Jump to content
To sloW

Подобрение на Д13б2-ки!?

Recommended Posts

И така...мисля да я направя малко по бървежна най-накрая! Та сега да обединия нещата и с ваша помощ и опит да изкажете мнение !Като за начало мисля да започна с смяна въздухопровода(премахване на заводскиа гумен/пластмасов) с прави полирани трабички,по напред мисля да сменя кутията на филтара с дирекна тръба към карба!Втор.....навил сам се вече за колекторчета и генерациика,интересува ме само точния размер....дали да е 5 или 5.5? Какво мислите по върпоса?Третото е така прословутите алуминиеви ролки с променен център (малка промяна в газоразпределението) поне такива неща чета :P - Какво мислите и за това?3-тото е шлаиф на главата,но се чудя само колко да е,тъи като още не съм разговарял с опитни в бранша,дали да е 6 десети или 8 десети - Мнения?И накрая мисля да пробвам да постигна постоянно отворена 2ра камера на карба! - ???Мнения и поправки за допуснатите грешки приеама.....стига да не ме нахукате :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И накрая мисля да пробвам да постигна постоянно отворена 2ра камера на карба! - ???

Колега какво целиш с тази постоянно отворена втора клапа. Ако е постоянно отворена, оборотите ще забиват в критиките. По-скоро я направи да се отваря или по-рано, или заедно с 1-ва камера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те това се опитах да кажя,но не съм си формулирал правилно изречението,извинявам се! Извинявам се и за леко некадърния правопис на темата....едва сега я огледах колко грешки съм допуснал!

Редактирано от misho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз лично си мисля, не те упреквам по никакъв начин и много добре разбирам ентусиазма ти, но от чиста финансова, а и по-важното - силова гледна точка, не мислиш ли, че ще е по-добре, направо един двг д15б2 - 90 коня сток + потенциал за в бъдеще за пълна инжекция и така вече говорим за над 100 коня...... За една качествена генерация, говоря, от колектори, тръби, резонатори, крайно гърне, да го направиш наистина както трябва (аз го направих преди седмица - удоволствието само за генерацията ми излезе крайно + ремонта около 600лв), а тук във форума съм срещал такива двигатели за доста под тази сума.....знам, че искаш да видиш до къде можеш да стигнеш с този двг (има мн хубава такава тема, ползвай търсачката) но ще набиеш едни 1000лв и 100 кончета пак трудно ще докараш, да не кажем, че може и до там да не стигнеш.....не знам, каквото и да решиш - успех! :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кво да си губи времето с Д13 или D15Bзле.Минимум D16Z6, и/или нагоре.

Редактирано от Stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To sloW На скоро имах вазбожноста да се запозная малко по така с карбовете тайкато имах проблем точно с втората клапа.Така най лесно и барзо става така да направиш клапата да се отваря малко по рано като вакум номер 3 който излиза от карба и отива кам мембраната да махнеш разклона и кам контрол бокса и да го затапиш.Та какво става в този момент вакума идва от карба и отива кам мембраната обаче на разклона който е за контрол бокса ватре има клапан (който при мен не работеше) и когато дигнеш определените обороти клапана се затваря вакома става силен и се отваря клапата като изолираш клапана ще се отваря малко по рано.Аз лично не можах да осетя разлика.Аз махнах ограничитела на втората клапа и сега се отваря на пално и според мен има по голям ефект.В Тунинг гаида за Д13-ски пишеше че ако се иска по висока максимална скорост трябва да се изолира разклона и се обяснява така че на 5-та предавка доста трудно ще се достигнат оборотите за отваряна на 2-рата клапа и за това малко по рано.Но пише и че се обесмислят двете манипулации с махане на ограничител и изолиране на клапана.Ако искаш погледни мойта тема за втората клапа там има обяснено и ще видиш колко се отваря сток като е и след премахване на ограничитела.

