я продадох цялата за 1000лв. двигателя беше перфектен,скорости също,имаше здрави врати,стъкла,калници,салон,фарове,гуми,окач

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още няколко бангии:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тия последните можем да поспорим за бангий,за времето са си били лимузини.Сещам се като бях малък как се захласвах по някъф си Хюндай и по голф 3 (когато излезе ) :rolleyes: ,а 1998 видях тунингована Сивик 5ца .Не знаех, че Хонда правели и коли за грозни коли за мене е един ръбат Сион -отврат но е яко икономичен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я ударих моята "Англичанка" и я бракувах (D16Y3) ,и я продадох цялата за 1000лв. двигателя беше перфектен,скорости също,имаше здрави врати,стъкла,калници,салон,фарове,гуми,окач?ане и тн.Та мисълта ми е в моргите нека си искат и по 5000лв. за двигател ако искат! Тук става въпрос за несполучливи коли като цяло,а не че твоита не се е уцелила!Това че 100 "Aнгличанки" не са сполучливи не означава че модела като цяло си е гаден.А Рено което и да вземеш си е .....

Колега, прав си, че става въпрос за 1 кола, а не много. Но съм убеден, че мнението на повечето колеги, също се базира върху малко коли от една и съща марка и модел. Какъв ти е проблема. Ти като си толкова предубеден например за Рено, да не си се качвал на 50-100 Меган- а, че да си толкова сигурен във свойте твърдения, та мен ще укоряваш.Относно това, че си си продал цялата кола за 1000лв., ако искаш дай я за 200лв., все ми е тая. Аз цените ги гледам тук в сайта и имам някаква представа как върви един изцяло обурудван двигател.Тъй като започвам да се дразня он некви си фанатици на тема Хонда, ще спра да пиша в темата и ще оставя и другите колеги да пишат мненията си за несполучливите коли. Нищо лично към никой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам дали е до кола факт:през моята фамилия са минали 6 хонди и на 6те двигателя не е пипан ! никакви сериозни ремонти! сегашната ми съм я купил преди година и месец и освен маншон друго не съм сменил ! даже не съм барал ремъци ролки горивни филтри водни помпи което всички го водят за задължително в началото и може би е моя грешката че не съм го направил но до момента никакви проблеми да чукна на дърво... за това колега зизката аз съм от тези които смеят да твърдят че Хонда са THE BEST ! много ясно че има и изключения и всичко е до подръжка но не мога да си представя коя кола на 11 години като моята ще карам година и нещо от както съм я купил и само един маншон сменен (30 лв) и всичко и е перфектно ! и ти казвам че това е 6 та Хонда в моята фамилия. съжалявам че не си уцелил на кола , но не бъди скиптичен към Хонда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега без лоши чуства!Не съм фанатик на Хонда,от една година карам Мицубиши Еклипс втора генерация!А за Рено можем да спорим много ама не е по темата,внасям коли от време на време и няма да ти обяснявам колко съм карал и в колко съм се возил и колко съм ходил да гледам и как всичките са били със сходни проблеми още не съм видял здраво,пък продаи англичанката и си вземи Рено!Последния път в Италия намерих една англичанка на 300 хил.км. и собственика и искаше 2000 евро,и аз му разправам много километри,даи друга цена!А неговия одговор беше следния:

