Jump to content
Paco_Stz

Дали да си я купя? 1.4is

Recommended Posts

Здравейте Хондисти !От няколко седмици си търся кола, която да я скъсам от каране. Става дума за 50 000км на година. Вижте вчера какво ми хареса :http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=detailsКолата е още в Швейцария, но другата седмица е тук.Може ли да ми кажете дали е преди или след фейс лифта, защото е с голямата емблема и старата броня? Как да и проверя годината на производство докато я гледам на място? Дали е висока цената? Търговеца не иска да отстъпи кой знае колко... Дайте и съвет къде да я газифицирам качествено с ГИ, но да е в региона на СтЗ, Пловдив, евентуално Карлово.Ясно е, че до сега не съм карал японска кола, но много се запалих по тия хонди ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Аз карам същата- няма да сбъркаш, ако си я вземеш !Според мен е след "феис...", защото моята е произведена 1996 год (с пореден номер 34799 :angry: )Поинтересувай се от VIN- номера- в него се крие цялата информация за колата.Скоро- по Великден (събота, неделя и понеделник) ще съм край Срата Загора- обади се, за да я разгледаш ако искаш ;)Ако имаш интерес- пиши ми на лични за координатите ми :ranting:Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената за мен е висока 1,4 е слаб като мощност двигател,аз бих се насочил към по мощен и като цяло за малко повече пари бих заложил на 7-ма генерация дизел 1,7.по близко като цена е до 7ма генерация които почват от 9 примернозатова мисля че са и повече парите.Лично аз съм против газифицирането.Иначе страхотен автомобил,просто хонда.Голямата емблема и голямата броня е след феислифта тоест след 98 година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не ми прилича да е след фейслифта, нито фаровете, нито стоповете са след тези след фейслифта. Със сигурност е произведена преди 98, а кога е първа регистрация е друг въпрос. Цената и на мен ми се струва малко висока, но пък това си зависи и от състоянието на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90 коня седан си е слабо. относно фейса - колата е веждинка. старата муцуна само с новата маска. 98 производство предполагам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което търся е следното:Седан, трябва ми багажник за багажите на хлапето + газовата бутилка.Достатъчен ресурс за няколко години по 50 000км на година.Възможност за газифициране. Все пак това е най-евтиното гориво, а при толква пътуване това си има значение.Ако някой знае за подобна читава оферта да свирка.А и на мен ми се струва малко високичка цената.... Относно мощността в момента карам Кордоба 1.6ми, 75кс. Не вярвам хондичката да е по-зле... ;)

Редактирано от Paco_Stz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нищо не е сменяно отпред, колата 90% е произведена през 98-ма. Според мен по-добре не бързай, цената е малко висока а и 1.4 сякаш е малко за седан, ако намериш Vtec-E (D15Z6) май е по добрия вариант за теб, харчи по-малко от 1.4, но пък е с по-голям данък ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Хондисти !От няколко седмици си търся кола, която да я скъсам от каране. Става дума за 50 000км на година. Вижте вчера какво ми хареса :http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=detailsКолата е още в Швейцария, но другата седмица е тук.Може ли да ми кажете дали е преди или след фейс лифта, защото е с голямата емблема и старата броня? Как да и проверя годината на производство докато я гледам на място? Дали е висока цената? Търговеца не иска да отстъпи кой знае колко... Дайте и съвет къде да я газифицирам качествено с ГИ, но да е в региона на СтЗ, Пловдив, евентуално Карлово.Ясно е, че до сега не съм карал японска кола, но много се запалих по тия хонди :ranting:

Аз като гледам на тая хонда единственото хубаво е , че ти я дават с пълен резервоар . Скъпа е ! Специално тая генерация на мен ми е ужасно грозна ;) 1.4 ако му сложиш ГАЗОВО и я натовариш , незнам дали ще може да качиш някой по- стръмен баир !П.П. Кола под 1,6 не е кола а каруца :angry: Редактирано от Dancho1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееее това е изказване, защо мислиш, че по малките кубатури не варвят не всички са състезатели бе колега искат само да е по пъргава колата малко което и по малките кубатури могат, ако искаш да ти покажа как варви 1.4 :ranting: хеч 4 генерация ;)