Иначе давай ме му мисли и аз сам като теб правя си модификации по колата и не ми пука че е Д13-ска

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знах си че няма да съм първия с тоя клапан :unsure: Щом е напревен да се отваря към 4500-5000 значи може да се направи и на 2500-3000!Мерси за подкрепата....такива хора като теб търся :dry: Продължавам напред! anikolov, мерси за съвета,но и сам се сетих за това.....нямаше да пиша тема ако беше по лесния вариатна....!Идват много парички за двг-то.....ремонта , настроиките и тнт! А за тези неща които изброих ... обща сума 300 лева :) Пак и мотора ми е в много добро състояни,мърка си!Нямам намерение да го сменям, какво мога да иска повече от разход 4.5 на 100? с скорост от 90 км!Мерси все пак,радвам се че не злообееш! НЯМА смисъл да пишете за swap с други двг-та.....изключено е като вариант!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, за тия парички,които ще дадеш за неата изброени по горе по добре си вземи друг мотор.мисля че дори във форума някой продаваше за 800 лв d16a9.131 коня от твоита трудно ще изкараш,така,че ето ти готов вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-вото добре.. нека да диша(пък и тая грозна тава отгоре...) , 2рото пак добре , A за карба да можеш да го барнеш но има и по добър вариянт(като пари & ефект) dual carb :unsure: ама с този шлайф на главата и разни тем подобни неща не ми се струва много удачно да ги правиш защото незнаеш къде ще му излезе края (в пари и труд) (пък и ако не си много наясно " 6 десети... 8 десети" ... по добре не се Ебавай с главата защото после ще плачеш) особенно ако някой "майстор" ти ги прави... но все пак това си е лично мое мнение :dry: замисли се за нещо по удачно с което ще получиш по доволни резултати ....Поздрави

Редактирано от hondaracing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
d16a9ей ти и по добра оферта-novoto ti sarce.продаваш после твоя мотор и артисалите части на някой нуждаещ се и си готов. Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега....с теб сме разговаряли по темата,позаинтересувах се малко насам натам :unsure: НО все пак повтарям че няма да има swap с какъвто и да е мотор :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

излишни цитати:unsure:

Ако този мотор е толкова добър и читав защо не сте го лапнали още маняци? :dry: МЕРСИ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To sloW няма невазможни неща не клапата да се отваря на 2500 оборота е доста ррудна работа по скоро на 4000 4100 ще дойде като запушиш клапана и това е при натиснат педал до доло защото има ограничител който не позволява отварянето на втората клапа при налко натискане на педала но пак и това може да се по озпили малко но мисля че ше се барка много сместа така несам много на ясно с това

А до колкото за шлайфа аз бих предпочел така и така ще се сваля главата направо да се смени с в-тек което мисля да направя това лято но единия колега който направи това каза че карба доста трудно се настройвал за главата но става :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един съвет от мен :unsure: Сменяш генерацията и ще усетиш разлика. Един примерен вариант: тръби на 50 мм , колектор от Д16з6 и крайно гърне от 1.5 или 1.6 (стоково) от 5 ген. Така гърнето ще е по голямо и няма да ти надува главата. Също така ако сваляш главата задължително си препасни клапаните :dry: п.п. Аз в момента съм в процес на подмяна на генерацията за сега съм с колектор от Д16з6 (60 лв) , крайно гърне от 1.6 (110 лв). Остава ми да сменя тръбите с работата и един резонатор = 120 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак и мотора ми е в много добро състояни,мърка си!Нямам намерение да го сменям, какво мога да иска повече от разход 4.5 на 100? с скорост от 90 км! НЯМА смисъл да пишете за swap с други двг-та.....изключено е като вариант!

...мога да ти кажа,че ако го разбуташ мотора и той потръгне или стане по зле разхода няма да е същия :cool: ,има качено във Форума как да се направи д13 да потръгне,но малко хора се хванаха на хорото!!!Помисли си след всичките манипулации които си замислил не се получи засилването на мощноста може да нямаш вече мотор е много добро състояние който да мърка,ако имаш друг автомобил и този ти е за хоби хващай се.Аз имах такъв двигател смея да твърдя в отлично състояние все едно от завода току що излязъл реших да тръгна като тебе взех си колектори рових из форуми какво да правя колеги от форума ми препоръчаха суап тогава цените на ДВГ-тата даже бяха по височки.Замислих се колко по бърза ще ми стане колата с тия доработки на 100% няма да стане по бърза от 1.5 пълна инжекция защо да вкарвам пари за изп.генерация и др. като мога да си взема по мощен двигател.Продадох колата си взех си по мощна и знам,че това е най правилния избор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееееееееее вие направо му убихте кафа на човека то винаги по добрия вариант е слап с по голям мотор ако питаше за Б16-ска пак щеше да има давай слагай Б18-ска губиса кефа от моментите като ся ще си направя това онова ще осеща разликата малко по малко.Да сичките модове които си е намислил ще му стане цифра с която може да си вземе някакав друг мотор ама малко са хората които ги имат кеш а за модове стъпка по стъпка лека по лека от тук парички от там парички става работата И аз сам ми мислек с тези пари които сам дал за мойта щях да си взема Б16 мотор ама е трябвало да заделям пари 2 год а така поне е кеф и за мен е голямо удоволствие