Honda не брои километрите,немога да свалям цената е краина,ако искаш ела да видиш един сценик със проблем в двигателя,ако искаш него можеш да го вземеш за тези пари,и ще ти кача снимка,за да видиш че не си говоря така и каде е разликата в модела и цените.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шевролет Трейл Блейзер- НЯМА такъв кенеф. 2004- та година даже няма ръчки за огледалата, нито ел. Ужасен автоматик, много мудно превключва. Още по ужасно окачване, люшка се все едно си на ферибота. Пежо 106 1.1 60 коня. Харчеше ми почти колкото Акорда ми 2.2 в-тек, ако и вървеше колкото него...Частите не бяха и кой знае колко евтини.Ренде 19- без коментар :) Жигулка- 4 носача и шарнир се чупиха за 1 година...... в движение. Бях станал като каскадьор и авто монтьор....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пежото съм го каръл и мога да кажа, че не несполочливо, че не най-доброто оки.Все пак е градски модел и силата му е в града.На дълго големите двигатели горят почти същото като малките при 130.каръл съм и ситроен 945кубика май беше 33кв 170км на равно и 180 при лек наклонhttp://vbox7.com/play:e13dc378 много му се чудих защото имах едно време зх 1.6mi 88 коня и той точно толкова вървеше ама гореше за 2 хонди.130 точно 9литра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форд КА - ужасТна! не може човек да се обарне на задеФиат Пунто - сакатлак - типично за италианцитеАстра Ф 1993 - не варви и много гори за кубатурата си (1400) :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой каза нещо за Волво 850 .. било му тромаво ли кво ли ... нося волвото - автомат и се пускаме ... на 400м, на 1км , на 100км, 0-100 ... искам да видя каква кола от 96-та, при това фабрична , ще съпоставиш на волвото .. и гарантирам , че не е разтракано ! :shock:

Аз бях този някой - говоря за 850 с B5204S двигател - 2.0 20клапана 143 коня. Наблюденията ми са от 2коли с този двигател - едната в супер кондиция, другата е тази след основния ремонт. За 850 с двигател B5202 - 2.0 10кл 122кс също имам подобни впечатления - това е малко по-безпроблемно, защото има по-малко електронни глупости, но пък разхода и вървежа му са още по-отчайващи. Имат и 2.5 двигатели 143 и 170 коне и турбинирани и т.н. - тези модели не ги знам може и да по-адекватни да са...
аз говоря за T5R нейде към 2.3 литра и нейде между 250 и 300 коня .. автомат има си болежки , но понавървява и в никакъв случай не е кенеф !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колегиНаскоро покарах Fiat Bravo (1997 год., 1,6- 113 к.с., колата е на около 110 000км.) и според мен има някои недостатъци: 1. скоростите се превключват трудно и бавно; 2. ускорява бавно, и като достигне 5000- 6000 об/мин на 1 предавка- не иска да превключи на 2 предавка- трябва да се намалят оборотите...3. Много проблеми с тази кола- след смяна на ангр. ремък и две ролки (правят се само в Канада за този модел- няма други аналози), едната от ролките блокира- скъсва се ремъка и всички клапани отиват на кино...; генератора не зареждаше акомулатора... съединителя е сдал багажа... и това само в рамките на 3-4 месеца...С две думи няма база за сравнение с ХондаПоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам малко свободно време и реших да понапиша малко "+" и "-" за някои служебни коли който карам вече 2-ро лято.1. Opel Vectra GTS 2005 2.4 147bhp бензин - Отвратителна возия, некомфортна (твърди седалки), тромава (за 147 коня очакавам повече)2. Оpel Astra 2007 1.6 105bhp бензин - Трооооооомава ... започва да се сеща за какво става върпрос след 5К, изключително НЕ качествена изработка на купето - на първия месец се разтропа вентилатора на парното ( след силен удар по жабката спира :shock: ).Цялото табло скърца ... въобще Опел.3. Skoda Fabia 1.* не сам сигурен - 3 цилиндъра е - Без коментар за возия, "ускорение", качество на изработка.На другия полюс:1. Audi A3 2007 2.0 TDI 140 bhp - Невероятна кола тиха, удобна, добър комфорт. 6 скорости ръчни, много добро ускорение в целия диапазон 1500 - 4000rpm много приятна за каране2. Skoda Octavia 2006 1.9 TDI 110bhp (в момента е около 140) - Качеството вътре е ... Skoda малко по-добро от Fabia-та но страхотна за каране много добра еластичност и динамика на мотора.3. Chevrolet HHR 2008 2.4 , 4 цилиндов 150 bhp - Чудих се каде да го сложа от една страна е много комфортен (с най-високия пакет оборудване) но леко тромав най-вероятно заради автоматичната скоростна кутия. И най-големия "-" изключително малкото предно стъкло имаш чувството че постоянно тря да се навеждаш за да виждаш какво става напред (аз не сам от най-високите и пак е трудно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шевролет Трейл Блейзер- НЯМА такъв кенеф. 2004- та година даже няма ръчки за огледалата, нито ел. Ужасен автоматик, много мудно превключва. Още по ужасно окачване, люшка се все едно си на ферибота. Пежо 106 1.1 60 коня. Харчеше ми почти колкото Акорда ми 2.2 в-тек, ако и вървеше колкото него...Частите не бяха и кой знае колко евтини.Ренде 19- без коментар ;) Жигулка- 4 носача и шарнир се чупиха за 1 година...... в движение. Бях станал като каскадьор и авто монтьор....