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееее това е изказване, защо мислиш, че по малките кубатури не варвят не всички са състезатели бе колега искат само да е по пъргава колата малко което и по малките кубатури могат, ако искаш да ти покажа как варви 1.4 :angry: хеч 4 генерация :guns:

еее не се засягай :ranting: карал съм и 0.9 ;) пак си дърпаше ама само на старт (0-60 км/ч) но си е друго да си зад волана на 2,3 ;) Кажи обаче , че не съм прав за газовото + малък мотор + климатик + товар = съвършена комбинация ;) И че това е красиво изпълнение на хонда .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Мноого компентенто мнение, много обективно. За външния вид мога да кажа че това ми е едно от любимите изпълнения (вече ми е втора такава, това си е до лични предпочитания). 1.4 си върви доста прилично ако нямаш някви болни амбиции да късаш квото видиш по светофарите (а 1.5 си направо перфекната комбинация с това купе), а и като караш 2.3 няма да ти гори 5-6 и данъка да ти е 30 лв. За газта - не ползвам но на баща ми пунтото 1.2 с климатик лятото си върви със 140 без да вижда зор. Всеки според нуждите и възможностите си преценява, ама да казваш каруца на кола която ще върши идеална работа и то предполагам без да си карал такава, е маааалко прибързано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа - карал съм такова и ако това е прилично ОК . Лично за мен не е прилично . Всеки разбира скоростта по различен начин . Но мисля , че както ти казваш , че това е добра кола и аз имам правото да кажа , че не е ! Все пак свобода на словото .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееее това е изказване, защо мислиш, че по малките кубатури не варвят не всички са състезатели бе колега искат само да е по пъргава колата малко което и по малките кубатури могат, ако искаш да ти покажа как варви 1.4 :angry: хеч 4 генерация :guns:

еее не се засягай ;) карал съм и 0.9 ;) пак си дърпаше ама само на старт (0-60 км/ч) но си е друго да си зад волана на 2,3 ;) Кажи обаче , че не съм прав за газовото + малък мотор + климатик + товар = съвършена комбинация :ranting: И че това е красиво изпълнение на хонда .
Да спор няма за газовото + малък мотор + климатик + товар ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен колата е отлична- има динамика двигателя- и си поддържа 180- 190 км/час без никакви проблеми, а и ускорението й до 100 км/час си е повече от задоволително :ranting: Седана в никакъв случай не е по- бавен от останалите си събратя (с 1,4 двигател; с 1,5 двигател- 90 к.с.; с 2 врати; хечбеците и др.), возията също е малко по- добра от тези с 2 врати. За газова инсталация: според мен би имало смисъл само ако е газов инжекцион !!!Какво повече мога да напиша- Седана е изцяло Японски- което е допълнителна гаранция за качество.Колата от обявата обаче според мен няма бордови компютър- както повечето Хонделки.До Dancho1: Колега- за външния вид на колата: ти когато шофираш, как успяваш да я виждаш отвънка ? :angry::guns:;) Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен колата е отлична- има динамика двигателя- и си поддържа 180- 190 км/час без никакви проблеми, а и ускорението й до 100 км/час си е повече от задоволително !!! Седана в никакъв случай не е по- бавен от останалите си събратя (с 1,4 двигател; с 1,5 двигател- 90 к.с.; с 2 врати; хечбеците и др.), возията също е малко по- добра от тези с 2 врати. За газова инсталация: според мен би имало смисъл само ако е газов инжекцион :)Какво повече мога да напиша- Седана е изцяло Японски- което е допълнителна гаранция за качество.Колата от обявата обаче според мен няма бордови компютър- както повечето Хонделки.До Dancho1: Колега- за външния вид на колата: ти когато шофираш, как успяваш да я виждаш отвънка ? :) !!! !!! Поздрави