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) колега кажи ми , че не сравняваш Б16-ка с Д13-ка ;) На Б16-ка ако се налеят пари може да върви и повече от NSX , а Д13-ка колкото и да й налееш след 200+ коня двигателя а издържи ,а не ;) Като човек направил път , само че за тунинговане на д15-ка , те съветвам да не й правиш нищо повече от генерация , филтър , свещи , кабели , глава и ЕВЕНТУАЛНО карбове , просто няма смисъл , винаги ще има какво да й се пипне на колата , а ако нямаш пари за харчене , а те първа ще ги сабираш - просто забрави !!! Аз се вкарах в тоя филм и колата ми вече над година стои на паркинга и гние ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,относно карба да ти кажа.Начи махаш ограничителя,да може да се отваря цялата втора клапа и правиш магията на вакума и преди това си свалил карба, за да ти е по удобно и задължително преди да го сложиш махаш заводската тапа за сместа,щото иначе все едно нищо не си направил.После един газ-анализатор и това е.Има разлика,усеща се доста спрямо преди тези работи.Имаш повечко сила в ниските(там дето иначе нищо няма) за високите сам се сещаш че е по добре и каквото и да ти говорят ,че само си губиш времето не им вярвай.Мойта е така от близо 2 години и си има разлика.Има и други разни глупости дето съм правил,ама сега не ми се пише.Последно да ти кажа, имай впредвид че разхода си се качва малко и зимата докато не загрееш хубаво е дърво.Това са минусите,ама какво да правиш за без пари толкоз.Успех

Редактирано от assfull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и пак излишни цитати

Мерси колега.....това с премахване на ограничителя ще го сторя,но тази тапа за която споменаваш не се сещам коя е? А никои не каза дали е пробвал с шлаиф на главата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега да ти кажа аз каквото знам покрай този шлайф :( такааа ок правят ти го шлайфа ами : препасване на клапани , смяна на гумичките на клапаните , реглаж ... и ето ти ги още 300 лв :P и пак няма да си сигурен дали няма да направиш леща вътре.... :P Поздрави и умната..... ако не умната русата :(

Редактирано от hondaracing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човека ако разбира поне малко ще му трябват само 20-30 лв за шлайф на главата . ВСИЧКО останало може и сам да си го свърши :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само кит-а с гарнитурите е 150 лв шлайф (глава) 30 лв шлайф (блок) 30 лвводна проба (глава+блок) 40 лвпаста за клапаните 10 лва дано да става за 20-30 лева ама на дали :(примерно :P говоря Поздрави

Редактирано от hondaracing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата по горе има в предвид,че ако може сам да си пасне клапаните,смени гумичките и пр ще плати само за шлаифа на главата,а той си е около 30 лв.друг е въпроса колко струват останалите части и гарнитури.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спри да цитираш всяко предходно мнение

assfull M.R. Tuning аиде моля ви да направите някоя снимичица на карбовете си,и наи вече на този вакум номер 3 и разклонението.....да няма главоблъсканици и да не объркам нещо :( PLEASE :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че това може да ти бъде полезно колега :)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега,но все пак няма да се сърдя на снимки :)

 

 

А изкажете мнение за тези ролки? Не само че са от оликотен материал....нали става въпрос за... "Прецизната настройка на газоразпределението и успешният тунинг нерядко изискват "изместване" на шайбата на разпределителния вал спрямо "нормалното" й положение, белязано с отметките на двигателя. Понякога, когато (при мини-ме суап например) фабричните ремъци не могат да осигурят точно зацепване, единственият начин за настройка на ангренажа и постигане на оптимално газоразпределение са раздвижните зъбни колела на рзпределителния вал."