Не, въобще не съм съгласна със теб ;) , така си мислиш за твоя шевролет, защото не си карал моя служебен - Авео, октомври 2008 год. 1,5 ;101 коня(така пише, аз не съм много сигурна, но в негова защита трябва да кажа, че на магистралата вдигна 190) :dry: - Какво да ви кажа - градско с пуснат климатик харчи кажи-речи колкото Е-класа АМГ и мойто Купе взети заедно, климата гръмна на 4000 хил. км(през зимните месеци) - било фабричен дефект:bg:, каква стабилност, какво движение, каква невевероятен синхрон между движение на волана и на колата - такова нещо не сте виждали....да не говорим за невероятния шум над 120 км/ч...Абе страшен автомобил - ама буквално страшен...а да най новото - на около 9000 км шурна помпата на хидравликата ама к`во ти пука...сигурно пак ще е нещо от фабриката...Иначе да спомена и един ужасяващ Нисан Примера 2000 год. май 1.6 или 1.8 беше - не си спомням вече - шефовете ми го купиха за служебен, но след като 3 месеца не излезна от сервиза и аз все обикалях с таксита и взехме ришението, че е по-добре да го продадем - логично, нали?...но все пак после взеха гореописания шевролет....хората са си го казали - от трън та на глог...И Шкода Фабия 1.4 бензин съм карала за кратко - най - големия и минус беше, че като изпреварваш извън градско трябва да натиснеш НОС-а ( демек да спреш климата)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежке, нормално е кола за 15 000 лв. от магазина :dry: да се разпадне на пътя след 10 000 км.Съветвам те да не гледаш краш теста, може да не пожелаеш да се качиш вътре повече.Жалко, че хората и най-вече фирмите си купуват такива боклуци подлъгани от ниската цена и после патят тройно!Стотици пъти съм обеснявал на хората тея неща (продавам нови автомоили) при коментар от типа: "Ми тя вашата що толкова скъпа?Шевролет ми предлагат за 15 хиляди, че е и по-голяма" Цена=Качество (изработка, материали, безопасност и т.н.) Като се циганеем - после му берем гайлето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:dry: Аз гледах краш-теста на това Авео , как може да се продават такива коли....ужас

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:dry: според мен мяна по-сполучлива кола от служебната.виж някой се изразяват против пежо106.не съм съгласен изобщо.хващам бас с който и да е за разхода на гориво.наскоро ходих до пловдив с 5 човека,верно с не повече от 120 на магистралата,мисля че 5 на 100 ще е максимума на разход който ми даде-1.1 60 кс.карам го 3 месеца и е много готино автомобилче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на 6-та генерация сивик 1,5 vtec-e 115 коня е същия , а е и малко по-голяма и малко по-мощна , така че не ми го хвали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:dry: Аз гледах краш-теста на това Авео , как може да се продават такива коли....ужас

Моля, не искам да го виждам, че сигурно ако го видя ще се самоубия доброволно като се има предвид, че по цял ден съм на т`ва нещо, което някой е решил да нарече автомобил.А да и Krelion, аз се изприщих да го говоря това за качеството, особено след като ревнаха от Нисана (много обичам фразата:"аз нали ви казах" и като гледам скоро пак ще я кажа) и почти бях навила шефа за една читава 6-та, тамън за връткане из града, или ако е нова да е Фабия или Колд, но какво да ти кажа втория ми шеф е жена, която разбира от коли колкото...ъъъъ....не мога да се сетя...блондинка от виц на Слави Трифонов, може би и там положението е безнадеждно - глас в пустиня...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D:) :) това за вица ми хареса :D:lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:hondarulez: може и да е същия на хондата ама ако"пущаш воловете по инерция на ялмите" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...