Здравейте колеги!Аз карам малко по-стария вариант с голямата емблема и малки фарове (само че комби)ТОЙ Е 98г! Нов шофиор съм и затова си взех по-малка кубатура 1.4is. Много съм доволен! возията е супер, а що се отнася за двигателя за 1.4 е доста добре! колега мисля, че няма да сбъркаш ако я вземеш пък и не гори много пада под 6 на дълго! Естествено доста по-добре ще ми е с едно двигателче 1.6 или 1.8 v-tec , но нали съм млад шофиор !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен колата е отлична- има динамика двигателя- и си поддържа 180- 190 км/час без никакви проблеми, а и ускорението й до 100 км/час си е повече от задоволително :) Седана в никакъв случай не е по- бавен от останалите си събратя (с 1,4 двигател; с 1,5 двигател- 90 к.с.; с 2 врати; хечбеците и др.), возията също е малко по- добра от тези с 2 врати. За газова инсталация: според мен би имало смисъл само ако е газов инжекцион :)Какво повече мога да напиша- Седана е изцяло Японски- което е допълнителна гаранция за качество.Колата от обявата обаче според мен няма бордови компютър- както повечето Хонделки.До Dancho1: Колега- за външния вид на колата: ти когато шофираш, как успяваш да я виждаш отвънка ? :) !!! !!! Поздрави

Здравейте колеги!Аз карам малко по-стария вариант с голямата емблема и малки фарове (само че комби)ТОЙ Е 98г! Нов шофиор съм и затова си взех по-малка кубатура 1.4is. Много съм доволен! возията е супер, а що се отнася за двигателя за 1.4 е доста добре! колега мисля, че няма да сбъркаш ако я вземеш пък и не гори много пада под 6 на дълго! Естествено доста по-добре ще ми е с едно двигателче 1.6 или 1.8 v-tec , но нали съм млад шофиор !!!
Междо другото моята е от Германия там мисля, че ще я намериш по-евтино!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тез пари аз лично бих си взел Акорд 97-98-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междинка е. Само маската е след фейслифта. А и за такъв голям годишен пробег търси 1.5 V-TEC- по-икономична, и по-надеждна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тази кошница-7000-направо е много МНОГО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са и парите :unsure: 7000 бона за 1.4 нищо,че пише 2000г. И ако има нещо за смяна и докато я оправиш документи,простотии и ще ти стъпи на доста сериозна сума :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са и парите :cool: 7000 бона за 1.4 нищо,че пише 2000г. И ако има нещо за смяна и докато я оправиш документи,простотии и ще ти стъпи на доста сериозна сума :guns:

Съгласен съм с колегата, че парите са и много и също (както Z-Ro) бих си взел Акорд за тази сума. Относно двигателя аз сам с такъв, но на Хеч 2000 година и съм много доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи, че парите са и малко множко сие вярно, но факта, че е от швейцария означава непревъртан километраж и много добро състояние и най-вероятно не е контена за продажбата, а и да не забравяме, че седана си е японската сглобка и 1,4 не е толкова слабо колкото си мислите, особено на Хонда хич не е слабо. Ще имаш добър разход с тази кола и много надежност...все пак поразгледай каква друга хонда можеш да си вземеш за тези пари, не бързай да се хвърляш на първата.Успех с избора :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Техно тест минала ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето ти идеалната хонда за пътуване и багажhttp://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=detailsили си помисли за ЦРВ или НРВ

Редактирано от TanKista

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50000 км. на година си е доста , ако е градско да , но извън си е мъка ако решиш да караш с над 100 км/ч. , Мойта с 140 км./ч е на 5-а скорост при 4000 оборота(разход около 7-8/100) , тези скорости от 170-180 км./ч са си при доста високи обороти за този малък двигател , което си е висок разход на гориво и голям тормоз на двигателя. Това го съдя по моята кола. Извода е за градско ,че става и обратното за извън. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...