 

Дали няма да е стъпка напред,все пак чип тунинга на турбо дизеловите мотори усвен надуване на турбо компресора играе роля и в газоразпределението..... защо не и при нашия случай,е разбирасе няма да е чак толкова силене ефекта ;(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за ролките и аз съм зарибен :) колеги дайте инфо като марка, цена, качество както и от кой / коя фирма могат да се закупят :)Благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На едновалка , с оригинален вал не очаквай много , да не кажа нищо !!! Със спортни валове / два на брой / , на дино стенд изстискахме 7 коня - къде отивате ??? Вярно , че след шлайф на глава подобна ролка ще е от полза :) но кой ще ги настройва и как ....

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето сника не много точно на само на тази ми се виждат вауумите

Работата е такава просто вадиш вакумите и от карба и от мембраната и от тройната снадка и слагаш един който от карба отива дитектно в мембраната

Публикувано изображение

 

Пробвайго при мен нямаше много осезаем ефект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моята D13 смених карбуратора с един солекс от пежо 405 1,6 92 к.с. за монтажа на този имаше малко преправяне на входящия колектор но не е нищо особено

също глава от D15b7 шлайфана за монтажа на главата взех моя вал щото на B7 няма на вала ексцентрика за помпата за бензина аа и направих ме една дупка на главата за помпата и две малки за шпилките за захващане на помпата

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

съжалявам за лошото качество на снимките ама са снимани с телефон привечер скоро ще направя нови

ефекта е сега е задоволителен но ми трябва помощ с този карбуратор нещо не мога да си настроя автоматичния смукач и горивна смес нещо бедничка ми идва вече

в събота мисля да се пробвам с настройките на карба и ще го свалям маи може да го снимам стига да има интерес

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята й предстои май и дуал карб :fun: или инжекция - ама ми се ще да си поиграя още с карба...Засега съм приготвил експериментално един от Д14А1 (че Кейхин май нещо ми харесват)... макар че ако изпадне нещо от Д15Б4 или нещо друго от Прелюд - ще го отнеса като нищо... :fun: бтв - по повод някои "суеверни" мнения - разликата между Д13 и 15 примерно е ...150 кубика... :)

Редактирано от nonamed

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

atanasbe ..бате бая реформи :fun: Как пасна пък от пежо това нещо (моно спринцовка) ? За двоиниа карб няма смисал да се говори,това се знае че колицата живва доста,няма интрига там :fun:Разхода няма да е готин и връщане назад няма....такаче аз лично го отписвам като силов вариант!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма вървеж без разход :P За това и предпочитам Д15Б4 или прелюдов...Иначе - връщане има, отвсякъде :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив има :P Затова залагам на шлаив на главата...разхода почти не се променя!Ролки и като цяло оликотяване на мотора!В този случаи при нормално шофиране разхода дори пада заради улеснението на задвижване на мотора чрез премахването на излишните килограми! (спортни алуминиеви валове,ролки,маховици и тнт) ! Абе това са теми за които може да се пише цели нощи,даи да видим какво може още да се барне по тия д13ки? Колегите които са затапили разклона ги моля за още някоя снимка в завършен вид..... (отвори капака и снимаи отблизо) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На при отваряне по-рано на втория дросел също ще има лееееко повишаане на разхода :P Иначе само на олекотяване не може много да се разчита... повишава се КПД-то на двигателя, но на коляновия вал си остава почти същото... Така че - и на мен ще ми е итересно ако някой има някоя добра идея, какво може да се пипне по кокретния карб...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се,но все пак аз не я ръчкам нон стоп :cool: Става въпрос за нормално градски каране да си държи естесвения разход на гориво!Свалих този превод от немски тунинг и има интересни неща.....само не схванах какво иска да каже и как точно да стане номера на повдигане на въздушния регулатор в кутията на карба с U-образна шаива?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана пробвали някой от триковете с клапата да кажеш какав ефект си получил :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МР тунинг качи някая снимка на твоето произведение де искам да видя къде точно е този ограничител за 2 рата дроселова и как се маха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............излишно цитиране само в тая тема вече над 10 пъти

Tе това и аз искам да знам....онази снимка ми изглеждаше ясна но нещо не я намирам при мен :huh: Има едно разклонение но то е от лявата страна на кутията на ваздушния филтър и е съединена с вакума които е върху трабата за въздуха! ааа колега не смея да бутам самичак,да не патя(не разбирам особенно практически) ! Довечера ще къча снимка на това което ти посочих да кажете дали е то!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...